|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En daar komt Rasmussen weer man man..wat ziet die Italiaan in hem wat ik niet zie?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 16:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er komt hier nog een flinke discussie over, let maar op! Maar gelukkig hebben wij het geluk aan ons zijde😄 Waarom? Het is toch hands? Er zijn voor mindere dingen gefloten. Hij steekt daar zijn hand uit en is daar hinderlijk(ontneemt weghorst een goal) is toch een vrij duidelijke penalty. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nog wel ja, maar het is nog niet afgelopen . |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Edit foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Als echte super sub |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Rasmussen scoort hahahahaha |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Mooi zo goed afgestraft dat kutgedrag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Gefeliciteerd mannen. Het was niet fraai, maar wel effectief. De 3 punten zijn binnen en dat is wat telt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Bedankt jij ook gefeliciteerd maar ergens schaam ik me kapot, het spel was dramatisch slecht, de grootste kansen waren eigenlijk voor Fortuna.
Met wat geluk en vechtlust hebben we de punten gepakt |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 16:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Bedankt jij ook gefeliciteerd maar ergens schaam ik me kapot, het spel was dramatisch slecht, de grootste kansen waren eigenlijk voor Fortuna. Met wat geluk en vechtlust hebben we de punten gepakt Weer met hangen en wurgen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ook te danken aan het veld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 16:14 schreef freakie het volgende:[..] Waarom? Het is toch hands? Er zijn voor mindere dingen gefloten. Hij steekt daar zijn hand uit en is daar hinderlijk(ontneemt weghorst een goal) is toch een vrij duidelijke penalty. Eens. Dat schreef ik ook al. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Penalty is gewoon terecht maakt bewust hands en laat hem daarna bewust op weghorst vallen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 16:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Bedankt jij ook gefeliciteerd maar ergens schaam ik me kapot, het spel was dramatisch slecht, de grootste kansen waren eigenlijk voor Fortuna. Met wat geluk en vechtlust hebben we de punten gepakt Oh zeker, het niveau was Ajax-onwaardig, maar deze overwinning smaakt heerlijk. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Op naat de volgende struggle. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zou de stand, Ajax bovenaan, PSV motiveren of juist zenuwachtig maken? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Ik denk zenuwachtig ze rollen momenteel een heuveltje af, maargoed ik denk nog steeds dat Psv kampioen gaat worden dan valt het altijd mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Scout2 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Zoals het nu gaat verwacht ik Psv bovenaan Ajax tweede en Feyenoord derde die zie ik nog wel derde worden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Bij ons gaat het te vaak te moeilijk dat gaat ook weer eens mis natuurlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 17:18 schreef Scout2 het volgende:[..] Ik denk zenuwachtig ze rollen momenteel een heuveltje af, maargoed ik denk nog steeds dat Psv kampioen gaat worden dan valt het altijd mee. Tja, wie had dat vorig seizoen, rond deze tijd verwacht toen Ajax 18e stond, verwacht. Het vketbal is nog steeds niet geweldig (eufemisme) maar zakelijk gezien wel heel effectief. Bovendien is het ook nogal eens vrij gelukkig. Ik zou mijn geld op dit moment toch ook, net als jij, op PSV zetten, ook al omdat het doelsaldo van PSV aanzienlijk beter is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 17:19 schreef Scout2 het volgende:Zoals het nu gaat verwacht ik Psv bovenaan Ajax tweede en Feyenoord derde die zie ik nog wel derde worden. Onderschat FC Twente en AZ niet. Die schat ik beide hoog in, hoger dan Feyenoord. Vooral omdat Feyenoord Giminez verkocht heeft. Dat scheelt een slok op een borrel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dit is wat overdreven, paal en lat tegen, zo veel kansen kregen we niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 17:19 schreef Scout2 het volgende:Zoals het nu gaat verwacht ik Psv bovenaan Ajax tweede en Feyenoord derde die zie ik nog wel derde worden. Ik zie eerder AZ 3e worden, Twente en Feijenoord strijden om plek 4 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daarom smaakt de overwinning zo lekker. Maar wat Scout zegt "eens houdt het op" (het geluk?) ben ik het wel eens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zou zomaar kunnen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Proficiat trotse koplopers!!!! Het was weer niet om aan te gluren maar voorlopig staan we er wel, haha... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 17:54 schreef bertus bikkel het volgende:Proficiat trotse koplopers!!!! Het was weer niet om aan te gluren maar voorlopig staan we er wel, haha... Wat een mooi gezicht is dat, hè Bertus. En het krankzinnige is dat op teletekst staat dat Ajax sterk begon en zelfs dat vind ik niet kloppen omdat beide ploegen niet voor elkaar onderdeden. Wat zwakte betreft bedoel ik. 😛 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wie had dit verwacht... 800+ dagen en weer koploper... Zoals ik in het begin van dit seizoen zei, het rouleren is langere termijn visie.. iedereen wedstrijd minuten en verschillende tactieken en dus ook meer conditie..
En nee jungs het ziet er nog niet altijd uit, maar hey iedereen had hier vooraf voor getekend lijkt me.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 17:27 schreef Pietje het volgende:[..] Onderschat FC Twente en AZ niet. Die schat ik beide hoog in, hoger dan Feyenoord. Vooral omdat Feyenoord Giminez verkocht heeft. Dat scheelt een slok op een borrel. Zakken wel weg joh.. utrecht en twente bedoel ik dan, Feyenoord zie ik veel te veel gezeur...
Nu zeg ik niet dat Ajax kampioen word natuurlijk, maar het gezeik in Eindhoven en rotterdam is wel heerlijk... Nu kunnen wij ze weer uitlachen ipv andersom.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En dat is Heracles "thuis" in de ArenA |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:[..] Zakken wel weg joh.. utrecht en twente bedoel ik dan, Feyenoord zie ik veel te veel gezeur... Nu zeg ik niet dat Ajax kampioen word natuurlijk, maar het gezeik in Eindhoven en rotterdam is wel heerlijk... Nu kunnen wij ze weer uitlachen ipv andersom.. Wij zakken ook ver weg, met het nodige geluk en vechtlust staan we nu bovenaan.
Het geluk zit ons mee, De concurrentie verzaakt daardoor staan we nu aan kop |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik voorspelde het vanmiddag al dat er een hoop discussie komt door de voetbalanalisten over de gegeven penalty |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik voorspelde het vanmiddag al dat er een hoop discussie komt door de voetbalanalisten over de gegeven penalty Ik vond de strafschop echt wel terecht hoor. Dat hebben we de laatste tijd wel vaker gezien. Hands is hands en dus een penalty. Vroeger was het veel duidelijker: we hadden toen twee soorten hands: aangeschoten hands was geen strafschop en de opzettelijke hands was wel een penalty.
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik voorspelde het vanmiddag al dat er een hoop discussie komt door de voetbalanalisten over de gegeven penalty De voetbalanalisten zitten daar omdat ze de penalty eigenlijk te licht vinden. De regel is, is het hinderlijk hands. Is het hands. Het is niet dat hij daar niet zijn arm gebruikt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 21:15 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vond de strafschop echt wel terecht hoor. Dat hebben we de laatste tijd wel vaker gezien. Hands is hands en dus een penalty. Vroeger was het veel duidelijker: we hadden toen twee soorten hands: aangeschoten hands was geen strafschop en de opzettelijke hands was wel een penalty. Precies. Op dit moment is het ook vrij duidelijk. Vroeger was het dan weer de vraag of het opzettelijk was. In dit geval heeft de speler die hands maakt en het team gewoon een duidelijke handsbal waar ze voordeel uithalen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 22:53 schreef freakie het volgende:[..] De voetbalanalisten zitten daar omdat ze de penalty eigenlijk te licht vinden. De regel is, is het hinderlijk hands. Is het hands. Het is niet dat hij daar niet zijn arm gebruikt. Ach de ene zegt van wel, de andere van niet..
Weghorst bracht aandacht met veel kabaal.
Gegeven is gegeven, volgende wedstrijd |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 22:56 schreef freakie het volgende:[..] Precies. Op dit moment is het ook vrij duidelijk. Vroeger was het dan weer de vraag of het opzettelijk was. In dit geval heeft de speler die hands maakt en het team gewoon een duidelijke handsbal waar ze voordeel uithalen. Zekers freakie. In de huidige regels is het zo verwoord dat ieder contact met een hand en de bal een penalty is. Op zich is dat duidelijk, maar niet elke scheidsrechter hanteert die regel. Vaak moet dan de VAR eraan te pas komen. Dit wetende is het voor mij duidelijk dat de Ajax toegekende strafschop gerechtvaardigd was. Geen discussie mogelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ach de ene zegt van wel, de andere van niet.. Weghorst bracht aandacht met veel kabaal. Gegeven is gegeven, volgende wedstrijd Scheidsrechters zelfs heel duidelijk en vinden dit 2 keer een penalty. Het is een overtreding waar hij uiteindelijk zelfs hands maakt. Weghorst doet daar niet heel veel. Speler wil als een slang om Weghorst heen hangen. Alleen kan hij niet meer bij de bal en weghorst wel. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] Zekers freakie. In de huidige regels is het zo verwoord dat ieder contact met een hand en de bal een penalty is. Op zich is dat duidelijk, maar niet elke scheidsrechter hanteert die regel. Vaak moet dan de VAR eraan te pas komen. Dit wetende is het voor mij duidelijk dat de Ajax toegekende strafschop gerechtvaardigd was. Geen discussie mogelijk. Jup. En dat hebben ze, lees ik, gisteren gewoon nog even goed gezegd op TV. Was zelfs een overtreding. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Weghorst meer als een maand uit de running vanwege een gebroken grote teen.
Brobbey pak je kans nu en anders gooi Rijkhoff maar voor de leeuwen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:Weghorst meer als een maand uit de running vanwege een gebroken grote teen. Brobbey pak je kans nu en anders gooi Rijkhoff maar voor de leeuwen Ik las het net. Hij is er minimaal zes weken uit. Dat is goed balen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad, niet dat hij altijd goed speelde maar staat ondertussen toch op 7 doelpunten, en dus belangrijk |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 17:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Inderdaad, niet dat hij altijd goed speelde maar staat ondertussen toch op 7 doelpunten, en dus belangrijk Maar hij heeft wel punten binnen gehaald door zeer belangrijke doelpunten te maken. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En daarnaast is hij ook belangrijk geweest door zijn fanatieke mentaliteit en daarmee het goede voorbeeld gegeven aan zijn medespelers. Soms lukt het niet met goed voetbal en moet je flink de beuk erin gooien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2025 - 20:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wij zakken ook ver weg, met het nodige geluk en vechtlust staan we nu bovenaan. Het geluk zit ons mee, De concurrentie verzaakt daardoor staan we nu aan kop Zovaak met geluk winnen ? Nee sorry, zovaak is echt onmogelijk... Conditioneel loop je voor op de rest, en door het wisselen elke keer in het begin is Ajax lastig te analyseren... Ik zeg overigens nergens dat je kampioen word maar gezien het gezeik bij Psv en Feyenoord kan het zomaar wel gebeuren... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 10 februari 2025 - 12:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:Weghorst meer als een maand uit de running vanwege een gebroken grote teen. Brobbey pak je kans nu en anders gooi Rijkhoff maar voor de leeuwen Hij zou Brobbey ook wel veel wisselen. Dus ja dan moet hij wel met andere in de spits gaan spelen. |
|
|
|