|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan pak je 'm toch verder van de goal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geel nu komt wel lekker uit richting psv |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet onder druk en toch gewoon blind inleveren.. echt stoopid |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Bueno, Moussa en Trauner zijn van een 3 naar een 2 gezakt. En Hwang inmiddels ook een onvoldoende. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het wordt steeds slechter ook |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De schotenverhouding is om je diep te schamen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Deze tactische wanvertoning baart me grote zorgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lopen gewoon als pilonnen in de rondo van PEC. Beschamend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen op minder dan 75% heb ik t idee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ze kunnen niet beter. Moder en Hwang samen heeft nog niet 1x gewerkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
3 x naar elkaar overspelen gaat al niet |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Blij met 3-0 voorsprong, maar vervolgens slordig in de passing en geen balbezit en balcontrole. Onbegrijpelijk dat Feyenoord zo slordig wordt na de voorsprong. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is echt gewoon zonder enige inzet en inspanning 4-0 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bijna hautain deze stand haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Deze zit er dan wel weer goed in. Aardig uitgespeeld. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eindelijk nog eens een voetbalmomentje...
Paixao nummer 14 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giersthove Dat doet RvP dan wel goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar dat is het ook wel inderdaad. Je ziet het bij meerderen dat de scherpte er vanaf is. Dat het seizoen op het einde loopt en dat er niet echt nog om iets aansprekends gespeeld wordt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moet nog een goaltje bij, voor rb |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ooohhh, wat een binnenkomer van Carillo Bijna dan Jammer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker, mist wat geluk daar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, vond het wat wild eigenlijk. Iets rustiger inschieten en het is een goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Afronden was te hard. De rest was goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Rest was prima inderdaad |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En de rest ben ik al vergeten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Serietje, 6e zege op een rij.
Doelpunten leuk, 3 punten weer in de pocket.
En verder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Inpakken en wegwezen. Maar weer een armetierige vertoning |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar met matig spel alweer vette winst. Dus er gaat iets heel goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Of je pakt de data erbij en ziet dat er ontzettend overperformed word.
Gisteren een xG van 1,34 en 4 goals Fortuna uit een xG 1,76 (incl. Penalty) en 2 goals AZ uit een xG van 0,26(!) en 1 goal Groningen thuis een xG van 1,26 en 4 goals GAE thuis een xG van 1,67 en 3 goals
Maar prima, winst is nu het allerbelangrijkste. Maar dit hou je geen seizoen lang vol straks. Dus ik mag hopen dat RvP het ook qua spel op de rit gaat krijgen volgend seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 april 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 08:09 schreef MMM het volgende:Of je pakt de data erbij en ziet dat er ontzettend overperformed word. Gisteren een xG van 1,34 en 4 goals Fortuna uit een xG 1,76 (incl. Penalty) en 2 goals AZ uit een xG van 0,26(!) en 1 goal Groningen thuis een xG van 1,26 en 4 goals GAE thuis een xG van 1,67 en 3 goals Maar prima, winst is nu het allerbelangrijkste. Maar dit hou je geen seizoen lang vol straks. Dus ik mag hopen dat RvP het ook qua spel op de rit gaat krijgen volgend seizoen. Belangrijkste data zijn de resultaten nu.
Is ook de opdracht.
Van Persie zijn spelprincipes en vermogen om dit als team op de mat te leggen kun je pas vanaf volgend seizoen beoordelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 09:02 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Belangrijkste data zijn de resultaten nu. Is ook de opdracht. Van Persie zijn spelprincipes en vermogen om dit als team op de mat te leggen kun je pas vanaf volgend seizoen beoordelen. Idd. Nog 4 wedstrijden te gaan, waarvan je er 3 moet winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2025 - 22:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar dat is het ook wel inderdaad. Je ziet het bij meerderen dat de scherpte er vanaf is. Dat het seizoen op het einde loopt en dat er niet echt nog om iets aansprekends gespeeld wordt. Dat is al vanaf wedstrijd 1. Haal Paixoa en Hancko weg,en je hebt gewoon een middenmoot elftal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 april 2025 - 13:34 schreef van geil het volgende:[..] Dat is al vanaf wedstrijd 1. Haal Paixoa en Hancko weg,en je hebt gewoon een middenmoot elftal. Het wegvallen van slechts 1 bepalende speler (Tilman) leek me bij PSV ook al genoeg daarvoor ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zag niets van PSV,maar die misten veel meer geregeld,zeker met Schouten, Pepi, veerman etc. En speelde een tijd onaantastbaar.Maar totaal niet relevant. Ik kijk naar wat ik zie bij Feyenoord. En dat is een goede wedstrijd in een hele competitie, tegen achteraf een hond zonder tanden.(Twente) |
|
|
|