|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar sloeg dat dan op.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja en? Ivanusec kan niet eens rennen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van mij had ie met die Marokkaan moeten beginnen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja of een jeugdspeler |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Normaal dient een winteraankoop daarvoor idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon iemand die snapt wat t is op die positie Niet eentje die ook al belachelijk speelt op zijn eigen positie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn telkens twee middenvelders aanspeelbaar en 1 staat stil met zijn handen naar zijn voeten te wijzen in de dekking |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alle lange ballen zijn kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Waar de fuck loopt Ivanusec? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Opdracht van de coach bij NAC : zoveel mogelijk oorlog maken en keihard de fysieke duels ingaan. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Onze 9 en 10 zijn een parodie op topvoetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat gaat een keer mis let maar op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Carranza.. Dat is echt van een bizar laag niveau
En zo traag |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ivanusec teringlul
Wissel!!!!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Met zo’n 9 kan geen enkele ploeg voetballen. Zet een van die twee jonkies er straks maar in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekkere opstelling Bosbaard |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij heeft al die spelers niet stuk gemaakt. Dat deed die lamlul uit Denemarken met z’n staf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trappen ze straks een van je weinige fitte middenvelders de tering in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja doei. Hij is verantwoordelijk nu voor een juiste opstelling |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoe kan je hier een achterbal geven. Mongool van een scheidsrechter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hou toch op man. Jij loopt alleen te zuigen omdat je het ontslag van die Deen niet redelijk vindt. Die lamzak is nog steeds verantwoordelijk voor de staat van deze selectie.
Trol lekker verder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ivan kan echt helemaal niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 19:24 schreef Alexmem het volgende:[..] Hou toch op man. Jij loopt alleen te zuigen omdat je het ontslag van die Deen niet redelijk vindt. Die lamzak is nog steeds verantwoordelijk voor de staat van deze selectie. Trol lekker verder. Nee hoor. Hij heeft toch t bizarre idee met deze 9 en 10 te spelen? Ivanusec op 10. Die man voetbalt al drie jaar met de dozen nog om zijn schoenen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Wat eerder daarover gezegd werd klopt 100%. Die is op zijn eigen plek al niet goed genoeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je met Ivanusec op 10 en Carranza op 9 speelt, ga je geen wedstrijd winnen.
Wat een armoe die 2 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hoopt tegen beter weten in dat t een keer wat oplevert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja er zijn toch gewoon andere opties |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Inderdaad, maar ja... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. Hij heeft toch t bizarre idee met deze 9 en 10 te spelen? Ivanusec op 10. Die man voetbalt al drie jaar met de dozen nog om zijn schoenen. Hij is er nog geen week. Wat voor Priske gold geldt niet voor hem. Ja hij kiest deze spelers. Maar ik denk dat als hij met een 9 zou beginnen die 1x meegetraind heeft of een 6 die dat twee keer gedaan heeft, het ook niet snel goed was. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Carranza springt niet eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 19:29 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij is er nog geen week. Wat voor Priske gold geldt niet voor hem. Ja hij kiest deze spelers. Maar ik denk dat als hij met een 9 zou beginnen die 1x meegetraind heeft of een 6 die dat twee keer gedaan heeft, het ook niet snel goed was. Mwah weet ik niet. Ik had t Zand logisch gevonden? Is toch zeker niveau NAC en gewoon een echte middenvelder |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 19:29 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij is er nog geen week. Wat voor Priske gold geldt niet voor hem. Ja hij kiest deze spelers. Maar ik denk dat als hij met een 9 zou beginnen die 1x meegetraind heeft of een 6 die dat twee keer gedaan heeft, het ook niet snel goed was. Helemaal juist
Maar nu wel tijd om in te grijpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|