|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was ook wel een hele dure jongen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezien de laatste wedstrijden die ze hebben gespeeld, mega veel tegendoelpunten, zegt ook wel iets..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2025 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nederige excuses aan de topicstarter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima aankoop. Misschien nu meer uit nood geboren, maar was al Een target |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ๐๐ heerlijk dit๐๐ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha.
Ja ik moest wel. De grap kon zo vaak gemaakt worden. Dan nu ook een grote jongen zijn hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mag ook wel eens een keertje, de prutsvogel ๐ |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: En 35 miljoen voor een 27 jarige krijgen is volgens velen hier te weinig. ๐๐๐ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 21:56 schreef PieterBos het volgende:[..] En 35 miljoen voor een 27 jarige krijgen is volgens velen hier te weinig. ๐๐๐ CV die in Belgiรซ speelt over 1 kam scheren met een aanvaller die zich heeft bewezen in de Champions League ๐คก๐คก๐คก |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10 miljoen voor een solide verdediger, is dat dan meteen veel geld voor een 28 jarige? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
You're damned if if you do it, you're damned if you don't.
Deze positie schreeuwt om bezetting, net zoals de gehele achterhoede. Het gaat nog spannend worden wat er straks daadwerkelijk staat tegen Fenerbahce.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juli 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 21 juli 2025 - 21:40 schreef MMM het volgende:[..] Hahahaha. Ja ik moest wel. De grap kon zo vaak gemaakt worden. Dan nu ook een grote jongen zijn hahaha Je moest zeker ๐๐๐ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wass ist dein Problem? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zeker welkom.
Mooie naam. Wel een die ook een gerecht op de kaart van de lokale sushi tent had kunnen zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien ook wel fijn voor Ueda er een landsgenoot bij te hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou eerder fijn zijn als Ueda vertrekt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou eerder fijn zijn als hij zijn vertrouwen en niveau te pakken krijgt en wel zijn goals maakt, maar das een zienswijze. Ook ik heb daar mijn twijfels over en zijn tijd is wel afgelopen, maar fijn is anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Steijn en Ueda...Meer rendement? Moeilijk te geloven, maar wel te hopen, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als iemand 2 jaar niet presteert, moet je niet hopend jaar 3 in gaan.
Er moet een hele goede eerste spits komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fabrizio Romano heeft de transfersom die Feyenoord betaalt voor Tsuyoshi Watanabe onthuld. Volgens de Italiaanse transferexpert tikken de Rotterdammers in totaal negen miljoen euro af om de Japanse verdediger op te pikken bij KAA Gent. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Misschien dat hij ook onze spits wat gezelschap kan geven. Zodat die misschien beter in zijn vel gaat zitten. Japanse samenleving staat haaks op die van ons, en lijkt mij eenzaam als je hier op je appartementje zit ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 11:39 schreef netsurfer het volgende:Zeker welkom. Mooie naam. Wel een die ook een gerecht op de kaart van de lokale sushi tent had kunnen zijn. Klinkt als een Amerikaanse gevangenis voor de Cubaanse kust |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welkom! Deze lijkt wel te gaan komen.
Lijkt me een aanwinst en dat is hard nodig achterin. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja, ook wel een beetje. :)
Of een nummer van de Spice girls, if you Watanabe my lover... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2025 - 09:30 schreef netsurfer het volgende:[..] Ja, ook wel een beetje. :) Of een nummer van de Spice girls, if you Watanabe my lover... Of die ontsnapte gorilla. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Klinkt meer turks eigenlijk. Watan Abe??
Welkom! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom! Dit moet toch wel een topper worden bij ons. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Welkom aan boord Tsuyoshi! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Watanabe sluit aan bij trainingskamp: ''Ik ben ontzettend blij dat het rond is''

Feyenoord heeft zich verzekerd van de komst van Tsuyoshi Watanabe. De Japanse verdediger komt over van KAA Gent en tekent in Rotterdam een contract tot medio 2029. Watanabe sluit woensdagavond direct aan bij het trainingskamp van de ploeg in het Duitse Grassau.
De verdediger speelde afgelopen zaterdag nog mee in het oefenduel tussen Gent en Feyenoord op Varkenoord. Kort daarna bereikten beide clubs een akkoord over een definitieve transfer. ''Ik ben ontzettend blij dat het rond is en ik officieel Feyenoorder ben.''
''Feyenoord is een prachtige club met veel historie, waar je altijd strijdt om de prijzen'', vervolgt de aanwinst op de clubwebsite. ''En met Ayase Ueda tref ik in Rotterdam ook een landgenoot die ik ken van de nationale ploeg. Ik kan niet wachten om voor het eerst in De Kuip te zijn en de supporters te kunnen begroeten.'' |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou, ovaal eigenlijk.
Blij met de man. Gaat de achterhoede wat rust geven denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Watanebe spreekt enkel Japans, geeft Nakata nog mee. "Dat maakt hem nog meer een man van geen woorden maar daden. Een goede match met Feyenoord."
Dat moet snel wel opgelost. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|

Nu al invloed op Ueda |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 juli 2025 - 10:37 schreef Stylzz het volgende:Watanebe spreekt enkel Japans, geeft Nakata nog mee. "Dat maakt hem nog meer een man van geen woorden maar daden. Een goede match met Feyenoord." Dat moet snel wel opgelost. Dat is wel teleurstellend na 3 jaar Belgiรซ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nog 9 Japanse spelers aantrekken en je hebt het probleem opgelost.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weten jullie dat? Mag je nu altijd wel mee trainen, aangezien clubloze spelers dat ook altijd gewoon mogen doen als is er wel verschil natuurlijk, maar dus geen oefenduels enzovoort in geval watta in afwachting werkvergunning.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|