|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waanzinnig resultaat hoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Spaanse Turpin. Mijn afkeer van dit stuk verdriet kent geen grenzen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heet beest daar moet feyenoord wat mee,, geen enkel idee hoe hij aan de bal is ook nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed resultaat. Moet zeker kunnen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Yesssss, knap gedaan jongens!
Mooi debuut Boschbaart |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We hadden zelfs meer goals kunnen maken, wie had dat verwacht? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gefeliciteerd mannen,, weer gewoon een overwinning in Champions league joh💪,, rare ploeg hebben we wel, ook genoeg trotse momenten beleeft en vooral in de Champions League,, en ergens baal je zelf nog licht,, zat meer in want 1-0 vrij karig voor straks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie uitslag. De wedstrijd was redelijk gebalanceerd, al had je ergens op de counter misschien nog wat meer kunnen/moeten doen.
Milan vond ik overigens erg tegenvallen. Oogde niet als een team. Maar goed, wordt nog wat in Milaan. Denk dat zij nog steeds licht favoriet zijn, maar wie weet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele knappe prestatie!!! Read, Milambo, Moder en Paixao waren smullen. Zonder anderen tekort te doen want niemand een onvoldoende denk ik. Al waren Timber en Moussa wel de mindere.
Voelt wel alsof we een doelpuntje erbij hadden moeten maken met het oog op volgende week. En als de eindpass wat zorgvuldiger was had dat best gekund. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bijna Priskes oprotpremie weer verdiend. Santi op 0 gehouden. Doelsaldo kon wel beter. Reken net als vanavond op helemaal niks in Milaan zelf. We gaan t zien... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wij hadden de betere kansen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker. Jammer dat je niemand kan inbrengen die daar wat mee kan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
erg genoten van de boys , top gespeeld |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen tijd gehad hier mee te lezen, fucking spannend en genoten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moder hoe volwassen deze was joh, speelde echt alsof hij al jaren bij ons speelde dat lijkt echt op toch weer klasse aankoop te zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gefeliciteerd kameraden! Fantastisch resultaat 😮💪 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb alleen flitsen gezien,maar was redelijk stabiel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 23:07 schreef tomson het volgende:Bijna Priskes oprotpremie weer verdiend. Santi op 0 gehouden. Doelsaldo kon wel beter. Reken net als vanavond op helemaal niks in Milaan zelf. We gaan t zien... Dan zijn er wel nog wat meer potjes nodig.stuk of 3 Er waren ook nog twee assistenten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Volgende ronde halen is ruim genoeg, 11 miljoen.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans schat ik stuk hoger in dan eerst, 35-40 procent we deze ronde overleven en nee is niet laag of slecht,, lopen ook echt wel paar kanjers rond daar hoor.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee uit word er lastig denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit is een minimaal resultaat |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar we maken nog kans. Dat is een stuk meer dan ik vooraf dacht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet niet meer wat ik van dit bipolaire elftal kan verwachten. Zit echt altijd tussen alles of niets olé olé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gek trouwens dat we nu niet een weekend rust pakken. Heb je veel meer aan dan vorige keer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja klopt nu veel belangrijker inderdaad. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 13:20 schreef Bowie het volgende:Het is een bizar seizoen, daar zeg ik niks nieuws mee. Opvallend is mi dat het lijkt dat het beste in de selectie omhoog komt als er iets bijzonders is. Denk dat er nu in de groep een sterk gevoel leeft van, nee Santi, je gaat niet scoren tegen ons en je ploeg gaat het onderspit delven. Daarom vanavond 1-0, volgende week 1-1. Zo, volgende week nog meer verdienen met de toto. 😁 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Santi is onze doping tegen AC Milaan. Gaat ons ronde verder brengen, en die opbrengsten kun je eigenlijk bij de transfersom optellen.
Wat een genie onze Don te Kloese. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Viel me op dat we op de snelle counter de verdediging van Milan direct eruit lopen. Ligt een kans daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind jullie in de andere topics wel heel kritisch op bepaalde spelers Vond het een puike teamprestatie. Niet echt een onvoldoende gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 07:15 schreef Stylzz het volgende:Vind jullie in de andere topics wel heel kritisch op bepaalde spelers Vond het een puike teamprestatie. Niet echt een onvoldoende gezien. Zoals ik altijd zeg, met een positieve kijk kom je verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is ook zo Omdat ik AC hoger inschat als Feyenoord. Dus ik kan beter ietwat pessimistisch zijn ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 10:14 schreef piet de paler het volgende:Dat is ook zo Omdat ik AC hoger inschat als Feyenoord. Dus ik kan beter ietwat pessimistisch zijn ;) Ghehe..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Onze eerste overwinning in de CL/EC1 knock-out fase sinds 1974. En de eerste Nederlandse thuisoverwinning in de CL/EC1 knock-out fase in 17 jaar.
Bijzondere statistieken toch. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ondanks alle ellende is het wel een Europees wonderjaar.
Ook wel door de nieuwe competitie opzet, maar hebben mooie prestaties gezien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ben sinds dit jaar ook voorstander van een soort superleague, ligt ons stuk beter tegen Europese grootmachten spelen dan tegen rkc zwolle enzo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|