|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik ging van Ueda uit haha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hopaaaaaaa das winst.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik van Hancko trouwens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die had 'm ook gemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die wilde wel, schrok ervan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er valt hier echt wat te halen hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat is toch geen kaart man |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is dat je met dit elftal een klasse minder bent dan met je beste 11. Anders werd t echt nog leuk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ondanks alles,valt het me best mee hoor. 2e helft wel oppassen dat je niet verzuipt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Knappe 1e helft met het beschikbare materiaal!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als we toch eens gewoon een veldgoal konden maken. Ik vind Hancko ook echt matig zeg met Beelen. Welly glibber koning. Ueda denkt alsik niets doe, dan doe ik ook niets fout. En ondanks dat allemaal, die Italianen geven echt heel veel ruimte weg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je zit nog enigszins in de wedstrijd (over 2 wedstrijden) dat is op zich al winst. En mocht je onverhoopt voor komen dan wordt het altijd nog spannend. Of dat nu in minuut 48 of 88 gebeurd.
penalty was vrij licht, net als vorige week. Begin speelden we ook niet eens onaardig bij vlagen. Bal viel voor de verkeerde telkens. Bueno in dit geval. Maar Inter staat duidelijk in de spaarstand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 21:50 schreef van geil het volgende:Als we toch eens gewoon een veldgoal konden maken. Ik vind Hancko ook echt matig zeg met Beelen. Welly glibber koning. Ueda denkt alsik niets doe, dan doe ik ook niets fout. En ondanks dat allemaal, die Italianen geven echt heel veel ruimte weg. Jawel. Maar als Inter even aanzet zijn we weg. Het is vanavond te dun voor ons |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat doen ze niet of nog niet, dus pakken die hap. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 21:50 schreef van geil het volgende:Als we toch eens gewoon een veldgoal konden maken. Ik vind Hancko ook echt matig zeg met Beelen. Welly glibber koning. Ueda denkt alsik niets doe, dan doe ik ook niets fout. En ondanks dat allemaal, die Italianen geven echt heel veel ruimte weg. Centraal duo wat mindere momenten ja. Vond Read ook erg kwetsbaar. Vond Ueda nog wel aardig beginnen, aantal keer de bal goed verwerkt. Maar tweede kwart niet gezien.
En Bijlow zal wel weer fit aan het worden zijn, 1/2 ketsers van Wellenreuther. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meer schoten op goal, meer expected goals ,uithalen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Benieuwd wanneer Hancko in de spits gaat spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En dan Beelen weer op laten bouwen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat doet ie af en toe best goed hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Joh, dat is verschrikkelijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Normaal niet zijn kracht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar een aantal keren redde hij zich er prima uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Speelt continue de eerste man aan in plaats van twee of drie. 0 tempo.alles dicht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar gaan we weer, kom op Feyenoord. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 - 22:05 schreef van geil het volgende:[..] Speelt continue de eerste man aan in plaats van twee of drie. 0 tempo.alles dicht. En vooral zonder enige overtuiging. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oei waar is her middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Belachelijk druk zetten op rechts |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut Beelen herstel, kon hij weinig aan doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 maart 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bizar dat dit een pingel oplevert |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beelen sufkut. Die aanname echt amateur niveau
Wel raar dat de VAR niet ingrijpt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit is echt een grove schande |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Stumperd. Ondanks dat t een kut pingel is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voetje er weer voor, kinderlijke misleid de scheids |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom grijpt de var niet in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut Italianen nu helemaal afmaken die handel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat er contact was |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er is contact, dus de VAR grijpt niet in, vind ik logisch. Vooral heel dom van Beelen zelf. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Domme Beelen, minstens zo domme VARbitrage |
|
|
|