BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - maandag 15 december 2025 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2025 - 12:13 schreef p111 het volgende:
Betaalbaar/Soeffian en Dean James.
Leuk voor de ED. Maar beide te licht. Althans dat is mijn mening. Ik vind Mats Rots van Twente op dit moment de beste linksback in NL.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 december 2025 - 12:21   quote  deeplink  
Ajax heeft tweede nieuwe back bijna binnen: Argentijn is op komst'
dinsdag, 16 december 2025 (10:24) - VoetbalPrimeur

Ajax staat naar verluidt op het punt om de twintigjarige Argentijn Julio Soler voorlopig naar Amsterdam te halen. Transferjournalist Matteo Moretto meldt dat de linksback van Bournemouth op huurbasis naar de Eredivisie-topclub vertrekt; Bournemouth zou niet bereid zijn tot een definitieve verkoop.

De komst van Soler komt vlak nadat Takehiro Tomiyasu bijna rond is — de Japanner ondergaat dinsdag een medische keuring en tekent naar verwachting tot het einde van het seizoen. Soler, in januari 2025 voor circa acht miljoen euro overgenomen van Lanús, kreeg dit seizoen amper kansen in de Premier League: twee korte invalbeurten en één volledige wedstrijd in de League Cup tegen Brentford.

Met een contract bij Bournemouth tot medio 2029 zou een halfjaar huur in Amsterdam Soler de kans geven te concurreren met huidige linksback Owen Wijndal en ervaring op te doen in een startende rol.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0109369