|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slechte helft. 1-1 is terecht en eigenlijk maakte zij nog wel meer aanspraak op een voorsprong. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Slimme goal van GAE. En wij spelen op 50%. Paixao niet gezien. Vrije trappen om te janken. Keeper die niet aan wind gewend lijkt. Read matig voor zijn doen. Spits ben ik niet kapot van. En ik mis Smal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tjongejonge wat wordt het toch weer makkelijk 1-1 notabene in de blessuretijd. Feyenoord moet na de 1-0 de score opvoeren en niet achterover gaan leunen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 17:36 schreef ras het volgende:Tjongejonge wat wordt het toch weer makkelijk 1-1 notabene in de blessuretijd. Feyenoord moet na de 1-0 de score opvoeren en niet achterover gaan leunen. De 1-0 kwam uit het niets. 0 gecreëerd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begint het hele team last te krijgen van kuipvrees ? Thuis krijgen we de ene wanvertoning na de andere de laatste tijd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Middenveld moder hwang milambo nog niet echt lekker complementair so far aan elkaar, kan zijn omdat het allemaal nog nooit samen gespeeld heeft natuurlijk maar kan en moet allemaal beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Milambo doet die mee dan 😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel is go Ahead echt een vrij aardig team dat moet gezegd worden naar kijk liever naar eigen team.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Haha kun je ook zeggen ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat je misschien ten opzichte van vorige wedstrijd wel heel veel Verabdert. Ja er zijn er een paar weer fit, maar t lijkt alsof ze nog nooit samengespeeld hebben. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een van de allerslechtste wedstrijden van het seizoen(en dat waren er veel) Welly echt een clown. Hwang Trauner en Carranza amateurs. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat was ook al een beetje zo voor die geblesseerd raakte trouwens |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 17:41 schreef bijft007 het volgende:Wel is go Ahead echt een vrij aardig team dat moet gezegd worden naar kijk liever naar eigen team. Go ahead heeft elke bal naar voren geschoten die ze kregen. Die spelen echt zo matig.
Probleem is dat Feyenoord nog slechter speelt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 17:45 schreef DMD het volgende:[..] Go ahead heeft elke bal naar voren geschoten die ze kregen. Die spelen echt zo matig. Probleem is dat Feyenoord nog slechter speelt. Ben ik niet met je eens. Ze hadden het nog beter uit kunnen spelen maar hebben het tactisch gewoon prima voor elkaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 17:46 schreef Alexmem het volgende:[..] Ben ik niet met je eens. Ze hadden het nog beter uit kunnen spelen maar hebben het tactisch gewoon prima voor elkaar. Ja en wij kunnen t niet verstoren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Het is een beetje hautain. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er zijn wel meer teams die dat tegen ons doen, gewoon de bal naar voren trappen. Omdat ze weten dat Feyenoord er toch niet veel mee gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik erger me vooral aan de air van Hartman |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen wissels is ongelooflijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hwang en Trauner beginnen weer matig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Die kan bij mij weinig verkeerd doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vleugels weigeren vandaag mee te verdedigen Trauner is echt om te janken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zet m net aan, is het echt zo erg? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
3x lekker is wel opvallend hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gelukkig speelt Hadj-Moussa nog een aardige wedstrijd. Heel beslissend in ieder geval. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 18:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gelukkig speelt Hadj-Moussa nog een aardige wedstrijd. Heel beslissend in ieder geval. Heel wisselvallig. Maar iig veel dreigender dan Igor vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Balvaste speler voorin zetten |
|
|
|