|
|
MMM
|
|
|
ED 24-25 #24: Feyenoord - NEC (zaterdag 1 maart 2025, 21.00 uur)

Datum & tijdstip: Zaterdag 1 maart 2025, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Rob Dieperink
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 2-2 (2-1) 2022-2023: 2-0 (2-0) 2021-2022: 5-3 (2-2) 2016-2017: 4-0 (2-0) 2015-2016: 1-0 (0-0) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De eerste 6-0 onder RvP, Bossie mag de 5-0 van me hebben ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1-1, waarbij we de gelijkmaker in blessuretijd maken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
geen middenvelders haast meer over , wordt een cruciaal wedstrijdje wil je voor de 3e plaats gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: You are a gentleman..💋
5-0 dus.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeilijke tegenstander 1-1 of 1-0 pfffffff geen Moder.....wel Uweda
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stumpers bij ons de hele technische afdeling. Beginnen met een veel te kleine en volstrekt onervaren selectie. En niet eens weten hoe je het woord rouleren schrijft,laat staan toepassen. Zwaar verbaasd,hoe kan dat toch dat iedereen ontploft????? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 - 13:47 schreef van geil het volgende:Stumpers bij ons de hele technische afdeling. Beginnen met een veel te kleine en volstrekt onervaren selectie. En niet eens weten hoe je het woord rouleren schrijft,laat staan toepassen. Zwaar verbaasd,hoe kan dat toch dat iedereen ontploft????? Dat was, en gedane zaken nemen geen keer. Gehele nieuwe staf ( op de wolf na) En dooorrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Trainers staf ja maar niet de medische staf |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Herzien..Hake speelt op het middenveld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet meer te redden die Ar 😆 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vrouwenelftal kan aansluiten morgen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee uitslag naar zal echt zware dobber worden, benieuwd of we binnenkort al wat extra jeugdspelers gaan zien of paar van het vrouwenteam inderdaad, bij sommige zie je het verschil uiterlijk toch niet. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Niet alleen maar met modder 😁 blijven gooien svp. We zitten nu in een cirkel die steeds kleiner gaat worden. Door alle blessures wordt er een te groot beroep gedaan op spelers die nu 3 wedstrijden in 1 week moeten spelen, en niet de minste, en waarvan een deel een achtergrond heeft die dat niet toelaat. Milambo speelt te veel voor zijn leeftijd, Moder moet na een half jaar niks gelijk zwaar aan de bak, ga maar door, ga maar door.
Niet voor niets zijn van Persie dat er nu een evenwicht moet komen tussen het fysieke en de spirit. Denk dat hij veel jeugdspelrs gaat brengen in de comp en de routine moet opgelapt worden voor CL. Kijk uit naar morgen, ben benieuwd naar het spel, nog benieuwder naar de namen. 't Zand kan wel een speler worden die over 2 weken veel bekender (en geliefder) is dan nu. En misschien nog wel 1. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Groot vertrouwen dus in morgen. We hebben nu een staf die wedstrijden kan gaan bepalen. Niet alleen door van Persie (zie de lof die ie van Slot kreeg) maar zeker ook Hake, kent de eredivisie uit zijn hoofd en staat bekend als tactisch onderlegd. Dit hebben we dit seizoen nog niet gehad. Daarom 3-0, een overtuigende met af en toe al lekker voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waag me niet aan een uitslag. Trainer, staf, opstelling: geen houvast. Hopen op positieve verrassing. Maar geen verwachting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kraaijeveld bij de selectie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ahh leuk hoor😀,, maar zegt meer over de nood er is
ik denk dat het geen voorspelling meer gaat zijn dat er wat jeugdspelers deze seizoens helft gaan debuteren
Kan ook zomaar is fantastisch uitpakken,, tijd geleden hadden we 0 geld en kwamen er berg jeugdspelers door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
5-0
Talenten zat! We trekken gewoon een blik open. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuiwd naar de opstelling Wellie goal Verdediging Read, Hancko, Beelen En dan weet ik het niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2025 - 09:39 schreef piet de paler het volgende:Ben benieuiwd naar de opstelling Wellie goal Verdediging Read, Hancko, Beelen En dan weet ik het niet Hartman erbij inde verdediging, zodat smal kan doorschuiven naar het midden met sowieso Targhalline erbij, de aanval zal wel ongewijzigd zijn tov vorige week. Missen we nog 1 middenvelder, vrees voor Ivanusec..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees net vermoedelijk Small |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewon 6 doelpunten meer maken als de tegenstander en alles komt goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bueno zou ook nog kunnen ipv smal natuurlijk op het middenveld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zou ff een debuut voor Robin zijn maat.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stel alle geblesseerden maar op. Heeft het gezonde deel een wedstrijd rust. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben die 21.00 potjes thuis zo beu.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal mij niet verbazen dat targaline eigenlijk nog niet direct 90 minuten volle bak kan normaliter na net eerste 45 minuten tegen Almere ,, laat staan mogelijk nu 3x week waarschijnlijk,, maar ja iedereen kapot, wel debuut kraaijeveld morgen dat kan niet anders en misschien nog wel 1 jeugdspelert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nadeel van CL deelname. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet lekker als je 's weer om 6 uur je bed uit moet, gelukkig nu op een Zaterdag maar in de week helemaal kudt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Liefst zondagmiddag. Maar inderdaad door CL logisch die zaterdagen. Maar zo vaak om 21.00.
18.45/20.00 vind ik dan fijner |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk geen Ivanusec vanavond trouwens.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wat denk je zelf, er zijn niet veel mogelijkheden meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijn voorkeur:
Wellenreuther, Read, Beelen, Hancko, Bueno; Smal, Targhalline, ‘t Zand; Hadj Moussa, Carranza, Paixão |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is geen slechte keuze denk ik. Maar of hij tzand een kans geeft, ik ben benieuwd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop vooral dat RvP en Hake weer sterk elan erin brengen. Bij Bosschaart al meer zichtbaar. Overtuiging en energie, daar begint het mee, naast een passende spelvisie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ivanusec basis. Zelfs al mis je er 20 moet je die slapzak er niet in zetten.
Mannetje minder dus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mijn God weer die holle ogen met die nietszeggende blik. De man staat gewoon al 2 jaar niet aan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd heren..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hup Feyenoord! Succes Robin!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Plezier, kunnen goeden zaken doen hopelijk!
Lekker muziekie weer trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door VVout -- |
|
|
|