BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - AZ / 16-03-2025 / 16.45u

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 11:52   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax: Farioli kiest tussen Klaassen en Fitz-Jim in de as

Ajax krijgt zondag de kans om de fans weer tevreden te stellen na de teleurstellende nederlaag in Frankfurt. AZ is in de Johan Cruijff ArenA de tegenstander. Coach Francesco Farioli kan voor dat duel weer beschikken over een aantal van zijn basiskrachten die in Frankfurt ontbraken.

Op doel blijft Farioli kiezen voor Matheus Magalhães na de blessure van Remko Pasveer. Achterin heeft de Italiaanse coach ook zijn vaste kwartet gevonden. Anton Gaaei speelt als rechtsback. In het centrum staan Youri Baas en Josip Sutalo en Jorrel Hato is de linksback van de Amsterdammers.

In de as van het veld is het vaak puzzelen voor Farioli. Toch lijkt de Italiaan ook daar een vaste formule te hebben gevonden. Als Jordan Henderson fit is, speelt de Engelse routinier altijd bij Farioli. Daarnaast lijkt ook Kenneth Taylor zeker van zijn plekje door zijn uitstekende vorm van de afgelopen weken. Om het middenveld te complementeren moet Farioli kiezen tussen Kian Fitz-Jim en Davy Klaassen. De keuze lijkt op die laatste te gaan vallen.

Brian Brobbey keert zondag terug in de aanval. Door een kleine blessure was de spits afwezig in het duel met Eintracht Frankfurt, maar inmiddels is hij weer wedstrijdfit. Op de flanken zullen Mika Godts en Bertrand Traoré hem vergezellen. Daardoor begint Steven Berghuis weer op de bank.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Matheus; Gaaei, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Klaassen, Taylor; Traoré, Brobbey, Godts
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 16 maart 2025 - 14:54   quote  deeplink  
Mooi Jack!!
Angstgegner nr. 1 van de laatste jaren... AZ.
Voetballend momenteel de beste van Nederland.
Wij zitten in een lastige fase waarin we moeizaam tot scoren komen en zonder Pasveer is de sturing weg achterin.
Tel daarbij op het spelen in een jubileum shirt en de komende interland break wat beiden in het verleden zelden goed af liep en mijn vertrouwen voor vandaag is weg.
Helemaal geen schande om te verliezen zolang we 2e kunnen worden is dat nog steeds een wereldprestatie met deze gemankeerde selectie.
Ik hou het vandaag op 1-3.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 14:54 schreef bertus bikkel het volgende:
Mooi Jack!!
Angstgegner nr. 1 van de laatste jaren... AZ.
Voetballend momenteel de beste van Nederland.
Wij zitten in een lastige fase waarin we moeizaam tot scoren komen en zonder Pasveer is de sturing weg achterin.
Tel daarbij op het spelen in een jubileum shirt en de komende interland break wat beiden in het verleden zelden goed af liep en mijn vertrouwen voor vandaag is weg.
Helemaal geen schande om te verliezen zolang we 2e kunnen worden is dat nog steeds een wereldprestatie met deze gemankeerde selectie.
Ik hou het vandaag op 1-3.
Ik heb het ook zo op mijn netvlies, hier of daar put ik hoop uit de intensiteit die ze soms op de mat leggen.
Plus wat geluk kan het zo maar een overwinning worden.
2-1
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 17:31   quote  deeplink  
Hij had nooit mogen fluiten, dit was voordeel man man...
Scout2
 Scout2 - zondag 16 maart 2025 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 17:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hij had nooit mogen fluiten, dit was voordeel man man...
Klopt kost ons een doelpunt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 17:48 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Klopt kost ons een doelpunt.
Scheids fluit daarnaast in het voordeel van AZ
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 18:37   quote  deeplink  
Is totaal niet geschikt voor deze wedstrijd...
Scout2
 Scout2 - zondag 16 maart 2025 - 18:57   quote  deeplink  
Gelijkspelletje kan ik mee leven, mits we winnen van Psv.
Scout2
 Scout2 - zondag 16 maart 2025 - 19:00   quote  deeplink  
Tweede plek gaan we sowieso niet meer weggeven, dan moet het wel heel raar lopen.
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2025 - 19:06   quote  deeplink  
Je hebt jezelf gewoon emotioneel uit de wedstrijd gespeeld door een arbiter die het totaal niet in de hand had.

En 5 minuten extra? Het VAR moment duurt 2 minuten, de volgende rode kaart 5. 10 wissels en een hoop emotionele momenten...

Ajax heeft zichzelf vandaag heel lelijk in de voeten geschoten. Want in Eindhoven gaat we verliezen, daar ben ik van overtuigd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 18:57 schreef Scout2 het volgende:
Gelijkspelletje kan ik mee leven, mits we winnen van Psv.
Ik moet nog zien dat we daar winnen als je ze zo makkelijk tegen krijgt

Maar dan nog houden we 3 punten voorsprong, het kampioenschap zal er om hangen
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2025 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 18:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Scheids fluit daarnaast in het voordeel van AZ
Alles behalve waar. Deze mongool floot 2 kanten dramatisch. Door hem ontspoort het ook.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:06 schreef Loetje het volgende:
Je hebt jezelf gewoon emotioneel uit de wedstrijd gespeeld door een arbiter die het totaal niet in de hand had.

En 5 minuten extra? Het VAR moment duurt 2 minuten, de volgende rode kaart 5. 10 wissels en een hoop emotionele momenten...

Ajax heeft zichzelf vandaag heel lelijk in de voeten geschoten. Want in Eindhoven gaat we verliezen, daar ben ik van overtuigd.
Die scheids is totaal ongeschikt, 5 minuten extra was veel te weinig. Had minimaal 8 moeten zijn
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2025 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik moet nog zien dat we daar winnen als je ze zo makkelijk tegen krijgt

Maar dan nog houden we 3 punten voorsprong, het kampioenschap zal er om hangen
Je mag gewoon duimen dat er in speelronde 32 voor Feyenoord nog iets op het spel staat tegen PSV. Anders zijn we zwaar de lul, daar ben ik echt van overtuigd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 maart 2025 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alles behalve waar. Deze mongool floot 2 kanten dramatisch. Door hem ontspoort het ook.
Klopt maar dit schreef ik in het eerste bedrijf. Hij had wat goed te maken blijkbaar.
Scout2
 Scout2 - zondag 16 maart 2025 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je mag gewoon duimen dat er in speelronde 32 voor Feyenoord nog iets op het spel staat tegen PSV. Anders zijn we zwaar de lul, daar ben ik echt van overtuigd.
Yupe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 maart 2025 - 19:41   quote  deeplink  
Ben ik dan de enige die het wel een 2e gele kaart vond van Pemetra. Eerlijk is eerlijk, hij speelt de bal maar komt wel doldriest in. Hierdoor veroorzaak je zelf dat de scheidsrechter eventueel een 2e gele kaart gaat trekken. Daarnaast is dat clubje uit Zaanstreek wel heel erg calimero om van het veld te willen stappen. Wat een stel kleuters dat! Ook daar had de scheidsrechter gewoon spelers kaarten voor mogen geven.

En ja, Ajax mag zich ook beklagen over de scheidsrechter maar dat vergeten ze even, die kaaskutjes!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 maart 2025 - 19:45   quote  deeplink  
Nu 2 weken borduren naar een plan om te winnen van die pisboertjes. Hopelijk is opa dan ook weer terug op doel. Dat ik dat nog eens zal zeggen ........
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2025 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben ik dan de enige die het wel een 2e gele kaart vond van Pemetra. Eerlijk is eerlijk, hij speelt de bal maar komt wel doldriest in. Hierdoor veroorzaak je zelf dat de scheidsrechter eventueel een 2e gele kaart gaat trekken. Daarnaast is dat clubje uit Zaanstreek wel heel erg calimero om van het veld te willen stappen. Wat een stel kleuters dat! Ook daar had de scheidsrechter gewoon spelers kaarten voor mogen geven.

En ja, Ajax mag zich ook beklagen over de scheidsrechter maar dat vergeten ze even, die kaaskutjes!
Ik vond het oprecht geen 2e gele kaart. Maar... In de eerste helft krijgen Taylor en Penetra beiden geel voor het onderbreken van een veelbelovende aanval. Goes en Clasie doen dat beiden ook en krijgen geen geel, wat altijd geel is. Ofwel, AZ had alsnog rood verdiend want Clasie kreeg later alsnog geel, wat zijn 2e was.

En dan zwijg ik maar over die blessuretijd.

Het was de hele wedstrijd pure willekeur.
Loetje
 Loetje - zondag 16 maart 2025 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nu 2 weken borduren naar een plan om te winnen van die pisboertjes. Hopelijk is opa dan ook weer terug op doel. Dat ik dat nog eens zal zeggen ........
Gaat het niet halen.

Denk dat vandaag geen punten hadden mogen morsen kerel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 maart 2025 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet halen.

Denk dat vandaag geen punten hadden mogen morsen kerel.
Wat gaat het niet halen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 maart 2025 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond het oprecht geen 2e gele kaart. Maar... In de eerste helft krijgen Taylor en Penetra beiden geel voor het onderbreken van een veelbelovende aanval. Goes en Clasie doen dat beiden ook en krijgen geen geel, wat altijd geel is. Ofwel, AZ had alsnog rood verdiend want Clasie kreeg later alsnog geel, wat zijn 2e was.

En dan zwijg ik maar over die blessuretijd.

Het was de hele wedstrijd pure willekeur.
Ik vond de manier van inkomen op het middenveld gewoon dom. Zeker met al geel op zak. Je weet dat een scheidsrechter hem dan kan geven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 maart 2025 - 21:21   quote  deeplink  
Overigens en even ter zijde, wat is die Goes een zielig mannetje. Aan alles straalt af dat hij het niet gered heeft bij Ajax. Wat een ongelooflijke dropstaaf is dat!
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 16 maart 2025 - 21:33   quote  deeplink  
Ja, Goes is een ettertje tot in zijn teentjes! en de scheids laat het gewoon gebeuren...vier keer overtreding en geen enkele keer geel. Die Higler is echt super ongeschikt als scheidsrechter. wat een slappe vent. Belic mekkert en hij grijpt eerst naar zijn borstzak en realiseert zich dan dat Belic al een gele kaart heeft...dus geen kaart...
freakie
 freakie - zondag 16 maart 2025 - 22:00   quote  deeplink  
Ik mis ergens op elke napraat, dat inderdaad AZ ook gewoon shirtjes aan het trekken was en dat dit niet bestraft werd. Ajax is inderdaad gemazzeld met een rode kaart. Ik snap niet zo goed dat dit niet gezegd wordt. En dan geeft hij een gele kaart maar dat was dan een kans voor Ajax.

Gaat spannend worden tegen PSV!
Pietje
 Pietje - maandag 17 maart 2025 - 10:25   quote  deeplink  
Het resterende programma van Ajax en PSV:

Ajax:
PSV uit
NAC thuis
Willem II uit
Sparta thuis
Utrecht uit
NEC thuis
Groningen uit
Twente thuis

PSV:
Ajax thuis
Groningen uit
Almere thuis
Twente uit
Fortuna thuis
Feyenoord uit
Heracles thuis
Sparta uit

Kortom: wie het weet mag het zeggen.
Hrt liefst wel kampioen, maar het belangrijkste is directe plaating voor de poulefase van de Champions League!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 17 maart 2025 - 20:08   quote  deeplink  
We worden minimaal 2e Pietje, het zal dan geen feest zijn maar we spelen volgend seizoen dan wel Champions Leaque, mooi toch!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 17 maart 2025 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2025 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

Ik vond ook dat deze AZ speler het risico nam om geel te pakken door van achteren veel te wild in te komen. Dan maakt het niet veel uit of je de bal wel of niet raakt toch?
Ik vind ook dat wij bestolen zijn door die amateurscheids door geen voordeel te krijgen in de eerste helft en doordat hij het na laat om geel voor die calimero van een Goes te geven. Wat n zwakbegaafde idioot is dat zeg!! Ik had altijd een hekel aan die kleuter van n Clasie maar Goes gaat daar makkelijk overheen. Ongekend dat hij nooit wordt bestraft. Niks gek dat we die bij Ajax hebben weggestuurd!! Echt n randdebiel.
Higler kost ons 2 punten en over 2 weken staan we nog 3 punten voor op die pisboeren die bloed ruiken. Daarna wordt het per week spannender....
Heel erg knap dat wij nog zo lang meedoen om plek 1 en 2 met deze gemankeerde selectie!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2025 door bertus bikkel --
Pietje
 Pietje - maandag 17 maart 2025 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2025 - 20:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We worden minimaal 2e Pietje, het zal dan geen feest zijn maar we spelen volgend seizoen dan wel Champions Leaque, mooi toch!
En dat is voor mij de hoofdzaak Jack.
Euro's binnenhalen. Worden ee kampioen, dan is dat mooi meegenomen.
Ajax mag het nu niet meer weggeven.
Pietje
 Pietje - maandag 17 maart 2025 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2025 - 20:58 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ik vond ook dat deze AZ speler het risico nam om geel te pakken door van achter veel te wild in te komen. Dan maakt het niet veel uit of je de bal wel of niet raakt toch?
Ik vind ook dat wij bestolen zijn door die amateur scheids door geen voordeel te krijgen in de eerste helft en doordat hij het na laat om geel voor die calimero van een Goes te geven. Wat n zwakbegaafde idioot is dat zeg!! Ik had altijd een hekel an die kleuter van n Clasie maar Goes gaat daar makkelijk overheen. Ongekend dat hij nooit wordt bestraft. Niks gek dat we die bij Ajax hebben weggestuurd!! Echt n randdebiel.
Higler kost ons 2 punten en over 2 weken staan we nog 3 punten voor op die pusboeren die bloed ruiken. Daarna wordt het per week spannender....
Heel erg knap dat wij nog zo lang meedoen om plek 1 en 2 met deze gemankeerde selectie!!!
Ik had het niet mooier kunnen zeggen, Bertus. Ik ben het volledig met je eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 maart 2025 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2025 - 20:58 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Ik vond ook dat deze AZ speler het risico nam om geel te pakken door van achteren veel te wild in te komen. Dan maakt het niet veel uit of je de bal wel of niet raakt toch?
Ik vind ook dat wij bestolen zijn door die amateurscheids door geen voordeel te krijgen in de eerste helft en doordat hij het na laat om geel voor die calimero van een Goes te geven. Wat n zwakbegaafde idioot is dat zeg!! Ik had altijd een hekel aan die kleuter van n Clasie maar Goes gaat daar makkelijk overheen. Ongekend dat hij nooit wordt bestraft. Niks gek dat we die bij Ajax hebben weggestuurd!! Echt n randdebiel.
Higler kost ons 2 punten en over 2 weken staan we nog 3 punten voor op die pisboeren die bloed ruiken. Daarna wordt het per week spannender....
We zijn inderdaad bestolen door geen voordeel te geven in de eerste helft, 2 ajacieden kwamen tegen 1 AZ-ter, dit had zo maar de 1-0 geweest.

Hier hoor niet één voetbalanalist over op tv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 maart 2025 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2025 - 21:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is voor mij de hoofdzaak Jack.
Euro's binnenhalen. Worden ee kampioen, dan is dat mooi meegenomen.
Ajax mag het nu niet meer weggeven.
Boks ouwe!
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 maart 2025 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2025 - 12:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boks ouwe!
👊
p111
 p111 - zondag 23 maart 2025 - 12:12   quote  deeplink  
Waar ik me het meest aan irriteer is dat die kut scheidsrechter die dramatisch floot zogenaamd in het voordeel van Ajax floot. Even wat voorbeelden- groot voordeel eerste helft voor Ajax en die lul floot zonder voordeel te geven,en Ajax brak op dat moment door richting keeper met overtal hele grote kans op 1-0.Tylor geel zijn eerste overtreding vasthouden shirt tegenstander.Belic en Koopmeijers werden ook afgefloten voor vasthouden krijgen geen geel,Clasie 1x geel wegens janken tegen scheids bij gelijkmaker Ajax ivm duw Henderson op middenveld ook media pakt dit op ,niemand praat over het torpederen in de rug van Fritz/Jim door Koopmeijers eerstehelft dat werd bijna een kans voor AZ,maar daar hoor je AZ en onze media niet over.Dan meneer Goes die elke spits torpedeert vasthoud provoceerd en pas na 5 of 6 waarschuwingen geel krijgt van onze voordeel scheidsrechter,ja dan gaat hij inderdaad in de fout met Panetta maar wel begrijpelijk hij raakt de bal maar torpedeert Brobbey gelijk een meter de lucht in ,dus kun je daar gewoon geel voor geven wegens gevaarlijk inkomen.En alle anti Ajacieden en de media ruiken weer bloed door maar blijven herhalen over dat ene moment met Panetta.Totaal geen enkele intervieuw met de vergeten kaarten voor AZ totaal (Koopmeijers/Belic/Goes) geen enkele keer over de betere kansen die Ajax heeft gehad en AZ 0 kansen in de eerste heflt en een 1 schot op doel tweede helft (doelpunt),dat Ajax 6x schoten op doel heeft gegeven en AZ 1 schot dat doelpunt en een hoekschop doelpunt en dat was het wat AZ heeft laten zien,en dan alleen maar intervieuwen met vragen of ze bestolen zijn en dat Ajax geholpen word door KNVB ongelofelijk anti media tegen Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2025 door p111 --
p111
 p111 - zondag 23 maart 2025 - 12:21   quote  deeplink  
Ik ben bang dat we het niet redden qua kampioenschap,maar de CL plaats ben ik van overtuigd gaan wij zeker binnenslepen tot wanhoop en irritatie van de rest van Nederland.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 maart 2025 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2025 - 12:12 schreef p111 het volgende:
Waar ik me het meest aan irriteer is dat die kut scheidsrechter die dramatisch floot zogenaamd in het voordeel van Ajax floot. Even wat voorbeelden- groot voordeel eerste helft voor Ajax en die lul floot zonder voordeel te geven,en Ajax brak op dat moment door richting keeper met overtal hele grote kans op 1-0.Tylor geel zijn eerste overtreding vasthouden shirt tegenstander.Belic en Koopmeijers werden ook afgefloten voor vasthouden krijgen geen geel,Clasie 1x geel wegens janken tegen scheids bij gelijkmaker Ajax ivm duw Henderson op middenveld ook media pakt dit op ,niemand praat over het torpederen in de rug van Fritz/Jim door Koopmeijers eerstehelft dat werd bijna een kans voor AZ,maar daar hoor je AZ en onze media niet over.Dan meneer Goes die elke spits torpedeert vasthoud provoceerd en pas na 5 of 6 waarschuwingen geel krijgt van onze voordeel scheidsrechter,ja dan gaat hij inderdaad in de fout met Panetta maar wel begrijpelijk hij raakt de bal maar torpedeert Brobbey gelijk een meter de lucht in ,dus kun je daar gewoon geel voor geven wegens gevaarlijk inkomen.En alle anti Ajacieden en de media ruiken weer bloed door maar blijven herhalen over dat ene moment met Panetta.Totaal geen enkele intervieuw met de vergeten kaarten voor AZ totaal (Koopmeijers/Belic/Goes) geen enkele keer over de betere kansen die Ajax heeft gehad en AZ 0 kansen in de eerste heflt en een 1 schot op doel tweede helft (doelpunt),dat Ajax 6x schoten op doel heeft gegeven en AZ 1 schot dat doelpunt en een hoekschop doelpunt en dat was het wat AZ heeft laten zien,en dan alleen maar intervieuwen met vragen of ze bestolen zijn en dat Ajax geholpen word door KNVB ongelofelijk anti media tegen Ajax.
Heb mij tijdens de wedstrijden lopen irriteren aan de scheidsrechter en aan Goes.
Na de wedstrijd lees of hoor je niets van die zogenaamde voetbalanalisten over het voordeel wat Ajax had moeten krijgen in de eerste helft, alleen maar over Goes en dat AZ benadeeld was.
Ik hoop dat ze kampioen worden en daardoor iedereen de mond snoeren maar dan nog wordt er negatief gesproken en geschreven over Ajax, zal altijd zo blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 23 maart 2025 - 17:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2025 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - AZ / 16-03-2025 / 16.45u

0.0074489