|
|
MMM
|
|
|
ED 24-25 #29: Fortuna Sittard - Feyenoord (zaterdag 12 april 2025, 16.30 uur)

Datum & tijdstip: Vrijdag 25 april 2025, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 5-0 (2-0) 2021-2022: 4-0 (4-0) 2020-2021: 1-0 (0-0) 2019-2020: 1-0 (1-0) 2017-2018: 0-0 (0-0) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vrijdagavond 21.00. Het word gekker en gekker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Spelen dit jaar bizar weinig op het voorkeursmoment van Feyenoord. Gedeeltelijk te maken met de CL natuurlijk, maar toch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, hopelijk zien we vooruitgang wat betreft veldspel. Dat hield na Twente niet over. Al werden de punten wel telkens gepakt natuurlijk.
We kunnen inmiddels in principe ook gewoon een fit en representatief elftal opstellen en we hebben een hoop voorbereidingstijd gehad. En thuis tegen een laaggeklasseerde ploeg. Dus geen excuses. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis een duur seizoenskaart dit seizoen..aardig wat wedstrijden hierdoor geskipt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ikke ook
5-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Lood om oud ijzer, oftewel vieze boter om gore kaas. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bijna niet meer te doen als je wat verder weg woont en nog naar huis moet. Realiseer ik m maar al te goed sind ik niet meer op Sportdorp zit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat dus 5-0 worden begrijp ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2025 - 16:27 schreef VVout het volgende:[..] Bijna niet meer te doen als je wat verder weg woont en nog naar huis moet. Realiseer ik m maar al te goed sind ik niet meer op Sportdorp zit. Ja en dat was t al. Nu nog erger |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2025 - 16:27 schreef VVout het volgende:[..] Bijna niet meer te doen als je wat verder weg woont en nog naar huis moet. Realiseer ik m maar al te goed sind ik niet meer op Sportdorp zit. Ik ben dan pas na éénen thuis, en moet zaterdagochtend werken..geen zin aan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2025 - 16:27 schreef VVout het volgende:[..] Bijna niet meer te doen als je wat verder weg woont en nog naar huis moet. Realiseer ik m maar al te goed sind ik niet meer op Sportdorp zit. Is niet te doen, belachelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu ook weer een aftrap om woensdagavond 8 uur. SK houders worden mooi in t pak genaaid met die lukrake tijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2025 - 20:02 schreef tomson het volgende:Nu ook weer een aftrap om woensdagavond 8 uur. SK houders worden mooi in t pak genaaid met die lukrake tijden Yep. Die voelde ik al aankomen,dus daarom ook niet verlengd toen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nu AZ en Twente ook weer een donderdag. ESPN is de grote winnaar hier. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat heeft Smal misdaan dat ie weer moet banken?? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Opstelling Feyenoord Wellenreuther; Read, Trauner, Hancko, Bueno; Hwang, Moder, Milambo; Hadj Moussa, Ueda, Paixão.
Wissels Feyenoord Andreev, Bossin, Beelen, Giersthove, Hartman, Smal, Zerrouki, Ivanusec, Osman, Redmond, Carrillo, Sliti. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Van de 3 backs staat de huurling uiteindelijk basis. Dan moet het wel zeer overtuigend zijn, zoals RVP net zei. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 20:36 schreef tomson het volgende:[..] Van de 3 backs staat de huurling uiteindelijk basis. Dan moet het wel zeer overtuigend zijn, zoals RVP net zei. Maar het is, met alle respect, Zwolle thuis... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tegen wie dan ook. Ik neem aan dat hij altijd voor de sterkste/fitste 11 van dat moment zal kiezen toch . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 20:44 schreef tomson het volgende:[..] Tegen wie dan ook. Ik neem aan dat hij altijd voor de sterkste/fitste 11 van dat moment zal kiezen toch . Je wilt ook op de langere termijn je elftal vormen. En dan is een gehuurde speler minder interessant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker joh gelijk op de lat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niemand aanspeelbaar op het middenveld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 20:44 schreef tomson het volgende:[..] Tegen wie dan ook. Ik neem aan dat hij altijd voor de sterkste/fitste 11 van dat moment zal kiezen toch . Zie je niks van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het rammelt weer aan alle kanten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Bueno, hoe kan die de voorkeur boven G en Q krijgen? En Trauner. Man man man. Paar tempo’s hoger graag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zeer teleurstellend idd. Zal het wel weer van een Paixao moeten komen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Moussa pleur op joh met je constante balverlies en geduikel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Druk zetten gaat weer compleet mis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 21:11 schreef Alexmem het volgende:Die Bueno, hoe kan die de voorkeur boven G en Q krijgen? En Trauner. Man man man. Paar tempo’s hoger graag. Trauner al vier keer zo ingeleverd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zwolle alles behalve verlegen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zij leveren ten eerste twee keer zoveel energie, maar ze staan ook veel beter. Middenveld is helemaal nergens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson