|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eens, met Carranzais om te janken.. Maar 1 kiele kiele buitenspel, 1 op de lat. Een schuiver net voor de paal langs en zo nog wat kansrijke situaties, Grunn kwam nauwelijks van hun helft |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die kan het ten minste nog belopen. Ruimtes werden beter klein gehouden. Maar verder nauwelijks aan de bal geweest inderdaad. Ja die ene counter, toen er een overtreding op hem gemaakt werd en geel kwam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou een "Slot" op deze pot |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haha nou als Osman al scoort |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
O scoort. Totaal niet geflatteerd :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Je heb 30 minuten goed gespeeld, 30 minuten matig en onderhand ook 30 minuten niet best/slecht...punten zijn nu wel het belangrijkste |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Verschil tussen U en C is wel fors hè. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel goed gedaan weer. Cruciale rol voor Ueda ook. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Met of zonder ueda is echt een wereld van verschil |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier wel goed idd, dat kan Carranza niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jammer David, was je gegund |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vanuit de omschakeling vandaag echt wel weer een aantal mooie aanvallen gezien. Ondanks dat het een groot deel niet liep. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Smal als 6 is echt dé uitvinding als je t mij vraagt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vanuit de omschakeling vandaag echt wel weer een aantal mooie aanvallen gezien. Ondanks dat het een groot deel niet liep. Inderdaad, paar sterke staaltjes bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Persie speelde met vuur, gelukkig kwamen de wissels op tijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 19:51 schreef MightyAce het volgende:Wordt een vreselijke wedstrijd tegen een club die niet wil voetballen en eindeloos vertraagt. Totaal niet het wedstrijdbeeld dat ik vooraf verwacht had, wel respect voor Groningen hoor. Wij hadden wel veel eerder meer moeten scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: O voor M was een verbetering |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eigenlijk een minuut of 10 te laat, maar gelukkig niet afgestraft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij de vragende blik van Paixao bij Beelen over de schade sprak het gezicht van Beelen boekdelen. Die is nog wel een tijdje zoet vrees ik .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zat te zweten, we stonden gewoon met 8 man, flikker er dan gewoon een mindere maar fitte speler in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:01 schreef van geil het volgende:[..] Ik zat te zweten, we stonden gewoon met 8 man, flikker er dan gewoon een mindere maar fitte speler in. Precies ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen moment last van gehad eigenlijk . Je wint met 4 - 1 waar het ook 7 - 2 had kunnen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Geen moment last van gehad eigenlijk . Je wint met 4 - 1 waar het ook 7 - 2 had kunnen worden. Had ik ook niet. Ff toen Groningen ineens 2-1 maakte, dacht ik, toch niet weer he, maar zijn verder toch totaal niet gevaarlijk geweest.
Gewoon lekker regelmatige overwinning, met een paar prachtige aanvallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:17 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Had ik ook niet. Ff toen Groningen ineens 2-1 maakte, dacht ik, toch niet weer he, maar zijn verder toch totaal niet gevaarlijk geweest. Gewoon lekker regelmatige overwinning, met een paar prachtige aanvallen. Ja eens dat gevoel was ook sterk omdat wij zelf meer dan genoeg kansen hebben gehad die gemakkelijk tot stand kwamen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, die kansen waren wel zo'n beetje allemaal voorafgaand aan de 2-1 en in de laatste 10 minuten van de wedstrijd.
Van pakweg 10 minuten voor rust tot 20 minuten na rust was er weinig controle vond ik. Erg rommelig. Slordig aan de bal en zonder bal ging het drukzetten niet goed. Dat kwam pas terug na de wissels.
Het is verder ook niet alsof Groningen kans op kans kreeg, maar je hebt geen controle. Kwamen onnodige ruimtes tussen de linies bijvoorbeeld. En Feyenoord had ook geen kansen in die hele tussenperiode. Ongeveer tussen minuut 35 en 80.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:mwa, die kansen waren wel zo'n beetje allemaal voorafgaand aan de 2-1 en in de laatste 10 minuten van de wedstrijd. Van pakweg 10 minuten voor rust tot 20 minuten na rust was er weinig controle vond ik. Erg rommelig. Slordig aan de bal en zonder bal ging het drukzetten niet goed. Dat kwam pas terug na de wissels. Het is verder ook niet alsof Groningen kans op kans kreeg, maar je hebt geen controle. En Feyenoord had ook geen kansen in die hele tussenperiode. Ongeveer tussen minuut 35 en 80. Nu ook bij ESPN, de laatste drie wedstrijden minder balbezit, maar winnen door de omschakeling. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:32 schreef van geil het volgende:[..] Nu ook bij ESPN, de laatste drie wedstrijden minder balbezit, maar winnen door de omschakeling. We hebben ook wel de spelers voor omschakeling, dus is op zich ook niet zo erg. Je kan ook controle hebben zonder bal. Zie bijvoorbeeld ook Inter. Of Real.
Maar dan moet je niet dat rare half drukzetten doen wat wij deden in die periode. En ook tegen GAE. Je maakt het de tegenstander niet moeilijk, maar je trekt wel je elftal uit elkaar.
Dus je moet een keuze maken of hoger en vooral intensiever druk zetten met hele elftal of juist lager gaan staan, met de linies dicht op elkaar en bewust dus de bal geven aan de tegenstander.
Wat we nu deden zat er tussenin. Wel deels de lasten en nauwelijks de lusten. De wereld op zijn kop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heel realistisch van RvP, rekening houdende met de beschikbare spelers en de kwaliteiten.
Omschakeling spelen is nu gewoon top. Geen tijd nu om die laatste wedstrijdjes nog iets ingewikkelds op te bouwen. Gewoon blijven winnen is de opdracht. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Belangrijke en goeie overwinning. Plek 3 is in bezit, niet meer weggeven, hopen op nog meer. Maar 3 is, door sterke prestaties laatste jaren Europees en dus geplaatste club straks bij loting, ook genoeg voor CL.
Eerste kwartier na rust was wél zorgelijk. Maar we hebben nu een goeie staf, Paixao naar het middenveld en Zerrouki erbij, bracht de controle weer terug.
Ueda groeit nu per wedstrijd en wordt ook massaal door het Legioen toegezongen dat zal de introverte Japanner goed doen. En Zerrouki oogt wat explosiever op de eerste meters dan voor zijn blessure, dat kan misschien ook nog wat gaan worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schrikbarende tweede helft. Wat armoedig.
Gelukkig 3 punten, belangrijkste nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie punten en ik weer een stap dichter bij mijn diploma 👌 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t allemaal meezit heb ik 8meiexamen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Alvast succes. Ik kan t je maar gewenst hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T examen maak ik me niet zo druk over Meer over wat ik voor die tijd allemaal af moet hebben 🤣 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wedstrijd teruggekeken. De eerste helft heb je vergeten jezelf te belonen. Na de 2-0 valt bij Feyenoord de intensiteit weg waardoor Groningen veel beter lijkt dan ze eigenlijk zijn. De 4-1 is geflatteerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eensh. En succes met je examen en wat je er nog voor moet doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Groningen succes tegen pisvee. Maar dan moet je wel zo voetballen als tegen ons. En wij ....gewoon 3 punten gehaald prima |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 08:52 schreef Stylzz het volgende:Wedstrijd teruggekeken. De eerste helft heb je vergeten jezelf te belonen. Na de 2-0 valt bij Feyenoord de intensiteit weg waardoor Groningen veel beter lijkt dan ze eigenlijk zijn. De 4-1 is geflatteerd Groningen heeft de lastste 5 wedstrijden gewonnen, dus zo slecht zijn ze niet Ook bij het eredivisie programma bij Espn werd dit benadrukt, die Valente was een ware olaag. Ik ben geen Groningen fan, maar die gaan het psv moeilijk maken. Kijk ook uit naar fcU tegen Eagles. Mits zelf winnen tegen AZ kan de zon wel eens goed doorkomen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Soms lijkt de tegenstander beter omdat je zelf niet de intensiteit kan brengen die nodig is. Elke betaald voetbalploeg kan goed voetballen wanneer je ze de ruimte geeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2025 - 15:07 schreef Stylzz het volgende:Soms lijkt de tegenstander beter omdat je zelf niet de intensiteit kan brengen die nodig is. Elke betaald voetbalploeg kan goed voetballen wanneer je ze de ruimte geeft. Misschien vonden ze net iets te vroeg dat het genoeg was. Komende klus Zaterdag al weer tegen AZ en moeten ze ook weer goed aan de bak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We hebben ook wel de spelers voor omschakeling, dus is op zich ook niet zo erg. Je kan ook controle hebben zonder bal. Zie bijvoorbeeld ook Inter. Of Real. Maar dan moet je niet dat rare half drukzetten doen wat wij deden in die periode. En ook tegen GAE. Je maakt het de tegenstander niet moeilijk, maar je trekt wel je elftal uit elkaar. Dus je moet een keuze maken of hoger en vooral intensiever druk zetten met hele elftal of juist lager gaan staan, met de linies dicht op elkaar en bewust dus de bal geven aan de tegenstander. Wat we nu deden zat er tussenin. Wel deels de lasten en nauwelijks de lusten. De wereld op zijn kop. Klopt dat eerste, alleen t probleem is, zoals van Persie aangaf, dat was totaal de bedoeling niet. De bedoeling was juist opsluiten en controleren.Oftewel we kwamen gewoon tekort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2025 - 22:54 schreef Cruzcontrol het volgende:Heel realistisch van RvP, rekening houdende met de beschikbare spelers en de kwaliteiten. Omschakeling spelen is nu gewoon top. Geen tijd nu om die laatste wedstrijdjes nog iets ingewikkelds op te bouwen. Gewoon blijven winnen is de opdracht. Zie hierboven, het was totaal de bedoeling niet. |
|
|
|