|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eigenlijk de natuurlijke aanvoerder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ben ik wel mee eens Cruz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja alleen dan moet iedereen Japans leren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hoezo al? 😄
Maar spreekt Engels dacht ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Amper. Helaas.
Ahmedhodzic dan weer wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ah ok
Hwang voor mij zeker ook een natuurlijke kandidaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had Hwang eigenlijk de meest logische kandidaat gevonden. Zal wel een reden voor zijn, maar het verbaasde me wel dat hij uberhaupt niet bij de 3 aanvoerders zit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alle 3 de huidige aanvoerders zijn vreemd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat wij t hier nog steeds over hebben is vreemd. Want t maakt eigenlijk geen reet uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: In welke zin vind jij dat? Dat de keuze gemaakt is en het toch niet gaat veranderen of dat een aanvoerder niet belangrijk is (in jouw ogen)? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T laatste. Vooral ceremonieel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben ik het niet mee eens. Als je met Gullit als aanvoerder het veld opstapte dan stond je al met 1-0 voor. Zo zijn er wel meer voorbeelden. Sem heeft de grootste moeite met zich zelf en de andere twee zijn ook geen persoonlijkheden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2025 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De gasten die t neeste impact maakten bij Feyenoord waren vaak geen aanvoerder |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kuijt aanvoerder, van Persie aanvoerder, John de Wolf, Bronkhorst...genoeg te noemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog veel meer wanneer niet hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis meer of die verantwoordelijkheid Steijn in de weg zit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ja, het helpt hem in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat zijn transfersom en de bijbehorende druk m meer in de weg zit. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Speelde gisteren weer heel erg goed. In dit soort wedstrijden blijkt hij toch wel stuk beter en meer ervaren dan zijn centrale duo-genoot. |
|
|
|