|
|
tomson
|
|
|
quote: Wil al effe weg hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Spits kopt bal door, Osman staat als een schaap toe te kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vrijwel de laatsten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wonder dat ie er nog is, Hancko 1 van weinige toppers nog, zoniet de enige! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: En dan lopen Slory en Sauer ergens anders rond. Sorry hoor maar donder die te Kloese en zijn zooitje er nou ook eens uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal overleven blijven natuurlijk,, komen er eigenlijk ook nog spelers terug ipv naar ziekenboeg gaat de vraag zijn,, wanf je hebt ook wel heel weinig smaken meer van niveau, anders zouden ze toch eens na de ch ouverture is jeugd moeten kijken en van nood deugd maken of hoe dat ook heet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aanvallend helft van je team blijft überhaupt vet probleem natuurlijk, maar misschien loopt er nog am of buitenspelertje o21 ofzo geen idee. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gefeliciteerd met 3 punten kameraden, is het enige dat telt op dit moment. Meer kan en mag er niet verwacht worden gezien personele problemen. Nu een week rust. Laat het een helende week zijn. Hwang? Ueda Zerrouki? Trauner? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vrees echt dat of je 3e plek haalt gaat afhangen er nog wat kwaliteit terug komt, al zijn er nu al wel aardig wat seizoen zelfs klaar al dus vrees dat ik antwoord al weet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 22:14 schreef Bowie het volgende:Gefeliciteerd met 3 punten kameraden, is het enige dat telt op dit moment. Meer kan en mag er niet verwacht worden gezien personele problemen. Nu een week rust. Laat het een helende week zijn. Hwang? Ueda Zerrouki? Trauner? Precies, ga hier verder geen woorden aan vuil maken. Blij dat we 3e staan nu. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja misschien is dat gewoon wat je moet koesteren en zo elk weekend moet denken als er weer 3 punten gehaald zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, belachelijk om te zien.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Latje steeds lager leggen, dan lijkt t nog wat. Ondertussen hebben we 0 goede wedstrijden gespeeld in de eredivisie. Detail. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja maar proberen ook maar wat met materiaal er nog is,, wat heb je nog meer ivanusec vast op 10,, of vant zand op 10 of toch milambo dieper en moder samen met wie als controleur🤔 geen smaken zag ik,, ja targaline pas een beetje fit nu dus komende potten zou kunnen . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wordt een lang seizoen zo, allemaal niet uit luxe wat er gedaan wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 14:24 schreef Leuv het volgende:[..] Kijk en dat vind ik ik dus volkomen waardeloos. Iedereen gunt Targhalline eerder een basisplaats boven 't Zand. Nou ik dus niet. Ik zou eerder 't Zand opstellen op zijn favoriete plek. De keeper inderdaad ik wil die Andreev wel een keer zien maar verder is het geen fanatasieopstelling. Hadj Moussa heeft rust nodig dus zou ik hem de 2e helft wisselen met Paixão. En Remond vind ik beter dan Carranza dus waarom niet. Zo waardeloos zag ik het toch niet hè.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een schandalige avond. Echt om treurig van te worden.
3 punten en twee mooie goals, maar dat is het dan ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 20:57 schreef DMD het volgende:[..] Onzin. Wanneer gaan mensen inzien dat de selectie gewoon totaal niet in balans is? Je verkoopt in de winter ook nog je topscorer en haalt er 0 doelpunten voor terug. De redding van DtK is dat Priske ervoor heeft gezorgd dat de CL campagne een succes is. Als deze roemloos was gebleken dan had hij allang z'n biezen kunnen pakken. Geen trainer maakt van deze selectie een team zoals de afgelopen jaren is ervaren. De selectie onder Slot in het eerste jaar had meer kwaliteit en daarin hadden we het geluk dat de selectie al een tijd met elkaar speelde waardoor er iets van synergie was. Ook dat heb je niet dit jaar. Als je Paixão op 10 zet, snap je er weinig van. Daardoor ook Ivanusec op links. Waarom?
Die Targhalline maakte meer indruk in 45 minuten dan Ivanusec in 1,5 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 21:00 schreef DMD het volgende:[..] Dan wissel je Paixao om voor Ivanusec, dat maakt opeens het verschil in voetbal? Dan gaan ze opeens 2de ballen winnen en combinatie voetbal spelen? Zet die roze bril af. Nee want dat zagen we bij NAC uit, Ivanusec op 10. Dat kan helemaal niet |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
En dan zijn er genoeg die rijden 400 Km heen en terug betalen 60 euro voor een kaartje of voor de hele familie maal 5. En dan krijg je zo'n wanvertoning te zien. Ik vind het werkelijk schandalig voor het salaris dat ze krijgen. Die Hartman had ik linea recta richting Dordrecht gestuurd. Ga jij daar maar opbouwen kneus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar 3 ik herhaal 3 punten Nu weekje rust, hopelijk kun je die Maroc inpassen. En komen er nog wat blessure gevallen terug. Het was niet best, maat nogmaals 3 punten is het allerbelangrijkst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Stond op teletekst, niets tegen in te brengen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord was simpelweg vergeten om Reijnen op het wedstrijdformulier te zetten. Volgens de regels van de KNVB mocht de assistent-trainer daarom niet naast Bosschaart op de bank plaatsnemen in de Kuip. Dus zat hij in de loop van de eerste helft op de tribunes tussen het publiek.
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Gisteren op vakkie Q zit normaal op T Veel mensen vinden de wedstrijd niet tof. Maar weinig mensen delen de mening van de pessimisten op het forum . De aanstelling van v Persie , hoorde ik bij de meeste mensen toch wat optimisme. Op het vak voelde ik mij niet zo , met mijn optimisme als hier wordt omschreven. Hoop wel dat er wat gebesseerden terugkomen , Die inzet van die Maroc was al wat stabieler.......... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even los van dit, lag dit aan mij of de geluids apparatuur Waren dit al de symptomen van de ziekte van Peter? Kan ook aan mij liggen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 13:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Gisteren op vakkie Q zit normaal op T Veel mensen vinden de wedstrijd niet tof. Maar weinig mensen delen de mening van de pessimisten op het forum . De aanstelling van v Persie , hoorde ik bij de meeste mensen toch wat optimisme. Op het vak voelde ik mij niet zo , met mijn optimisme als hier wordt omschreven. Hoop wel dat er wat gebesseerden terugkomen , Die inzet van die Maroc was al wat stabieler.......... Dan zaten we dicht bij elkaar, ik zit ook op Q ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Veel heen en weer lopers daar hahahaha |
|
|
|