|
|
Pietje
|
|
|
Dit is een inhaalwedstrijd en kent een beperkt programma.
De laatste drie seizoenen was de uitslag van deze wedstrijd een gelijkspel. Sowieso is GAE een lastige tegenstander. Van de laatste 11 wedstrijden verloor GAE slechts eenmaal.
Mijn voorspelling is opnieuw een gelijkspel, 1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Pietje -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Ik hoop toch op een 2-0 overwinning. Verwacht wel een lastige wedstrijd, want Go Ahead zet goed druk naar voren en als Ajax daar onderuit wil spelen, dan moeten ze echt scherp zijn. Kom op Ajax! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
7-1 voor Ajax. 6 keer Brobbey en 1 keer Pasveer |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 12:42 schreef Pietje het volgende:Dit is een inhaalwedstrijd en kent een beperkt programma. De laatste drie seizoenen was de uitslag van deze wedstrijd een gelijkspel. Sowieso is GAE een lastige tegenstander. Van de laatste 11 wedstrijden verloor GAE slechts eenmaal. Mijn voorspelling is opnieuw een gelijkspel, 1-1 Mooi Pietje! Ja het is algemeen bekend dat de Eagles een angstgegner is.
Ik zie het daarom ook in een gelijkspel eindigen, ik ga dus met jou mee 1-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pasveer niet de keeper. Ergens hoop ik day het verdedigend niet helemaal wegvalt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Toch jammer. Helderziende af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax oogt moe en dat is niet heel raar.
Ieder resultaat vind ik erg knap vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is een domme gele kaart. Ajax kon vandaag nog weleens met tien man komen. Scheids geeft ze makkelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brobbey ligt nog al eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Brobbey en techniek. Bijzonder hoor. Alles in de jeugdopleiding van Ajax draait om techniek techniek en nog eens techniek. Die jongen heeft d e hele jeugdopleiding doorlopen en heeft de techniek van een berg in de Alpen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 15:09 schreef remco k het volgende:Brobbey en techniek. Bijzonder hoor. Alles in de jeugdopleiding van Ajax draait om techniek techniek en nog eens techniek. Die jongen heeft d e hele jeugdopleiding doorlopen en heeft de techniek van een berg in de Alpen Ja daarom begreep ik al niet dat Overmars hem bij Leipzig terug kocht.
Hij had toen beter een Pavlides of Openda gehaald, je zag toen al dat deze spelers meer in huis hadden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
wat een mooie uittrap van onze keeper....en dan 2 tegen 1 als Traore de bal snel meeneemt naar voren. En dan houdt ie in, geeft de bal een hakje en weg is de ruimte en de echte kans...wat een slappe instelling van Traore... 2e helft tandje scherper enne...ook acties van de tegenstander goed opvangen, want GoAhead isnog niet verslagen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 15:22 schreef Obdam4Ajax het volgende:wat een mooie uittrap van onze keeper....en dan 2 tegen 1 als Traore de bal snel meeneemt naar voren. En dan houdt ie in, geeft de bal een hakje en weg is de ruimte en de echte kans...wat een slappe instelling van Traore... 2e helft tandje scherper enne...ook acties van de tegenstander goed opvangen, want GoAhead isnog niet verslagen Inderdaad een geweldige uittrap, hij had daarvoor al een paar mooie reddingen al is hij nog niet echt getest.
Ben benieuwd wat hij gaat brengen, in ieder geval is hij goed bezig |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een kans van Traore zeg...pffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We zijn beter begonnen al is het nog vrij slordig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Berghuis brengen voor traore. Die bakt er vandaag niks van. Ligt extreem vermoeid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twee van deze kansen. Daar moet er eentje van in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen komt ook overal te laat in het druk zetten. Snel Henderson en berghuis voor Mokio en traore.
Klaassen linie vooruit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jaaaaaaaaa. Lekker hoor. Brobbey goed afgemaakt. Geweldige actie van Godts weer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jaaaaa eindelijk!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan mag Traore blijven staan. Pfff. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat Mokio gewisseld werd lijkt me logisch. die oogde vrij vermoeid |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nu had hij Brobbey moeten laten staan. alleen al voor zijn zelfvertrouwen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat valt Fitzjim slecht in zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is wel heel ligt rood hoor. Beide gele kaarten zijn minimale gele kaarten. Te makkelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Godts vandaag toch ook weer de beste bij Ajax |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 15:59 schreef remco k het volgende:Dit is wel heel ligt rood hoor. Beide gele kaarten zijn minimale gele kaarten. Te makkelijk. Komen we inderdaad goed mee weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Breng Henderson nou gewoon. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gaaei heeft toch een geweldige voorzet hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En Edvardsen scoort eenvoudig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat is Kooi toch eigenlijk een verschrikkelijk slechte scheidsrechter! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik begrijp nog steeds niet hoe wij eerste staan, telkens net dat beetje geluk mee. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja vorig jaar was het slecht, en totaal geen geluk
Nu spelen we minder slecht maar wel met meer intensiteit, daarnaast meer geluk |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 17:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Tja vorig jaar was het slecht, en totaal geen geluk Nu spelen we minder slecht maar wel met meer intensiteit, daarnaast meer geluk Idd, die keeper zou ik houden is een goeie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Is het geluk? Eerste goal is duidelijk hands en 2e penalty moment is duidelijk geen hands. Ja we hebben de var die het terugdraait. Maar daar is een Var voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 17:53 schreef freakie het volgende:[..] Is het geluk? Eerste goal is duidelijk hands en 2e penalty moment is duidelijk geen hands. Ja we hebben de var die het terugdraait. Maar daar is een Var voor. Er is nu flink wat discussie over het penalty moment tegen Ajax.
En ik snap dat wel. In de regel staan twee zaken, handen niet langs het lichaam en handen onnatuurlijk bij de bal tegen de hand.
De houding van Rugani is niet natuurlijk en de meeste scheidsrechters zouden hem gewoon laten staan.
De goal is terecht afgekeurd volgens de geldende regels. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 17:53 schreef freakie het volgende:[..] Is het geluk? Eerste goal is duidelijk hands en 2e penalty moment is duidelijk geen hands. Ja we hebben de var die het terugdraait. Maar daar is een Var voor. Totaal geen hands, hij houdt zijn armen binnen het lichaam. Hij draait zelfs weg. Waar moet hij zijn armen anders laten? De 2e is wel degelijk hands. Hij duwt met zijn arm naar de bal om te scoren.
Beide keren terecht afgekeurd door de VAR
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2025 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Totaal geen hands, hij houdt zijn armen binnen het lichaam. Hij draait zelfs weg. Waar moet hij zijn armen anders laten? De 2e is wel degelijk hands. Hij duwt met zijn arm naar de bal om te scoren. Beide keren terecht afgekeurd door de VAR Schreef ik het verkeerd? Ben het namelijk totaal eens met je. Misschien slaperig. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Of ik verkeerd gelezen, enfin geen tijd en zin om het terug te lezen ๐ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja is prima. Beide waren terecht bedoelde ik. Dus dan is het geen geluk, het is een ongeluk dat de scheids voor beide fluit en dat beide dan worden teruggedraaid is dan lijkt mij geen โgelukโ haha. Dat die gozer een rode kaart krijgt, trouwens grappig als je VI dagelijks kijkt. Dan merk je dat ze totaal uit het voetbal zijn.
Ja die rode kaart had niet gehoeven als je de eerste gele kaart niet geeft(en dat is een vraagteken) maar de 2e is wel degelijk geel. En dat is gewoon dom van die verdediger. Als een speler dat doet bij andere teams dan hoor je, waarom doet die gozer dat nou? Als je al weet dat je geel hebt. Ga je doe je dit toch niet? |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Eagles hebben tweemaal Psv verslagen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Allemachtig prachtig, en nog verdient ook, wat een knokploeg!
Ajax kan morgen een voorsprong verkrijgen van 8 punten |
|
|
|