|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax heeft zich met moeite weten te plaatsen voor deze ronde.
Vooral na een spannende ontmoeting in de tussenronde tegen Union Sint-Gillis, waar ze moesten spelen met tien man. Aan de andere kant eindigde Eintracht Frankfurt als vijfde in de groepsfase, waardoor zij niet met de tussenronde te maken kregen.
De ontmoeting belooft een interessante confrontatie te worden tussen twee teams met verschillende weg naar de knock-outfase. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Mokio, Taylor, Henderson; Traoré, Brobbey, Godts. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaaaa jaaaaaaaaa Brobbey staat op scherp!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Oei hier kon hij weinig aan doen. maar dit geeft geen vertrouwen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Eintracht heeft een goed team, hebben we nog niet van gewonnen vanavond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Speelt tot nu geweldig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: 2 goals al van Brobbey. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook Sutalo speelt foutloos |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja die sutalo heeft echt zo’n enorm veel impact dit seizoen. Hij speelt eigenlijk elke wedstrijd goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Waarom dat hij Brobbey wisselt is mij een raadsel, nou speelt hij een keer heel goed... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tja en dan sta je ineens achter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2e helft waren we beter, conditioneel sterker. Daar hadden we gebruik van moeten maken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2025 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:2e helft waren we beter, conditioneel sterker. Daar hadden we gebruik van moeten maken Zeker, ik had geen conditie meer om te reageren. Ik zag dan wel weer een stukje van VI. Ik kijk het dagelijks, heerlijk om geluid op te hebben en de mix. Maar als ze over Ajax praten hebben ze echt 0 idee meer he? Echt helemaal niks.
Ze vinden het raar dat Gorter nu op de goal moest en Ajax niet de keeper die ze gehaald hebben, hebben kunnen gebruiken. DIE SCHRIJF JE DAN TOCH IN? Nou ja dat was de strekking. Lezen ze zich daar op in? Of roepen ze maar wat? Een beetje voetbalkenner weet toch dat je maar een beperkt aantal spelers mag toevoegen? Iets van 2 ofzo.. dan is een keeper in dit geval het minst zinvol. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goed nieuws...Ajax mag donderdag in de Europa League een beroep doen op Matheus. De UEFA heeft het verzoek van de club om de Braziliaanse doelman alsnog in te schrijven gehonoreerd. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 10 maart 2025 - 17:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Goed nieuws...Ajax mag donderdag in de Europa League een beroep doen op Matheus. De UEFA heeft het verzoek van de club om de Braziliaanse doelman alsnog in te schrijven gehonoreerd. Indd top nieuws... Gorter is echt een zenuwpees eerste klas |
|
|
|