BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna Sittard - Ajax; zondag 9 februari 2025 om 14;30u; Uitslag = 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 10 februari 2025 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zovaak met geluk winnen ? Nee sorry, zovaak is echt onmogelijk... Conditioneel loop je voor op de rest, en door het wisselen elke keer in het begin is Ajax lastig te analyseren... Ik zeg overigens nergens dat je kampioen word maar gezien het gezeik bij Psv en Feyenoord kan het zomaar wel gebeuren...
Eens met het geluk. Je hebt niet echt geluk.
Even de expected goals gezien: 1.30 voor Fortuna en 2 voor Ajax. Ajax wint ze allemaal terecht. Kampioen worden we niet want het elftal is gewoon niet goed genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 februari 2025 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 19:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Hij zou Brobbey ook wel veel wisselen. Dus ja dan moet hij wel met andere in de spits gaan spelen.
Ik verwacht inderdaad dat hij Brobbey blijft wisselen na 60 a 70 minuten, het zou zo maar Rasmussen of Rijkhoff kunnen zijn.

Wat ik eerder zou doen is Traore in de spits zetten, heeft daar meer gespeeld, met Berghuis op rechts
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 februari 2025 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 19:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Even de expected goals gezien: 1.30 voor Fortuna en 2 voor Ajax. Ajax wint ze allemaal terecht. Kampioen worden we niet want het elftal is gewoon niet goed genoeg.
Toch had Fortuna de meeste kansen tijdens de wedstrijd, geeft de VAR geen strafschop dan moet ik het nog zien, het had dan zo maar na 90 minuten gelijk kunnen eindigen.

Gaan die ballen tegen de paal en lat er in verlies je gewoon, niet altijd maar er zijn zeker momenten dat je geluk hebt
Pietje
 Pietje - maandag 10 februari 2025 - 21:41   quote  deeplink  
Fortuna-Sittard heeft officieel haar excuses bij Ajax aangeboden voor de staat van het veld, het knollenveld. Je hebt er niks aan, maar het zegt genoeg.
freakie
 freakie - maandag 10 februari 2025 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 20:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch had Fortuna de meeste kansen tijdens de wedstrijd, geeft de VAR geen strafschop dan moet ik het nog zien, het had dan zo maar na 90 minuten gelijk kunnen eindigen.

Gaan die ballen tegen de paal en lat er in verlies je gewoon, niet altijd maar er zijn zeker momenten dat je geluk hebt
Nou ja. Ajax had er ook een paar in kunnen schieten. En “kansen” ze hadden 11 schoten op 10 van Ajax en dan waren er van Ajax 7 op de goal tegen 4 van Fortuna. Kansen vielen wel mee.

We zijn er de laatste tijd ook wel goed in om de tegenstander goed te maken zeg. Fortuna is 2 keer gevaarlijk geweest. Ajax 4 keer. Dus win je terecht en echt mazzel vind ik dat niet. Het had zeker gelijk kunnen eindigen maar dat had dan geflatteerd geweest.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 10 februari 2025 - 23:02   quote  deeplink  
Heerlijk al die zure reacties overal !!!
We weten zelf ook wel dat we geen kampioensteam hebben maar door het verkloten bij de concurrentie staan we nu eventjes bovenaan haha wat n grap.
Het is een wonder als we 2e zouden worden en dan is iedereen bij onze club dik tevreden.Dat is met deze selectie een absolute wereld prestatie!!!
En dan kan pas een grote schoonmaak beginnen en komt er weer wat geld binnen en kan er weer wat worden opgebouwd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 10 februari 2025 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 21:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou ja. Ajax had er ook een paar in kunnen schieten. En “kansen” ze hadden 11 schoten op 10 van Ajax en dan waren er van Ajax 7 op de goal tegen 4 van Fortuna. Kansen vielen wel mee.

We zijn er de laatste tijd ook wel goed in om de tegenstander goed te maken zeg. Fortuna is 2 keer gevaarlijk geweest. Ajax 4 keer. Dus win je terecht en echt mazzel vind ik dat niet. Het had zeker gelijk kunnen eindigen maar dat had dan geflatteerd geweest.
Ik weet niet over wie je het nou hebt, niemand maakt hier de tegenstander groter dan hij is.

Jij vindt de overwinning terecht als Ajacied, ik heb dan een andere wedstrijd gezien, heb daarnaast vandaag andere geluiden gehoord.

Ik vindt dat Ajax nog steeds belabberd speelt, we mogen blij zijn dat PSV na de winterstop veel punten heeft verspeeld.

Maar goed het belangrijkste is dat we hebben gewonnen hebben, al denk ik wel dat we Wout nog gaan missen
freakie
 freakie - maandag 10 februari 2025 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik weet niet over wie je het nou hebt, niemand maakt hier de tegenstander groter dan hij is.

Jij vindt de overwinning terecht als Ajacied, ik heb dan een andere wedstrijd gezien, heb daarnaast vandaag andere geluiden gehoord.

Ik vindt dat Ajax nog steeds belabberd speelt, we mogen blij zijn dat PSV na de winterstop veel punten heeft verspeeld.

Maar goed het belangrijkste is dat we hebben gewonnen hebben, al denk ik wel dat we Wout nog gaan missen
Jij maakt ze groter dan ze zijn. Ze hebben 2 kansen gehad. Ik heb mensen horen praten ja. Die geluiden van TV interesseren mij vrij weinig. Driessen is al jaren ergens iets aan het zoeken en vroeten. De rest heeft vrij weinig gezegd. De enige die ik daar nog wel eens in wil geloven is Gijp. En die hield zijn mond.

Dan heb je dat op NOS en die zeiden allemaal behalve affelay dat het een penalty was en dat Ajax deze wedstrijd ook gewoon had moeten winnen. Ajax verdiende het gisteren feitelijk, op kansen en op expected goals gewoon om te winnen. Dat is wat ik zei, dan kunnen we heel erg discusseren maar daar valt eigenlijk niet over te discusseren.

Als Fortuna die 2 kansen maakt verlies je. Maakt Ajax de eerste 2/3 kansen die ze in de wedstrijd krijgen wint Ajax deze met gemak. Wat een onzin verhaal is dat ook toch? Je doet net of we zijn ontsnapt.

Dat Ajax niet goed speelt klopt, drama elftal, ga je dit seizoen ook niet anders zien.
freakie
 freakie - maandag 10 februari 2025 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 23:02 schreef bertus bikkel het volgende:
Heerlijk al die zure reacties overal !!!
We weten zelf ook wel dat we geen kampioensteam hebben maar door het verkloten bij de concurrentie staan we nu eventjes bovenaan haha wat n grap.
Het is een wonder als we 2e zouden worden en dan is iedereen bij onze club dik tevreden.Dat is met deze selectie een absolute wereld prestatie!!!
En dan kan pas een grote schoonmaak beginnen en komt er weer wat geld binnen en kan er weer wat worden opgebouwd.
Ik lees/zie heel weinig van andere clubs of reacties daarvan. Gelukkig maar, want is allemaal niet zo belangrijk. 2e worden was al een bijna onmogelijke taak en nu moet je 2e worden. Dat is natuurlijk helemaal niet te geloven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 11 februari 2025 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 23:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Jij maakt ze groter dan ze zijn. Ze hebben 2 kansen gehad. Ik heb mensen horen praten ja. Die geluiden van TV interesseren mij vrij weinig. Driessen is al jaren ergens iets aan het zoeken en vroeten. De rest heeft vrij weinig gezegd. De enige die ik daar nog wel eens in wil geloven is Gijp. En die hield zijn mond.

Dan heb je dat op NOS en die zeiden allemaal behalve affelay dat het een penalty was en dat Ajax deze wedstrijd ook gewoon had moeten winnen. Ajax verdiende het gisteren feitelijk, op kansen en op expected goals gewoon om te winnen. Dat is wat ik zei, dan kunnen we heel erg discusseren maar daar valt eigenlijk niet over te discusseren.

Als Fortuna die 2 kansen maakt verlies je. Maakt Ajax de eerste 2/3 kansen die ze in de wedstrijd krijgen wint Ajax deze met gemak. Wat een onzin verhaal is dat ook toch? Je doet net of we zijn ontsnapt.

Dat Ajax niet goed speelt klopt, drama elftal, ga je dit seizoen ook niet anders zien.
Laat maar dit geeft geen zin, wordt anders een eindeloze discussie, heb ik geen zininin jij je zin..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2025 door Jack Huntelaar --
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - dinsdag 11 februari 2025 - 12:21   quote  deeplink  
Een slecht veld, een slechte scheids en Ajax speelde ook slecht. Wel de goede inzet en vechtlust en daarmee ook een lekkere overwinning. De stand nu is super lekker, maar laten we gewoon van wedstrijd naar wedstrijd gaan. Want het spel is nog steeds niet echt overtuigend goed. Dus telt iedere overwinning lekker door in de puntjes...
Nu Weghorst weggevallen is deze opvangen met Rijkhof of anders met Rasmussen als invallers als 1e spits Brobbey moe wordt of geblesseerd raakt...
nummer10
 nummer10 - woensdag 12 februari 2025 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 februari 2025 - 19:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Zolang er gezeur is bij Feyenoord en psv en wij blijven ons ding doen, hou ik hoop.. ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fortuna Sittard - Ajax; zondag 9 februari 2025 om 14;30u; Uitslag = 0-2

0.0061540