|
|
Pietje
|
|
|
Deze wedstrijd tegen deze tegenstander kan voor Ajax als lastig worden beschouwd. Vorig seizoen kwam Ajax niet verder dan een gelijkspel (0-0). Qua resultaten schat ik Ajax echter nu veel verder in dan het vorige seizoen.
Daarom mijn voorzichtig positieve voorspelling: 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ha daar is Pietje weer! Thnx voor dit topic
Het wordt hoog tijd...mijn hoop is gevestigd op Brobbey, dat hij eindelijk gaat kijken tijdens het schieten op goal, gaat deze keer niet te veel naar het gras, staat op de juiste plaats, gaat eindelijk meerdere malen scoren....niet alleen intikkertjes
1-3 (2x Brobbey) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2025 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ha daar is Pietje weer! Thnx voor dit topic Het wordt hoog tijd...mijn hoop is gevestigd op Brobbey, dat hij eindelijk gaat kijken tijdens het schieten op goal, gaat deze keer niet te veel naar het gras, staat op de juiste plaats, gaat eindelijk meerdere malen scoren....niet alleen intikkertjes 1-3 (2x Brobbey) Ha die Jack! Ja, ik ben weer terug van weggeweest π Voor mijn laatste werkgever heb ik op hun verzoek de laatste weken wat diplomatieke klussen geklaard in Japan (Tokio) en de Verenigde Staten (New York) maar ben gelukkig weer thuis.
Misschien dat de laatste wedstrijd tegen Feyenoord Brobbey wat zelfvertrouwen heeft geeft en dat zijn doelpunt toen het begin is van een fors doelpunten festival. Ik gun het hem van harte! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 februari 2025 - 22:26 schreef Pietje het volgende:[..] Ha die Jack! Ja, ik ben weer terug van weggeweest π Voor mijn laatste werkgever heb ik op hun verzoek de laatste weken wat diplomatieke klussen geklaard in Japan (Tokio) en de Verenigde Staten (New York) maar ben gelukkig weer thuis. Misschien dat de laatste wedstrijd tegen Feyenoord Brobbey wat zelfvertrouwen heeft geeft en dat zijn doelpunt toen het begin is van een fors doelpunten festival. Ik gun het hem van harte! Zooo Pietje nog flink aan het werk geweest op jouw leeftijd, petje af hoor! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach dat valt wel mee hoor. Ik heb een heel fijne werkgever gehad, dan doe ik graag iets voor hun terug. En wat leeftijd betreft... volgende week word ik 76 jaar... π₯ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 10:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ach dat valt wel mee hoor. Ik heb een heel fijne werkgever gehad, dan doe ik graag iets voor hun terug. En wat leeftijd betreft... volgende week word ik 76 jaar... π₯ Zo da's niet niksπ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, je mag mij gerust ouwe l*l noemen. π |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En weer verspeelt PSV punten, laten we winnen morgen πͺπͺ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Bij Psv begint het ook te schuren, zijn lang niet meer zo goed als vorig seizoen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Maargoed lekker naar onszelf kijken en zorgen dat die tweede plek zeker is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nu geen punten meer laten liggen en we worden kampio....ππ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wie had eigenlijk de verwachting gehad dat we dit seizoen zo maar mee kunnen gaan doen om ons te kwalificeren voor de Champions League ??? Al is het natuurlijk nog niet zo ver |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wie had eigenlijk de verwachting gehad dat we dit seizoen zo maar mee kunnen gaan doen om ons te kwalificeren voor de Champions League ??? Al is het natuurlijk nog niet zo ver Niemand denk ik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wie had eigenlijk de verwachting gehad dat we dit seizoen zo maar mee kunnen gaan doen om ons te kwalificeren voor de Champions League ??? Al is het natuurlijk nog niet zo ver Zeker Jack. Ik denk niemand. En dan te bedenken, dat zo'n jaar geleden wij 18e stonden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is beslist waar scout. Het is nu belangrijk om geconcentreerd te blijven en nog fanatieker de duels in te gaan om de bal (weer) te hebben en vooral ook geen enkele tegenstander te onderschatten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Precies, ik vind dat Farioli te veel negativiteit mee krijgt van al die zogenaamde voetbal analisten... oke hij laat het elftal nog niet spelen zoals we van Ajax gewend zijn maar dit kan ook niet met het spelers materiaal wat hij in zijn schoot geworpen kreeg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:36 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is beslist waar scout. Het is nu belangrijk om geconcentreerd te blijven en nog fanatieker de duels in te gaan om de bal (weer) te hebben en vooral ook geen enkele tegenstander te onderschatten. Gelukkig miste ik die fanatiekheid bij PSV vanavond |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Precies, ik vind dat Farioli te veel negativiteit mee krijgt van al die zogenaamde voetbal analisten... oke hij laat het elftal nog niet spelen zoals we van Ajax gewend zijn maar dit kan ook niet met het spelers materiaal wat hij in zijn schoot geworpen kreeg Als ie bij de eerste twee eindigd heeft ie gewoon een top prestatie geleverd. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Die lopen nu ook met het publiek te klotem, wordt nog wat zo. XD |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:36 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is beslist waar scout. Het is nu belangrijk om geconcentreerd te blijven en nog fanatieker de duels in te gaan om de bal (weer) te hebben en vooral ook geen enkele tegenstander te onderschatten. Kortom elke wedstrijd 200% anders gaat het mis |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Die lang is een beste voetballer, maar kan ook goed een vuurtje opstoken. mooi voor ons. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Precies, ik vind dat Farioli te veel negativiteit mee krijgt van al die zogenaamde voetbal analisten... oke hij laat het elftal nog niet spelen zoals we van Ajax gewend zijn maar dit kan ook niet met het spelers materiaal wat hij in zijn schoot geworpen kreeg Eens! Het enige minpuntje van Farioli is zijn wisselbeleid. Daar snap ik zo nu en dan niets van. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En jagen op je tegenstanders om de bal te heroveren na balverlies. "Als je de bal niet hebt kun je niet scoren" zei Johan Cruijff π |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: dubbele post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad haha, het publiek in Eindhoven hoor je alleen als er gescoord wordt, zijn intussen een beetje verwend geraakt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit wist ik niet....
Door een nieuwe regel van de KNVB, waarbij het aantal verliespunten belangrijker is dan het doelsaldo, heeft Ajax de kans om de koppositie over te nemen met een overwinning tegen Fortuna Sittard, aangezien ze minder wedstrijden hebben gespeeld en drie punten achter PSV staan. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit wist ik niet.... Door een nieuwe regel van de KNVB, waarbij het aantal verliespunten belangrijker is dan het doelsaldo, heeft Ajax de kans om de koppositie over te nemen met een overwinning tegen Fortuna Sittard, aangezien ze minder wedstrijden hebben gespeeld en drie punten achter PSV staan. Dat is toch altijd al geweest? Alleen bij even veel verliespunten en even veel wedstrijden geldt het doelsaldo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ha die Pietje, welkom terug!! Fortuna uit is de laatste jaren lastig voor ons. Dat we de afgelopen weken vaak de 3 punten pakten , is geen garantie en het blijft ook vaak billenknijpen. Nu zonder onze beste man van vorige week, Hato, wordt het toch lastig achterin. Ik hoop op speeltijd voor de nieuwe aanwinsten en verwacht weer een lastig potje. Na de hosanna stemming van vorige week zijn dit juist de potjes waar het om draait. Ik hou het vandaag op 2-2 voor de verandering π
π
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 11:40 schreef bertus bikkel het volgende:Ha die Pietje, welkom terug!! Fortuna uit is de laatste jaren lastig voor ons. Dat we de afgelopen weken vaak de 3 punten pakten , is geen garantie en het blijft ook vaak billenknijpen. Nu zonder onze beste man van vorige week, Hato, wordt het toch lastig achterin. Ik hoop op speeltijd voor de nieuwe aanwinsten en verwacht weer een lastig potje. Na de hosanna stemming van vorige week zijn dit juist de potjes waar het om draait. Ik hou het vandaag op 2-2 voor de verandering π
π
Haha 2-2... Ik wilde serieus ook 2-2 zeggen, maar dan zou ik plagiaat neerschrijven. Dus dan maar in de wat positievere modus: 1-2. Overigens Ajax heeft na vandaag nog een inhaalwedstrijd tegoed: uit tegen Go Ahead Eagles, een angstgegner voor Ajax. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Hahaha...., volgens mij is trouwens GAE thuis die we in te halen hebben... Uit was het 1-1. Maar dan nog is dat ook net zo lastig voor ons de laatste jaren. Gelukkig zetten zij nu alles op de beker!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 12:06 schreef bertus bikkel het volgende:Hahaha...., volgens mij is trouwens GAE thuis die we in te halen hebben... Uit was het 1-1. Maar dan nog is dat ook net zo lastig voor ons de laatste jaren. Gelukkig zetten zij nu alles op de beker!! Ik heb mijn agenda erbij gehaald. Je hebt helemaal gelijk Bertus, want het is inderdaad een thuiswedstrijd. Onverlet is en blijft GAE een heel lastige tegenstander voor ons. Ook ik verwacht dat zij alles op de beker zetten en daarnaast hebben wij vorige week hun Noorse spits opgehaald. π |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2025 - 10:40 schreef Pietje het volgende:[..] Ach dat valt wel mee hoor. Ik heb een heel fijne werkgever gehad, dan doe ik graag iets voor hun terug. En wat leeftijd betreft... volgende week word ik 76 jaar... π₯ En ik 66 π₯ alvast een fijne verjaardag Pietje en dat je onze club nog vele jaren mag supporten in goede en slechte tijden maar vooral in goede gezondheid! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 13:31 schreef hjf het volgende:[..] En ik 66 π₯ alvast een fijne verjaardag Pietje en dat je onze club nog vele jaren mag supporten in goede en slechte tijden maar vooral in goede gezondheid! Dankjewel, hjf. Jij ook van harte gefeliciteerd. Voor mij ben je nog een jonge hond hoor! π Ik wens jou dezelfde mooie wensen toe! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Zorgen dat we winnen nu, gaat in de koppies van psv zitten. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Utrecht ook weer punten verloren, lekkahh |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Mokio; Henderson, Fitz-Jim, Taylor; TraorΓ©, Brobbey en Berghuis..
Mokio met zijn 16 jaar is zonder meer een grote verrassing dat hij in de basis staat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit wordt zonder meer een hele lastige wedstrijd, laten we hopen dat we snel scoren, direct de kop indrukken |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dasr ontsnapte Ajax aan de 1-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft het traditioneel lastig met een geparkeerde bus |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die Kroatische voetballer Alen HaliloviΔ zou ik graag bij Ajax zien volgend seizoen, van de Vaart heeft hem ook aangewezen om Ajax te versterken.
Zelf denk ik niet dat hij zal komen omdat hij inmiddels 28 jaar is |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 14:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:Die Kroatische voetballer Alen HaliloviΔ zou ik graag bij Ajax zien volgend seizoen, van de Vaart heeft hem ook aangewezen om Ajax te versterken. Zelf denk ik niet dat hij zal komen omdat hij inmiddels 28 jaar is Ik schreef al eens eerder dat hij een typische Ajax-speler is: dreiging, gogme en een man kunnen uitspelen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Veld is ook verschrikkelijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ongelooflijk dat hier op gespeeld mag worden, dit veld kan ons blessures opleveren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Pfff wat een kans vpor Fitz-Jim |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Ja hele kansen worden halve kansen met zo'n glijbaan iedereen glijd op hun snuffert. |
|
|
|