|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geef me een euro voor iedere keer dat een speler op z'n bek gaat door dat kutveld. Dan kan ik vanavond flink op stap dat is zeker |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nul pit in deze wedstrijd Weinig strijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee ook weinig overtredingen ???????? Er zit geen lijn in dat compenseert fortuna met schoppen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Smal is echt wel een fijne speler hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:22 schreef piet de paler het volgende:Nee ook weinig overtredingen ???????? Er zit geen lijn in dat compenseert fortuna met schoppen Dat zegt toch niks over een vechtwedstrijd?
Her en der wat overtredingen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Strijd genoeg, geschop van jewelste..
Kwaliteit en vernuft echter ver te zoeken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En een rode kaart en pingel Laat maar wellus nietus doe ik niet aan mee Gewoon 3 punten vind ik veel belangrijker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten het belangrijkste in deze fase. Maar eerste helft was schandalig en tweede helft niet veel beter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
(Weer) een zaadpot gezien. Feyenoord moet de winst echt van diep halen. Niet vreemd want we wisten van tevoren dat het schrapen zou worden. Daarom een mengelmoes van blij maar stiekem ook opgelucht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:26 schreef piet de paler het volgende:En een rode kaart en pingel Laat maar wellus nietus doe ik niet aan mee Gewoon 3 punten vind ik veel belangrijker Alsof die penalty dan staat voor een vechtwedstrijd. Man man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:25 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Strijd genoeg, geschop van jewelste.. Kwaliteit en vernuft echter ver te zoeken. Schoppen is geen strijd maar onkunde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rode kaart was gewoon frustratie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op basis van de tweede helft verdiend denk ik. Maar het hield niet over. Het is dat je weinig weggeeft, daardoor heb je aan weinig voldoende.
Moet beter. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeg ik toch, vernuft ver te zoeken.
Strijd was ni eens nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wellus nietus wellus nietus Gewoon 3 punten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De angst voor blessures (of de naweeeen van) lijkt bij sommige spelers in de weg te zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Hartman nog steeds vinden dat hij een stapje hoger moet ?????? Is ( nog ) niet goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon rustig de punten pakken.
Meer moet je nu echt niet verwachten toch..
Al een wonder op zich deze serie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:37 schreef Cruzcontrol het volgende:Gewoon rustig de punten pakken. Meer moet je nu echt niet verwachten toch.. Al een wonder op zich deze serie. Gewoon goed qua punten Wellenreuther,Hancko/ Trauner solide |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met Zerrouki was de eerste helft dramatisch van onze kant. Hartman ook niet best maar die kan beter, dat hebben we gewoon gezien. Veelzeggend dat het spel na de wissels zienderogen opknapte en de wedstrijd snel in ons voordeel kantelde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Is geen tijd om te voetballen ook, half 5 in Sittard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pietdenktdat een vechtwedstrijd gelijk staat aan een schopwedstrijd.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd Gewoon geen gekke dingen doen, derde plaats zeker en wie weet tweede..
Gewoon realistisch spelen.
Nieuwigheden kan Robin volgend seizoen pas op trainen.
Nu is het zaak om de ruine die hij geërfd heeft niet verder te laten instorten.
En dat doet hij verrassen goed! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou als je de enige wellus bent moet je jezelf afvragen of t misschien niet nietes is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:53 schreef piet de paler het volgende:[..] Wellus nietus Ja schoopen is vechten Strijden is iets anders . Maar jij hebt gelijk ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beetje half wedstrijd gezien vanwege kut tijden die we steeds vaker en überhaupt wedstrijden zaterdags spelen
mooie 3 punten in de pocket dat is vaak in deze fases meest belangrijke, moest alleen paar keer terugkijken waarom we nu een pingel kregen
geen idee nog steeds waarom, maar zou ik keer thuis terug moeten Kijken waarschijnlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgende wedstrijd op een vrijdag om 21:00 uur, pfffff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, we spelen dit jaar zelden zondag om half 3, wat het voorkeursmoment is van Feyenoord. Deels te maken met de CL. Maar waarom het bij dit soort wedstrijden zo is? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Komende wedstrijd is de laatste wedstrijd deze maand trouwens. Gaan van 3x in de week naar 1x in de 3 weken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 19:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Komende wedstrijd is de laatste wedstrijd deze maand trouwens. Gaan van 3x in de week naar 1x in de 3 weken. Net ook even wat nader bekeken Bizar speelschema. Vooral speelronde 31 : 19 en 20 april, en de rest op 4 mei. Wel bijzonder toch ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Belachelijk inderdaad. Gek word je ervan |
|
|
|