|
|
MMM
|
|
|
ED 24-25 #29: Fortuna Sittard - Feyenoord (zaterdag 12 april 2025, 16.30 uur)

Datum & tijdstip: Zaterdag 12 april 2025, 16.30 uur Locatie: Fortuna Sittard Stadion, Sittard Scheidsrechter: Alex Bos
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 0-1 (0-1) 2022-2023: 2-4 (0-3) 2021-2022: 1-3 (0-2) 2020-2021: 1-3 (1-2) 2019-2020: 4-2 (3-1)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Theoretisch gewoon drie punten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Het gemiddelde van de laatste 4 wedstrijden.
1-3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben blij als we hem gewoon winnen, is ver rijden heen en terug en kan je maar beter in goede stemming ondergaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waarom weer deze kuttijd man |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit ik waarschijnlijk in het vliegtuig ergens naartoe, vind het alleen lastig waarheen. Stekkie op Cyprus zit al vol en ben nog op zoek naar wat relax. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2025 - 12:53 schreef VVout het volgende:Zit ik waarschijnlijk in het vliegtuig ergens naartoe, vind het alleen lastig waarheen. Stekkie op Cyprus zit al vol en ben nog op zoek naar wat relax. Als de piloot het maar kan vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2025 - 12:53 schreef VVout het volgende:Zit ik waarschijnlijk in het vliegtuig ergens naartoe, vind het alleen lastig waarheen. Stekkie op Cyprus zit al vol en ben nog op zoek naar wat relax. Altijd lastig zou Kreta of Rhodos pakken want die hebben de mooiste weersvoorspelling voor volgende week. Ik kijk ook niet zaterdag ,wij gaan zaterdag weer lekker naar Antwerpen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of Egypte in een resort in marsa alam.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
!@#$%^&*()*&^%$#@ had het voor elkaar, krijg ik de melding dat ze het online niet verder kunnen afhandelen en morgen contact opnemen. Wilde eigenlijk nog steeds naar Cyprus idd. vanwege het weer en aanbeveling van een kennis van me. Kreta en Rhodos had ik ook nog in mijn achterhoofd Leon, maar eerst ff zien wat ze morgen zeggen dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2025 - 20:40 schreef VVout het volgende:!@#$%^&*()*&^%$#@ had het voor elkaar, krijg ik de melding dat ze het online niet verder kunnen afhandelen en morgen contact opnemen. Wilde eigenlijk nog steeds naar Cyprus idd. vanwege het weer en aanbeveling van een kennis van me. Kreta en Rhodos had ik ook nog in mijn achterhoofd Leon, maar eerst ff zien wat ze morgen zeggen dan. Vergelijkbaar weer inderdaad en beiden ook mooi |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2025 - 20:40 schreef VVout het volgende:!@#$%^&*()*&^%$#@ had het voor elkaar, krijg ik de melding dat ze het online niet verder kunnen afhandelen en morgen contact opnemen. Wilde eigenlijk nog steeds naar Cyprus idd. vanwege het weer en aanbeveling van een kennis van me. Kreta en Rhodos had ik ook nog in mijn achterhoofd Leon, maar eerst ff zien wat ze morgen zeggen dan. First world problems hahaha.. iig fijne vakantie gewenst 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis persoonlijk natuurlijk, maar ik vind Kreta by far het minste Griekse eiland, Rhodes is zeker mooi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 06:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tis persoonlijk natuurlijk, maar ik vind Kreta by far het minste Griekse eiland, Rhodes is zeker mooi Ben niet z'n fan van N-Afrikaanse resorts eigenlijk, liever gewoon lekker vrij op ontdekking op een eiland. Misschien nog een tip buiten Rhodos? Vrouwtje was al daar met de kids en had er geen zin aan nog een keer heen te gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rondreis Sicilie prachtig eiland Of corsica,( geen ruzie maken met de para eenheid daar ;) Of Albanie prachtig land in ontwikkeling tot vakantie land
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zakynthos, schitterend. Maar moet je eigenlijk een paar weken later doen qua temperatuur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 06:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tis persoonlijk natuurlijk, maar ik vind Kreta by far het minste Griekse eiland, Rhodes is zeker mooi Eens hoor maar voor snorkelen by far de mooiste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 11:05 schreef piet de paler het volgende:Rondreis Sicilie prachtig eiland Of corsica,( geen ruzie maken met de para eenheid daar ;) Of Albanie prachtig land in ontwikkeling tot vakantie land Sicilië is het neusje van de zalm |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja is mooi maar ik vind Corfu Alonisos Skiathos Kefalonia of Skopolos ook schitterend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 09:34 schreef VVout het volgende:[..] Ben niet z'n fan van N-Afrikaanse resorts eigenlijk, liever gewoon lekker vrij op ontdekking op een eiland. Misschien nog een tip buiten Rhodos? Vrouwtje was al daar met de kids en had er geen zin aan nog een keer heen te gaan. Genoeg leuke Griekse eilanden, zeker die tussen Italië en Griekenland in maar denk niet dat het weer daar nu mee zit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 14:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja is mooi maar ik vind Corfu Alonisos Skiathos Kefalonia of Skopolos ook schitterend. Zekers als ik me ooit zou vestigen op een eiland dan ook zeker corfu.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 15:54 schreef RenatoBos het volgende:[..] Genoeg leuke Griekse eilanden, zeker die tussen Italië en Griekenland in maar denk niet dat het weer daar nu mee zit.. Das het nou precies, anders was ik met Waddeneilanden ook heel content geweest. Ergens nog een bootje gehuurd en dobberen maar. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik dacht zo'n zeebonk is wel wat gewend, blijkt ie liever met z'n pik in het zand te liggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2025 - 17:19 schreef Gerard_FR het volgende:Ik dacht zo'n zeebonk is wel wat gewend, blijkt ie liever met z'n pik in het zand te liggen. Als iets onvermijdelijk is geen probleem, maar zit liever in de zon met een biertje bij de BBQ 🤣🤣🤣 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
😂 @Gerard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Enig idee wie er weer bij de selectie, en inzetbaar zijn? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beelen en Targ niet De rest wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ondanks het klote tijdstip gaat de opmars gewoon door. 1-4 dit keer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
RvP weet dat t om de punten draait.
Filosofie is voor volgend seizoen.
Mooi, lelijk, maakt ff ni uit meer..
En dubbel genieten van wat wel mooi is.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Hartman; 🤬Zerrouki🤬, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Ueda, Paixão.
Wissels Feyenoord
Andreev, Bossin, Giersthove, Gonzalez, Bueno, Smal, Hwang, Ivanusec, Osman, Carranza, Sliti.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff Zerrouki...
Maar ik laat me graag verrassen.
Op voorhand zeg ik: Problemen over je afroepen.
Maarr, Robin vindt em goed op de training...
Nou we zullen zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Donder nou eens op met Zerrouki man. Dat stomme gelul dat ie het op de trainingen laat zien... Kan er NIKS van. Aflopende zaak is het . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beltman daar...
Pfff, ben je toch ook diep gevallen voor wat euri..
Bah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zerrouki basis is belachelijk. Smal deed het prima.
Hele rare keuze |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|