|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mitchell is een kleuter met een doosje lucifers |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ueda is z’n haarbandje vergeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ach. Gezien de omstandigheden is 0-2 nog acceptabel.
Wat moet je meer verwachten dan wat we gezien hebben?
Wisselbeleid wel treurig weer. Zoveel die er doorheen zaten. Ja je bank is niet denderend, maar het is niet anders.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:38 schreef MMM het volgende:Ach. Gezien de omstandigheden is 0-2 nog acceptabel. Wat moet je meer verwachten dan wat we gezien hebben? Wisselbeleid wel treurig weer. Zoveel die er doorheen zaten. Ja je bank is niet denderend, maar het is niet anders.. Toch denk ik dan doe gewoon 5 minuten wat jeugd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Trots op de mannen! Maar hier is ons eind wel in dit toernooi tegen de oerdegelijke italiaantjes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, we hebben er alles aan gedaan, maar meer dan dit zat er niet in. Vooral ook omdat je met 1) een gemankeerd elftal speelt en 2) eigenlijk niets het elftal in kan wisselen.
En dan weet je dat zo'n ploeg als Inter aan weinig genoeg heeft om te scoren en bijna niets weggeeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Toch trots op Feyenoord, veel moeilijke grote tegenstanders gehad. Vandaag in die 44 minuten had het moeten gebeuren voor ons. Helaas ook dit gebeurt op hoog niveau! Misschien wat juju en geluk in de return |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegen de kampioen en koploper van de serie A. Die in deze CL campagne maar 1 tegentreffer incasseerde. Hoe zou je deze uitslag vreemd kunnen vinden ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
In Milaan misschien 5% kans om door te gaan. Vroege goal en/of rode kaart Inter. Zoiets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was wel redelijk,maar tegen een typisch Italiaans team, dat echt 0 energie en tempo erin gooit. Beelen en Welly onvoldoende.Eerste helft. De rest voldoende,al was de spits echt n mager 5,5je.
De tweede helft verschrikkelijk ,0 organisatie meer. 0 voldoendes, behoudens Welly de tweede helft voor de pingel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is wat it is, ze verzaakten niet deden alles wat kon met huidig materiaal ter beschikking. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zo wordt een verlies dragelijk en verteerbaar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk zit ik met zon pingel moment tussen naaitreek van die spits in of heeul erg slim,, kon erniet meer bij en voetje sneaky ervoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Scheids floot een goede wedstrijd trouwens. Pingel kan je over discussieren denk ik. Vind eigenlijk dat een VAR van dat soort momenten af moet blijven en het oordeel van de scheids moet volgen. Of ie hem nu geeft of niet. Maar goed, er is duidelijk contact.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:40 schreef R()b het volgende:Toch trots op Feyenoord, veel moeilijke grote tegenstanders gehad. Vandaag in die 44 minuten had het moeten gebeuren voor ons. Helaas ook dit gebeurt op hoog niveau! Misschien wat juju en geluk in de return Eens!!! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een oud top voetballer zou zo iets niet vinden kunnen, maar ja regels contact is contact.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na die schrobbering die ik gister in Eindhoven zag en de staat van ons elftal kan ik moeilijk teleurgesteld zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel genoten ook hoor nu, alleen deze lieten echt geen krimp, echt Italianen die zo maar is heeul ver kunnen komen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:48 schreef tomson het volgende:Na die schrobbering die ik gister in Eindhoven zag en de staat van ons elftal kan ik moeilijk teleurgesteld zijn. Jep, die liepen zo machtig veel uit positie of liepen niet mee terug gister waar een koe de hik (nog nooit gezien overgens) van krijgt,, je kunt alles zeggen maar inzet en wat ook was wel aanwezig,
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pingel moment dat is gewoon routine voor zulke gasten. Hij en z'n maatje Martinez staan samen voor 175 miljoen op de boek, die kun je wel om een boodschap sturen.. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Ondanks blessuregevallen en sterk spel van Feyenoord en kwaliteitsverschil blijft toch de vraag en dat zag je ook tegen NEC afgelopen zaterdagavond wie de doelpunten maakt voor Feyenoord. Je kunt wel sterk spelen en Inter heeft natuurlijk veel meer kwaliteit maar het gaat erom dat je wel goals moet maken want ook al speel je goed de doelpunten tellen echter om resultaten te behalen. Als je zelf niet scoort, krijg je de goals tegen en hier moet Feyenoord echt voor oppassen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:58 schreef ras het volgende:Ondanks blessuregevallen en sterk spel van Feyenoord en kwaliteitsverschil blijft toch de vraag en dat zag je ook tegen NEC afgelopen zaterdagavond wie de doelpunten maakt voor Feyenoord. Je kunt wel sterk spelen en Inter heeft natuurlijk veel meer kwaliteit maar het gaat erom dat je wel goals moet maken want ook al speel je goed de doelpunten tellen echter om resultaten te behalen. Als je zelf niet scoort, krijg je de goals tegen en hier moet Feyenoord echt voor oppassen. Uit krijgt Dumfries het wat lastiger met Paixão op links. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 20:48 schreef tomson het volgende:Na die schrobbering die ik gister in Eindhoven zag en de staat van ons elftal kan ik moeilijk teleurgesteld zijn. Als wij tegen die Engelsen zo hadden gespeeld, tja. Telraam |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk geen oordeel te trekken over dit B-elftal. Eerder benieuwd wat van Persie/Hake op tactisch gebied gaan ontwikkelen komende weken. Dat breien met uiteindelijke nul scorend vermogen kennen we nu wel. En de tegenstander weet dat ook. Feyenoord blaft wat, maar bijt niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens hoor, maar scorend vermogen zal tot eind seizoen probleem blijven ook hoor
Het is te hopen wat andere kwaliteiten terugkomen vooral middenveld dat je elders weer wat meer keus krijgt en samen net aan die nipte overwinningjes binnen weet te hengelen om plek 3 te kunnen halen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Betwijfel het hoor, niet te vergelijken ook qua speelstijlen mogelijk kun je er wat makkelijker uitkomen ook
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook eens ,meer verwachten is bijna arrogant |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Het is prima zo,, mooi avontuur, veel mooie wedstrijden gezien ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:08 schreef bijft007 het volgende:Eens hoor, maar scorend vermogen zal tot eind seizoen probleem blijven ook hoor Het is te hopen wat andere kwaliteiten terugkomen vooral middenveld dat je elders weer wat meer keus krijgt en samen net aan die nipte overwinningjes binnen weet te hengelen om plek 3 te kunnen halen. Dat is helaas verkocht in Januari. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat dus..gewoon trots op deze Europese tour.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor mij gaat het niet om het resultaat, maar om het vertoonde spel. De eerste helft vond ik gezien de omstandigheden best goed. Al deed Inter er niets aan. De tweede helft was de complete organisatie weg, enorm veel ruimtes, domme en oer stomme overtredingen. Inter heeft met twee vingers in de neus gewonnen. Niet eens erg, maar de manier waarop, echt 0 lichtpuntjes qua spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Das ook een kledingmerk. 07 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgende week 0-5 joh, lullen we nergens meer over..Dennis HELD |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als psv blijft morsen, en dat je zelf de winnende reeks kan inzetten. Dan staat plek 2 gewoon open voor inname.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door R()b -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoho we zijn nog niet klaar. We moeten nog naar Milaan toe he, Robin heeft nog een week om de code te kraken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het eerste ja eens,het tweede gaat niet meer goed komen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:20 schreef R()b het volgende:Als psv blijft morsen, en dat je zelf de winnende reeks kan inzetten. Dan staat plek 2 gewoon open voor inname. Jaaaaaaaa gewoon doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Daarom maar 007 mn naam gedaan anders moet ik straks uitkijken voor plagiaat, al heb ik nu met die Daniel Craig te maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: (Die was speciaal voor die geile bedoeld) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ik hoop er ook nog steeds op, tuurlijk👍 maar naar jezelf kijkende hebben we genoeg problemen zelf al geeft om de week misschien wat lucht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:04 schreef FR-Henk het volgende:Eigenlijk geen oordeel te trekken over dit B-elftal. Eerder benieuwd wat van Persie/Hake op tactisch gebied gaan ontwikkelen komende weken. Dat breien met uiteindelijke nul scorend vermogen kennen we nu wel. En de tegenstander weet dat ook. Feyenoord blaft wat, maar bijt niet. B team?; maar de realiteit. met Welly, hancko beelen Bueno/Stam, Carranza/Ueda, Paixao en Hadj en Moder. Speel je dus gewoon met 8 a 9 basisspelers he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen 1-7. Prima. Meer heeft er nooit ingezeten toch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2025 - 21:28 schreef van geil het volgende:[..] B team?; maar de realiteit. met Welly, hancko beelen Bueno/Stam, Carranza/Ueda, Paixao en Hadj en Moder. Speel je dus gewoon met 8 a 9 basisspelers he. Welly, Beelen, Bueno, Carranza zijn geen basisspelers. Bijlow, Trauner, Hartman/Lotomba, Read, Hwang en Timber wel. Je speelt er dus met 4 a 5 hooguit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vergeten we Stengs nog.... En...Amper samengespeeld, minder automatismen. Andere staf... |
|
|
|