|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Internazionale (woensdag 4 maart 2025, 18:45 uur)

Datum & tijdstip: Woensdag 4 maart 2025, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Espen Eskas (NOR)
Laatste ontmoetingen: 2001-2002: 2-2 (2-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, realistische uitslag 1-3 ofso inderdaad,, maar we zijn al vrij vaak verrast dus ik verras ook: 2-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier kan ik echt geen hoop voor koesteren. We hebben een paar wedstrijden boven ons formaat gepresteerd en dat was heerlijk maar de ravage in onze selectie maakt het nu echt onmogelijk imo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop doet leven Ik denk maar zo we hebben geld verdient en kunnen met een geheven hoofd terug nasr de werkrlijkheid toch ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Datzelfde geld hebben we in de eredivisie verloren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar dat is nog niet klaar.......10 wedstrijden 30 punten AZ, Twente, Utrecht ook wisselvallig en tja psv ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord kan zich gaan opmaken voor een 3-5-2-formatie van Internazionale. De Italianen missen een aantal vleugelverdedigers en moeten daar creatief zijn achterin. De koploper in de Serie A lost het probleem op door onder meer met de 37-jarige Francesco Acerbi in de verdediging te beginnen. Dit meldt Sky Sports.
Acerbi is een centrale verdediger en speelde dit seizoen slechts 116 minuten in de Champions League. In de Serie A kwam de ervaren linkspoot tot dertien optredens, waarin hij een keer wist te scoren. Oud-Feyenoorder Stefan de Vrij vormt naast Acerbi samen met de 28-jarige wereldkampioen Benjamin Pavard de achterste linie.
Feyenoord moet rekening houden met het veelvuldig opkomen van Denzel Dumfries. De vleugelverdediger krijgt een aanvallende rol in het elftal van Simone Inzaghi. Het middenveld bestaat verder uit Nicolò Barella, Piotr Zieliński en Alessandro Bastoni. Een linie waar Feyenoord zijn borst nat voor kan maken, en dat geldt ook voor de aanval.
Marcus Thuram en Lautaro Martínez zijn de twee spitsen. In verdedigend opzicht zal Internazionale meer in een 4-4-2-formatie gaan spelen volgens Italiaanse media, met vooral veel lopende mensen aan de zijkanten. Thuram en Martínez zijn samen goed voor een geschatte marktwaarde van 175 miljoen euro.
Martinez op doel
Yann Sommer keert bij Inter weer terug in de wedstrijdselectie. De doelman was geblesseerd, maar Inzaghi blijft vasthouden aan de derde doelman van de Italiaanse club. "Hij had een probleem aan zijn vinger, maar hij heeft hard gewerkt en gisteren en vandaag goed getraind. We zijn erg tevreden, maar voor de wedstrijd van morgen kies ik voor Martinez."
"We weten dat we wat in de problemen zitten op een specifieke positie op het veld. Naast Dimarco noem ik Zalewski, Carlos Augusto en Darmian: we hebben geen spelers meer voor die rol. Waarschijnlijk zal een van Bastoni of Acerbi daar spelen. Maar onze spelprincipes veranderen niet, we zijn hier om een achtste finale te spelen en we zullen ons best doen."
Vier spelers en hoofdcoach op scherp
Bij Inter staan de volgende namen op scherp: vier spelers en de hoofdcoach. Bij een gele kaart zijn zij geschorst voor de return in de Champions League tegen Feyenoord. Kristjan Asllani, Nicolò Barella, Denzel Dumfries, Simone Inzaghi en Benjamin Pavard moeten op hun tellen passen in De Kuip. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 maart 2025 - 18:20 schreef tomson het volgende:Hier kan ik echt geen hoop voor koesteren. We hebben een paar wedstrijden boven ons formaat gepresteerd en dat was heerlijk maar de ravage in onze selectie maakt het nu echt onmogelijk imo. Ja eens. Ik denk dat we blij mogen zijn met een 4-0.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha 1 keer Hadj, en een hattrick van Carranza ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gelijkspel of een gelukkige winst voor ons, hoop op een magische Kuip. In ieder geval een uitslag voor een mooie return! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb vanavond KNVB VC2. Dus ik zie er weer niets van. Misschien beter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die 74 miljoen of zo verdien je misschien in 10 jaar daar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Leren ze daar ook darten of zo 🤣? Zie er 2 dartborden hangen aan het bord op een foto, omdat ik nieuwsgierig was wat VC2 inhoud. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Mitchell, Beelen, Hancko, Bueno; Moder, Paixão, Smal; Hadj Moussa, Carranza, Osman. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Exact hoe ik het gister zei dus en weinig verassingen,, ik dacht verassing zoals Robin gisteren persco zei maar niet echt dus |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bang dat Mitchell rood gaat pakken........ Als de nederlaag maar minder dan 7 doelpunten is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook wel beetje ja, hoe hij elk keer duel erin kletste was niet zonder risico, maar ik hou er wel gek genoeg van, meer acties en inkomen voor een centrale verdediger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Succes mannen, kan zomaar een tijd duren voor we weer CL zien in de Kuip... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad, je weet maar nooit. Helemaal ook omdat het de laatste 16 is. Genieten van zolang het kan.
Hopelijk geeft het verloop van de wedstrijd zelf er ook aanleiding toe. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag van Persie eigenlijk ook nog invallen in geval nood🤔 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jammer dat Hadj zo z’n vorm kwijt is. Hopen dat ie t weer snel vindt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Spelen meer Rotterdammers bij Inter dan bij ons |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Yup. Overal eigenlijk meer dan bij ons ;). Ik heb t idee dat we wel weer Paixao helemaal uit zijn kracht halen. Maar ja, wat anders 🤯 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ietjes zachter die pass, en goal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Osman in een kwartier als linksbuiten meer gedaan dan de rest van t seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Carranza is geen slimme spits. Als hij dit duwtje alleen met z’n schouder geeft dan fluit ie niet. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Heerlijke speler Jakub Moder. |
|
|
|