BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-NAC Breda op 6-4-2025 om 16:45u; Uitslag = 3-1

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje
 Pietje - zaterdag 05 april 2025 - 13:17   quote  deeplink  
Op 18-8-2024 troffen beide clubs elkaar in de tweede wedstrijd van het huidige seizoen en eindigde in een ontluisterende nederlaag (2-1) voor Ajax in Breda. Wij hebben dus wat recht te zetten.

Laten wij hopen dat Ajax bij de les blijft en geconcentreerd de strijd aangaat.

Mijn voorspelling is 2-0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 april 2025 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 april 2025 - 13:17 schreef Pietje het volgende:
Op 18-8-2024 troffen beide clubs elkaar in de tweede wedstrijd van het huidige seizoen en eindigde in een ontluisterende nederlaag (2-1) voor Ajax in Breda. Wij hebben dus wat recht te zetten.

Laten wij hopen dat Ajax bij de les blijft en geconcentreerd de strijd aangaat.

Mijn voorspelling is 2-0
Thanks Pietje,

NAC is met name sterk in het verdedigen en in de omschakeling, dit is wel gebleken in Breda.

Ik denk dat ze een beetje onderschat wetden door Ajax.

Mochten ze bij de les nlijven moet het minimaal 2-0 worden, mijn eindstand is 3-0
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 06 april 2025 - 11:28   quote  deeplink  
Dank je Pietje, destijds begon Farioli met het inmiddels bekende rouleren en begon in Breda met 9 reserves. Inmiddels speelt hij de laatste tijd met een vaste basis maar missen we vandaag Brobbey, Baas en Gaaei.
De concentratie en drive zullen minimaal zo goed moeten zijn als vorige week om te winnen vandaag. We weten hoe goed we hebben gespeeld tegen Psv en Feyenoord met 4 overwinningen maar ook hoe zwak en moeizaam tegen de onderste ploegen.
Nac zal massaal terug zakken en ons de bal geven.
Zal niet meevallen daar doorheen te komen zonder Brobbey als aanspeelpunt.
Ik voorspel een moeizame 2-1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door bertus bikkel --
Pietje
 Pietje - zondag 06 april 2025 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 11:28 schreef bertus bikkel het volgende:
Dank je Pietje, destijds begon Farioli met het inmiddels bekende rouleren en begon in Breda met 9 reserves. Inmiddels speelt hij de laatste tijd met een vaste basis maar missen we vandaag Brobbey, Baas en Gaaei.
De concentratie en drive zullen minimaal zo goed moeten zijn als vorige week om te winnen vandaag. We weten hoe goed we hebben gespeeld tegen Psv en Feyenoord met 4 overwinningen maar ook hoe zwak en moeizaam tegen de onderste ploegen.
Nac zal massaal terug zakken en ons de bal geven.
Zal niet meevallen daar doorheen te komen zonder Brobbey als aanspeelpunt.
Ik voorspel een moeizame 2-1.
Laten we hopen op een snelle goal van Ajax, dan moet NAC wel komen en krijgt Ajax wat meer ruimte.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 14:57   quote  deeplink  
Een klote wedstrijd voorafgaand. Diep respect voor Ajax met de zege van vorige week, die had ik niet verwacht.

Zowel NAC als volgende week Willem II spelen echt extreem verdedigend en hebben er echt geen moeite mee dit 90 minuten vol te houden. Dit is wel het voetbal waar we het dit seizoen lastig mee hebben. Dus ik hoop het beste. Ondertussen droom ik van een titel en voelt het nog niet als safe. Geen idee waarom.

Kom op Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 16:17   quote  deeplink  
De verrassingen zijn toch wel Konadu en Kaplan, ook dat Andersen niet speelt

opstelling van Ajax:
Matheus; Rosa, Sutalo, Kaplan, Hato; Klaassen, Berghuis, Taylor; Traoré, Konadu, Godts
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 16:23   quote  deeplink  
Ik vind Kaplan niet zo gek, want Omarsson moet het van snelheid hebben en Rugani is meer een heerser in de lucht.

Berghuis op het middenveld vind ik ook logisch, gezien je tegen NAC moet voetballen, alleen zal hij net als tegen PSV mee moeten lopen in de omschakeling.

Konadu vind ik wel enigzins verassend. Die heeft nog niks laten zien. Maar de opties zijn niet heel ruim daar. Maar Traore had ik normaal gevonden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 16:23 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Kaplan niet zo gek, want Omarsson moet het van snelheid hebben en Rugani is meer een heerser in de lucht.

Berghuis op het middenveld vind ik ook logisch, gezien je tegen NAC moet voetballen, alleen zal hij net als tegen PSV mee moeten lopen in de omschakeling.

Konadu vind ik wel enigzins verassend. Die heeft nog niks laten zien. Maar de opties zijn niet heel ruim daar. Maar Traore had ik normaal gevonden.
Kaplan is zeker niet zo gek, ik hoop alleen dat hij genoeg ritme heeft, is ook niet slecht in de lucht, maakt overigens soms een domme overtreding in het strafschopgebied.

Berghuis volledig eens

Talent Konadu herft misschien een grote toekomst voor zich, ik hoop dat hij een 2e Kluivert wordt maar is nog lang niet zo ver.
Is lichamelijk niet zo sterk dan Brobbey maar best goed aan de bal kan weleens gaan verrassen vanmiddag, laat het maar zien zou ik zeggen
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 16:55   quote  deeplink  
Er is er maar een bij NAC bij wie je altijd de binnenkant af moet schermen en dat is bij Leo Sauer.

Je maakt het jezelf wel lastig zo.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 16:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kaplan is zeker niet zo gek, ik hoop alleen dat hij genoeg ritme heeft, is ook niet slecht in de lucht, maakt overigens soms een domme overtreding in het strafschopgebied.

Berghuis volledig eens

Talent Konadu herft misschien een grote toekomst voor zich, ik hoop dat hij een 2e Kluivert wordt maar is nog lang niet zo ver.
Is lichamelijk niet zo sterk dan Brobbey maar best goed aan de bal kan weleens gaan verrassen vanmiddag, laat het maar zien zou ik zeggen
Ik zie het talent nog niet. Kan zijn fysiek nog niet effectief inzetten en technisch wel heel mak.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 16:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie het talent nog niet. Kan zijn fysiek nog niet effectief inzetten en technisch wel heel mak.
Heeft idd nog veel te leren maar goed is nog maar 18
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:00   quote  deeplink  
Maar goed we staan dus weer achter tegen NAC, die laten zich nu massaal inzakken
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 17:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maar goed we staan dus weer achter tegen NAC, die laten zich nu massaal inzakken
Deden ze ervoor al.

Je speelt echt met een man minder met Konadu.

Echt dom, al die kaarten van Brobbey.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 17:14   quote  deeplink  
Tis niet om aan te gluren.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:17   quote  deeplink  
Dit is toch geen voetbal overtreding en het ontnemen daardoor van een kans?
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:19   quote  deeplink  
Oef, dit kan een hele belangrijke zijn. Maar het moet echt beter.

Ik had, gezien hun met 3 man achterin staan, met Traore daar begonnen. Die kan mensen weglokken daar en dan kan Klaassen zijn loopacties maken. En Godts heeft 2 man bij zich, daar moet Hato juist iets mee doen.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 17:20   quote  deeplink  
Hoppppppppppaaaaaa
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:20   quote  deeplink  
Lekker! En knap gedaan van Konadu!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:20   quote  deeplink  
Jaaaaaaa jaaaaaaa, wat een aanval
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:21   quote  deeplink  
Dit is snel recht getrokken, nu door!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:28   quote  deeplink  
Godts komt moeilijk zijn man voorbij vanmiddag
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 17:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Godts komt moeilijk zijn man voorbij vanmiddag
Godts heeft constant 3 man om zich heen. Daar moeten Hato en Taylor van profiteren. Die laatste deed dat gaandeweg de eerste helft steeds beter.

Overigens is dit zeker nog niet binnen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 17:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Godts heeft constant 3 man om zich heen. Daar moeten Hato en Taylor van profiteren. Die laatste deed dat gaandeweg de eerste helft steeds beter.

Overigens is dit zeker nog niet binnen.
Inderdaad is dit het geval, ook eens dat het nog niet is gelopen
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 06 april 2025 - 17:50   quote  deeplink  
Wil je hier vanmiddag winnen, dan moet er meer drive bij komen. Zoals al eerder opgemerkt, als wij ook maar 10% minder geven , kan iedereen het ons moeilijk maken...
Henderson? Fitz Jim ? Traore? Of straks Wout....
Al is het maar voor de impuls. Er moet een aanjager bij!!!
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 17:58   quote  deeplink  
Of het nu in het tempo van de wedstrijd zit of de manier waarop Ajax en NAC spelen van zichzelf, maar het oogt ontzettend ongeconcentreerd met momenten. Dat blijf ik riskant vinden.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:00   quote  deeplink  
Ik irriteer me zo erg aan al dat lompe gedoe van Konadu. Zie hem enorm werken, maar het ziet er niet uit. Als Weghorst kan, is dit het moment.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:04   quote  deeplink  
Dat op Weghorst is wat mij betreft donkerrood! Echt een schandalige overtreding en Makkelie staat er bovenop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:16   quote  deeplink  
Oppassen voor Kostorz, die had ik vanaf de aftrap al verwacht. Focus houden en als het moet, gewoon Hendo brengen.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:18   quote  deeplink  
Pfoeh, opluchting! 3-1.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 18:19   quote  deeplink  
Pff. Deze is lekker mannen. Erg hard nodig.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 18:19   quote  deeplink  
Die jongen gaan we nog heel plezier aan beleven.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:19 schreef remco k het volgende:
Die jongen gaan we nog heel plezier aan beleven.
Heeft in de basis wel echt alles he.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft in de basis wel echt alles he.
Ja bizar. En al zo makkelijk voetballen op deze leeftijd.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:35   quote  deeplink  
Taylor in mijn optiek weer de beste man bij Ajax. Sutalo erg goed, Mokio heel goed ingevallen en dat was het wat mij betreft verder wel.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:41   quote  deeplink  
Ik zou heel graag nog eens de richtlijnen horen omtrent die overtreding op Weghorst. In mijn inziens is dat echt in alles hartstikke rood.
hjf
 hjf - zondag 06 april 2025 - 18:46   quote  deeplink  
Wat heeft die Sutalo toch enorme stappen gemaakt. Als je dit vergelijkt met vorig jaar, dan staat daar een hele andere speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:46 schreef hjf het volgende:
Wat heeft die Sutalo toch enorme stappen gemaakt. Als je dit vergelijkt met vorig jaar, dan staat daar een hele andere speler.
Had mwer met communicatie te maken, had naast Nederlands moeite met Engels
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Had mwer met communicatie te maken, had naast Nederlands moeite met Engels
Was vorig jaar ook als individu een drama.

Maar dit jaar echt meer en meer zichzelf geworden. Heeft Baas vaak niet eens meer nodig en is zelf meer en meer een leider aan het worden. Hij leest zo goed het spel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook als individu een drama.

Maar dit jaar echt meer en meer zichzelf geworden. Heeft Baas vaak niet eens meer nodig en is zelf meer en meer een leider aan het worden. Hij leest zo goed het spel.
Is zich echt thuis gaan voelen en idd op het veld een geweldenaar, zo goed als foutloos
Pietje
 Pietje - maandag 07 april 2025 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 19:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is zich echt thuis gaan voelen en idd op het veld een geweldenaar, zo goed als foutloos
Dat schreef ik meerdere keren ook: geef hem de tijd om te acclimatiseren. Hij heeft het meer dan waargemaakt. Een slimme top-verdediger!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-NAC Breda op 6-4-2025 om 16:45u; Uitslag = 3-1

0.0079579