|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze man technisch directeur maken en de verantwoordelijkheid geven.
Afscheid nemen van Dennis te Kloese lijkt een must. Met het destijds aantrekken van Dennis is gegokt en verloren . Om met een frisse blik vooruit te kijken naar het volgende seizoen zouden de dagen van Dennis ondertussen geteld moeten zijn. Waarom zit Dennis er nog? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
???????? Als je een td hebt, vertel mij nu eens Wat op bestuurlijk niveau Tk fout doet dan, als td heb je een punt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat doet hij dan op bestuurlijk niveau Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft gereorganiseerd, gaat de vvf uitkopen, wil stadion kopen, Zorgt dat de gelederen gesloten blijven ( daarom zijn persmuskieten aan het zoeken naar nieuws) Goed leider heeft hij in Mexico laten zien Dircteur Guadelagara, mexicaanse bond, la Galaxi Hele goede cv .......leg daar maar wat directeuren bvo naast..........met zoveel bestuurlijke ervaring binnen het voetbal. De enige fout is dat hij geen td is Alhoewel Moder, Taghaline, en die jonge spits ????????? Bueno ????!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2025 - 20:14 schreef piet de paler het volgende:Heeft gereorganiseerd, gaat de vvf uitkopen, wil stadion kopen, Zorgt dat de gelederen gesloten blijven ( daarom zijn persmuskieten aan het zoeken naar nieuws) Goed leider heeft hij in Mexico laten zien Dircteur Guadelagara, mexicaanse bond, la Galaxi Hele goede cv .......leg daar maar wat directeuren bvo naast..........met zoveel bestuurlijke ervaring binnen het voetbal. We hebben 200 miljoen binnen gehaald en er is nog geen euro naar de vvf gegaan. Sterker nog hij kon bijna zijn handje weer ophouden bij de vvf Hij word buitengesloten met een deal tussen gemeente en directie de Kuip. Hij heeft wat schilderwerk laten verrichten in de Kuip ,nou geweldig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2025 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] We hebben 200 miljoen binnen gehaald en er is nog geen euro naar de vvf gegaan. Sterker nog hij kon bijna zijn handje weer ophouden bij de vvf Hij word buitengesloten met een deal tussen gemeente en directie de Kuip. Hij heeft wat schilderwerk laten verrichten in de Kuip ,nou geweldig. De kuip is geen eigendom bvo ??????? Vvf heeft bod gekregen !!!!! Gemeente is al voor deze tijd afghaakt , bij het niet doorgaan nieuwe kuip Waar haal jij deze info vandaan ? Of is dit gewoon blinde haat ?
Zie uitkopen vvf 2022 Zie nieuwe structuur Feyenoord ( google) Visie Tekloese nieuwjaars receptie speech
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Droom lekker verder Piet.
Hup Mark Ruijl en hup Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit zijn feiten. Als je nu los van het td schap iets vindt , hoor ik dat graag. En dat is niet rot bedoeld. En ook niet wei de langste heeft, ik denk dat jij uit emotie iets roept |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het enige echte zichtbare is het TD-schap. Wat hij als AD doet is voor ons merendeels niet zichtbaar. Als AD is hij ook eindverantwoordelijk.
Je kunt zeggen dat er in ieder geval behoorlijk technisch en organisatorische chaos was dit seizoen.
Dus ja, zeg t maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het zal die kracht en de chaos zijn die Slot in zijn kielzog heeft achtergelaten. 3 jaar redelijk op gevaren maar lang niet ideaal, als je bv.Zoekie aanhaalt die mede onder voorkeur van Slot over kwam. Echt knap wat hem verder heeft gepresteerd maar het technisch hart kwam in een vacuüm en weet dit pas aan de late kant weer op te vangen met best wel leuke aanwinsten. T’s allemaal wat tegen gevallen met wel of niet aanwijsbare redenen, maar voel het alsnog wel de goede kant op gaan. Het is een proces van vallen en opstaan en het afbreken gaat je ook niet helpen. Als deze Mark zo door gaat en geen gekke selfies maakt, leggen we weer terug op koers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zerrouki was toch bij Twente erg goed ? De 3 winter aankopen moet je afwachten. Maar omdat het AD geen of bijna geen lek kan vinden , laten ze ballonetjes op. Ik kijk wat er op papier staat en dat is gewoon goed, de vvf voelen dat ze uitgekocht gaan worden ...... Nogmaals zakelijk gezien doet hij het niet slecht, noem mij eens een Vz met zo een goede cv ???????
( ps iedereen mag zijn mening geven , mijn mening is niet een ander zijn mening maar daarvoor behoeven simmige forum leden niet direct aggresief te reageren we zijn allemaal feyenoord fans )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gaat lekker jongens. Wees eens lief tegen elkaar. Overall is het een zooitje en daar is te Kloese voor verantwoordelijk. TD zijn kan iedereen, je moet alleen het mandaat krijgen en dat geeft te Kloese niet aan Ruijl.
Bovendien was Zerrouki bij die ponyclub ook al ruk dat kon ieder visueel gehandicapte nog zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom nu eens met een feit Dat van slechte td weet ik en dat beaam ik ook. Maar kom nu eens met feiten op het bestuurlijke vlak ....... En neem dan de jaar cijfers mee, de jaar vergadering. En nogmaal het neerzetten van Tekloese als een nitwit??? Voorzitter van Gualdelagara, voorzitter mexicaanse voetbalbond, vz La Galaxi Tja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat we nog geen wedstrijd topic voor morgen hebben Piet.
En dat van Persie de oorzaak van alle blessures weet maar verstandig genoeg voor zich houd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja dat weet ik ook niet..... En voor morgen , ik hoop op meer. Maar dat is tegen beter weten in, €€ pakken en vol gasn voor plaats 3 of .........2 Meer rust blessure gevallen terug .....hoopvol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:Het enige echte zichtbare is het TD-schap. Wat hij als AD doet is voor ons merendeels niet zichtbaar. Als AD is hij ook eindverantwoordelijk. Je kunt zeggen dat er in ieder geval behoorlijk technisch en organisatorische chaos was dit seizoen. Dus ja, zeg t maar. En de cijfers waren om diarree van te krijgen. Miljoenen verdampt. Een massa aan inkomsten weg, meer geld geleend dan dat het vermogen steeg. Schandalig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 16:37 schreef van geil het volgende:[..] En de cijfers waren om diarree van te krijgen. Miljoenen verdampt. Een massa aan inkomsten weg, meer geld geleend dan dat het vermogen steeg. Schandalig. Lezen we dezelfde verslagen over 2024 Waar de nieuwe cijfers Cl en verkoop niet in verwerkt zijn .. Waar al zwarte cijfers zijn geschreven , en een goed boekjaar is afgesloten , en schulden afbetaald ???? Omzet 125 milj netto winst 9 ,5 milj schulden van 30 milj afgelost
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kletst uit je nek. 10 miljoen bij geleend tegen 7,25 procent rente!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk nu eens naar het jaar verslag..... Gewoon googlen .............dat zijn harde cijfers en ik lul niet uit mijn nek Of heb jij het over het stadion ..........dat er niet kwam ........ Waar haal jij die cijfers vandaan dan ?
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou ik lees de boekcijfers jij volgens mij 1908 Prima laten we het zo houden. Maar probeer eens wat normaler om te gaan in geschrift is leuker voor beiden Lees dan voor mij een boekjaar Feyenoord 2024 en daarna mag je weer los gaan ;)
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Man man man Ik gaf je de Jip en Janneke versie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is er nu weer....... Jij jou waarheid ik het gelijk van de accountent .ook wordt er gesproken over een record inkomsten seizoen 24/25 ook niet waar ? Maar we blijven feyenoord fan en dat is hetzelfde
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Rente werkt twee kanten op, goed investeren en je hebt het zo terugverdient. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft wel een feit dat je Brian zijn contact hebt moeten afkopen en aan die Friezen ook een som hebt moeten dokken voor RvP. Hoe daar de vork in de steel zit mag je je afvragen en heeft ook ridderlijk toegegeven dat ook hij fouten maakt en dat dat menselijk is. Een makkelijke smoes natuurlijk, maar vond het wel eerlijk. De zaken ervoor is onderdeel van het spelletje en achteraf is het makkelijk praten natuurlijk. |
|
|
|