|
|
Pietje
|
|
|
Tjonge, jonge PSV, Feyenoord en FC Utrecht heben gezamenlijk opnieuw punten laten liggen. De rode loper is uitgerold voor Ajax. Het blijft een zeer vreemde en onvoorspelbare competitie.
Maar ja, Ajax moet natuurlijk nog wel "even" winnen. Heracles heeft nogal eens punten afgesnoept van Ajax.
Helaas kan ikzelf niet kijken, want ik ben morgen jarig. (76 jaar). Ik zal jullie reacties hier later wel lezen.
Mijn voorspelling: een gedreven Ajax wint met 3-1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 22:13 schreef Pietje het volgende:Tjonge, jonge PSV, Feyenoord en FC Utrecht heben gezamenlijk opnieuw punten laten liggen. De rode loper is uitgerold voor Ajax. Het blijft een zeer vreemde en onvoorspelbare competitie. Maar ja, Ajax moet natuurlijk nog wel "even" winnen. Heracles heeft nogal eens punten afgesnoept van Ajax. Helaas kan ikzelf niet kijken, want ik ben morgen jarig. (76 jaar). Ik zal jullie reacties hier later wel lezen. Mijn voorspelling: een gedreven Ajax wint met 3-1. Alvast gefeliciteerd Pietje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Fijne verjaardag toegewenst Pietje! Enne...ook liefst een mooi verjaardagskado met 3 punten voor Ajax. Niet verslappen nu, want Heracles zit in een goede reeks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dankjewel Obdam! En inderdaad: op naar 3 punten vanmiddag |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Van harte Pietje!! Hele fijne verjaardag vandaag. Het mooiste kado zouden 3 punten zijn!! Heracles is in vorm en zijn vaker lastig voor ons geweest. Even verslappen en onderschatten en dan winnen we van geen enkele ploeg. Ik voorspel een benauwde 2-1 !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dankjewel Bertus. Ik hoop het ook van die drie punten. Wat je schreef is zeker waar. Het zou niet de eerste keer zijn dat Ajax tegen puntverlies aanloopt tegen deze tegenstander. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 22:13 schreef Pietje het volgende:Tjonge, jonge PSV, Feyenoord en FC Utrecht heben gezamenlijk opnieuw punten laten liggen. De rode loper is uitgerold voor Ajax. Het blijft een zeer vreemde en onvoorspelbare competitie. Maar ja, Ajax moet natuurlijk nog wel "even" winnen. Heracles heeft nogal eens punten afgesnoept van Ajax. Helaas kan ikzelf niet kijken, want ik ben morgen jarig. (76 jaar). Ik zal jullie reacties hier later wel lezen. Mijn voorspelling: een gedreven Ajax wint met 3-1. Van harte gefeliciteerd mede Waterman |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 - 22:13 schreef Pietje het volgende:Tjonge, jonge PSV, Feyenoord en FC Utrecht heben gezamenlijk opnieuw punten laten liggen. De rode loper is uitgerold voor Ajax. Het blijft een zeer vreemde en onvoorspelbare competitie. Maar ja, Ajax moet natuurlijk nog wel "even" winnen. Heracles heeft nogal eens punten afgesnoept van Ajax. Helaas kan ikzelf niet kijken, want ik ben morgen jarig. (76 jaar). Ik zal jullie reacties hier later wel lezen. Mijn voorspelling: een gedreven Ajax wint met 3-1. Gefeliciteerd Pietje! Dan kijk ik voor jou vandaag, weer eens kijken vanuit het stadion💪 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Dankjewel hjf. Jij ook (vast) gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 14:31 schreef freakie het volgende:[..] Gefeliciteerd Pietje! Dan kijk ik voor jou vandaag, weer eens kijken vanuit het stadion💪 Thanks freakie. Veel plezier en succes in de ArenA |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja zal geen wereldse wedstrijd zijn. Maar laten we dan gewoon maar eens winnen. Plek 2 is dan sowieso van ons en die 1ste plek is dan niet eens zo onrealistisch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Alvast gefeliciteerd Pietje!
Het kan best een lastige wedstrijd worden, Heracles doet het niet verkeerd de laatste tijd. Het is zaak om de drie punten binnen te harken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer dat de nieuwelingen niet in de basis staan, met name Mokio en Rosa.
Maar die zullen ongetwijfeld invallen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ben benieuwd hoe Berghuis voor de dag komt, zijn contract is met twee jaar verlengd. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Je wordt op je wenken bediend. Een schitterende assist van hem op Godts levert de 1-0 op. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Hij is lekker bezig eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Farioli, he jongens, die Farioli is zo gek nog niet. Waar andere clubs inmiddels op de tandvlees lopen en spelers geblesseerd uitvallen is Ajax stiekem aan het sluipen gegaan. Die Farioli, he jongens, die Farioli heeft het helemaal nog niet zo verkeerd gezien met dat doorwisselen van hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gewoon heel goed vandaag met leuk voetbal dominant op de helft van de tegenstander.
Enige minpuntje vind ik onze vleugel aanvallers. Ik mis daar de felheid en de durf in de acties. Godts scoort weliswaar net als edvardsen. Maar geen van de aanvallers maakt echt z’n acties langs de lijn |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Alvast gefeliciteerd Pietje! Het kan best een lastige wedstrijd worden, Heracles doet het niet verkeerd de laatste tijd. Het is zaak om de drie punten binnen te harken Dankjewel Jack |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Mannen, ik heb een fantastisch verjaardagscadeau gehad: een eclatante overwinning van mijn Ajax. Super. Ik ben zeer blij! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 20:42 schreef remco k het volgende:Ajax gewoon heel goed vandaag met leuk voetbal dominant op de helft van de tegenstander. Enige minpuntje vind ik onze vleugel aanvallers. Ik mis daar de felheid en de durf in de acties. Godts scoort weliswaar net als edvardsen. Maar geen van de aanvallers maakt echt z’n acties langs de lijn Godts kan het wel, maar is vermoedelijk nog wat voorzichtig gezien zijn blessuregevoeligheid. Edvartsen ken ik nog onvoldoende. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Die Farioli, he jongens, die Farioli is zo gek nog niet. Waar andere clubs inmiddels op de tandvlees lopen en spelers geblesseerd uitvallen is Ajax stiekem aan het sluipen gegaan. Die Farioli, he jongens, die Farioli heeft het helemaal nog niet zo verkeerd gezien met dat doorwisselen van hem. Helemaal eens. Alleen zijn wisselbeleid snap ik niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:Die Farioli, he jongens, die Farioli is zo gek nog niet. Waar andere clubs inmiddels op de tandvlees lopen en spelers geblesseerd uitvallen is Ajax stiekem aan het sluipen gegaan. Die Farioli, he jongens, die Farioli heeft het helemaal nog niet zo verkeerd gezien met dat doorwisselen van hem. Helemaal eens. Alleen zijn wisselbeleid snap ik niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Pietje, ouwe reus, gefeliciteerd met je 76ste verjaardag! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank, vriend. Oud ben ik inderdaad, maar een reus met mijn 1.71 bepaald niet. Haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou jezus, dat was een prima pot gisteren. Ajax kan niet altijd heel goed zijn.
Maar dit was echt prima. Je gaat sowieso niet 5 keer meer verliezen dan dat de de nummer 3/4 en 5 gaan doen. Dat kan gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2025 - 22:09 schreef freakie het volgende:Nou jezus, dat was een prima pot gisteren. Ajax kan niet altijd heel goed zijn. Maar dit was echt prima. Je gaat sowieso niet 5 keer meer verliezen dan dat de de nummer 3/4 en 5 gaan doen. Dat kan gewoon niet. Het is inderdaad niet te verwachten, maar zeg nooit "nooit". Aldus mijn vader vroeger. Dat werkt onderschatting in de hand. Ajax moet nu iedere wedstrijd benaderen en uitvoeren als een finale. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2025 - 22:23 schreef Pietje het volgende:Mannen, ik heb een fantastisch verjaardagscadeau gehad: een eclatante overwinning van mijn Ajax. Super. Ik ben zeer blij! Het is je van harte gegund Pietje!! Wat was het weer een mooie zondag... Komende week ga ik zelf weer kijken met zoonlief in ons mooie stadion👌😅 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:02 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Het is je van harte gegund Pietje!! Wat was het weer een mooie zondag... Komende week ga ik zelf weer kijken met zoonlief in ons mooie stadion👌😅 Heel veel plezier met je zoon. Laten we hopen dat het opnieuw een heel mooie zondag wordt! 👌 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 12:19 schreef Pietje het volgende:[..] Het is inderdaad niet te verwachten, maar zeg nooit "nooit". Aldus mijn vader vroeger. Dat werkt onderschatting in de hand. Ajax moet nu iedere wedstrijd benaderen en uitvoeren als een finale. Ow zeker. Maar ik denk ook dat Ajax daar sowieso goed in is. Het elftal is echt niet best, het niveau van de spelers dan. Ze werken alleen keihard en doen alles in teamverband. Farioli heeft dat er helemaal ingeslagen denk ik. Onderschatting vanuit Ajax geloof ik ook niet echt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:29 schreef freakie het volgende:[..] Ow zeker. Maar ik denk ook dat Ajax daar sowieso goed in is. Het elftal is echt niet best, het niveau van de spelers dan. Ze werken alleen keihard en doen alles in teamverband. Farioli heeft dat er helemaal ingeslagen denk ik. Onderschatting vanuit Ajax geloof ik ook niet echt. Ik heb er ook zeker vertrouwen in. Farioli is wat mij betreft een super coach. Heel begaan met zijn spelers. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lengte zegt helemaal niets. 😉 |
|
|
|