BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht-Ajax; zondag 20-04-2025 om 12:15u; Uitslag = 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 april 2025 - 14:01   quote  deeplink  
Man man....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:01   quote  deeplink  
Ook nog 4-0 pffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:01   quote  deeplink  
Wat een collectieve wanprestatie de 2e helft!!
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 14:02   quote  deeplink  
Tien tien tien tien tien.
We zijn al bijna op de helft
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:02   quote  deeplink  
Het is een collectieve wanprestatie, hoe Ajax na de 1-0 helemaal uit elkaar is gevallen. De oude fouten komen even boven.

Voorin alles verkeerd, achterin individuele fouten.

Dit moet je echt heel snel los gaan laten, anders gaat het echt nog in gevaal komen.

Echt een totale wanprestatie, collectief. Zowel spelers als Farioli.
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Afgang voor Ajax
Nogal ja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:03   quote  deeplink  
Raar dat ik ineens verlang naar Pasveer. Pfffff
hjf
 hjf - zondag 20 april 2025 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:02 schreef Loetje het volgende:
Het is een collectieve wanprestatie, hoe Ajax na de 1-0 helemaal uit elkaar is gevallen. De oude fouten komen even boven.

Voorin alles verkeerd, achterin individuele fouten.

Dit moet je echt heel snel los gaan laten, anders gaat het echt nog in gevaal komen.

Echt een totale wanprestatie, collectief. Zowel spelers als Farioli.
Kan een keer gebeuren hé. Dat hebben we allemaal wel eens, dat je dag hebt, dat er niets goed gaat of lukt. Het blijft mensenwerk Loetje.
AkaS
 AkaS - zondag 20 april 2025 - 14:06   quote  deeplink  
Wat ik ook al tegen mijn vrouw zei gisteravond, gewoon even slikken en weer doorgaan!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:08   quote  deeplink  
5 kansen hebben ze gehad en 4 goals! Stond er bij ons wel iemand op doel???
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:09   quote  deeplink  
Wij hebben echt een verschrikkelijke voorhoede. Allemaal zijn de lomp, wild, hebben geen enkel overzicht. Niet voor medespelers, niet waar keepers staan. Echt bizar gewoon.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Kan een keer gebeuren hé. Dat hebben we allemaal wel eens, dat je dag hebt, dat er niets goed gaat of lukt. Het blijft mensenwerk Loetje.
Die mindere dag mag. Maar niet dat je vervolgens in alle oude fouten bestaat.

Dit gaat nog heel spannend worden. En ben benieuwd of ze dan nog steeds tevreden zijn met de 2e plaats...
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:06 schreef AkaS het volgende:
Wat ik ook al tegen mijn vrouw zei gisteravond, gewoon even slikken en weer doorgaan!!!
Hopelijk maat. Gewoon herpakken en volgende week sowieso winnen.

PSV gaat gewoon winnen in Enschede.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:11   quote  deeplink  
Schamen, teruglopen naar huis en morgen straftraining!!
hjf
 hjf - zondag 20 april 2025 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hopelijk maat. Gewoon herpakken en volgende week sowieso winnen.

PSV gaat gewoon winnen in Enschede.
Maar niet in Rotterdam.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:13   quote  deeplink  
Komende 2 thuiswedstrijden wel laten zien dat je weerbaar bent. Zijn ook onvoorspelbare tegenstanders. Anders gaat het wel spannend worden.
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 14:13   quote  deeplink  
Inderdaad een vreselijke afgang. Alleen Hato deed het in de eerste helft goed, maar verder? Wandel voetbal zonder enig gogme.
In deze vorm zie ik Ajax nog wel verliezen van Twente, Sparta en NEC. Na vandaag is niets merr zeker...
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:12 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar niet in Rotterdam.
Feyenoord speelt ook niet goed. Een leuke wedstrijd tegen Twente. Verder helemaal niets laten zien.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:14   quote  deeplink  
Hier zie je ook het belang van de eerste fase belonen. Erna wordt het wandelen, omdat Utrecht geen druk meer zet. Je moet daar gewoon voor staan.
hjf
 hjf - zondag 20 april 2025 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:13 schreef Pietje het volgende:
Inderdaad een vreselijke afgang. Alleen Hato deed het in de eerste helft goed, maar verder? Wandel voetbal zonder enig gogme.
In deze vorm zie ik Ajax nog wel verliezen van Twente, Sparta en NEC. Na vandaag is niets merr zeker...
Ho Ho Pietje. Blijf positief. Misschien is dit wel even goed. Ze zijn even met beide benen op aarde terecht gekomen en flink wakker geschud.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 20 april 2025 - 14:19   quote  deeplink  
jammer, Pietje had toch gelijk met een dikke verliespartij...
waarom wisselt Farioli Brobbey toch niet sneller? niet lekker in de wedstrijd en nu waarschijnlijk langere tijd geblesseerd. Traore en Mokio waren echt niet uitgeslapen want die deden echt niks goed...
op naar Sparta thuis. en duimen dat PSV donderdag puntjes laat liggen in Enschede
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Ho Ho Pietje. Blijf positief. Misschien is dit wel even goed. Ze zijn even met beide benen op aarde terecht gekomen en flink wakker geschud.
Ik denk dat een tegenslag zeker niet verkeerd hoeft te zijn. Maar deze is extreem en deze ploeg heeft helemaal niet zoveel kampioenservaring met elkaar. Sommige als individu. Je moet wel echt over een week herstellen.
hjf
 hjf - zondag 20 april 2025 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat een tegenslag zeker niet verkeerd hoeft te zijn. Maar deze is extreem en deze ploeg heeft helemaal niet zoveel kampioenservaring met elkaar. Sommige als individu. Je moet wel echt over een week herstellen.
Ben ik helemaal met je eens Loetje. Maar deze wanprestatie gaat Farioli echt niet pikken. Reken er maar op, dat er tegen Sparta een ander elftal staat.
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zal mijn best doen hjf, hoe moeilijk het ook is.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:33 schreef hjf het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens Loetje. Maar deze wanprestatie gaat Farioli echt niet pikken. Reken er maar op, dat er tegen Sparta een ander elftal staat.
Hij deelde anders uitstekend mee. Die was ook heel gek aan het doen. De emoties namen totaal de overhand, ook bij hem.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:38   quote  deeplink  
Zolang we het niet weggeven, vind ik het best.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:42   quote  deeplink  
Ach, heb Valentijntje de komende dagen weer even de kans zijn gal te spuwen over Ajax.

Laten we wel wezen, de eerste 30 minuten waren verzorgt en perfect. Je mist alleen vervolgens een echte afmaker die wel gewoon een kans erin schiet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 april 2025 - 14:42   quote  deeplink  
Iemand nog een mening over Nijhuis vandaag!
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 14:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dat Traore ontsnapt aan rood.

Nijhuis is altijd onnavolgbaar en heeft iedereen last van. Was vandaag niet anders.
Scout2
 Scout2 - zondag 20 april 2025 - 15:01   quote  deeplink  
We mogen er nog 1 verliezen en 1 gelijkspelen
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Ja, ikke (zei de gek..). Hij floot zijn eigen wedstrijd, waarmee ik niet beweer dat hij partijdig was. Soms floot hij af waar dat niet strikt nodig eas en soms liet hij doorspelen waar hij had moeten affluiten. Dit alles "eerlijk" verdeeld over beide ploegen. Niet consequent dus.
Hoewel Loetje het niet met mij eens was.
Overigens het feit dat Ajax heeft verloren lag niet aan de scheidsrechter maar aan Ajax, zuiver en alleen aan Ajax, inclusief trainer Farioli, die Brobbey maar liet aanmodderen.
En nu maar hopen dat deze miskleun geen vervolg krijgt volgend weekeinde.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 15:37   quote  deeplink  
Sparta ook al 6 potten niet meer verloren zie ik net.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 15:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, ikke (zei de gek..). Hij floot zijn eigen wedstrijd, waarmee ik niet beweer dat hij partijdig was. Soms floot hij af waar dat niet strikt nodig eas en soms liet hij doorspelen waar hij had moeten affluiten. Dit alles "eerlijk" verdeeld over beide ploegen. Niet consequent dus.
Hoewel Loetje het niet met mij eens was.
Overigens het feit dat Ajax heeft verloren lag niet aan de scheidsrechter maar aan Ajax, zuiver en alleen aan Ajax, inclusief trainer Farioli, die Brobbey maar liet aanmodderen.
En nu maar hopen dat deze miskleun geen vervolg krijgt volgend weekeinde.
Nijhuis heeft voor Ajax geen bepalende rol gespeeld. Dan vind ik dat een scheidsrechter geen onderwerp van gesprek moet zijn. Dit ligt echt helemaal aan Ajax zelf.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 april 2025 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Ach, heb Valentijntje de komende dagen weer even de kans zijn gal te spuwen over Ajax.

Laten we wel wezen, de eerste 30 minuten waren verzorgt en perfect. Je mist alleen vervolgens een echte afmaker die wel gewoon een kans erin schiet.
Zo zag ik het ook, Ajax kon geen goed vervolg geven na deze geweldige 30 minuten.

De trainer laat Brobbey al heel seizoen aanmodderen. Weghorst had zodoende het recht om in de basis te staan ook al is hij ook niet de juiste spits voor de komende jaren.

Utrecht heeft Rodriguez die niet te houden was door Hato, en niet te vergeten Haller.
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 15:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nijhuis heeft voor Ajax geen bepalende rol gespeeld. Dan vind ik dat een scheidsrechter geen onderwerp van gesprek moet zijn. Dit ligt echt helemaal aan Ajax zelf.
Dat schreef ik toch ook?!
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 15:37 schreef Loetje het volgende:
Sparta ook al 6 potten niet meer verloren zie ik net.
Klopt. Maurice Steijn heeft het aardig op de rit en wie weet wil hij e.e.a. "rechtzetten" met Ajax.
Ik ben er niet bepaald gerust op.
Sparta is een zeer degelijke ploeg.
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 16:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik toch ook?!
Jullie klagen over Nijhuis. Die is echt allesbehalve noemenswaardig vandaag. Eerst floot hij wat mee voor Utrecht, erna voor Ajax en dat het een clown is, weet iedereen.

Ik snap echt niet dat men het over Nijhuis kan hebben na zo'n vertoning.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 april 2025 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 16:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jullie klagen over Nijhuis. Die is echt allesbehalve noemenswaardig vandaag. Eerst floot hij wat mee voor Utrecht, erna voor Ajax en dat het een clown is, weet iedereen.

Ik snap echt niet dat men het over Nijhuis kan hebben na zo'n vertoning.
Mij hoor je niet over Naaihuis, eerder over het blijven opstellen van Brobbey!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 april 2025 - 17:32   quote  deeplink  
Deze wedstrijd had ik al ver vooraf op een maximaal gelijkspelletje gezet maar eigenlijk is de kans op een nederlaag groter gezien de cijfers uit het verleden. Ik bedoel tijdstip ,tegenstander en scheids. Als je deze 3 factoren bij elkaar zet en kijkt naar de resultaten uit het verleden, dan kun je statistisch gezien eigelijk alleen verliezen. Hier moeten we de punten dan ook niet halen.
Heel simpel, Groningen uit bijna hetzelfde verhaal. Dus 7 punten halen in de 3 thuiswedstrijden die we nog hebben.
Te beginnen tegen Sparta in vorm met een op revanche uit zijnde trainer...
En met een voorhoede die nooit scoort. Dat wordt niet makkelijk en Farioli moet iets gaan aanpassen. Bijvoorbeeld Edvardsen basis en Traore. Verder is het heel belangrijk dat Baas weer moet spelen met Pasveer want sinds Baas weg is, loopt het achterin echt minder....
Kom op Ajax! Op het tandvlees!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door bertus bikkel --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 april 2025 - 17:36   quote  deeplink  
Morgen voor straf paaseieren laten zoeken zoals Co Adriaanse ooit deed....
En dan na 2 uur zoeken, doodleuk zeggen dat er helemaal geen eieren verstopt zijn....
Hahaha.
Pietje
 Pietje - zondag 20 april 2025 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 17:36 schreef bertus bikkel het volgende:
Morgen voor straf paaseieren laten zoeken zoals Co Adriaanse ooit deed....
En dan na 2 uur zoeken, doodleuk zeggen dat er helemaal geen eieren verstopt zijn....
Hahaha.
Haha. Humor van Cootje!
Loetje
 Loetje - zondag 20 april 2025 - 19:43   quote  deeplink  
Nou, nederlaag is wel een beetje gezakt. Was het wel met Taylor eens dat het gevoel dubbel was. Eerste half uur zo goed en daarna was het het Ajax van vorig seizoen.

Er is nog niets aan de hand, maar... Sparta wordt cruciaal. Als je daar weer gekke dingen gaat doen, zie ik het nog enorm mis gaan ook. Win je daar (Sparta is echt in vorm), laat je zien dat je weerbaar bent en zal deze ook snel vergeten zijn. Dan heb je 2 weken daarna Ajax - NEC met 2 uur daarvoor Feyenoord - PSV.

Ik ga uit van winst PSV in Enschede. Die hebben wat vorm terug en Twente is het helemaal kwijt. Maar als Ajax niet wint van Sparta... Dan denk ik echt dat de spanning ontploft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 april 2025 door Loetje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 april 2025 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2025 - 19:43 schreef Loetje het volgende:
Nou, nederlaag is wel een beetje gezakt. Was het wel met Taylor eens dat het gevoel dubbel was. Eerste half uur zo goed en daarna was het het Ajax van vorig seizoen.

Er is nog niets aan de hand, maar... Sparta wordt cruciaal. Als je daar weer gekke dingen gaat doen, zie ik het nog enorm mis gaan ook. Win je daar (Sparta is echt in vorm), laat je zien dat je weerbaar bent en zal deze ook snel vergeten zijn. Dan heb je 2 weken daarna Ajax - NEC met 2 uur daarvoor Feyenoord - PSV.

Ik ga uit van winst PSV in Enschede. Die hebben wat vorm terug en Twente is het helemaal kwijt. Maar als Ajax niet wint van Sparta... Dan denk ik echt dat de spanning ontploft.
Laten we hopen wat jij hier aanhaalt positief uitpakt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2025 - 20:00   quote  deeplink  
Ja ik had het over Nijhuis. Niet dat hij de doorslaggevende factor was, maar wel dat hij veel kleine overtredingen op Ajax-spelers niet zag, maar ze dan wel floot als het bij een speler van Utrecht gebeurde. Ik word helemaal warrig van dit soort scheidsrechters die dan ook nog eens op de nationale televisie grappig denken te zijn. Wat ik zeg was het niet doorslaggevend, maar dat was ook niet mijn punt. Jammer dat het wel zo gemaakt wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2025 - 20:04   quote  deeplink  
Goes is echt een hoerenjong!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 april 2025 - 21:00   quote  deeplink  
Alleen die jankende kop van Goes maakt het weekend alweer wat dragelijker! Gefeliciteerd Go Ahead!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 april 2025 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2025 - 21:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Alleen die jankende kop van Goes maakt het weekend alweer wat dragelijker! Gefeliciteerd Go Ahead!!
Inderdaad, wat een eikeltje is hij zeg.
Hij maakt z'n eigen steeds belachelijker

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht-Ajax; zondag 20-04-2025 om 12:15u; Uitslag = 4-0

0.0112431