|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Rvc Ajax overrulet Heitinga en zet streep door transfer maandag, 1 september 2025 (20:34) - FCupdate.nl
De raad van commissarissen van Ajax heeft maandagavond op het laatste moment een geplande verhuur van middenvelder Sean Steur aan FC Volendam afgeblazen, meldt De Telegraaf. Clubleiding en trainer John Heitinga hadden de tijdelijke overstap wel goedgekeurd, maar toezichthouder Danny Blind en de RvC vonden dat de zeventienjarige speler ook dit seizoen een bijdrage kan leveren in de ArenA. Steur maakte indruk in de voorbereiding — onder meer tegen AS Monaco — en bevestigde zijn vorm in de Keuken Kampioen Divisie bij Jong FC Utrecht. Ondanks een overbezet middenveld (waaronder Kenneth Taylor en Kian Fitz-Jim, die nog Ajacied zijn maar mogen vertrekken) schoof de RvC de verhuur van tafel; Ajax had Volendam al laten weten dat er geen belemmeringen waren, maar kreeg alsnog nul op het rekest. Steur blijft nu bij Jong Ajax actief en staat tot medio 2028 onder contract; hij maakte tot nu toe één invalbeurt voor Ajax 1 (tegen Heracles) en de commissarissen hopen dat zijn speeltijd in het eerste elftal dit seizoen zal toenemen. Dit besluit illustreert hoe de RvC haar controlerende rol inzet om jeugdspelers binnen de club mogelijkheden te geven in plaats van ze uit te lenen.
Terecht afgeblazen, ik denk dat Heitinga nu al ter discussie staat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Brobbey en Traore weg. Jammer man.
En dan gaat de RvC zich ook nog eens benoemen met de selectie. Wie de fuck zijn zij!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Zozo, zeg maar nee dan gaan er op de valreep twee!
En wat krijgen terug, is daar nog tijd voor?
Ieder geval geen Zuid-Amerikaanse lastminute verrassing die over2 jaar voor 80milj. Weggaat.
CL is goed voor de kas maar vermoedelijk geen prioriteit om op dat niveau te scouten, te beginnen met Heitinga en Keizer |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:Brobbey en Traore weg. Jammer man. En dan gaat de RvC zich ook nog eens benoemen met de selectie. Wie de fuck zijn zij!! Brobbey en Traore gewoon niet goed genoeg he! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 23:33 schreef AkaS het volgende:Zozo, zeg maar nee dan gaan er op de valreep twee! En wat krijgen terug, is daar nog tijd voor? Ieder geval geen Zuid-Amerikaanse lastminute verrassing die over2 jaar voor 80milj. Weggaat. CL is goed voor de kas maar vermoedelijk geen prioriteit om op dat niveau te scouten, te beginnen met Heitinga en Keizer Ja waarom niet? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2025 - 23:33 schreef AkaS het volgende:Zozo, zeg maar nee dan gaan er op de valreep twee! En wat krijgen terug, is daar nog tijd voor? Ieder geval geen Zuid-Amerikaanse lastminute verrassing die over2 jaar voor 80milj. Weggaat. CL is goed voor de kas maar vermoedelijk geen prioriteit om op dat niveau te scouten, te beginnen met Heitinga en Keizer Dolberg halen... Waar hebben we onze goed betaalde scouts dan voor ??? |
|
|
|
|
Obdam4Ajax
|
|
|
ik ben wel blij met vertrek Brobbey en zeker met vertrek Traore...Brobbey is al een jaar uit vorm en toe aan een andere club. En Traore heeft mij nooit kunnen overtuigen...slechts een paar keer een leuke actie, maar meestal was t niks met m.
We hebben een scorende spits nodig en ben benieuwd naar een meer ervaren Dolberg |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 10:59 schreef Obdam4Ajax het volgende:ik ben wel blij met vertrek Brobbey en zeker met vertrek Traore...Brobbey is al een jaar uit vorm en toe aan een andere club. En Traore heeft mij nooit kunnen overtuigen...slechts een paar keer een leuke actie, maar meestal was t niks met m. We hebben een scorende spits nodig en ben benieuwd naar een meer ervaren Dolberg 👍 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Morgen ga ik starten als crisis coach bij Ajax Jullie gun ik de primeur maar hou het nog even stil. Ik heb het mobiele nummer van Kroes gekraakt en morgenochtend, klokslag 09.00u zal ik uit naam van Kroes naar alle spelers en stafleden een Dicpic sturen. Hiermee wordt de mogelijkheid gecreëerd om Kroes middels een bekaaid VSO op korte termijn de club te laten verlaten.
In zijn kielzog zullen zijn schamdknaapjes heitinga en Keizer mee de uitgang op glijden en hierbij de weg vrij maken voor trainers en een beleidsbepaler die echte mannenvoetbal en beleid nastreven.
Hou het nog heel even voor je, okay ;-)
Tijd voor echte mannen en echte beslissingen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
En nee, geen ten hag. Want we hebben al genoeg rampspoed op ons bord gehad. Eindelijk een bewijs van wat ik al jaren roep, die ten hag kan er geen klote van!
Bij ons had hij giga geluk en waar een hoop denken dat we danzij hem de halve finale CL haalden, zeg ik het was ondanks hem en door hem hebben we de CL winst misgelopen! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
En ja, een beetje humor kan geen kwaad in barre tijden!
Waar blijven de resultaten van jarenlang scouten in Zuid-Amerika? Waar blijft het verstand om een selectie samen te stellen die in balans is....
Al weer een seizoen met 101 spelers voor dezelfde positie en dan voor het middenveld een hoopvolle jeugdspeler opzij zetten omdat er een ervaren middenvelder op 6 moet komen om vervolgens een jeugdspeler van Liverpool te halen?
Jullie mogen het zeggen...?
En denken jullie oprecht dat Dolberg beter is dan Brobbey?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door AkaS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 21:34 schreef AkaS het volgende:En nee, geen ten hag. Want we hebben al genoeg rampspoed op ons bord gehad. Eindelijk een bewijs van wat ik al jaren roep, die ten hag kan er geen klote van! Bij ons had hij giga geluk en waar een hoop denken dat we danzij hem de halve finale CL haalden, zeg ik het was ondanks hem en door hem hebben we de CL winst misgelopen! Je kan niet zeggen dat hij mazzel heeft gehad als hij ondertussen gewoon de halve finale CL haalde. Je kan niet zeggen dat hij niet goed is als hij Ajax zo ver heeft gebracht. Topteams hebben daar niet eens mogelijkheden voor. Ten Hag heeft dat ten alle tijden voor elkaar gekregen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 21:39 schreef AkaS het volgende:En ja, een beetje humor kan geen kwaad in barre tijden! Waar blijven de resultaten van jarenlang scouten in Zuid-Amerika? Waar blijft het verstand om een selectie samen te stellen die in balans is.... Al weer een seizoen met 101 spelers voor dezelfde positie en dan voor het middenveld een hoopvolle jeugdspeler opzij zetten omdat er een ervaren middenvelder op 6 moet komen om vervolgens een jeugdspeler van Liverpool te halen? Jullie mogen het zeggen...? En denken jullie oprecht dat Dolberg beter is dan Brobbey? Ajax kan niet kopen, niet zoveel. Wil denk ik liever geld achterhouden om dan volgend jaar niet te hoeven verkopen. Dus ga je spelers huren en proberen het risico te vermijden.
Je weet dat brobbey echt NIKS, raak kan schieten he? Ja dan hoef je het niet veel beter te doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:10 schreef freakie het volgende:[..] Je kan niet zeggen dat hij mazzel heeft gehad als hij ondertussen gewoon de halve finale CL haalde. Je kan niet zeggen dat hij niet goed is als hij Ajax zo ver heeft gebracht. Topteams hebben daar niet eens mogelijkheden voor. Ten Hag heeft dat ten alle tijden voor elkaar gekregen. Jahoor, dat kan ik wel. Heel goed zelfs.
Hij had dankzij Overmars een uitgebalanceerde selectie. Zelfs Overmars liet destijds weten dat het tijd werd dat Ten Hag de poppetjes op de juiste posities moest gaan zetten.
Later bij united is hij ook nooit onomstreden geweest en nu in Duitsland hebben ze niet zo heel veel tijd nodig om in te zien dat hij meer kapot maakt dan je lief is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:36 schreef AkaS het volgende:[..] Jahoor, dat kan ik wel. Heel goed zelfs. Hij had dankzij Overmars een uitgebalanceerde selectie. Zelfs Overmars liet destijds weten dat het tijd werd dat Ten Hag de poppetjes op de juiste posities moest gaan zetten. Later bij united is hij ook nooit onomstreden geweest en nu in Duitsland hebben ze niet zo heel veel tijd nodig om in te zien dat hij meer kapot maakt dan je lief is. Nee dat kan niet. Geen enkele ploeg gaat, hoe goed het ook is, met een slechte trainer de halve finale CL halen. Even opfrissing, overmars zei dat niet, overmars heeft gezegd: “Als Ten Hag niet goed gaat, dan gaan wij ook weg.” Overmars ging juist achter Ten Hag staan. Niet naast.
Daarnaast, heeft hij spelers gekocht maar waren er ook gewoon veel jeugdspelers en heeft Ten Hag sommige spelers zich zo weten te laten spelen dat ze vooral beter gingen spelen. Dit is echt alleen Ten Hag geweest. Je kan een PSG hebben maar als daar een kut trainer staat gaat het niet lopen. En uiteindelijk is ook wel gebleken dat De Ligt, Frenkie en Ziyech helemaal niet zo goed waren als ze bij Ajax waren. Zo goed? Nee zo goed zijn ze nooit meer echt geweest.
Dat is trouwens ook puur Ten Hag. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zit nou ook te luisteren. Hij is in Duitsland weg, maar dat komt omdat de Technisch directeur alles bepaald in aankopen. Hij wil op een bepaalde manier voetballen. Als je daar de spelers niet voor krijgt werkt dat niet.
Ook Man U. Ja Ten Hag heeft eigenlijk niks goed gedaan. Maar Man U is toch in en in kapot? De hele club is kapot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou! Dolberg binnen, ergens fijn dat er een frisse wind is nu. Dolberg moet toch ook echt wel beter scoren dan Brobbey. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:56 schreef freakie het volgende:Nou! Dolberg binnen, ergens fijn dat er een frisse wind is nu. Dolberg moet toch ook echt wel beter scoren dan Brobbey. Komt goed.is kwalitatief 10x beter, gaat in ieder geval meer scoren dan Brobbey maar goed dat is niet moeilijk 🤣🤣 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:45 schreef freakie het volgende:Zit nou ook te luisteren. Hij is in Duitsland weg, maar dat komt omdat de Technisch directeur alles bepaald in aankopen. Hij wil op een bepaalde manier voetballen. Als je daar de spelers niet voor krijgt werkt dat niet. Ook Man U. Ja Ten Hag heeft eigenlijk niks goed gedaan. Maar Man U is toch in en in kapot? De hele club is kapot Die Portugees die in eigen land een grote trainer was laat nu toch ook niets zien bij United.
Is zelfs stukken minder |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Komt goed.is kwalitatief 10x beter, gaat in ieder geval meer scoren dan Brobbey maar goed dat is niet moeilijk 🤣🤣 Hahaha precies😂😂 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 23:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die Portugees die in eigen land een grote trainer was laat nu toch ook niets zien bij United. Is zelfs stukken minder Nou ja dat is het. Ergens is Man U gewoon rot van binnen, denk dat Ten Hag daar nooit iets over heeft gezegd maar ook Van Gaal is daar niet verder mee gekomen. Er is iets niet goed met die club. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 22:45 schreef freakie het volgende:Zit nou ook te luisteren. Hij is in Duitsland weg, maar dat komt omdat de Technisch directeur alles bepaald in aankopen. Hij wil op een bepaalde manier voetballen. Als je daar de spelers niet voor krijgt werkt dat niet. Ook Man U. Ja Ten Hag heeft eigenlijk niks goed gedaan. Maar Man U is toch in en in kapot? De hele club is kapot Vanuit een interview heb ik begrepen dat de spelers helemaal geen heil in zijn aanpak zagen en aan de bel trokken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2025 - 23:27 schreef AkaS het volgende:[..] Vanuit een interview heb ik begrepen dat de spelers helemaal geen heil in zijn aanpak zagen en aan de bel trokken. Ja dat kan ook lekker na 1 wedstrijd he? Nee Ten Hag had ruzie omdat er spelers kwamen die niet in zijn manier van voetbal paste. Dan is dat van beide kanten heel vreemd. Hij kon dit weten en zij wisten ook dat hij toch op een bepaalde manier speelt. Dan haal je geen spelers die daar niet inpassen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 07:11 schreef freakie het volgende:[..] Ja dat kan ook lekker na 1 wedstrijd he? Nee Ten Hag had ruzie omdat er spelers kwamen die niet in zijn manier van voetbal paste. Dan is dat van beide kanten heel vreemd. Hij kon dit weten en zij wisten ook dat hij toch op een bepaalde manier speelt. Dan haal je geen spelers die daar niet inpassen. Je hebt helemaal gelijk. Ten Hag is geweldig.
Bij Ajax ook helemaal geweldig altijd de juiste poppetjes op de juiste plek gezet, zonder dat Overmars hem hiervoor moest aansporen. En natuurlijk zijn geweldige wissels. Nee helemaal top ondanks een matige selectie.
En die mensen in Leverkussen begrijpen er helemaal niets van om na 1 wedstrijd die geweldige ten hag te ontslaan. Ze hebben natuurlijk geen voorbereiding gehad en hebben niet meer dan 1 wedstrijd gespeeld! |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik zie zojuist ook een mooi lijstje voorbij komen met transfer vrije spelers... Staan best interessante namen op hoor!! Zou persoonlijk graag Eriksen zien terug keren bijvoorbeeld.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 07:42 schreef AkaS het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk. Ten Hag is geweldig. Bij Ajax ook helemaal geweldig altijd de juiste poppetjes op de juiste plek gezet, zonder dat Overmars hem hiervoor moest aansporen. En natuurlijk zijn geweldige wissels. Nee helemaal top ondanks een matige selectie. En die mensen in Leverkussen begrijpen er helemaal niets van om na 1 wedstrijd die geweldige ten hag te ontslaan. Ze hebben natuurlijk geen voorbereiding gehad en hebben niet meer dan 1 wedstrijd gespeeld! Wat heeft overmars met Ten Hag te maken? Waar heb jij je bronnen? Overmars heeft dat nooit gezegd, hij heeft gezegd zelf op te stappen als Ten Hag het zou laten mislopen. Jij denkt dat Overmars, Ten Hag vertelde wat hij moest wisselen?
Ajax had goede spelers, maar Ten Hag liet ze zo spelen, hield ze bij elkaar. 1 officiele wedstrijd slaat toch nergens op man. Doe niet zo dom. 1 wedstrijd en wat trainingen. Uiteindelijk uit wat er gebeurt zou zijn is het Ten Hag geweest die ging zeuren dat sommige spelers niet moesten komen. Daar zijn ze in Duitsland niet van gediend. Voorbereiding zegt ook al helemaal niks. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
"De zespositie hebben ze na het vertrek van Henderson eigenlijk nooit echt opgelost", klinkt het bij #DoneDeal. Ajax huurde wel James McConnell van Liverpool, maar zou eigenlijk nog een meer ervaren controleur moeten halen. "Ik wil er één uitlichten: Oriol Romeu (ex-FC Barcelona). Groot, fysiek sterk en aan de bal echt goed. Hij is écht wat je mist." Ook loopt er nog een clubloze linksback rond die Ajax wel kan gebruiken. "Ook Sergio Reguilón, die we kennen van Real Madrid en Spurs, is transfervrij. Dat is écht een goede linksback. Eigenlijk zou Ajax een Spaanse dubbelslag moeten slaan."
Wie weet komt er nog een verrassing?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 20:11 schreef bertus bikkel het volgende:"De zespositie hebben ze na het vertrek van Henderson eigenlijk nooit echt opgelost", klinkt het bij #DoneDeal. Ajax huurde wel James McConnell van Liverpool, maar zou eigenlijk nog een meer ervaren controleur moeten halen. "Ik wil er één uitlichten: Oriol Romeu (ex-FC Barcelona). Groot, fysiek sterk en aan de bal echt goed. Hij is écht wat je mist." Ook loopt er nog een clubloze linksback rond die Ajax wel kan gebruiken. "Ook Sergio Reguilón, die we kennen van Real Madrid en Spurs, is transfervrij. Dat is écht een goede linksback. Eigenlijk zou Ajax een Spaanse dubbelslag moeten slaan." Wie weet komt er nog een verrassing?? Deze spelers zijn kwa salaris echt onmogelijk. Kroes zei in zijn stukje, we zitten op 90% van de 100% op salarishuishouden. En dan is er ook nog vrij “gek” gedaan met Dolberg. Die jongen is gewoon gekocht voor 12 mil. Er is geen geld eigenlijk. Er komt echt niemand. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2025 - 19:27 schreef freakie het volgende:[..] Wat heeft overmars met Ten Hag te maken? Waar heb jij je bronnen? Overmars heeft dat nooit gezegd, hij heeft gezegd zelf op te stappen als Ten Hag het zou laten mislopen. Jij denkt dat Overmars, Ten Hag vertelde wat hij moest wisselen? Ajax had goede spelers, maar Ten Hag liet ze zo spelen, hield ze bij elkaar. 1 officiele wedstrijd slaat toch nergens op man. Doe niet zo dom. 1 wedstrijd en wat trainingen. Uiteindelijk uit wat er gebeurt zou zijn is het Ten Hag geweest die ging zeuren dat sommige spelers niet moesten komen. Daar zijn ze in Duitsland niet van gediend. Voorbereiding zegt ook al helemaal niks. Vriend, hij heeft het letterlijk op televisie gezegd tijdens een interview! ;-)
Er zullen er vast meerdere zijn op dit forum die dit kunnen bevestigen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 09:27 schreef AkaS het volgende:[..] Vriend, hij heeft het letterlijk op televisie gezegd tijdens een interview! ;-) Er zullen er vast meerdere zijn op dit forum die dit kunnen bevestigen! Hij heeft gezegd volgens mij, maar dan doe ik het ook uit mijn hoofd:
“Als Ten Hag faalt, dan trekken wij(van der Sar en Overmars) onze conclusie” en dat ze dan niet goed genoeg voor dit werk. En ze er heilig van overtuigt waren dat Ten Hag het kon.
Ik weet nergens van dat Overmars zei: “Ten Hag moet eens de spelers goed gaan neerzetten.” Zou trouwens ook een hele vreemde manier van beleid maken zijn. Overmars heeft daar eigenlijk helemaal NIKS op te zeggen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2025 - 09:53 schreef freakie het volgende:[..] Hij heeft gezegd volgens mij, maar dan doe ik het ook uit mijn hoofd: “Als Ten Hag faalt, dan trekken wij(van der Sar en Overmars) onze conclusie” en dat ze dan niet goed genoeg voor dit werk. En ze er heilig van overtuigt waren dat Ten Hag het kon. Ik weet nergens van dat Overmars zei: “Ten Hag moet eens de spelers goed gaan neerzetten.” Zou trouwens ook een hele vreemde manier van beleid maken zijn. Overmars heeft daar eigenlijk helemaal NIKS op te zeggen. Wat jij zegt klopt ook, heeft Overmars inderdaad ook gezegd. |
|
|
|