|
|
MMM
|
|
|
3 punten in de tas! Jammer van de onnodige tegengoal.
Nog 3 wedstrijden te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
3 puntjes zonder al te veel zorgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die houden we voor volgende week |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
7 op rij, 21 punten
Ongelooflijk wat een verschil, met matig spel gewoon de punten pakken..
Chapeau Rvp!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Relax, komt helemaal goed man. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En nu weer hopen op een uitglijder in Eindhoven voor kans op een verassing, maar lijkt me niet meer in ga zitten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van harte mannen 3 punten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, eerste helft was zeker in orde. Na rust zakte het weg. Maar dat is ergens ook wel te begrijpen.
Maar goed, de tegenstand was te matig en het zat ook wel mee met hoe de goals vielen. Niet echt positieve uitschieters bij ons. Misschien Hadj-Moussa en Beelen? Misschien Read?
Aantal minderen wel, Hwang niet geweldig, Ueda had een hattrick kunnen maken. Hancko af en toe wat onzorgvuldig vond ik. Wellenreuther onrustig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 mei 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We hadden geluk, maar ook pech met Ueda als spits. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ueda aan de bal en qua positie kiezen prima bij vlagen, maar uitvoering voor de goal of reageren erop mwa |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een achterlijk interview weer van Hansie bij Read. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Denkt die jonge gasten echt als kinderen te moeten behandelen. Onbewust een trekje bij veel boomers |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens met RvP, hadden veel meer goals en een betere 2e helft in moeten zitten. Maar goed, happy met de drie punten en dat zonder al te veel zorgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij zei letterlijk 10 goals hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar betaal je ook voor, happy end. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2025 - 20:53 schreef bijft007 het volgende:En nu weer hopen op een uitglijder in Eindhoven voor kans op een verassing, maar lijkt me niet meer in ga zitten Alweer met de voetjes terug op de grond he |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik heb ze ook geteld, maar als je haar in de weg hangt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Feyenoord heeft zich onder van Persie in korte tijd ontwikkeld tot een team dat dodelijk effectief is en niet veel weg geeft.
Knap hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die "derde keeper van ons" zat weer niet op de bank. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 12:58 schreef Bowie het volgende:Feyenoord heeft zich onder van Persie in korte tijd ontwikkeld tot een team dat dodelijk effectief is en niet veel weg geeft. Knap hoor. Gisteren waren we alles behalve dodelijk effectief. Heel veel mogelijkheden verkwanseld of niet benut. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Doel dan vooral op snel scoren, binnen 1e kwartier toeslaan, beetje zoals vorige wedstrijd ook. Dat er nog genoeg gemist wordt is ook een feit, daarom ook gaat die Steijn er vreselijk veel maken volgend seizoen, we komen altijd zó vaak in de 16 van de tegenstander. |
|
|
|