BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Union St.Gillis -Ajax; donderdag 13-2 om 18:45u; uitslag = 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zaterdag 15 februari 2025 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 11:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik lees het al niet meer van die droplul
Haha nee lezen doe ik het ook niet. Bij VI is het soms niet te ontwijken. Vooral het domme gelul van Derksen en Driessen die eigenlijk helemaal niet meer redelijk zijn. Derksen omdat hij niks ziet, en driessen omdat hij gewoon een soort ajax probleem heeft. Enige die redelijk is, is Gijp.
freakie
 freakie - zaterdag 15 februari 2025 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2025 - 12:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er clubs gaan komen om Francesco Farioli willen gaan inlijven, gezien het onverwachte succes van Ajax, hoewel de prijzen pas over een paar maanden verdeeld gaan worden. Maar als ik naar pagina 819 van teletekst kijk, word ik intens vrolijk. Kampioen worden is leuk en onverwacht, maar eindigen op plek nummer twee en dus rechtstreekse plaatsing voor de Champions League is wat mij betregt ook prima. Laat de miljoenen euro's maar binnenstromen!
Ja dat zou best wel eens kunnen. Je leest heel veel en dat hij Ajax er eigenlijk zo bovenop krijgt is echt een prestatie.

Ik denk ook dat ergens Farioli weg zou willen maar als je CL haalt is het voor Farioli misschien ook beter dat hij wel een seizoen blijft(voor hem)
Voor Ajax is het denk ik dezelfde situatie, Ajax kan er op verdienen maar zou de rust wel willen houden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2025 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 februari 2025 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onze Italiaan geeft hem direct een basisplaats terwijl hij nog maar 16 jaar is, goed gezien
Had het eigenlijk niet eens over Mokio, maar wat te denken van Rasmussen/Gaaei/Satulo. Farioli wijkt niet en deze spelers worden steeds belangrijker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Union St.Gillis -Ajax; donderdag 13-2 om 18:45u; uitslag = 0-2

0.0050311