BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Union Sint-Gillis 20-02-2025 / 21.00u /E.L.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 20:27   quote  deeplink  
De uitwedstrijd in Brussel werd gewonnen met 0-2

Laat maar komen, wat wordt het vanavond?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:13   quote  deeplink  
Ik hou het op 3-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 februari 2025 - 21:23   quote  deeplink  
Tot nu toe is het helemaal KUT!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:24   quote  deeplink  
Poppetje Fitz Jim loopt veel te veel te pielen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Tot nu toe is het helemaal KUT!!
Man man, wat worden we weg gespeeld door de belgen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:26   quote  deeplink  
Met 10 man verder
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:27   quote  deeplink  
Deze opstelling deugt voor geen meter
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2025 - 21:29   quote  deeplink  
Hoe kan dat nou. Vorige week in Brussel hadden de Belgen niet veel in te brengen en nu spelen ze Ajax helemaal weg. Dus toch die onderschatting waar ik zo bang voor was.
Scout2
 Scout2 - donderdag 20 februari 2025 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:29 schreef Pietje het volgende:
Hoe kan dat nou. Vorige week in Brussel hadden de Belgen niet veel in te brengen en nu spelen ze Ajax helemaal weg. Dus toch die onderschatting waar ik zo bang voor was.
Dat is het hem ook Pietje, sluipt er zo makkelijk in die koppies.
Europa is klaar ik zet hem uit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 februari 2025 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Komt omdat die Belgen net zoveel last hadden van het veld als wij. Union is geen slechte ploeg. Maar dat centrum achterin is echt drama. Snappen elkaar niet en laten gaten vallen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:35   quote  deeplink  
Haal Fitz Jim er af, heeft alleen maar balverlies
Scout2
 Scout2 - donderdag 20 februari 2025 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haal Fitz Jim er af, heeft alleen maar balverlies
Mokio ook niet goed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Was vorige week ook al te zien dat ze konden voetballen, twee doelpunten van hun werden toen door de VAR niet gegeven. Terecht overigens maar het zat ze toen niet mee
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2025 - 21:39   quote  deeplink  
Deze neem ik farioli kwalijk.

Rasmussen kan gewoon letterlijk niet voetballen en zou in Nederland bij menig amateur 1e elftal niet in de selectie zitten.

Daardoor houd je voorin niets vast, kom je niet tot voetballen en gebeurt dit uiteindelijk doordat je al met een man minder speelt door Rasmussen.

En heel eerlijk. Ook edvardsen lijkt mij een matige speler tot dusver.

Middenveld kan geen bal fatsoenlijk kwijt en lijdt daardoor balverlies achter elkaar.

Dit is gewoon een kansloze missie vandaag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:40   quote  deeplink  
Godts, Traore, Taylor en Henderson er in, niet te lang mee wachten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:39 schreef remco k het volgende:
Deze neem ik farioli kwalijk.

Rasmussen kan gewoon letterlijk niet voetballen en zou in Nederland bij menig amateur 1e elftal niet in de selectie zitten.

Daardoor houd je voorin niets vast, kom je niet tot voetballen en gebeurt dit uiteindelijk doordat je al met een man minder speelt door Rasmussen.

En heel eerlijk. Ook edvardsen lijkt mij een matige speler tot dusver.

Middenveld kan geen bal fatsoenlijk kwijt en lijdt daardoor balverlies achter elkaar.

Dit is gewoon een kansloze missie vandaag.
Ik leg dit ook bij de trainer, Rasmussen. Edvardsen, fitz Jim waardeloos tot nu toe
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2025 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik leg dit ook bij de trainer, Rasmussen. Edvardsen, fitz Jim waardeloos tot nu toe
Ligt niet aan fit Jim in dit geval. Middenvelders konden nergens een bal kwijt en werden totaal niet aangestuurd.
freakie
 freakie - donderdag 20 februari 2025 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt niet aan fit Jim in dit geval. Middenvelders konden nergens een bal kwijt en werden totaal niet aangestuurd.
Fits Jim is heeft zo ongelofelijk veel balverlies. Ergens is dit hem zeker te verwijten. De goal misschien niet.

Je mist ook gewoon een Baas die van achteren opbouwt en ja ik zeg het toch, een brobbey die kan vechten voorin. Dit had Farioli ook kunnen weten, dat Union zou gaan stormen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk even hoeveel balverlies hij leed.
Daardoor werden we terug gedrongen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Fits Jim is heeft zo ongelofelijk veel balverlies. Ergens is dit hem zeker te verwijten. De goal misschien niet.

Je mist ook gewoon een Baas die van achteren opbouwt en ja ik zeg het toch, een brobbey die kan vechten voorin. Dit had Farioli ook kunnen weten, dat Union zou gaan stormen.
Baas missen we zeer zeker, en Brobbey die de bal vast houdt zodat anderen kunnen aansluiten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 22:39   quote  deeplink  
Het is tegenhouden en hopen op een doelpunt meer niet
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2025 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Komt omdat die Belgen net zoveel last hadden van het veld als wij. Union is geen slechte ploeg. Maar dat centrum achterin is echt drama. Snappen elkaar niet en laten gaten vallen.
Zeker, Warrior. Dat knolleveld vorige dat gold voor beide ploegen. Maar wat Ajax vanavond laat zien is helemaal niks. Inderdaad de twee centrale verdedigers... phh zo zwak.
Maar de kracht van de afgelopen weken daar zie je niets van terug. Slecht voor mijn ogen.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2025 - 22:56   quote  deeplink  
Een verlenging dus. Nog een half uur een kwelling voor mijn ogen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 20 februari 2025 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En daar missen wij Baas. de combinatie Rugani Sutalo werkte niet, het gaat nu beter met Kaplan er naast
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2025 - 22:57   quote  deeplink  
Ik lees het morgen wel. Morgen 5 uur opstaan voor de voedselbank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2025 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2025 - 22:59   quote  deeplink  
Veel plezier nog mannen. Ik ga slapen.
freakie
 freakie - donderdag 20 februari 2025 - 23:17   quote  deeplink  
2 keer geel voor burgess?
freakie
 freakie - donderdag 20 februari 2025 - 23:29   quote  deeplink  
Ergens mogen we pasveer ook wel dankbaar zijn hoor. Pasveer is geen geweldige keeper maar doet echt vrij weinig fout.
freakie
 freakie - donderdag 20 februari 2025 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En daar missen wij Baas. de combinatie Rugani Sutalo werkte niet, het gaat nu beter met Kaplan er naast
Die kaplan, die staat er wedstrijden niet in. Hele seizoen niks. Staat nu echt een geweldige pot te spelen.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2025 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Als je niet gecoached wordt, aangespeeld wordt waar het niet kan en je geen enkele bal kwijt kan bij je aanvals leider is hem dat niet kwalijk te nemen.
remco k
 remco k - donderdag 20 februari 2025 - 23:44   quote  deeplink  
Ajax echt geweldig vandaag. Wat leveren die gasten een strijd zeg en wat past dit in het seizoen.

Ik ben echt ape trots op deze club/ ploeg en deze trainer die er echt alles uithaalt wat er in zit.
freakie
 freakie - vrijdag 21 februari 2025 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 23:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je niet gecoached wordt, aangespeeld wordt waar het niet kan en je geen enkele bal kwijt kan bij je aanvals leider is hem dat niet kwalijk te nemen.
Nee snap ik maar dan pielen en de bal verliezen is ook niet goed
freakie
 freakie - vrijdag 21 februari 2025 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 23:44 schreef remco k het volgende:
Ajax echt geweldig vandaag. Wat leveren die gasten een strijd zeg en wat past dit in het seizoen.

Ik ben echt ape trots op deze club/ ploeg en deze trainer die er echt alles uithaalt wat er in zit.
Ja helemaal. Ik sta dan ook te kijken van bijvoorbeeld een Kaplan. Hij staat er dit seizoen nooit in, maar gaat deze wedstrijd 100% al niet 150% voor elke bal. Echt weer iets waar je Farioli en Kaplan natuurlijk voor kan prijzen. De strijd is echt geweldig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 februari 2025 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 23:44 schreef remco k het volgende:

Op het gebied van strijd echt super geweldig. Ik heb Ajax in het verleden amper zo zien strijden.
Deze trainer verdient alle lof, al vind ik zijn opstellingen soms vreemd dan nog klaart hij het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2025 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 21 februari 2025 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2025 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik niet. Farioli heeft een heel andere taak meegekregen van het bestuur. En dat is om directe plaatsing voor de CL veilig te stellen. Dat moet ten koste van alles en is super belangrijk. Dit betekent dus ook dat je consessies moet doen en af en toe mindere spelers moet opstellen om belangrijke spelers rust te geven. De ene keer pakt dit goed uit, de andere keer minder. Zondag wacht alweer competitievoetbal en kan een grote stap gezet worden. Dus ja, soms moet Farioli hele rare keuzes maken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 februari 2025 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2025 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet. Farioli heeft een heel andere taak meegekregen van het bestuur. En dat is om directe plaatsing voor de CL veilig te stellen. Dat moet ten koste van alles en is super belangrijk. Dit betekent dus ook dat je consessies moet doen en af en toe mindere spelers moet opstellen om belangrijke spelers rust te geven. De ene keer pakt dit goed uit, de andere keer minder. Zondag wacht alweer competitievoetbal en kan een grote stap gezet worden. Dus ja, soms moet Farioli hele rare keuzes maken.
Dit weet ik ook en ik bewonder onze trainer omdat hij het team wat zich vorig zeizoen liet afslachten week in week uit met een enorme vechtlust presenteert.

Toch zag ik 3 spelers die naar mijn inziens te kort kwamen. zag deze graag gewisseld worden meer niet eigenlijk.

Ben het eens met de directie en met Farioli. ik noemde louter alleen die spelers op de minder waren waardoor Union gevaarlijk kon worden.

Met name Fitz Jim die normaliter goed presteert had enorm veel balverlies waardoor die belgen sterker werden
freakie
 freakie - zaterdag 22 februari 2025 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2025 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit weet ik ook en ik bewonder onze trainer omdat hij het team wat zich vorig zeizoen liet afslachten week in week uit met een enorme vechtlust presenteert.

Toch zag ik 3 spelers die naar mijn inziens te kort kwamen. zag deze graag gewisseld worden meer niet eigenlijk.

Ben het eens met de directie en met Farioli. ik noemde louter alleen die spelers op de minder waren waardoor Union gevaarlijk kon worden.

Met name Fitz Jim die normaliter goed presteert had enorm veel balverlies waardoor die belgen sterker werden
Eens. Over Fits Jim of nou ja eigenlijk iedereen behalve Godts en Hato. Een mindere wedstrijd voor alle andere is gewoon onder elk niveau. Zoals ik al veel eerder had gezegd. Een Fits Jim is niet voor niks verhuurd en was het eigenlijk net niet. Doet helemaal niks af van hoe we hem nu ontzettend nodig hebben en ook dat hij ook wedstrijden laat zien waar hij het goed doet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 februari 2025 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2025 - 11:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens. Over Fits Jim of nou ja eigenlijk iedereen behalve Godts en Hato. Een mindere wedstrijd voor alle andere is gewoon onder elk niveau. Zoals ik al veel eerder had gezegd. Een Fits Jim is niet voor niks verhuurd en was het eigenlijk net niet. Doet helemaal niks af van hoe we hem nu ontzettend nodig hebben en ook dat hij ook wedstrijden laat zien waar hij het goed doet.
Klopt, hij heeft zijn goede wedstrijden, tegen Union voerde hij zijn acties te ver door, leed hij balverlies op onze helft, was niet slim van hem
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2025 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2025 - 00:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee snap ik maar dan pielen en de bal verliezen is ook niet goed
Dat gebeurde ook niet. Hij werd volle bak onder druk gezet op of nog voor z’n eerste aanname.

En het is geen Busquets he.
freakie
 freakie - zondag 23 februari 2025 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2025 - 10:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gebeurde ook niet. Hij werd volle bak onder druk gezet op of nog voor z’n eerste aanname.

En het is geen Busquets he.
Ja dat deed hij regelmatig juist wel. Fits Jim was echt niet goed. Je kan wel onderdruk staan maar we gaan geen veerman foutjes maken. Bal gewoon wegperen. Of niet aan de zijlijn gaan pielen.

Zeker niet, daarom ook. Hij was niet goed(zoals wel meer niet goed waren) en is vaker niet zo goed. Hij is nuttig, zeker weten. Net als 18 andere spelers bij Ajax.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2025 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2025 - 10:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat deed hij regelmatig juist wel. Fits Jim was echt niet goed. Je kan wel onderdruk staan maar we gaan geen veerman foutjes maken. Bal gewoon wegperen. Of niet aan de zijlijn gaan pielen.

Zeker niet, daarom ook. Hij was niet goed(zoals wel meer niet goed waren) en is vaker niet zo goed. Hij is nuttig, zeker weten. Net als 18 andere spelers bij Ajax.
Ga maar terug kijken. Slechts 1 keer houd hij de bal te lang bij zich terwijl hij kan spelen.

Je kijkt een beetje dromerig naar voetbal vermoed ik.
freakie
 freakie - zondag 23 februari 2025 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2025 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga maar terug kijken. Slechts 1 keer houd hij de bal te lang bij zich terwijl hij kan spelen.

Je kijkt een beetje dromerig naar voetbal vermoed ik.
Ow ja nu ik anders kijk dan jij is het dat het bij mij mis is. Het was van zijn kant echt helemaal niet goed. Net als vandaag, viel slecht in.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2025 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2025 - 17:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ow ja nu ik anders kijk dan jij is het dat het bij mij mis is. Het was van zijn kant echt helemaal niet goed. Net als vandaag, viel slecht in.
Leer toch eens lezen. Het gaat niet om wel of niet goed spelen. Het gaat om wat er wel of niet gebeurt en wat de oorzaak daarvan is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Union Sint-Gillis 20-02-2025 / 21.00u /E.L.

0.0052168