|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt me geen opzet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat gewoon bewust op zijn voetr staan hè |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bovendien mag Bueno er straks toch wel uit :-). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gaten hebben nogal gesnoven lijkt t wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig grote kansen weggeven en gecreëerd. Zuur dat je door onoplettendheid dan toch 1-0 achterstaat.
Zou Paixão wel weer naar linksbuiten doen. Smal dan maar naar t middenveld en Bueno linksback. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Mwah. Zo zag Ik het niet echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat moet de bank toch ook zien, wat een kans laten we hier liggen zeg. Milan ruim n half uur de poorten wijd open. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Naar omstandigheden is het gewone een goede eerste helft. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:32 schreef MMM het volgende:Weinig grote kansen weggeven en gecreëerd. Zuur dat je door onoplettendheid dan toch 1-0 achterstaat. Zou Paixão wel weer naar linksbuiten doen. Smal dan maar naar t middenveld en Bueno linksback. Straks krijgen wel snelle Luka voor de omschakeling 😂 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens Spelen wat we kunnen, en dat is niet slecht. Je mist alleen een vuist voorin. Misschien Osman voor redmond?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:32 schreef MMM het volgende:Weinig grote kansen weggeven en gecreëerd. Zuur dat je door onoplettendheid dan toch 1-0 achterstaat. Zou Paixão wel weer naar linksbuiten doen. Smal dan maar naar t middenveld en Bueno linksback. Ziet het liefst paixao en Smal beide links |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, het goede nieuws is dat je nog in de wedstrijd zit. Eerste helft een beetje conform de verwachting. Al viel die goal wel heel snel. We zullen zelf meer moeten doen met de ruimtes die er liggen. Igor moet dieper staan, misschien dat sommige van de invallers dadelijk nog wat kunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hij keek er wel naar 😉 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alleen Paixão zou hier kunnen scoren. Maar dan wel op z'n eigen plek. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, Smal kan wel, en diverse keren bewezen, van die positie een snel iemand vrij zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, het goede nieuws is dat je nog in de wedstrijd zit. Eerste helft een beetje conform de verwachting. Al viel die goal wel heel snel. We zullen zelf meer moeten doen met de ruimtes die er liggen. Igor moet dieper staan, misschien dat sommige van de invallers dadelijk nog wat kunnen. Aan wie denk jij vanaf de bank T?
Toch een Osman? ‘t Zand? Stengs zal zo lang mogelijk blijven zitten denk ik gezien de huidige tussenstand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon Osman erin en Bueno eruit. Dan maar een soort 4 4 2 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft het begin doorkomen en daarna misschien offensief wat wisselen. Osman, misschien Ivanusec. Stengs en misschien ook Carranza zal later worden, ook met het oog op verlenging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:36 schreef MMM het volgende:[..] Aan wie denk jij vanaf de bank T? Toch een Osman? ‘t Zand? Stengs zal zo lang mogelijk blijven zitten denk ik gezien de huidige tussenstand. T Zand is er ook ja ,die dan maar voor Beuno |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Die Hernanadez gek maken tweede helft. Is een ongelijk projectiel die zo een rode kaart kan pakken. Osman zou ik voor Redmond inbrengen en zeker niet voor Read want verdedigen kan die niet en gij hapt voortdurend. Die veroorzaak zo een penalty als je hem RB zet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:36 schreef MMM het volgende:[..] Aan wie denk jij vanaf de bank T? Toch een Osman? ‘t Zand? Stengs zal zo lang mogelijk blijven zitten denk ik gezien de huidige tussenstand. Osman en Ivanusec zijn de eerste waar ik aan denk. Ook omdat Stengs en Carranza maar beperkt inzetbaar zijn. Redmond en Bueno zijn normaal gesproken als eerste aan de beurt voor een wissel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan zou Igor/Ivanusec als 10 moeten spelen trouwens. En anders zul je een van de jonge jongens in moeten brengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je speelt nu een soort 442. Maar Igor tegen die beulen in t centrum is vrij kansloos. Zou m op rechts zetten tegen Hernandez. Dan maar OZ op links en toch naar 433 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er kunnen er wel meer niet meer. Maar je moet roeien met de riemen die je hebt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het geloof moet er zijn. Dat was er niet, overleven in plaats van resultaat. Die knop moet om. AC lijkt nergens op. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Osman erbij, en voor de rest gewoon Milan de bal laten en in de counter iedere bal diep!
Milan stelt geen reet voor hoor!
Wij gaaaaaaaaaaaaaaan winnnneeeeeeeeeeeennn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:Je speelt nu een soort 442. Maar Igor tegen die beulen in t centrum is vrij kansloos. Zou m op rechts zetten tegen Hernandez. Dan maar OZ op links en toch naar 433 Hij moet er niet staan ,maar snel komen. niet te verdedigen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Osman en Ivanusec zijn de eerste waar ik aan denk. Ook omdat Stengs en Carranza maar beperkt inzetbaar zijn. Redmond en Bueno zijn normaal gesproken als eerste aan de beurt voor een wissel. Ik weet niet of Ivanusec handig is. Zeker als je weinig de bal heb. Die jongen is geen loopwonder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:43 schreef van geil het volgende:Het geloof moet er zijn. Dat was er niet, overleven in plaats van resultaat. Die knop moet om. AC lijkt nergens op. Viel me ook op ja, veel balbezit dat we hadden was ook vooral gericht op vertraging dan op het creëren van kansen. Dat moet wel beter ja. Als je wat wil.
Het kan echt, zoveel geven we ook niet eens weg. Een compleet Feyenoord was favoriet geweest vandaag denk ik. Telt allemaal niet uiteraard, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog 15 minuten volhouden dan Stengs erbij op 10? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou wel binnen 90 minuten risico nemen als het lang 1-0 blijft.
Verlengingen lijkt me geen handig plan met onze selectie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Denk niet dat ie speelt vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kost je wel weer een extra wissel bij verlengen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 19:44 schreef MMM het volgende:[..] Ik weet niet of Ivanusec handig is. Zeker als je weinig de bal heb. Die jongen is geen loopwonder. Zeker. Maar je hebt ook iemand nodig die een goede bal kan geven. Met een stel goede lopers er voor. Teveel moet nu van Hadj-Moussa komen. Igor kan ze niet zowel voorgeven als binnenlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is de enige wissel denk ik die sterker maakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stengs komt pas later denk ik. 75ste minuut. Ook met het oog op verlenging. Maar misschien eerder nodig, als het 2-0 wordt ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Niet op verlengen gokken...scoren en door |
|
|
|