BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Sparta Rotterdam, op zondag 27-04-2025 om 14:30u; Uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 27 april 2025 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 17:48 schreef Pietje het volgende:
Over en uit...
In verband met privé omstandigheden was ik niet in de gelegenheid tr kijken.
Alleen de uitslag gezien. Eerst 9 punten voor op PSV en nu nog maar 4. Met alle respect, "Sparta thuis" MOET ne winnen
Met NEC thuis en Twente thuis en Groningen uit zal het niet veel beter worden.
Zelfs de derde plaats zou weleens gevaar lopen. Heel triest hoe alles wordt weggegeven. Zwaar teleurstellend.
3e plaats kan je niet meer weggeven.

Ik geloof niet dat je geen enkele wedstrijd kan winnen(1 van de laatste 3) en als PSV van Feyenoord verliest, daar heb je het 3e worden namelijk voor nodig. Moet je er 1 winnen(of gelijk spelen)
freakie
 freakie - zondag 27 april 2025 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 17:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het lijkt idd bewust door Farioli
Ja en ik denk dat het komt omdat hij weet dat je de meeste impact de 2e helft kan maken met goede wisselspelers.
freakie
 freakie - zondag 27 april 2025 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 17:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Laten we de eerste twee winnen dan zijn we binnen. beter voor mijn gemoedsrust
Ow ja dat was ook niet de comment. Bedoelde dat hoeveel ze moeten winnen hierdoor niet is veranderd. Of nou ja, juist wel. Voorafgaand moest ajax er 2 winnen en 1 gelijkspelen of winnen. Nu moeten ze er 1 winnen.
Pietje
 Pietje - zondag 27 april 2025 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 21:13 schreef freakie het volgende:

[..]

3e plaats kan je niet meer weggeven.

Ik geloof niet dat je geen enkele wedstrijd kan winnen(1 van de laatste 3) en als PSV van Feyenoord verliest, daar heb je het 3e worden namelijk voor nodig. Moet je er 1 winnen(of gelijk spelen)
En toch freakie is het bijna knap hoe Ajax zujn titelkansen verkloot. Twee keer winnen van Feyenoord, twee keer winnen van PSV. Het is om gek van te worden.
En de derde plaats is niet echt aantrekkelijk met al die voorrondes. Ik ben er dan zeker niet gerust op.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 27 april 2025 - 23:00   quote  deeplink  
Komt goed Pietje, 1 punt uit 3 wedstrijden halen we zeker en dan zijn we 2e!!
Gaat het verder goed met jou? Ik las iets over prive omstandigheden...hopelijk niets heel ernstigs?? Sterkte in ieder geval Pietje!!
freakie
 freakie - maandag 28 april 2025 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 23:00 schreef bertus bikkel het volgende:
Gaat het verder goed met jou? Ik las iets over prive omstandigheden...hopelijk niets heel ernstigs?? Sterkte in ieder geval Pietje!!
Je kan ook nu allang zeggen het te zijn(2e) als Feyenoord wint van PSV is dat hun enige hoop. Als Feyenoord wint, dan kan je vanaf dan ook moeilijk geen kampioen worden.

Wint PSV ben je 2e. Wint Feyenoord moet je er 1 winnen en is Ajax kampioen.
freakie
 freakie - maandag 28 april 2025 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 22:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch freakie is het bijna knap hoe Ajax zujn titelkansen verkloot. Twee keer winnen van Feyenoord, twee keer winnen van PSV. Het is om gek van te worden.
En de derde plaats is niet echt aantrekkelijk met al die voorrondes. Ik ben er dan zeker niet gerust op.
Je kan eigenlijk geen 3e worden. Feyenoord moet dan alles winnen, Ajax alles verliezen en dat met PSV die dan ook punten laat liggen trouwens, die moeten nog tegen elkaar.

Feyenoord wint van PSV, dan kom je eigenlijk weer op “makkelijk” kampioen worden. PSV wint, dan kan Feyenoord geen kampioen meer worden. De kans dat Ajax alles verliest is in mijn ogen onmogelijk, vandaag had je hem ook gewonnen met de 8/9 kansen die Ajax had. Taylor had deze er altijd ingeschoten, Weghorst op de lat. En zo waren er wel meer momenten. Bij de voorgaande wedstrijden had je het geluk dat ze er wel in gingen. Of je hebt nu de pech dat ze er niet ingaan.
Pietje
 Pietje - maandag 28 april 2025 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 23:00 schreef bertus bikkel het volgende:
Gelukkig niet ernstigs hoor. De echtscheiding van onze dochter. Die heeft heel veel hulp nodig in haar "nieuwe" huis.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 april 2025 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 april 2025 - 22:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je schrijft zelf dat je de wedstrijd niet hebt gezien.

Goed het was in de eerste helft erbarmelijk slecht, de voorhoede met Edvardsen. Brobbey, Traore creëerden totaal geen kansen, met name Traore was ongelooflijk slecht in alles wat hij deed.

Nadat Weghorst en Mokio er in kwamen kwamen ook de kansen, we waren daar niet gelukkig in, paal en lat stonden in de weg, dat geluk hadden we wel in de wedstrijden tegen PSV en Feijenoord.

Eigenlijk hebben we de punten verkloot door de fout van Matheus, hij pakte de bal na een terug speelbal, tja hij had de bal niet mogen pakken dus vrije trap.

Die vrije trap had hij moeten hebben, werd niet goed verwerkt doelpunt Sparta, in de blessuretijd maakte Ajax als nog gelijk door Regeer.

Niet dat we goed speelden want Gaaei, Berghuis en Traore speelden een draak van een wedstrijd maar was Matheus niet in de fout gegaan hadden we zeer waarschijnlijk gewonnen.

Het kan ook weleens tegen zitten, het kleine beetje geluk dat we in veel wedstrijden wel hadden ontbrak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 april 2025 door Jack Huntelaar --
hjf
 hjf - maandag 28 april 2025 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 08:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed het was in de eerste helft erbarmelijk slecht, de voorhoede met Edvardsen. Brobbey, Traore creëerden totaal geen kansen, met name Traore was ongelooflijk slecht in alles wat hij deed.

Nadat Weghorst en Mokio er in kwamen kwamen ook de kansen, we waren daar niet gelukkig in, paal en lat stonden in de weg, dat geluk hadden we wel in de wedstrijden tegen PSV en Feijenoord.

Eigenlijk hebben we de punten verkloot door de fout van Matheus, hij pakte de bal na een terug speelbal, tja hij had de bal niet mogen pakken dus vrije trap.

Die vrije trap had hij moeten hebben, werd niet goed verwerkt doelpunt Sparta, in de blessuretijd maakte Ajax als nog gelijk door Regeer.

Niet dat we goed speelden want Gaaei, Berghuis en Traore speelden een draak van een wedstrijd maar was Matheus niet in de fout gegaan hadden we zeer waarschijnlijk gewonnen.

Het kan ook weleens tegen zitten, het kleine beetje geluk dat we in veel wedstrijden wel hadden ontbrak
Uitstekende analyse Jack. Er komt een volgende complottheorie bij mij op: Farioli heeft pas geleden van de directie de opdracht gekregen om de CL plaats veilig te stellen, maar geen kampioen te worden. Dat zou namelijk betekenen, dat er kampioensbonussen uitbetaald moeten worden en dat kan behoorlijk een gat in de toch al negatieve begroting slaan. Is het gek dat ik dit denk?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 april 2025 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 08:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Uitstekende analyse Jack. Er komt een volgende complottheorie bij mij op: Farioli heeft pas geleden van de directie de opdracht gekregen om de CL plaats veilig te stellen, maar geen kampioen te worden. Dat zou namelijk betekenen, dat er kampioensbonussen uitbetaald moeten worden en dat kan behoorlijk een gat in de toch al negatieve begroting slaan. Is het gek dat ik dit denk?
Het is niet gek, maar geloof er eerlijk gezegd niet in.

Naast de trainer willen de spelers kampioen worden, 100% dus houden ze die niet tegen.

Daarnaast goed voor hun marktwaarde, die gaat zeker een stuk omhoog, er is meer interesse van buitenlandse clubs, uitstekend voor Ajax en de spelers zelf.
Pietje
 Pietje - maandag 28 april 2025 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 08:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mooi verslag Jack!
Ja, klopt: ik heb de wedstrijd moeten missen. Helaas. Ik moe(s)t dus afgaan op wat hier op het forum en op teletekst geschreven werd. Teleleurstelling en boosheid troef. Toegegeven, niet professioneel maar wel menselijk.
Op naar de volgende tegenstander en hopen dat de bal een keer in het doel van die tegenstander verdwijnt in plaats van op de paal en de lat!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 28 april 2025 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 10:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooi verslag Jack!
Ja, klopt: ik heb de wedstrijd moeten missen. Helaas. Ik moe(s)t dus afgaan op wat hier op het forum en op teletekst geschreven werd. Teleleurstelling en boosheid troef. Toegegeven, niet professioneel maar wel menselijk.
Op naar de volgende tegenstander en hopen dat de bal een keer in het doel van die tegenstander verdwijnt in plaats van op de paal en de lat!
Zo is het Pietje, en niet anders...
Een wedstrijd wordt vaak beslist door kleine details, het is snel beslissen, wel of niet op goal schieten, millimeter werk in het afronden..
Koppie er bij houden.

Brobbey bijvoorbeeld is vaak te gehaast met op goal schieten. wil te graag soms is het verstandiger om een fractie van een seconde in te houden. eventueel nog een schijnbeweging en de keeper ligt zodat je simpel kan scoren.
Het lijkt wel of hij dit niet heeft mee gekregen of het lukt hem gewoon niet nou dan komt hij gewoon te kort
Pietje
 Pietje - maandag 28 april 2025 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 10:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het Pietje, en niet anders...
Een wedstrijd wordt vaak beslist door kleine details, het is snel beslissen, wel of niet op goal schieten, millimeter werk in het afronden..
Koppie er bij houden.

Brobbey bijvoorbeeld is vaak te gehaast met op goal schieten. wil te graag soms is het verstandiger om een fractie van een seconde in te houden. eventueel nog een schijnbeweging en de keeper ligt zodat je simpel kan scoren.
Het lijkt wel of hij dit niet heeft mee gekregen of het lukt hem gewoon niet nou dan komt hij gewoon te kort
Wij zijn het volledig eens hoor!
Ik hoop vurig dat Francesco Farioli de komende wedstrijd tegen NEC begint met Wout Weghorst.
freakie
 freakie - maandag 28 april 2025 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 14:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wij zijn het volledig eens hoor!
Ik hoop vurig dat Francesco Farioli de komende wedstrijd tegen NEC begint met Wout Weghorst.
Ik vraag me af of we dat moeten willen. Ergens kan Weghorst het verschil veel meer maken de 2e helft. Farioli loert daar ook op. Trouwens hoop ik ook dat ze Brobbey even een keer niet inzetten want er komt op dit moment echt niks goeds uit. Waar hij zo “goed” in was, is nu totaal niet te zien.

Hoop zo dat ze Tadic terughalen en die dan in de spits willen gebruiken.
freakie
 freakie - maandag 28 april 2025 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 08:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Tsja het kan maar Farioli kan eigenlijk helemaal niet zover kijken. Je wil zoals Jack aangeeft als speler en als trainer gewoon kampioen worden omdat, dat voor alle spelers(en de trainer zelf) veel beter is.!

Kan natuurlijk wel, datzelfde is voor bepaalde spelers inzetten. Mokio inzetten heeft nu voor Ajax niet zo veel waarde, dus invallen is prima. Je kan beter Gaaei laten voetballen, dan kan je zijn waarde misschien nog een beetje opschroeven.
Pietje
 Pietje - maandag 28 april 2025 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 17:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vraag me af of we dat moeten willen. Ergens kan Weghorst het verschil veel meer maken de 2e helft. Farioli loert daar ook op. Trouwens hoop ik ook dat ze Brobbey even een keer niet inzetten want er komt op dit moment echt niks goeds uit. Waar hij zo “goed” in was, is nu totaal niet te zien.

Hoop zo dat ze Tadic terughalen en die dan in de spits willen gebruiken.
Aan de andere kant, freakie, kun je cijfermatig niet langer thuiskomen met Brobbey. Op geen enkel gebied. Het heeft al veel te lang geduurd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 april 2025 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 18:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Aan de andere kant, freakie, kun je cijfermatig niet langer thuiskomen met Brobbey. Op geen enkel gebied. Het heeft al veel te lang geduurd.
Ik heb oprecht tot aan een week of 4 geleden altijd achter de keuze Brobbey als starter gestaan en Wout als finisher. Brobbey scoorde voor geen meter, maar kon je omheen voetballen en vocht zoveel duels uit, dat je daar met Weghorst echt je voordeel uit hebt kunnen halen.

Inmiddels is het voetballende gedeelte echter ook helemaal weg en dan blijft er inhoudelijk eigenlijk niets meer over van Brobbey. En dan is de keuze er denk ik wel naar om je af te gaan vragen of je dit aan moet blijven houden.

En dan zeg zelfs ik dat het tijd is voor Weghorst, ondanks dat Brobbey in de basis beter in het spel van Farioli past. Maar niet meer als hij zo met en tegen zichzelf aan het vechten is.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 april 2025 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 20:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb oprecht tot aan een week of 4 geleden altijd achter de keuze Brobbey als starter gestaan en Wout als finisher. Brobbey scoorde voor geen meter, maar kon je omheen voetballen en vocht zoveel duels uit, dat je daar met Weghorst echt je voordeel uit hebt kunnen halen.

Inmiddels is het voetballende gedeelte echter ook helemaal weg en dan blijft er inhoudelijk eigenlijk niets meer over van Brobbey. En dan is de keuze er denk ik wel naar om je af te gaan vragen of je dit aan moet blijven houden.

En dan zeg zelfs ik dat het tijd is voor Weghorst, ondanks dat Brobbey in de basis beter in het spel van Farioli past. Maar niet meer als hij zo met en tegen zichzelf aan het vechten is.
Ik sta er precies zo in Loetje. Ik vergeleek Brobbey weleens met Ajax-spits Stefan Petterson, ook een spits die niet heel veel scoorde, maar wel de bal kon vasthouden, kon kaatsen en de nodige assists op zijn naam had.
Het lijkt erop dat Brobey alles kwijt is, totaal geen zelfvertrouwen heeft. Daar kun je niet langer handhaven, temeer omdat je een gretige spits op de bank hebt zitten. Inderdaad Wout Weghorst!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 april 2025 - 22:20   quote  deeplink  
Feijenoord is na Sem Steyn al weer in gesprek met Valente van FC Groningen die ik graag naar Ajax zie komen.

Kom Ajax niet in dutten maar ook tijdig in gesprek gaan!
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 april 2025 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Feijenoord is na Sem Steyn al weer in gesprek met Valente van FC Groningen die ik graag naar Ajax zie komen.

Feyenoord gaat zijn CL-miljoenen direct besteden om zich te versterken. Ajax moet eerst spelers verkopen, dus zullen zij altijd te laat zijn. Vroeger was het precies omgekeerd.
Wat ik van Valente heb begrepen is dat hij een "typische" Ajax-speler is. Balen dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 april 2025 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Feyenoord gaat zijn CL-miljoenen direct besteden om zich te versterken. Ajax moet eerst spelers verkopen, dus zullen zij altijd te laat zijn. Vroeger was het precies omgekeerd.
Wat ik van Valente heb begrepen is dat hij een "typische" Ajax-speler is. Balen dus.
Ik weet het Pietje ze moeten eerst verkopen maar ze kunnen toch al in gesprek gaan..

De transfermarkt opent pas op 16 juni, ruim voor die tijd moet je de gesprekken openen
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 april 2025 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik weet het Pietje ze moeten eerst verkopen maar ze kunnen toch al in gesprek gaan..

De transfermarkt opent pas op 16 juni, ruim voor die tijd moet je de gesprekken openen
In het verleden was Ajax eeuwig en altijd te laat met het aantrekken van spelers. Dan stond er in de media dat "Ajax interesse had" in een bepaalde speler. Maar er gebeurde niks. En toen kwam Sven Mislintat... Tja, dat verhaal kennen we.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 april 2025 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

In het verleden was Ajax eeuwig en altijd te laat met het aantrekken van spelers. Dan stond er in de media dat "Ajax interesse had" in een bepaalde speler. Maar er gebeurde niks. En toen kwam Sven Mislintat... Tja, dat verhaal kennen we.
Juist, en daar moeten we vanaf.
Ze moeten tijdig in gesprek gaan anders lopen we weer achter de feiten aan
Pietje
 Pietje - woensdag 30 april 2025 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2025 - 00:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist, en daar moeten we vanaf.
Ze moeten tijdig in gesprek gaan anders lopen we weer achter de feiten aan
Zo doen PSV en Feyenoord dat ook. Buiten de transferperiode de eerste contacten leggen. En zodra de transfermarkt open gaat, toeslaan! Dan ben je als club effectief.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 april 2025 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2025 - 11:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo doen PSV en Feyenoord dat ook. Buiten de transferperiode de eerste contacten leggen. En zodra de transfermarkt open gaat, toeslaan! Dan ben je als club effectief.
Weer op 1 lijn Pietje, zo ongezellig is het hier toch niet 🤣🤣🤣
Loetje
 Loetje - woensdag 30 april 2025 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Ajax heeft nog heel wat te doen voor het in kan kopen, dus oneens met wat je zegt. De wens van onze gedachten is snel je selectie compleet hebben.

Er komen echter Mislintat huurlingen terug, spelers die meer gaan verdienen in de CL, die Ajax moet gaan lozen.

Dus dat Kroes en co ergens af moeten wachten, is hartstikke normaal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 april 2025 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2025 - 14:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax heeft nog heel wat te doen voor het in kan kopen, dus oneens met wat je zegt. De wens van onze gedachten is snel je selectie compleet hebben.

Er komen echter Mislintat huurlingen terug, spelers die meer gaan verdienen in de CL, die Ajax moet gaan lozen.

Ik had het over contact zoeken, alvast lijntjes uitgooien want de transfermarkt opent pas midden juni.

Dit omdat Feijenoord hier al mee bezig.

Het kan ook zijn dat Ajax al volop bezig is alleen lees ik hier niets over.
freakie
 freakie - donderdag 01 mei 2025 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2025 - 14:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Natuurlijk moet Ajax verkopen, maar Ajax kan zoals Jack zegt gewoon al actief onderhandelen. Ik denk wel dat ze daar mee bezig zijn. Ajax gaat ook zeker wel verkopen. Maar ze kunnen nooit spelers zomaar nu halen, dat gaat gelijk de waarde van andere spelers naar beneden halen.

Denk ook zeker wel dat Ajax best wel iets kan investeren trouwens, is geen totale ramp op het moment.
freakie
 freakie - donderdag 01 mei 2025 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2025 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik had het over contact zoeken, alvast lijntjes uitgooien want de transfermarkt opent pas midden juni.

Dit omdat Feijenoord hier al mee bezig.

Het kan ook zijn dat Ajax al volop bezig is alleen lees ik hier niets over.
Je leest wel interesses, neem aan dat dat ook lijntjes kunnen zijn. En natuurlijk is Tadic nadrukkelijk gesproken.
freakie
 freakie - donderdag 01 mei 2025 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 april 2025 - 18:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee totaal eens, zelfs ik kan brobbey nu niet meer zien. Doet op het moment alles fout.
freakie
 freakie - donderdag 01 mei 2025 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 20:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja precies. Alleen denk ik dat Weghorst ideaal is om. De laatste 30 minuten te rammen. We gaan het zien, ik vind Brobbey op het moment ook echt niet om aan te gluren.
freakie
 freakie - donderdag 01 mei 2025 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 april 2025 - 22:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Feyenoord heeft nog heel dat geld niet “binnen”. Feyenoord neemt dus risico. Dat kan Ajax ook doen maar zo is kroes niet(gelukkig maar)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 mei 2025 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2025 - 07:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Je leest wel interesses, neem aan dat dat ook lijntjes kunnen zijn. En natuurlijk is Tadic nadrukkelijk gesproken.
Klopt Tadic is genoeg voorbij gekomen maar die berichten kwamen meer van Turkse kant, ik lees niet dat Ajax zelf interesse heeft.

FC Groningen geeft aan dat Valente al met Feijenoord heeft gesproken. gaat ook zijn voorkeur baar uit, FC Groningen laat weten dat Ajax alleen interesse heeft maar nog niet heeft gesproken met Valente.

Hij zou tussen de 5 en 10 miljoen moeten kosten, de FC zit in een heerlijke positie
freakie
 freakie - vrijdag 02 mei 2025 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2025 - 08:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt Tadic is genoeg voorbij gekomen maar die berichten kwamen meer van Turkse kant, ik lees niet dat Ajax zelf interesse heeft.

FC Groningen geeft aan dat Valente al met Feijenoord heeft gesproken. gaat ook zijn voorkeur baar uit, FC Groningen laat weten dat Ajax alleen interesse heeft maar nog niet heeft gesproken met Valente.

Hij zou tussen de 5 en 10 miljoen moeten kosten, de FC zit in een heerlijke positie
Ja ik vraag me af of je dan moet zoeken naar spelers in de eredivisie. Niet heel veel spelers zijn nou echt geweldig geweest uit de eredivisie. En je kan ze ook ergens anders vandaan halen. Beetje de hoofdprijs betalen..
freakie
 freakie - woensdag 07 mei 2025 - 21:16   quote  deeplink  
En zoals ik hierboven al zei. Toch ergens denk ik dat Ajax helemaal geen interesse heeft in spelers van Twente enzovoort. Zie je maar aan de jeugdspeler die ze nu binnenhalen en ook de spelers waarop ze lijken te bieden. Andere spelers.
Pietje
 Pietje - donderdag 08 mei 2025 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2025 - 08:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat Tadiç betreft wordt het gerucht over hem ook niet ontkend door Ajax
freakie
 freakie - zondag 11 mei 2025 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 mei 2025 - 17:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Tadiç betreft wordt het gerucht over hem ook niet ontkend door Ajax
Helemaal eens, lijkt mij vanuit Ajax een geweldige zet ook. Je haalt Tadic alleen als er spelers weggaan en hij die plek kan opvullen. Hem nu halen is waarde vernietiging. Clubs weten dat Ajax graag wat verkoopt. Dan moet je nu niet ineens al spelers halen.

Ik denk dat Ajax het fantastisch doet nu met aankopen en al dat. Vallente is zelfs een gerucht, is ook helemaal niks concreets vanuit Feyenoord. Ik zou ook niet als Ajax naar dat soort spelers gaan kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Sparta Rotterdam, op zondag 27-04-2025 om 14:30u; Uitslag = 1-1

0.0121071