|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De vermoedelijke opstelling van Ajax
Er zijn een aantal spelers die niet van de partij zijn in Eindhoven. Dat zijn Remko Pasveer, Wout Weghorst, Youri Regeer en Anton Gaaei. Laatstgenoemde is geschorst. In de verdediging zal Francesco Farioli dat naar alle waarschijnlijkheid oplossen met Matheus en Lucas Rosa, de twee winteraanwinsten. Geen hoge hoed-oplossing op rechts dus, maar gewoon een echte verdediger om Noa Lang af te stoppen.
Op het middenveld heeft Farioli ook keuze. Jordan Henderson en Kenneth Taylor lijken zeker een basisplaats te hebben. Het wordt dan kiezen tussen Davy Klaassen, Kian Fitz-Jim en Steven Berghuis, waarbij laatstgenoemde ook vanaf de zijkant kan spelen. Klaassen lijkt de voorkeur te krijgen als aanvallende middenvelder, omdat hij in verdedigend opzicht het meest betrouwbaar is.
In de aanval krijgt Berghuis naar verwachting ook geen basisplaats. Bertrand Traoré wel op die positie en aan de contrazijde is plaats voor Mika Godts. Christian Rasmussen is naar alle waarschijnlijkheid weer terug bij de selectie, maar Brian Brobbey zal gewoon starten.
De vermoedelijke opstelling van Ajax: Matheus; Rosa, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Traoré, Brobbey, Godts.
Tja morgen is het zo ver, bij deze brandt maar los, het zal een hete middag worden in Eindhoven, maarchoe langer we de nul houden achter in hoe groter wij de kansen krijgen.
Ik hoop op een gelijkspel: 2-2 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Normaal gesproken verlies je deze, maar hé het balletje is rond. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Als we hem winnen is het wel gedaan naar alle waarschijnlijkheid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Matheus; Rosa, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Berghuis, Brobbey, Godts. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaaa. Jaaaaaaaa jaaaaaa |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Lekkere goal! !e helft was Ajax echt goed, geconcentreerd en gericht op snelle uitvallen. Nu op naar de 2e helft...Als PSV de ballen voorin gaat gooien dan wordt t toch lastig... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit vast houden mannen!!!! |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Sleutel wedstijd dit, lekker hoor Ajax. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Bam, wat zei je ook alweer @loetje? 🙂 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Wat zat die Bosz zenuwachtig op de bank, die wordt onder druk gezet moet je rekenen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Verdiend gewonnen, gefeliciteerd mannen!!!! |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
Top ! Echt heel blij mee! Nu op naar net zo geconcentreerd naar de volgende wedstrijd! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vind het vreemd dat ik hier een stuk minder posts zie terwijl onze club er zo goed voor staat, zo weinig reacties terwijl het zo'n belangrijke wedstrijd was... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 20:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vind het vreemd dat ik hier een stuk minder posts zie terwijl onze club er zo goed voor staat, zo weinig reacties terwijl het zo'n belangrijke wedstrijd was... Gisteren ben ik teruggekeerd uit Japan om wederom een diplomatieke klus voor mijn laatste werkgever te klaren. Vandaag heb ik veel gelezen over mijn cluppie. Met jouw laatste post Jack sla je de spijker op zijn kop. Heel weinig emoties voor zo'n belangrijke wedstrijd. Ik heb niets kunnen zien, maar de uitslag is fantastisch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 23:29 schreef Pietje het volgende:[..] Gisteren ben ik teruggekeerd uit Japan om wederom een diplomatieke klus voor mijn laatste werkgever te klaren. Vandaag heb ik veel gelezen over mijn cluppie. Met jouw laatste post Jack sla je de spijker op zijn kop. Heel weinig emoties voor zo'n belangrijke wedstrijd. Ik heb niets kunnen zien, maar de uitslag is fantastisch. De uitslag is zeer zeker fantastisch te noemen Pietje, het kampioenschap ligt voor het grijpen, Farioli heeft met deze selectie een buitengewoon grandioze prestatie geleverd.
Hier op het forum blijft het opvallend rustig ondanks dat we nu glansrijk boven aan staan. Ik snap er helemaal niets van. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 18:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De uitslag is zeer zeker fantastisch te noemen Pietje, het kampioenschap ligt voor het grijpen, Farioli heeft met deze selectie een buitengewoon grandioze prestatie geleverd. Hier op het forum blijft het opvallend rustig ondanks dat we nu glansrijk boven aan staan. Ik snap er helemaal niets van. Dat ben ik zeker met je eens Jack. De stemming zou euforisch moeten zijn! En dan te bedenken dat de tweede plaats eveneens rechtstreekse plaatsing voor de Champions League betekent. Dan denk ik dat Ajax op rozen zit. Hoe anders was dat het vorig seizoen! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 18:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De uitslag is zeer zeker fantastisch te noemen Pietje, het kampioenschap ligt voor het grijpen, Farioli heeft met deze selectie een buitengewoon grandioze prestatie geleverd. Hier op het forum blijft het opvallend rustig ondanks dat we nu glansrijk boven aan staan. Ik snap er helemaal niets van. Ik heb het de afgelopen maanden ook gezien Jack en Pietje. Onze club is uit de dood herrezen en ons forum lijkt stervende te zijn. Voordat ik jouw post las Jack zat ik vanmorgen op het toilet hier al over na te denken. Ik zat er zelfs over te denken om hierover een aparte topic over op te starten, maar je bent mij echt voor Jack. Goed gezien! We missen natuurlijk op ons forum een aantal steakhouders als ik het zo mag vertalen: Nemam Til (helaas niet meer in ons midden en wat missen we hem), Eide (wat een geweldige wedstrijdtopics maakte hij toch en wat een goeie wedstrijdanalyses), Akash (altijd oprecht kritisch en zei wat hij dacht) en zo zijn er nog wel een aantal. Ik kan er de vinger niet opleggen wat de oorzaak is van het wegblijven van een aantal forumleden. Wat denken jullie (ik heb niet de illusie dat ik veel reacties op deze vraag ga krijgen)? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 10:40 schreef hjf het volgende:[..] Ik heb het de afgelopen maanden ook gezien Jack en Pietje. Onze club is uit de dood herrezen en ons forum lijkt stervende te zijn. Voordat ik jouw post las Jack zat ik vanmorgen op het toilet hier al over na te denken. Ik zat er zelfs over te denken om hierover een aparte topic over op te starten, maar je bent mij echt voor Jack. Goed gezien! We missen natuurlijk op ons forum een aantal steakhouders als ik het zo mag vertalen: Nemam Til (helaas niet meer in ons midden en wat missen we hem), Eide (wat een geweldige wedstrijdtopics maakte hij toch en wat een goeie wedstrijdanalyses), Akash (altijd oprecht kritisch en zei wat hij dacht) en zo zijn er nog wel een aantal. Ik kan er de vinger niet opleggen wat de oorzaak is van het wegblijven van een aantal forumleden. Wat denken jullie (ik heb niet de illusie dat ik veel reacties op deze vraag ga krijgen)? Tja ik mis hier ook een aantal, sowieso Neman_Til, Eide,Apik, sommigen posten een stuk minder zoals Remco k, Loetje en nog een aantal
Ik hoop dat ze laten weten wat de reden is.. Plaats een apart topic hier over zou ik zeggen hjf... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 21:01 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik zeker met je eens Jack. De stemming zou euforisch moeten zijn! En dan te bedenken dat de tweede plaats eveneens rechtstreekse plaatsing voor de Champions League betekent. Dan denk ik dat Ajax op rozen zit. Hoe anders was dat het vorig seizoen! We staan 9 punten voor maar we mogen er maar twee verliezen. Verliezen wij er drie en Psv wint staan we gewoon tweede. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
En er zijn nog 21 punten te halen, ik ben nog steeds voorzichtig. |
|
|
|