|
|
Cruzcontrol
|
|
|
| Eigenlijk de natuurlijke aanvoerder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ja, ben ik wel mee eens Cruz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja alleen dan moet iedereen Japans leren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hoezo al? 😄
Maar spreekt Engels dacht ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Amper. Helaas.
Ahmedhodzic dan weer wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ah ok
Hwang voor mij zeker ook een natuurlijke kandidaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Had Hwang eigenlijk de meest logische kandidaat gevonden. Zal wel een reden voor zijn, maar het verbaasde me wel dat hij uberhaupt niet bij de 3 aanvoerders zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Alle 3 de huidige aanvoerders zijn vreemd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat wij t hier nog steeds over hebben is vreemd. Want t maakt eigenlijk geen reet uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In welke zin vind jij dat? Dat de keuze gemaakt is en het toch niet gaat veranderen of dat een aanvoerder niet belangrijk is (in jouw ogen)? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T laatste. Vooral ceremonieel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben ik het niet mee eens. Als je met Gullit als aanvoerder het veld opstapte dan stond je al met 1-0 voor. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Sem heeft de grootste moeite met zich zelf en de andere twee zijn ook geen persoonlijkheden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| De gasten die t neeste impact maakten bij Feyenoord waren vaak geen aanvoerder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kuijt aanvoerder, van Persie aanvoerder, John de Wolf, Bronkhorst...genoeg te noemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nog veel meer wanneer niet hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Tis meer of die verantwoordelijkheid Steijn in de weg zit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ja, het helpt hem in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat zijn transfersom en de bijbehorende druk m meer in de weg zit. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Speelde gisteren weer heel erg goed. In dit soort wedstrijden blijkt hij toch wel stuk beter en meer ervaren dan zijn centrale duo-genoot. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"We moeten kijken hoe het er dan voor staat, maar het kan ook gewoon zo zijn dat hij volgend weekend nog een twijfelgeval is."
Van Persie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2025 - 16:36 schreef MMM het volgende:"We moeten kijken hoe het er dan voor staat, maar het kan ook gewoon zo zijn dat hij volgend weekend nog een twijfelgeval is." Van Persie. Bosz ook niet wijzer maken.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik hoop dat hij donderdag en zondag weer fit is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Donderdag maakt niet uit ,maar zondag wel . Zouden echt een grote stap maken als we winnen van Psv |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Fijn dat hij er weer bij is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| De enigste net voldoende vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nou. Eigenlijk niet. De achterste linie was als geheel best matig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Liep met regelmaat achter de tegenstander aan en kwam dat tempo te kort. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Heel slordig aan de bal vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lag in de warming-up op de grond en moest behandeld worden.
Vervolgens 90 minuten gespeeld.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja want plug had niet gekund wat hij deed? Wat een onbenul die trainer. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Raar dat de data dan opeens niet meer leidend is.
Je vraagt je af wie de grotere onzin dan verkoopt over de fitheid van de spelers; V.persie of de performance staf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verdedigend mwah. Opbouwend mwah.
Meh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is weggezakt in het moeras van v persie , begon gewoon goed aan het seizoen maar zoals meer spelers ook hij uit vorm |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: staat op de verkeerde plek. Hoort een goede LCV naast zich te hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Sterkte als je continu overlopen wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat denk ik ook ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Altijd al gezegd dat er een linkspoot bij moest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Interessante timing. Zondag hadden we het er nog over dat hij rechts centraal hoort (in combinatie met een linkspoot op lcv). Tot die conclusie kwamen ze binnen Feyenoord zelf ook, notabene het centrale duo zelf voorstelde om van positie te wisselen.
Nu speelt je betere opbouwer in ieder geval op de positie waar hij het meest tot zijn recht komt. |
|
|
|