|
|
bijft007
|
|
|
Read, man man man wat een ontwikkeling dit jaar in raptempo, weet niet of ik dat eerder gezien heb bij een speler van ons, van debuut naar haast onmisbaar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
3 assists van Read? En 3 prima goals van onze kabouterd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt allemaal mooie goals |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Topprestatie.
De Read en Paixao show! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Igor krijgt zo nog n rotschop denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Paxao €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ En wie is Steijn ????!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een fijn en effectief Feyenoord! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als je zo zit te kijken vraag je je af hoe het kan je zo weinig scoort heel seizoen en zeker tegen de kleintjes, helaas is dit maar moment opname en niet de norm, maar zeker in ch league hebben we dit meer gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een ruime overwinning is misschien wel een extra punt gezien ook het doelsaldo van AZ en Twente. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 15:57 schreef bijft007 het volgende:Als je zo zit te kijken vraag je je af hoe het kan je zo weinig scoort heel seizoen en zeker tegen de kleintjes, helaas is dit maar moment opname en niet de norm. Twente probeert te voetballen, daar zit het hem in denk ik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 15:57 schreef bijft007 het volgende:Als je zo zit te kijken vraag je je af hoe het kan je zo weinig scoort heel seizoen en zeker tegen de kleintjes, helaas is dit maar moment opname en niet de norm. Twente speelt met ruimte in de rug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Slapen vanavond ook samen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep dat is vooral het verschil denk ik ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: We spelen het hele jaar al beter tegen ploegen die wat ruimte laten achterin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steijn is volledig onzichtbaar |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Volgens mij is dat bijna altijd zo. Onzichtbaar maar schiet iedere kans binnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ueda is vanaf minuut 40 de draad kwijt. Hopelijk prikt hij er nog eentje in. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Moe. Moet veel vaker en langer gaan spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballend Steijn vooral ook werk aan de winkel hoor als je twente vaker kijkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 15:59 schreef Alexmem het volgende:[..] Volgens mij is dat bijna altijd zo. Onzichtbaar maar schiet iedere kans binnen. Ja bij Twente. Dat gaat m nergens meer lukken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies. Dit is makkelijker voetballen dan tegen een muur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zitten daar niet ook best wat penalty's bij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Ik vind t ook niet veel. Zou bij ons bankzitter zijn (mits fitte selectie) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk slecht verdedigd zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wil je dat niet meer doen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Altijd lekker toch een Steijn, want is geen toeval meer weet altijd hoe te staan garantie goals
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:03 schreef bijft007 het volgende:Altijd lekker toch een Steijn, want is geen toeval meer weet altijd hoe te staan garantie goals Als je niet gedekt wordt is t vrij simpel ja |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt maar niet zijn man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dit nu geluk van die Steijn of klasse of gewoon een verdedigingsfout ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gebeurd hem 12x seizoen dus zeg jij het maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja als je naast m staat zou ik toch de man die gevaarlijk is dekken in plaats van lucht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Osman wel weer echt troosteloos hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lijkt er ook niks aan te vinden ofzo |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 16:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou ja als je naast m staat zou ik toch de man die gevaarlijk is dekken in plaats van lucht Dat klopt natuurlijk. Maar Gonzalez gaat onder de bal door. Beelen niet gezien. En onze Maroc was helemaal nergens te bekennen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn die trommels verkocht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Osman voetbalt op schaatsen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Hij speelt er ook gewoon op. Feitelijk 2e spits vanaf de 10. Wordt niet gevolgd door onze 6. En de 2 centralen pakken m niet op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is dit nou weer van Targhalline? Zo lomp joh |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We weten het in deze samenstelling zelfs met zo'n dikke voorsprong nog spannend te houden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wou hij hem koppen ofso, en opgevangen door twente speler |
|
|
|