|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2025 - 22:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk dat juist Hancko voorin erbij kwam zodat de ballen erin gepompt kon worden Maar dan gebeurt dat dus niet Zoiets, maar de kracht van Read en Hartman ligt toch niet daar? En dat Beelen niet comfortabel is aan de bal weten we ook al lang.
Zet dan ten minste Targhalline bij die laatste 3. Of zet er een extra aanvaller voorin bij, zodat je daadwerkelijk de lange bal kan hanteren. Of Hartman praktisch op linksbuiten, zodat je Igor tegen de spits aan kan laten spelen.
Maar dit was van alles niks. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2025 - 22:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk dat juist Hancko voorin erbij kwam zodat de ballen erin gepompt kon worden Maar dan gebeurt dat dus niet Yep, Hancko als stormram. Eindresultaat: geschorst tegen 1 van je directe concurrenten. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Te bizar voor woorden gewoon dat niemand maar ook niemand een doelpunt kan maken bij Feyenoord. Elke keer profiteer je niet als de concurrentie misstappen maakt. Op deze manier kun je de derde plaats ook vergeten als je niet wint en verzuimt te scoren en grijp je overal naast. Op deze manier gaat het 'm niet worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door ras -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Targhalline de enige topper vandaag. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2025 - 22:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Denk dat juist Hancko voorin erbij kwam zodat de ballen erin gepompt kon worden Maar dan gebeurt dat dus niet Is ook best zinloos tegen Nuytinck. Maar goed. De enige aanvallende speler op het veld die ooit wel eens een doelpunt maakt is Paixao. Die moet de kansen creëren en zelf afwerken. Geen enkele middenvelder die ooit een goal maakt. Spitsen slecht. Moussa uit vorm. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Met die paar echt goeie, mss ietswat teveel controleurs hwang moder en deze heb je mogelijk naar volgend seizoen toe echt wel goud in handen, hoop dat het eindelijk eens lukt daar tegenover wat aanvallende creativiteit en scorend vermogen gehaald kan worden dan voorspel ik een prachtig seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Had heel Hancko niet gezien 🤓 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Viel mij ook op. Vaak problemen van anderen opgelost. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Seizoen is naar de kloten door het elftal dat je mist. Maakt niet uit nu wie er voor de groep staat. Maar weer hopen op 1-0 tegen Inter. Dan is er weer hoop. Nu niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook maar 2x gewisseld. Bueno erbij voor de voorzet was logisch geweest denk ik. Redmond en/of Osman om een extra aanvaller te brengen.
Ook voor de frisse benen. Slotoffensief is er nooit gekomen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Deels elftal wat je mist uiteraard maar het elftal mist daarbuiten echt gewoon een scorend aanvallend blok, ook als ze er zijn zal je op dezelfde manier dit ondervinden zonder eindresultaat van mening. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Er zijn toch geen aanvallers geblesseerd (meer)? Onze 3 linkerspitsen (Pax, Osman en Ivanusec ) zijn beschikbaar. Carranza en Carillo ook. Ueda bijna. En onze enige rechtsbuiten leeft ook nog steeds. T zijn alleen Spitsen van de Lidl. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voorin zijn we praktisch compleet ja. Op Ueda na. En Stengs zou je half mee kunnen tellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Korte samenvatting Redelijk gespeelt Penalty onthouden ( ESPN vond het niets NOS zag hetzelfde als ik eerst de man dan de bal ) Oussama prima voetballer 2 punten verspeelt
Jammer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik heb wel een goede wedstrijd gezien. In ieder geval een wedstrijd waar we verder op kunnen bouwen. Dat we niet scoren en daardoor ook niet winnen verbaasd me niet. Er zijn bij aanvang van het seizoen maar ook in de winterstop geen doelpunten gekocht. Zonder doelpunten ga je nooit of moeilijk winnen. Dit zal ook het geval zijn wanneer alle geblesseerden terug zijn overigens. Dit alles mag je te Kloese we degelijk kwalijk nemen. Hij heeft geen doelpuntenmakers aangekocht maar ook de enigen die iets kunnen forceren verhuurd. Prutske heeft er een puinhoop van gemaakt maar de daadwerkelijke kwade geest is te Kloese met zijn wanbeleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs na 40 bier zie je echt 0 kwaliteit rondlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kroeg met minder lelijke wijven uitzoeken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopende op terugkerende sterkhouders , Is daar kijk op ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word alleen maar erger tegen Inter. Tagliateli Read en Carillo zijn niet ingeschreven dus die mogen niet mee doen tegen inter. Misschien dat Moder terug is en heeeel misschien Milambo . Maar dat lijkt niet verstandig . Oh Ueda is ook terug maar ..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja heel realistisch gezien is het echt al een wonder dat je zover bent gekomen hoor met een team dat met wasknijpers aan elkaar zit
erin eruit pilletje erin en spelen jij te bizar en heel seizoen lang, en dan was extra creativiteit en scorend vermogen op voorhand niet eens is gehaald rete knap van de jongens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als er van 17 schoten 5 op het doel zijn en er geen ingaat weet je waar je aan kunt werken. Verder kan je moeilijk iets kwalijk nemen, maar wel grondig de ziekte er in hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In een eredivisie vol kneuzen zijn wij de grootste. Vertrouwd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dtk weet dus echt wat er zoal gemist wordt in een buiten een voor de rest vrij aardig tot gewoon goed team maar je hebt aanvallende creativiteit en vooral scorend vermogen nodig om meer wedstrijden te winnen met je 70+ balbezit
niet voor niks heb je zo waanzinnig vaak gelijkgespeeld al dit seizoen,, je vraagt je ook gewoon af wie ze moet maken joh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch ik zag net die Itaharen bij goedemorgen eredivisie. Met een goed contract ( om misverstanden te voorkomen) zou ik hem wel eens bij ons willen zien, op de 10 positie. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Aan het begin van het seizoen had Feyenoord tijdig de selectie op orde moeten hebben met het oog op de nationale competitie, beker en deelname CL en blessuregevallen. Met de Wieffer miljoenen had de directie hier eerder op moeten anticiperen en niet moeten wachten tot het sluiten van de transferwindow 1 september 2024. Hwang en Lotomba werden op het laatste moment pas binnengehaald. Ook met het vertrek van Santi lever je doelpunten in en wordt dit ook niet goed ingevuld met een spits die er meteen staat, immers je speelt CL en je moet gaan voor plek 3. Ook zie je gisterenavond weer dat scoren Feyenoord heel erg moeilijk afgaat en de realiteit is dat als je zelf niet scoort je de goals tegen krijgt. Bizar dat hier door de directie geen rekening mee is gehouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2025 door ras -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:En toch ik zag net die Itaharen bij goedemorgen eredivisie. Met een goed contract ( om misverstanden te voorkomen) zou ik hem wel eens bij ons willen zien, op de 10 positie. Een speler die nog steeds kampt met teveel gewicht (dit is gewoon te zien), het "leuk" doet bij RKC en niet meer dan dat, moet bij ons op 10 het verschil gaan maken?
Asjeblieft zeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou nog 4 controleurs halen. Misschien schopt er eentje wel n penalty in na drie pogingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 13:24 schreef DMD het volgende:[..] Een speler die nog steeds kampt met teveel gewicht (dit is gewoon te zien), het "leuk" doet bij RKC en niet meer dan dat, moet bij ons op 10 het verschil gaan maken? Asjeblieft zeg Komt langzaam op niveau, Volg je hem of kijk je alleen samenvattingen, loopt 11 km per wedstrid Maar een 10 moet kijken, en het spelverdelen , heeft de ervaring en is pas 23 Bovendien is hij nu ook gevrasgd voor jong oranje ( en Marokko) Dikkertjes dap hebben ze daar niet nodig toch ? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Komt langzaam op niveau, Volg je hem of kijk je alleen samenvattingen, loopt 11 km per wedstrid Maar een 10 moet kijken, en het spelverdelen , heeft de ervaring en is pas 23 Bovendien is hij nu ook gevrasgd voor jong oranje ( en Marokko) Dikkertjes dap hebben ze daar niet nodig toch ? Ik kan hetzelfde aan jou vragen.
Hij speelt nog geen compleet seizoen in de basis. Leuk dat hij 11km loopt, er wordt hier verwacht dat je 2 tot 3x in de week een topprestatie neerzet. Ik kijk genoeg ED en heb hem vaak genoeg aan het werk gezien, die is er nog in de verste verte niet klaar voor.
En wat heeft het ermee te maken dat hij is gevraagd voor Jong Oranje of Marokko? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De 1 is elders na al 5 wedstrijden interessant voor Feyenoord, de ander is al na 5 wedstrijden bij Feyenoord een miskoop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2025 - 13:45 schreef DMD het volgende:[..] Ik kan hetzelfde aan jou vragen. Hij speelt nog geen compleet seizoen in de basis. Leuk dat hij 11km loopt, er wordt hier verwacht dat je 2 tot 3x in de week een topprestatie neerzet. Ik kijk genoeg ED en heb hem vaak genoeg aan het werk gezien, die is er nog in de verste verte niet klaar voor. En wat heeft het ermee te maken dat hij is gevraagd voor Jong Oranje of Marokko? Wat denk je zelf waarom hij gevraagd wordt ? Omdat hij dik is, of niet kan voetballen, omdat hij lief is voor zijn oma?????? Ik denk dat je volgend seizoen een prima nummer 10 febr |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We laten de tweede plek liggen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
AZ reteketet verloren ....... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar profiteert vast iemand van, maar wij niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vooral dat ja, maar laten we voorlopig maar gewoon blij zijn als we 3e worden. |
|
|
|