BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #22: Feyenoord - Sparta Rotterdam (zaterdag 8 februari 2025, 21.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 08 februari 2025 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2025 - 23:11 schreef van geil het volgende:

[..]

...
Hoeveel procent zouden we beter worden, alleen al door het grootste deel echt fit te krijgen? We kunnen nu nauwelijks een normaal elftal op de been brengen, laat staan dat we een wedstrijd lang met hoge intensiteit kunnen spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 08 februari 2025 - 23:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door bijft007 --
MMM
 MMM - zaterdag 08 februari 2025 - 23:27   quote  deeplink  
3 punten. Daar is alles mee gezegd. Afschuwelijk slecht.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 08 februari 2025 - 23:29   quote  deeplink  
Uitslag prima, 3-0, maar wat zijn we diep gezonken zeg,pfff
bijft007
 bijft007 - zaterdag 08 februari 2025 - 23:30   quote  deeplink  
Screenshot-20250208-233116.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 februari 2025 - 09:09   quote  deeplink  
Alsof je na zo veel tegenslagen opeens de pannen van t dak speelt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2025 - 09:41   quote  deeplink  
Tja maar ook Sparta kwam niet om te voetballen.
Vreemd vond ik wel ,dat toen ik thuis kwam de samenvatting bij de NOS bij delitsen.
Heel veel aanvallen zag van Sparta.....over de hele wedstrijd gezien had sparta NIETS te vertellen
Maar blij met de 3 punten.
En aan Moder krijgen we een goede speler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door piet de paler --
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2025 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2025 - 23:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hoeveel procent zou beter worden, alleen al door het grootste deel echt fit te krijgen? We kunnen nu nauwelijks een normaal elftal op de been brengen, laat staan dat we een wedstrijd lang met hoge intensiteit kunnen spelen.
Ik ben het helemaal met je eens.
Bowie
 Bowie - zondag 09 februari 2025 - 09:56   quote  deeplink  
Lekkere overwinning zonder al te veel hoogtepunten.
Maar Stijn en zijn nare elftal zijn gelukkig zonder punten de Brienenoord weer overgegaan.
Precies Piet, zat helemaal niks in dat elftal.

Bij ons wat voorzichtige positieve dingen, zoals inderdaad Moder, liet met een aantal goed passes zien dat ik hem waarschijnlijk te vroeg heb veroordeeld.

En dat onze vleugels weer eens een lekkere goal hadden, kan nou net het verschil gaan maken voor tegen die Italianen.
Ik word weer een beetje positiever.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 februari 2025 - 10:19   quote  deeplink  
Die Steijn stond de vierde man uit te schelden over tijd rekken .
Krijgt zijn elftal vanaf dat moment nog 2 tegendoelpunten om hun oren .
Rare man Bowie die Maurice Steijn.😂
ras
 ras - zondag 09 februari 2025 - 11:43   quote  deeplink  
Blij met de overwinning 3 punten. Scoren blijft echter wel een probleem. Santi vertrokken en dan lever je heel veel doelpunten in. Onbegrijpelijk dat dit vertrek in de winterwindow niet opgevangen is met het aantrekken van een veelscorende spits die er nu meteen staat. Er is wel een jonge Mexicaan aangetrokken als spits maar hij is veelbelovend voor de toekomst en nog niet bekend is of hij er meteen staat. Ueda en Carranza scoren niet makkelijk en kunnen Santi dus niet zomaar vervangen. Hier had Feyenoord beter op moeten inspelen want doelpunten maken gaat heel erg moeizaam uitgerekend nu Santi vertrokken is en er geen vervanger is aangetrokken terwijl plek 3 nu van groot belang is en de wedstrijd voor de CL tegen Milan.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2025 - 11:47   quote  deeplink  
Tegen milaan ben ik bang billenkoek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #22: Feyenoord - Sparta Rotterdam (zaterdag 8 februari 2025, 21.00 uur)

0.0082831