|
|
MMM
|
|
|
ED 24-25 #27: Feyenoord - Go Ahead Eagles (zondag 30 maart 2025, 16.45 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 30 maart 2025, 16.45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 3-1 (1-0) 2022-2023: 3-0 (2-0) 2021-2022: 2-0 (0-0) 2016-2017: 8-0 (5-0) 2014-2015: 0-1 (0-0) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima bord op schoot wedstrijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Uweeda er dus wel gelijk vrij lang eruit of iig langer dan gedacht en is er niet bij,, eerst was het lichte enkel blessure maar dit jaar kun je bij elke blessure blijkbaar wel wat weken bij optellen haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eindelijk begint het weer want die interlands wordt je ook niet beter van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan wel eens tegenvallen. De Eagles gaan echt niet zo open spelen a la Twente. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 - 14:46 schreef bijft007 het volgende:Uweeda er dus wel gelijk vrij lang eruit of iig langer dan gedacht en is er niet bij,, eerst was het lichte enkel blessure maar dit jaar kun je bij elke blessure blijkbaar wel wat weken bij optellen haha Pffff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar ze spelen wel altijd Hotel California. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echt he vreselijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De persconferentie's vooraf worden per wedstrijd positiever. Zerrouki en Milambo terug, Ueda waarschijnlijk niet maar mogelijk wel bij selectie, is dus niet echt iets ernstigs met z'n enkel. Er kan weer meer en meer gekozen gaan worden. Trauner of Beelen?, Smal of Hartman? wie op het middenveld? Dagelijks een stapje beter zei van Persie. Gaat mooie interessant pot worden, GO Ahead niet voor niks maar 3 verliespunten minder en de ondergang voor de lampies geweest. Overwinning met 3-1 denk ik, laat lampies maar verliezen (eigenlijk is Lang al erger dan hele selectie 020 bij elkaar) en dan is het nog 5, met lampies nog op bezoek later.
Zou het nog wel eens heel gek kunnen eindigen dit seizoen???? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou, ik heb er nu al zin aan! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Misschien -ook- van Persie-effect VVout? laten we 't nog even aankijken met hem. Heeft natuurlijk niet gebracht wat we hoopten en verwachtten, maar wie weet. Keek nl vorige week op van een interview met Theo ten Caat die zijn jeugdtrainer is geweest. Die gaf aan, en dat had ik echt niet verwacht, dat Zerrouki een fantastische speler is maar met het nadeel dat ie te volledig overtuigd is van zichzelf. En die ten Caat zie dat juist van Persie misschien wel de trainer gaat zijn die hem écht op het pad gaat zetten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind dat RvP in de tijd dat hij onder van Hanegem bij ons voetbalde een ergernis, maar Zoekie mag in dat ligt nog geen seconde in de schaduw staan. Hadden ze gewoon in Duitsland moeten laten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 - 13:35 schreef VVout het volgende:Ik vind dat RvP in de tijd dat hij onder van Hanegem bij ons voetbalde een ergernis, maar Zoekie mag in dat ligt nog geen seconde in de schaduw staan. Hadden ze gewoon in Duitsland moeten laten. Ik denk dat je een paar jaar mis zit Wout... RVP speelde onder van Marwijk. Wat zoekie betreft sla je wel de spijker op z'n kop 😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja je ergernis over v Persie destijds. Hij was ook een etterbakkie, hij is pas goed opgedroogd onder Wenger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoe het middenveld ingevuldt gaat worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Korte lach HA Welke 3 thats the question .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hwang, Moder en Milambo normaal gesproken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 - 16:24 schreef tomson het volgende:[..] Ik denk dat je een paar jaar mis zit Wout... RVP speelde onder van Marwijk. Wat zoekie betreft sla je wel de spijker op z'n kop 😉 Ik snap je, maar was bij Oranje waar Dickie trainer was en Willem Assistent trainer samen met Wouters, best wel een bizar rijtje als ik ze nou zo opschrijf 😂. En daar kreeg de inmiddels de wat opgedroogde puber Robin het mee aan de stok 🤣 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toch maar besloten te gaan……… |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben al in Rotterdam, denk dat het een mooie wedstrijd wordt, GAE valt aan . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 08:28 schreef VVout het volgende:[..] Ik snap je, maar was bij Oranje waar Dickie trainer was en Willem Assistent trainer samen met Wouters, best wel een bizar rijtje als ik ze nou zo opschrijf 😂. En daar kreeg de inmiddels de wat opgedroogde puber Robin het mee aan de stok 🤣 Aha ! Vandaar dat ik 'm verkeerd begreep |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook dit gaan we kapot spelen. 6-0 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zal wel moeten met Utrecht inmiddels op 2-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daarom.. Buiten dat ben je gewoon beter dan de gehele middenmoot. Alles kapot spelen en sowieso 3e, en misschien wel 2e eindigen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling #Feyenoord: Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Hartman; Hwang, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Carranza, Paixão #feygae |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Targhalline niet bij de selectie. Dus stuk? Ueda en Bueno ook niet, maar das bekend. Zerrouki wel weer terug. Smal en Beelen zijn gepasseerd, maar zitten wel op de bank. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ueda vond ik dus echt wel triest, meer dan week geleden uitgevallen met lichte enkelklachten via insider gehoord dus toen ja hij zal wel spelen dit weekend, maar blijkbaar dus ook langer eruit,, toen Santi er poos niet bij was viel hij ook niet veel later uit, zo komt hij er nooit echt lekker in zeg maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wordt misschien gespaard voor de andere wedstrijden in de komende week. Want we spelen 3x in 6 dagen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor de 6 van eerste maanden amper keus naar meeste keuzemogelijkheden en aardige ook in de selectie,, zo kan het lopen al is targaline er nu dan niet bij dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 15:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Opstelling #Feyenoord: Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Hartman; Hwang, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Carranza, Paixão #feygae Heb je de wissels bij de hand? Lijkt me dat Milambo in de rust eraf gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dank je Stylzz. weinig kwaliteit voor het middenveld. Zeker gezien de staat van Hwang en Milambo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hopelijk kunnen we het goede spel tegen Twente hervatten! 3 punten harder nodig dan ooit! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winnen. Hoe maakt niet uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 16:23 schreef van geil het volgende:Dank je Stylzz. weinig kwaliteit voor het middenveld. Zeker gezien de staat van Hwang en Milambo. Hwang is in principe volledig wedstrijdfit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sterkste Eagles die ik ooit gezien heb in de Kuip. Kan wel eens een heel stevige pot worden. Fijne wedstrijd allemaal ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel meer geluk zoeken, en schieten Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al 2x niet voor hands gefloten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Welly al 2x zeer knullig. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Met Carranza in de basis is het altijd lastig voetballen. Wat een vervelende slappe zak hooi is dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T lijkt nergens op Wellie moet hier gewoon komen De eikel |
|
|
|