BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er met ons forum aan de hand?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hjf
 hjf - zondag 06 april 2025 - 09:57   quote  deeplink  
Onze club is uit de dood herrezen en ons forum lijkt stervende te zijn. We missen natuurlijk op ons forum een aantal steakhouders als ik het zo mag vertalen: Nemam Til (helaas niet meer in ons midden en wat missen we hem), Eide (wat een geweldige wedstrijdtopics maakte hij toch en wat een goeie wedstrijdanalyses), Akash (altijd oprecht kritisch en zei wat hij dacht) en zo zijn er nog wel een aantal. Ik kan er de vinger niet opleggen wat de oorzaak is van het wegblijven van een aantal forumleden. Wat denken jullie?
Pietje
 Pietje - zondag 06 april 2025 - 12:09   quote  deeplink  
Een terecht topic hjf.
Ik heb een stil vermoeden dat sommige forumleden genoeg hebben (hadden) van het gehakketak op elkaaren weinig respect hadden voor elkaars mening. Ik zeg niet dat dat de reden is, het is slechts een vermoeden. Ook ik mis Eide enorm, zo ook Remco, APIK en nummer10 en de regelmaat van posten van Loetje en Warrior. En dan zal ik ook wel wat mede-Ajacieden vergeten zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 15:06   quote  deeplink  
Dat is heel simpel, 3 kwart ervan was en is er helemaal klaar mee.

Er is hier een hele tijd er zo kansloos aan toegegaan, wat gewoon de lol helemaal heeft doen laten verdwijnen. Dat was discussiëren om het discussiëren. Ruzie zoeken om het ruzie zoeken en vooral negatief zijn als het wel goed was. Dat was met feiten komen die geen feiten meer waren en op je pik getrapt zijn als dat soort dingen niet meer onder een mening vielen.

De topics die ik maakte, vond ik leuk. Maar ik heb geen zin meer om het te doen waar ik het voor deed. Eide idemdito. Warrior zijn lol is weg, Remco is naar een ander forum.

En ik kan ze allemaal geen ongelijk geven. Soms reageer ik nog. Maar ook voornamelijk niet meer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 15:06 schreef Loetje het volgende:
Dat is heel simpel, 3 kwart ervan was en is er helemaal klaar mee.

Er is hier een hele tijd er zo kansloos aan toegegaan, wat gewoon de lol helemaal heeft doen laten verdwijnen. Dat was discussiëren om het discussiëren. Ruzie zoeken om het ruzie zoeken en vooral negatief zijn als het wel goed was. Dat was met feiten komen die geen feiten meer waren en op je pik getrapt zijn als dat soort dingen niet meer onder een mening vielen.

De topics die ik maakte, vond ik leuk. Maar ik heb geen zin meer om het te doen waar ik het voor deed. Eide idemdito. Warrior zijn lol is weg, Remco is naar een ander forum.

En ik kan ze allemaal geen ongelijk geven. Soms reageer ik nog. Maar ook voornamelijk niet meer.
Echt jammer Brabo maar begrijpelijk, ik hoop dat sommigen hier weer terug keren wanneer er meer respect komt onderling.
De topics van jou en Eide waren top vergeleken die van Pietje en mij, die mis ik ook hier.
remco k
 remco k - zondag 06 april 2025 - 17:11   quote  deeplink  
Vrij simpel.

Er zitten hier nog maar heel weinig mensen. En een aantal daarvan is niet normaal mee te communiceren.

Op diverse andere fora is de kennis over voetbal en Ajax inhoudelijk veel hoger. En daarmee is ouwehoeren over onze club en het spelletje daar veel leuk en hier eigen diep droevig.

Ik kijk af en toe en probeer het zo nu en dan eens. Maar nee joh, dit forum is op leven na dood.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 17:11 schreef remco k het volgende:
Vrij simpel.

Er zitten hier nog maar heel weinig mensen. En een aantal daarvan is niet normaal mee te communiceren.

Op diverse andere fora is de kennis over voetbal en Ajax inhoudelijk veel hoger. En daarmee is ouwehoeren over onze club en het spelletje daar veel leuk en hier eigen diep droevig.

Ik kijk af en toe en probeer het zo nu en dan eens. Maar nee joh, dit forum is op leven na dood.
Toch fijn dat je even langs komt, jij en Loetje zijn van de eerste orde, hoop ten zeerste dat jullie hier vaker zullen zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:27   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 17:50   quote  deeplink  
5342 topics, met ook freaky als één van eersten, het zou doodzonde zijn dat het hier dood bloeit, met name ook voor Neman_til die hier heel wat berichten heeft achter gelaten
Loetje
 Loetje - zondag 06 april 2025 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 17:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
5342 topics, met ook freaky als één van eersten, het zou doodzonde zijn dat het hier dood bloeit, met name ook voor Neman_til die hier heel wat berichten heeft achter gelaten
Vergeet niet dat onze Peet op het einde hier ook al een stuk minder kwam he. De ellende begon daarvoor al.

Wat ik wel mis, was het ouderwets foeteren op Boudewijn zijn banbeleid. Toen leefde het nog. Die gozer kijkt waarschijnlijk niet eens ooit nog op 'zijn' headliner forum.
hjf
 hjf - zondag 06 april 2025 - 18:53   quote  deeplink  
Als ik het goed zie, dan hebben we het niet met elkaar hoe we communiceren. Hoe moeilijk het ook is. Laat elkaar in hun waarde. We hebben namelijk met z'n allen 1 ding gemeen: we zijn al heel lang supporters van onze mooiste club die er bestaat! Ik al sinds begin 1967. Komt door ene JC. Dat de Nees mijn alltime favoriete Ajaxcied is geworden, dat is historie. Maar gelukkig zie ik wel weer beweging op ons forum.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vergeet niet dat onze Peet op het einde hier ook al een stuk minder kwam he. De ellende begon daarvoor al.

Wat ik wel mis, was het ouderwets foeteren op Boudewijn zijn banbeleid. Toen leefde het nog. Die gozer kijkt waarschijnlijk niet eens ooit nog op 'zijn' headliner forum.
Klopt met Peet werd het toen al minder.
Totaal geen reacties van Boudewijn hier, zijn er nog wel die een bann krijgen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 april 2025 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 18:53 schreef hjf het volgende:
Als ik het goed zie, dan hebben we het niet met elkaar hoe we communiceren. Hoe moeilijk het ook is. Laat elkaar in hun waarde. We hebben namelijk met z'n allen 1 ding gemeen: we zijn al heel lang supporters van onze mooiste club die er bestaat! Ik al sinds begin 1967. Komt door ene JC. Dat de Nees mijn alltime favoriete Ajaxcied is geworden, dat is historie. Maar gelukkig zie ik wel weer beweging op ons forum.
Ik ook vanaf JC, mijn pa was voor die club uit Rotterdam en ik als klein ventje voor Ajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2025 - 17:19   quote  deeplink  
Tering jantje, ik word er emotioneel van!

En nu weer schijten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 april 2025 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2025 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

En nu weer schijten!
Whahahahaha hahaha, doe je best
hjf
 hjf - dinsdag 08 april 2025 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2025 - 17:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

En nu weer schijten!
En dan nog aan de dunne ook zeker 😂
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 12 april 2025 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2025 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook vanaf JC, mijn pa was voor die club uit Rotterdam en ik als klein ventje voor Ajax
Tjezus, dan ben jij wel heel slecht zaad geweest Jack..
p111
 p111 - zaterdag 12 april 2025 - 09:46   quote  deeplink  
Helaas,maar je weet het nooit het heeft denk ik ook wel te maken met vorig seizoen toen waren de ruzies zeer heftig op dit forem,waarschinlijk door dat super slechte voetbal en het zeer slechte beleid vorig seizoen.
p111
 p111 - zaterdag 12 april 2025 - 09:46   quote  deeplink  
Helaas,maar je weet het nooit het heeft denk ik ook wel te maken met vorig seizoen toen waren de ruzies zeer heftig op dit forem,waarschinlijk door dat super slechte voetbal en het zeer slechte beleid vorig seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 april 2025 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2025 - 06:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan ik daar wat aan doen Bosje?🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 april 2025 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2025 - 09:46 schreef p111 het volgende:
Had er zeer zeker mee te maken, daardoor liepen de meningen uiteen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2025 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahaha hahaha, doe je best
Ben net klaar. Duurde even maar met wat persen kwam het er toch uit!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 april 2025 - 18:01 schreef hjf het volgende:

[..]

En dan nog aan de dunne ook zeker 😂
Nee, viel tegen man! Ben net klaar!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 april 2025 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2025 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben net klaar. Duurde even maar met wat persen kwam het er toch uit!
Even ??? 🤣🤣
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2025 - 06:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of het was juist superzaad!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2025 - 19:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hallo, tis bossie maar die het zegt. Als het nu iemand met verstand was die deze reactie plaatste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2025 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Even ??? 🤣🤣
Ja maar klisma werkte ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 april 2025 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2025 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hallo, tis bossie maar die het zegt. Als het nu iemand met verstand was die deze reactie plaatste.
Vervelend rotventje..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 april 2025 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 april 2025 - 19:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha nee man, je bent niet meer te redden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 april 2025 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2025 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Haha nee man, je bent niet meer te redden..
Bedankt voor deze opbeurende woorden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 april 2025 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2025 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vervelend rotventje..
Hahaha hou ook van jou bossie!
freakie
 freakie - zondag 13 april 2025 - 18:45   quote  deeplink  
Voor mij is het 2 dingen. Eentje is dat “topics” in onze leeftijd, niet heel bijzonder veel meer gebruikt wordt. Onder ons is er al helemaal weinig(vooral Reddit)

2e is dat ik het vooral klaar was met het oneindige discussies hebben over dingen die meningen zijn. Vooral het op van alles behalve het voetbal reageren. Grappig trouwens, las ergens dat het “niveau” hoger is op andere forums. Dat is echt totale onzin. Ik denk namelijk dat voetbal, mits je een oud voetballer bent, door iedereen op hetzelfde niveau wordt gezien en dat voetbal dus vooral meningen zijn.

Statistieken zijn erg belangrijk maar statistieken kan iedereen meenemen en kan iedereen anders interpeteren. En daar is het denk ik mis geweest. Misschien ook moeilijk.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 april 2025 - 10:25   quote  deeplink  
Nou mensen, ondanks dat ik niet op de lijst gemiste personen vermeld sta wil ik toch wel iets kwijt.

Wat mij betreft is dit een forum voor supporters en niet voor wannabe en of amateur journalisten.

Dit gezegdhebbende is voetbal emotie en als supporter heb ik deze volop,vooral als het slecht gaat en of trainers onbegrijpelijke keuzes maken en hierin blijven volharden.

Het forum is voor mij dan het enige medium waar ik mijn boosheid en onbegrip kan uiten en daarvoor gebruikte ik het forum dan ook.

Wat ontstond was dat sommigen hier er een journalistenforum van wilde maken en neerkeken op bevindingen van anderen als deze niet journalistiek onderbouwd waren en aangezien deze mensen al lange tijd verbonden waren op dit forum en een soort van aanzien hadden gekweekt kregen ze ook meelopers die dan op zoek waren naar erkenning van deze wannabe amateur journalisten.

En zo ontstonden kliekjes en ruzies.

Sarren en zuigen is wat ik regelmatig heb waargenomen en sommigen waaronder ik zelf kan dan zeer primair reageren!

Actueel besproken...

1. Het voetbal onder deze trainer is niet om aan te gluren, maar wel effectief.

2. Brobbey maakt oorlog waar anderen van profiteren. Dus effectief ondanks lage scores.

3. Weghorst ziet er stuntelig uit maar heeft veel meer inzicht en techniek dan waar hij erkenning voor krijgt. Daarnaast is hij een " warrior" die zowel aanspeelpunt, kaatsers en doelpuntmaker is. Helemaal top in mijn ogen.

4. Traoré... kan geweldig voetballen maar ook tegen willem2 loopt hij rond alsof hij speeltuinvoetbal speelt en 10-0 voorstaat. Echt bloedje irritant.

5. Pleur Brobbey eens op de zijkant zodat hij moet komen en Superwout in de spits.

Dankuwel en hopelijk krijgt het forum weer aanwas!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2025 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 april 2025 - 10:31   quote  deeplink  
Oja... onbegrijpelijk dat ten Hag weer wordt genoemd. Wat een dropveter was dat. Zo vaak en zo lang volharden in keuzes die niet werkten en dan zo vaak gered worden door blessures en schorsingen waardoor hij gedwongen werd om opstellingen te maken die voor de meeste al veel langer logisch waren.

Daarnaast had hij het geluk dat er een selectie was die elkaar complimenteerde en als geheel enorm kon pieken.

Verder blonk hij uit in rare opstellingen en bizarre wissels!

We vergeten snel merk ik!
hjf
 hjf - dinsdag 15 april 2025 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2025 - 10:25 schreef AkaS het volgende:
Nou mensen, ondanks dat ik niet op de lijst gemiste personen vermeld sta wil ik toch wel iets kwijt.

Wat mij betreft is dit een forum voor supporters en niet voor wannabe en of amateur journalisten.

Dit gezegdhebbende is voetbal emotie en als supporter heb ik deze volop,vooral als het slecht gaat en of trainers onbegrijpelijke keuzes maken en hierin blijven volharden.

Het forum is voor mij dan het enige medium waar ik mijn boosheid en onbegrip kan uiten en daarvoor gebruikte ik het forum dan ook.

Wat ontstond was dat sommigen hier er een journalistenforum van wilde maken en neerkeken op bevindingen van anderen als deze niet journalistiek onderbouwd waren en aangezien deze mensen al lange tijd verbonden waren op dit forum en een soort van aanzien hadden gekweekt kregen ze ook meelopers die dan op zoek waren naar erkenning van deze wannabe amateur journalisten.

Sarren en zuigen is wat ik regelmatig heb waargenomen en sommigen waaronder ik zelf kan dan zeer primair reageren!

Actueel besproken...

2. Brobbey maakt oorlog waar anderen van profiteren. Dus effectief ondanks lage scores.

3. Weghorst ziet er stuntelig uit maar heeft veel meer inzicht en techniek dan waar hij erkenning voor krijgt. Daarnaast is hij een " warrior" die zowel aanspeelpunt, kaatsers en doelpuntmaker is. Helemaal top in mijn ogen.

4. Traoré... kan geweldig voetballen maar ook tegen willem2 loopt hij rond alsof hij speeltuinvoetbal speelt en 10-0 voorstaat. Echt bloedje irritant.

5. Pleur Brobbey eens op de zijkant zodat hij moet komen en Superwout in de spits.

Ik heb je zeker genoemd als gemiste persoon. Ik hoop je weer vaker te mogen zien op het forum, want ik zie heel vaak goede posts van je, die ik gemist heb. Hopelijk welkom terug!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 april 2025 - 16:48   quote  deeplink  
quote:

Actueel besproken...

Tissue nodig? Jij stond bovenaan mijn lijstje van gemiste mensen, maar ben met deze post direct op de grond gepleurd!
AkaS
 AkaS - woensdag 16 april 2025 - 21:08   quote  deeplink  
Vond je mijn woordkeuze van " warrior" niet leuk dan?
Was een begroetende kniooog naar jou natuurlijk ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 april 2025 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2025 - 21:08 schreef AkaS het volgende:
Vond je mijn woordkeuze van " warrior" niet leuk dan?
Was een begroetende kniooog naar jou natuurlijk ;-)
Hahahaha was niet verder gekomen dan de eerste zin, want toen stonden de tranen al in mijn ogen en moest ik alweer schijten van ongeluk! Maar nu ik het heb gelezen ben je in aanzien weer helemaal bovenaan de ladder gekomen. Welkom terug, en nee ik ben niet altijd serieus want de boog moet niet altijd gespannen zijn. Soms is het namelijk ook helemaal niet erg om lol in je leven te hebben! 😉

Maar jouw posts zijn wel altijd treffend en verdere aanvulling is dan ook niet nodig. Dat maakt het dan weer lastig om over te discussiëren. 🤣
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 april 2025 - 13:39   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of deze trainer met het behalen van CL voetbal mag investeren en in staat is om versterkingen te vinden om zo door te selecteren en we weer mooie CL avonden mogen beleven. Tenminste als hij blijft... Er is een mooie basis neergezet in verdedigend opzicht, nu doorgroeien naar hetzelfde niveau in aanvallend opzicht... Dan kan er weer wat moois ontstaan.

Onze Braziliaanse vriend in de goal bevalt mij uitstekend, hopelijk blijft hij. Net als Gaaei, Sutalo en Hato! Baas mag van mij de bank gaan versterken, hou mijn hart altijd vast als deze man gaat opbouwen!

Henderson pfff ik vind hem een obstakel in de opbouw, ook tegen wilem2, niet eens 1x even lekker een teamgenoot aanspelen zodat deze in 1x kan doorbewegen, telkens slordig achter de man of teveel naast waardoor de flow eruit gaat.

Taylor mag nog wel 1 jaartje blijven om op CL niveau te presteren bij ons en dan pas bij gebleken geschiktheid een goede transfer maken!

Links is het prima. Wout in de spits en Brobbey op rechts, nou ik geloof daar wel in.

Goede aankoop voor het middenveld en een goede linksachter en we kunnen knallen!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2025 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 april 2025 - 13:39 schreef AkaS het volgende:
Ik ben benieuwd of deze trainer met het behalen van CL voetbal mag investeren en in staat is om versterkingen te vinden om zo door te selecteren en we weer mooie CL avonden mogen beleven. Tenminste als hij blijft... Er is een mooie basis neergezet in verdedigend opzicht, nu doorgroeien naar hetzelfde niveau in aanvallend opzicht... Dan kan er weer wat moois ontstaan.

Onze Braziliaanse vriend in de goal bevalt mij uitstekend, hopelijk blijft hij. Net als Gaaei, Sutalo en Hato! Baas mag van mij de bank gaan versterken, hou mijn hart altijd vast als deze man gaat opbouwen!

Henderson pfff ik vind hem een obstakel in de opbouw, ook tegen wilem2, niet eens 1x even lekker een teamgenoot aanspelen zodat deze in 1x kan doorbewegen, telkens slordig achter de man of teveel naast waardoor de flow eruit gaat.

Taylor mag nog wel 1 jaartje blijven om op CL niveau te presteren bij ons en dan pas bij gebleken geschiktheid een goede transfer maken!

Links is het prima. Wout in de spits en Brobbey op rechts, nou ik geloof daar wel in.

Goede aankoop voor het middenveld en een goede linksachter en we kunnen knallen!!!
Ik denk dat er pas gekocht mag worden als er spelers vertrekken. Ze zullen eerst het salarishuis moeten inkrimpen. Pas wanneer dat is gebeurd zal er geïnvesteerd gaan worden.

Henderson is echt enorm belangrijk voor deze ploeg geweest, dat onderschatten mensen echt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2025 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2025 - 20:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat er pas gekocht mag worden als er spelers vertrekken. Ze zullen eerst het salarishuis moeten inkrimpen. Pas wanneer dat is gebeurd zal er geïnvesteerd gaan worden.

Henderson is echt enorm belangrijk voor deze ploeg geweest, dat onderschatten mensen echt.
Henderson is zeer zeker belangrijk geweest, niet altijd goed voetballend maar ontzettend belangrijk om iederen op tijd scherp te zetten.

Brobbey mag van mij vertrekken die heeft dit seizoen te weinig gebracht, we hebben knaken nodig dus laat gaan.

1 of 2 spelers er bij zou niet verkeerd zijn, met name een creatieve 10
hjf
 hjf - donderdag 24 april 2025 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2025 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Henderson is zeer zeker belangrijk geweest, niet altijd goed voetballend maar ontzettend belangrijk om iederen op tijd scherp te zetten.

Brobbey mag van mij vertrekken die heeft dit seizoen te weinig gebracht, we hebben knaken nodig dus laat gaan.

1 of 2 spelers er bij zou niet verkeerd zijn, met name een creatieve 10
1 of 2 spelers er bij zou niet verkeerd zijn, met name een creatieve 10 Luciano Valente?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 april 2025 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 april 2025 - 08:00 schreef hjf het volgende:

[..]

1 of 2 spelers er bij zou niet verkeerd zijn, met name een creatieve 10 Luciano Valente?
Heeft enorm potentieel, gisteren ook weer laten zien, zou hem zeker halen nu er nauwelijks budget is.
freakie
 freakie - zondag 27 april 2025 - 00:45   quote  deeplink  
quote:

Actueel besproken...

Helemaal eens Akas. Dit bedoelde ik eigenlijk ook. Niemand weet meer dan een ander, of je bent zelf de trainer van Ajax. Dit wat jij zegt was ook mijn reden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er met ons forum aan de hand?

0.0067870