|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Farioli gooit zijn opstelling weer op de schop.
Opstelling Ajax: Matheus; Rugani, Janse, Kaplan; Rosa, Van den Boomen, Mokio, Edvardsen; Berghuis, Klaassen; Konadu.
Naar de opstelling kijkend lijkt het er op dat Farioli vol voor het kampioenschap gaat. Hij spaart Taylor, Sutalo. Hato, Brobbey, Godts, Baas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goed voor elkaar om je opstelling zo te wijzigen man man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap het wel. Jammer dat het nodig is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Berghuis die er al te slap in ging |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja onze bank is niet van het hoogste niveau. Snap wel dat hij voor het kampioenschap gaat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat staan ze achterin sukkelig te spelen zeg pfff, dit wordt een afgang |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het schuivertje van Klaassen, geeft die bal een beuk man |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
1e helft was dramatisch begin... Slecht dekken in de achterhoede, niet goed meelopen met de inkomende man en voila 2-0 achter. Daarna paar kleine kansjes. Als dit elftal blijft staan dan duimen dat de wedstrijd snel af is. Op naar zondag. Tegen een sterk en bovenal fel in de duels spelend AZ. Dan moeten we er echt staan!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een slechte bal van Edvardsen, |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dit was dramatisch maar een bewuste keuze van de trainer. Nu de concurrentie ook niet meer doordeweeks hoeft te spelen, is het ook beter als wij alles op de competitie gaan zetten. Ik vrees alleen dat deze keeper ons gaat opbreken. Doet rare dingen. Door de keuze van vanavond moet je zondag wel winnen van AZ, anders krijgt de trainer de volle laag. Ik denk echter dat angstgegner nr 1 AZ voetballend heer en meester is en hebben wij een superdag en wonder nodig om niet te verliezen. Heel eerlijk moeten we mazzel hebben en het dan maar weer op zijn Italiaans knokkend proberen te forceren... Ik houd rekening met weer n nederlaag tegen die kaasboeren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 maart 2025 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2025 - 23:06 schreef bertus bikkel het volgende:Dit was dramatisch maar een bewuste keuze van de trainer. Nu de concurrentie ook niet meer doordeweeks hoeft te spelen, is het ook beter als wij alles op de competitie gaan zetten. Ik vrees alleen dat deze keeper ons gaat opbreken. Doet rare dingen. Door de keuze van vanavond moet je zondag wel winnen van AZ, anders krijgt de trainer de volle laag. Ik denk echter dat angstgegner nr 1 AZ voetballend heer en meester is en hebben wij een superdag en wonder nodig om niet te verliezen. Heel eerlijk moeten we mazzel hebben en het dan maar weer op zijn Italiaans knokkend proberen te forceren... Ik houd rekening met weer n nederlaag tegen die kaasboeren.... Ik denk ook dat we zondag niet winnen van dit AZ, ik schat ze zelfs hoger in dan PSV.
Zoals wij de laatste wedstrijden winnen heeft meer met geluk te maken, wat we vorig seizoen niet hadden.
Taylor en Sutalo zijn de spalers in vorm, misschien Fitz Jim en dan heb je het ver gehad.
Misschien dat we op basis van vechtlust gelijk kunnen spelen maar dan moet alles mee zitten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 maart 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
kom op mannen...Als Farioli een paar stukjes laat zien van de uitwedstrijd waarin AZ de ajaxieden echt voorbijliepen en liepen te piepelen, dan komt er zondag een ajax team op de mat die die kazen gewoon opvreet! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 - 09:49 schreef Obdam4Ajax het volgende:kom op mannen...Als Farioli een paar stukjes laat zien van de uitwedstrijd waarin AZ de ajaxieden echt voorbijliepen en liepen te piepelen, dan komt er zondag een ajax team op de mat die die kazen gewoon opvreet! Laten we het hopen... Maar mochten we verliezen dan breekt de pleuris uit, dan wordt Farioli verweten het B elftal tegen Eintracht op te stellen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Komende twee wedstrijden zijn cruciaal en sleutel wedstrijden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Verlies je nu tegen AZ gaat het heel moeilijk worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan wordt het idd moeilijk maar je moet dan juist niet in paniek raken. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 11:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dan wordt het idd moeilijk maar je moet dan juist niet in paniek raken. Aan de andere kant win je deze twee wedstrijden heb je het kampioenschap zo goed als binnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2025 - 11:37 schreef Scout2 het volgende:[..] Aan de andere kant win je deze twee wedstrijden heb je het kampioenschap zo goed als binnen. Zo is het zeer zeker |
|
|
|