BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 januari 2026 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 22:05 schreef p111 het volgende:
Hoeveel waarheid is het dat Benfica hem wil kopen nu ? je wordtr gek van die sites zoveel onzin dat je niet meer weet wat waarheid is.
Dit vtoeg ik mij ook af, ik weet wel als Ajax hem wil hebben moeten ze niet afwachten maar toeslaan.
We hebben niets aan interesse en afwachten tot na dit seizoen.

Mocht FC Groningen dwars zitten dan direct Dies Janse terug halen.
hjf
 hjf - dinsdag 27 januari 2026 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit vtoeg ik mij ook af, ik weet wel als Ajax hem wil hebben moeten ze niet afwachten maar toeslaan.
We hebben niets aan interesse en afwachten tot na dit seizoen.

Mocht FC Groningen dwars zitten dan direct Dies Janse terug halen.
Is het niet een idee om Dies Janse als ruiloptie te betrekken met het aantrekken van Stije Resink?
hjf
 hjf - dinsdag 27 januari 2026 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 20:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij hebt wel erg veel moeite in een andermans mening he,wil je zo graag je gelijk halen.
Hij weet dat hij geen gelijk heeft. Je ,moet mij niet aanpakken op mijn vakgebied, terwijl je er zelf de ballen verstand van hebt. Want dan pak ik je keihard aan.
p111
 p111 - dinsdag 27 januari 2026 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 09:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Hij weet dat hij geen gelijk heeft. Je ,moet mij niet aanpakken op mijn vakgebied, terwijl je er zelf de ballen verstand van hebt. Want dan pak ik je keihard aan.
Het is gewoon vervelend als je de mening van een ander niet respecteert.
hjf
 hjf - dinsdag 27 januari 2026 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 10:51 schreef p111 het volgende:

[..]

Het is gewoon vervelend als je de mening van een ander niet respecteert.
Precies dat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2026 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 09:41 schreef hjf het volgende:

[..]

Is het niet een idee om Dies Janse als ruiloptie te betrekken met het aantrekken van Stije Resink?
Good idea, of gratis Wijndal en Fitz Jim voor Resink

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 27 januari 2026 - 12:54   quote  deeplink  
Ik ben bang dat er weer helemaal niks gebeurd bij Ajax deze wintertransfer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2026 - 20:32   quote  deeplink  
Ajax verrast plots met transfer: nieuwe keeper onderweg naar Amsterdam

Bijgewerkt: 27 jan. 2026 20:16 CET

Ajax zoekt naar een linksback en een zes waarmee het de selectie deze maand nog wil versterken, en het is ook duidelijk dat er nog een rechtsbuiten wordt gezocht. Toch blijft het daar niet bij, want deze maand wil Ajax ook nog een keeper halen. Daar is het nu al bij in de buurt, want Maarten Paes moet als keeper gaan komen.

Dit weet Mounir Boualin van SoccerNews te melden. Sterker nog: de transfer zou al bijna afgerond zijn. "Bronnen melden dat de gesprekken tussen de partijen momenteel lopen. Het ziet er goed uit, maar nog niet alles is rond om de transfer in kannen en kruiken te maken." Daarmee zou hij na Maximilian Ibrahimovic en Takehiro Tomiyasu de volgende aanwinst zijn.

Paes zal waarschijnlijk als eerste keeper gehaald worden. Hij is momenteel keeper van Dallas FC, waar hij nog tot en met december 2026 contract heeft. Het is geen goed nieuws voor Vitezslav Jaros, die gehuurd is van Liverpool en momenteel eerste keeper is. Toch kijkt Ajax ook naar volgend seizoen, want de Tsjechische keeper zal dan weer vertrokken zijn en de toekomst van Remko Pasveer is ook onzeker. Met Joeri Heerkens en Paul Reverson heeft Ajax volgend seizoen momenteel maar twee vrije jonge en onervaren opties in de goal. Daar moet Paes dus aan toegevoegd worden.

Paes richting Ajax
Fans van de Eredivisie kunnen de keeper nog kennen van zijn tijd bij NEC en FC Utrecht. Bij NEC doorliep hij de jeugd, maar zijn debuut in het betaald voetbal kwam pas in 2018/19 namens Jong FC Utrecht. Zijn debuut in de Eredivisie maakte hij vervolgens in 2019/20, toen hij ook negentien duels keepte voor FC Utrecht was. In 2020/21 waren dit nog maar negen duels, maar in 2021/22 weer negentien. In januari van 2022 vertrok Paes eerst via een huurconstructie en daarna in de zomer van 2022 voor een miljoen euro naar FC Dallas.

Daar was hij in 2022, 2023 en 2024 eerste keeper, iets wat ook in 2025 weer het geval was. Na vier seizoenen in de MLS lijkt een stap richting Ajax nu aanstaande. Met zijn contract dat tot de zomer van 2026 loopt en zijn huidige Estimated Transfer Value (ETV) van 900.000 euro zal Paes niet al te veel hoeven kosten. De connectie tussen Ajax en Paes is overigens snel gemaakt, aangezien hij eerste keeper is van het Indonesisch nationaal elftal, waar Jordi Cruijff adviseur is momenteel. Vana 1 februari gaat hij in Amsterdam beginnen aan zijn rol als technisch directeur bij Ajax, waardoor de kans groot is dat deze transfer uit de koker van Cruijff komt

######################

Mocht dit gerucht waar zijn dan is het verrassend te noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2026 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 januari 2026 - 20:37   quote  deeplink  
Ajax voelt de druk toenemen, daarom zeker de melding van de jeugd vorderingen, maar we willen natuurlijk actie zien omtrent de 6 en de rechtsbuiten positie!!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 januari 2026 - 20:42   quote  deeplink  
Vorige reactie van mij is gekaapt door de moderator maar daar staat geen onvertogen woord in. Behalve dat ik het gek beleid vind dat ik al 2 seizoenen hoor dat we op rechtsvoor versterking nodig hebben om vervolgens alleen maar aankopen te zien die in de basis in aanmerking komen voor linksvoor.

En dat het voelt alsof Ajax aan het gokken lijkt en daarmee een versterking op 6 misloopt wat ik bijzonder vind aangezien ik al het hele seizoen hoor dat de resultaten tegenvallen omdat we dringend een 6 nodig hebben!!!

Heel bijzonder als iedereen het daar over eens is enkel kunt Resink betalen dat je dan op de achterbank gaat zitten ipv aan het stuur!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 januari 2026 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 20:42 schreef AkaS het volgende:
Vorige reactie van mij is gekaapt door de moderator maar daar staat geen onvertogen woord in. Behalve dat ik het gek beleid vind dat ik al 2 seizoenen hoor dat we op rechtsvoor versterking nodig hebben om vervolgens alleen maar aankopen te zien die in de basis in aanmerking komen voor linksvoor.

En dat het voelt alsof Ajax aan het gokken lijkt en daarmee een versterking op 6 misloopt wat ik bijzonder vind aangezien ik al het hele seizoen hoor dat de resultaten tegenvallen omdat we dringend een 6 nodig hebben!!!

Heel bijzonder als iedereen het daar over eens is enkel kunt Resink betalen dat je dan op de achterbank gaat zitten ipv aan het stuur!!!
Mee eens AkaS, een vreemde gang van zaken. het is een zwalkend beleid
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 22:05 schreef p111 het volgende:
Hoeveel waarheid is het dat Benfica hem wil kopen nu ? je wordtr gek van die sites zoveel onzin dat je niet meer weet wat waarheid is.
Precies dit, de vraag is hoeveel er van alles wat lees waar is. Makelaars willen prijzen omhoog drukken enzo.
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2026 - 20:02 schreef p111 het volgende:

[..]

Jij hebt wel erg veel moeite in een andermans mening he,wil je zo graag je gelijk halen.
Nee hoor, juist niet, als je leest hierboven dan ga ik gewoon een discussie aan en komt daar random Akas bij, of dat ik nergens verstand van heb en wordt het “persoonlijk” inplaats van dat het een discussie blijft. Daar vind ik een forum voor.
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 09:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik geef dingen aan, jij hebt op mijn laatste bericht 0 inhoudelijk gereageerd. Je weet zelf dat je compleet 5/6 andere aspecten van een transfer en bedragen en nog meer vergeet. “Even 25 miljoen” uitgeven is zo ongelofelijk belachelijk ja. Als dat kon, waarom zouden ze? Als je midden in een wisseling van trainer, TD en je er financieel maar ook voetballend niet zo heel goed voorstaat? Dan ga je 1 of 2 spelers halen. Je bent daar niet zeker van CL. Haal je het niet dan heb je dat je weer moet verkopen om wat te kunnen aankopen. Dat beleid maakt nou juist onze club kapot.
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 11:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Good idea, of gratis Wijndal en Fitz Jim voor Resink
Yes please
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2026 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mee eens AkaS, een vreemde gang van zaken. het is een zwalkend beleid
Het is zeker vreemd dat er geen 6 op komst is. Als je kijkt nu, is Regeer(de 6 positie) dan op dit moment het slechtst? Als je die linksback erbij haalt. Zou hij ook eventueel op 6 kunnen toch?

Op dit moment is de linksback het zwakst in je elftal.
hjf
 hjf - woensdag 28 januari 2026 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 08:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geef dingen aan, jij hebt op mijn laatste bericht 0 inhoudelijk gereageerd. Je weet zelf dat je compleet 5/6 andere aspecten van een transfer en bedragen en nog meer vergeet. “Even 25 miljoen” uitgeven is zo ongelofelijk belachelijk ja. Als dat kon, waarom zouden ze? Als je midden in een wisseling van trainer, TD en je er financieel maar ook voetballend niet zo heel goed voorstaat? Dan ga je 1 of 2 spelers halen. Je bent daar niet zeker van CL. Haal je het niet dan heb je dat je weer moet verkopen om wat te kunnen aankopen. Dat beleid maakt nou juist onze club kapot.
Freakie. We zijn het gewoonweg niet eens met elkaar. Dat mag toch?
Laten we even dan kijken of we het ergens met elkaar eens worden. Sutalo verkopen en met dat geld in ieder geval een 6 halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 januari 2026 - 17:35   quote  deeplink  
Forse kritiek op transferbeleid Ajax: 'Geven niet vol gas voor plaats twee'
woensdag, 28 januari 2026 (12:46) - VoetbalPrimeur

Johan Inan (Ajax-watcher van het AD) zegt dat Ajax’ transferbeleid weinig uitstraalt dat de club écht alles op alles zet om tweede te worden in de Eredivisie. Volgens Inan, tijdens de AD Voetbalpodcast, is de clubleiding wel degelijk gericht op plek twee omdat dat Jordi Cruijff helpt bij het vormen van een nieuwe selectie, maar in de praktijk ontbreekt een winterse 'wapenwedloop'.

Financieel en qua aankopen valt dat op: buiten de komst van Tomiyasu in december is er nauwelijks miljoenen uitgegeven, en men rekent nog op Zinchenko, maar echte versterkingen zijn uitgebleven. Inan vermoedt dat technisch directeur Marijn Beuker vooral grote, aansprekende namen naar voren schuift—zoals Leon Bailey—die bij supporters enthousiasme wekken maar vaak niet haalbaar blijken. Beuker zelf verwacht dat er in de laatste dagen van de transferperiode nog beweging komt.

Ajax zoekt in principe nog een links- of rechtsback, een nummer zes en een aanvaller voor trainer Fred Grim. Als die versterkingen uitblijven, wekt dat twijfel over hoe serieus de club haar doelstelling om tweede te eindigen náást de ambities over Europees voetbal en selectieopbouw nastreeft.

Hier ben ik het zeer zeker mee eens, ze zijn niet echt daadkrachtig
hjf
 hjf - woensdag 28 januari 2026 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Forse kritiek op transferbeleid Ajax: 'Geven niet vol gas voor plaats twee'
woensdag, 28 januari 2026 (12:46) - VoetbalPrimeur

Johan Inan (Ajax-watcher van het AD) zegt dat Ajax’ transferbeleid weinig uitstraalt dat de club écht alles op alles zet om tweede te worden in de Eredivisie. Volgens Inan, tijdens de AD Voetbalpodcast, is de clubleiding wel degelijk gericht op plek twee omdat dat Jordi Cruijff helpt bij het vormen van een nieuwe selectie, maar in de praktijk ontbreekt een winterse 'wapenwedloop'.

Financieel en qua aankopen valt dat op: buiten de komst van Tomiyasu in december is er nauwelijks miljoenen uitgegeven, en men rekent nog op Zinchenko, maar echte versterkingen zijn uitgebleven. Inan vermoedt dat technisch directeur Marijn Beuker vooral grote, aansprekende namen naar voren schuift—zoals Leon Bailey—die bij supporters enthousiasme wekken maar vaak niet haalbaar blijken. Beuker zelf verwacht dat er in de laatste dagen van de transferperiode nog beweging komt.

Ajax zoekt in principe nog een links- of rechtsback, een nummer zes en een aanvaller voor trainer Fred Grim. Als die versterkingen uitblijven, wekt dat twijfel over hoe serieus de club haar doelstelling om tweede te eindigen náást de ambities over Europees voetbal en selectieopbouw nastreeft.

Hier ben ik het zeer zeker mee eens, ze zijn niet echt daadkrachtig
Jack. Ik ben het hier volledig mee eens. De inkomsten tussen de Champignons League en de Europa League scheelt nog al wat. Wil je echt kans maken op de tweede plaats dan zal er echt een kwaliteitsimpuls moeten komen. Zichenko zal volgens de laatste berichten echt wel komen voor de linksback positie en dat vind ik een hele goede zet. Dan hebben een directe versterking voor de 6 positie nodig (Resink/Sano) en ik vind een creatieve middenvelder die echt wat toevoegt ook wel wenselijk. Ik heb al eerder het ideale middenveld geopperd Resink, Sano en Steur. Hoop daarbij dat we Sutalo nog kunnen verkopen. Onder Farioli was hij uitstekend maar met veel ruimte in de rug zakt hij door het ijs. Met andere woorden: Sutalo zit bij de verkeerde club en past niet bij onze speelwijze.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 januari 2026 - 19:00   quote  deeplink  
Eens makker!
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 09:21 schreef hjf het volgende:

[..]

Freakie. We zijn het gewoonweg niet eens met elkaar. Dat mag toch?
Laten we even dan kijken of we het ergens met elkaar eens worden. Sutalo verkopen en met dat geld in ieder geval een 6 halen.
Precies, sutalo en wijndal kunnen gewoon weg. Maar als het kan gewoon Sutalo nu dan maar en een 6 halen, zijn ze nu wel heel laat mee dan. Maar ja we kunnen hopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 januari 2026 - 21:34   quote  deeplink  
Gelijk is toch in het voordeel vd aanvaller, geen buitenspel hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 januari 2026 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 21:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Precies, sutalo en wijndal kunnen gewoon weg. Maar als het kan gewoon Sutalo nu dan maar en een 6 halen, zijn ze nu wel heel laat mee dan. Maar ja we kunnen hopen.
Sutalo speelt tot op heden niet verkeerd, Wijndal is te traag
freakie
 freakie - woensdag 28 januari 2026 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sutalo speelt tot op heden niet verkeerd, Wijndal is te traag
Nee klopt. Maar is dat omdat dit CL is en hij zich nu even extra kan laten zien? Of ergens weten we het antwoord al. Hij is gewoon geen Ajax speler. Wijndal ook niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 januari 2026 - 23:26   quote  deeplink  
Willen we 2e worden in de competitie moeten er versterkingen komen, anders is dit seizoen naar de kloten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 januari 2026 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2026 - 17:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt hij is een azijnzeiker 1e klas, maar wat pak jij dit bericht ver terug hahahaha
Ja heb tegenwoordig betere dingen te doen, dus kwam daar binnen
hjf
 hjf - donderdag 29 januari 2026 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2026 - 22:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar is dat omdat dit CL is en hij zich nu even extra kan laten zien? Of ergens weten we het antwoord al. Hij is gewoon geen Ajax speler. Wijndal ook niet.
We zijn het eens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 januari 2026 - 09:50   quote  deeplink  
De supporters een worst voor houden zijn ze goed in bij Ajax, ze hebben bijna een keeper en thats it.

Kroes en Beuker
Waar blijft de linksback ?
Waar blijft de 6 ?
Waar blijft de rechtsbuiten ?

Cruyff mag best inspringen!!
freakie
 freakie - donderdag 29 januari 2026 - 15:51   quote  deeplink  
Als die keeper zo is, dan is de linksback ook zo natuurlijk. Zijn allebei nog niet binnen.
p111
 p111 - donderdag 29 januari 2026 - 20:02   quote  deeplink  
Linksback komt naar Amsterdam,dus alleen nog med/keuring
freakie
 freakie - donderdag 29 januari 2026 - 22:06   quote  deeplink  
Heel goed nieuws dus. Linksback binnen. Keeper zou ook wel komen. Verdedigende middenvelder nog alsjeblieft. Rechter aanvaller lijkt mij niet zo heel nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 januari 2026 - 23:33   quote  deeplink  
Mij mij ligt de voorkeur ook voor de verdedigende middenvelder, je zag tegen Olympiakos ook weer dat we verdedigend kwetsbaar zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2026 - 00:17   quote  deeplink  
Er is eindelijk nou toch beweging ivm aankopen, nu nog op tijd zijn Kroes en Beuker
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2026 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2026 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mij mij ligt de voorkeur ook voor de verdedigende middenvelder, je zag tegen Olympiakos ook weer dat we verdedigend kwetsbaar zijn
Eens hoor. Verdedigende middenvelder is belangrijk nu.
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2026 - 11:10   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2026 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2026 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 00:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er is eindelijk nou toch beweging ivm aankopen, nu nog op tijd zijn Kroes en Beuker
Daar lijkt het wel op ja. Fitz Jim wil niet weg, ergens ook weer spijtig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2026 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 11:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Fitz Jim wil niet weg, ergens ook weer spijtig.
Ja die geeft zijn toren hoge salaris niet op, zo lopen er bij Ajax nog een paar rond.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2026 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 11:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens hoor. Verdedigende middenvelder is belangrijk nu.
Ze zijn ook nog volop in de race voor een rechtsbuiten in Brazilie namelijk Carizzo, ook zijn ze bezig met een rechtsback Chermont (20) van Santos; die transfer zou ongeveer drie miljoen euro kosten en lijkt er aan te komen.

Wel vreemd dat ze op het laatste moment nog zo druk bezig zijn terwijl ze heel de maand de tijd hadden.
Ze moeten er eerst nog uit zien te komen want de clubs verlangen meer daarnaast moeten ze nog gekeurd worden etc.
we wachten het maar af.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2026 - 13:25   quote  deeplink  
Ook is het vreemd dat ze op zoek zijn naar een rechtsbuiten terwijl we Bounida, Edvardsen, Gloukh, Nash en Berghuis hebben die daar kunnen spelen.

Alleen omdat Moro weg is ?

We missen veel meer een 6, zowel verdedigend als ook naar voor toe.
p111
 p111 - vrijdag 30 januari 2026 - 13:56   quote  deeplink  
Af en toe denk ik dat Ajax geleid word door de lamme en de blinde.Veruit de meest urgente plek de 6 wordt door Regeer ingevuld en elke voetbal kenner ziet dat hij veruit te licht is voor die positie.En dan komen ze weer met een rechterspits daar heb j Boudina.Clock.Edvartsen en Berghuis mijn god ze zijn echt van de ratten besnuffeld.Koop gvd Resink voor 7 miljoen is techn/groot/fysiek oke en komt uit de buurt dus geen heimwee.Hoe slim ben je Ajax.
freakie
 freakie - vrijdag 30 januari 2026 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 13:56 schreef p111 het volgende:
Af en toe denk ik dat Ajax geleid word door de lamme en de blinde.Veruit de meest urgente plek de 6 wordt door Regeer ingevuld en elke voetbal kenner ziet dat hij veruit te licht is voor die positie.En dan komen ze weer met een rechterspits daar heb j Boudina.Clock.Edvartsen en Berghuis mijn god ze zijn echt van de ratten besnuffeld.Koop gvd Resink voor 7 miljoen is techn/groot/fysiek oke en komt uit de buurt dus geen heimwee.Hoe slim ben je Ajax.
Rensink kost echt geen 7 miljoen. En Regeer is uiteindelijk te licht zeker, is wel de beste optie nu. Ajax wil eerder wat ervaren spelers op het veld en dat het liefst op 6 op dit moment.

Fred en welke spelers er dan ook worden gevonden of gezien als optie. Zijn natuurlijk goede korte termijn opties.

Ik word ook een beetje uitgelachen als il zeg dat welke winter aankoop dan ook niet direct een aanwinst is. Ook de linksback zal niet direct wedstrijden gaan spelen. En ik neem aan dat Ajax op rechts spelers zoekt omdat Berghuis deze zomer weg moet en Edvadsen waarschijnlijk ook. Dan heb je naast Oscar(die eigenlijk middenvelder is) en Bounida niks lopen. Rechtsback is hetzelfde verhaal. Rosa/Gaaei zou wel klaar zijn. Dan heb je naast Tomiyasu(dat ook een vraagteken is) geen rechtsback.

Dat is eigenlijk wat ik hiervoor ook zei, als grote club moet je iets proberen voor te sorteren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2026 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 13:56 schreef p111 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat de meest urgente positie de 6 is.
En dat Resink een grote gaat worden dat zien meerdere clubs zoals ook Benfica.

Maar Benfica heeft te horen gekregen dat hij niet te koop is op dit moment voor welk bedrag dan ook.
Resink is een amsterdammer, volgens mij heeft hij allang contact gehad met Ajax, in ieder
geval wel met Benfica.

Van de zomer zal het gevecht om Resink los barsten, er zullen meerdere clubs zich melden. laten we hopen dat hij dan voor Ajax kiest.

Lijkt me een verstandige keuze
freakie
 freakie - zaterdag 31 januari 2026 - 10:14   quote  deeplink  
Precies Huntelaar, ik kan me niet voorstellen dat Ajax dit niet gevraagd heeft.

Al lijken ze ook best wel een grote slag te slaan nu met die Braziliaan. Ook fijn voor Ajax dat de transferrechten 50/50 zijn. Kan je die andere helft nog ergens oppakken daarna.

Linksback binnen, extra keeper binnen. Nou. Nu nog een 6. En je bent gewoon rond. Al is het bijzonder dat het zo lang moet duren. Denk ook niet dat het perse aan Ajax ligt. Maar dat spelers/clubs zo laat pas echt actie ondernemen bij het verkopen/verhuren.
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 januari 2026 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2026 - 21:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk dat de meest urgente positie de 6 is.
En dat Resink een grote gaat worden dat zien meerdere clubs zoals ook Benfica.

Maar Benfica heeft te horen gekregen dat hij niet te koop is op dit moment voor welk bedrag dan ook.
Resink is een amsterdammer, volgens mij heeft hij allang contact gehad met Ajax, in ieder
geval wel met Benfica.

Van de zomer zal het gevecht om Resink los barsten, er zullen meerdere clubs zich melden. laten we hopen dat hij dan voor Ajax kiest.

Lijkt me een verstandige keuze
Romantische gedachten, Amsterdammer Resink maakt seizoen af bij Groningen en komt dan in de zomer voor een klein bedrag naar Ajax, eventueel in een ruil met Dies Janse... Of is Dies zo goed dat we hem ook moeten terughalen. Natuurlijk ontwikkelt Baas zich meer dan behoorlijk maar positief opvallen doe je al snel in dit team en opk weer tegen Olympiakos weer het bijna wekelijkse Baas momentje waarbij zomaar de bal in de voeten van de tegenstander wordt gespeeld. Ook Sutalo en Regeer hadden hier deze wedstrijd last van. Hopelijk niet aangestoken door Baas.

Anyway, mooie transfers maar alleen niet op de positie die spelers en trainer aangeven noodzakelijk te vinden om tot de benodigde resultaten te komen en CL voor komend seizoen veilig te stellen...

Kroes, wat ben je toch ook een topper, zo jammer dat je snel oprot!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 januari 2026 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2026 - 07:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja heb tegenwoordig betere dingen te doen, dus kwam daar binnen
Whahaha je kwam wel heel vroeg binnen, we zien je wel te weinig hier want er mag gelachen worden en er mag wel eens een beuk uitgedeeld worden.
Maar goed er zijn natuurlijk belangrijkere zaken in deze maffe wereld op dit moment

Weet jij trouwens meer over Pietje want ik mis die ouwe hier ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 januari 2026 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 11:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Romantische gedachten, Amsterdammer Resink maakt seizoen af bij Groningen en komt dan in de zomer voor een klein bedrag naar Ajax, eventueel in een ruil met Dies Janse... Of is Dies zo goed dat we hem ook moeten terughalen. Natuurlijk ontwikkelt Baas zich meer dan behoorlijk maar positief opvallen doe je al snel in dit team en opk weer tegen Olympiakos weer het bijna wekelijkse Baas momentje waarbij zomaar de bal in de voeten van de tegenstander wordt gespeeld. Ook Sutalo en Regeer hadden hier deze wedstrijd last van. Hopelijk niet aangestoken door Baas.

Anyway, mooie transfers maar alleen niet op de positie die spelers en trainer aangeven noodzakelijk te vinden om tot de benodigde resultaten te komen en CL voor komend seizoen veilig te stellen...

Het zou mooi zijn dat die Fred (32) van Fenerbahçe komt voor een half jaar, het zou nog mooier zijn als hij dan afgelost wordt door Resink, inderdaad id dit een romantische gedachte AkaS.

Het schijnt dat Cruyff toch achter deze aankopen staat, dat Kroes en Beuker aan het werk zijn gezet door hem.
Kroes zei voordat hij begon dat het een aantal jaren zal duren voordat Ajax Ajax weer is, dat Ajax weer mee gaat doen.
Cruyff is van een ander kaliber want hij laat nu al weten voordat hij daadwerkelijk begint dat Ajax na 1 juli er direct moet staan, dat hij een trainer aan stelt zodat Ajax volgends seizoen weer mee doet.
Hij laat weten dat Bosz en Slot dit hebben laten zien, dus moet het gewoon kunnen.
Hoe mooi en romantisch zou het zijn dat Cruyff direct resultaten boekt met dit Ajax, Cruyff gebruikt direct mannentaal, laat ook weten dat hij ook harde conclusies kan trekken als het nodig is.
Ik denk dat hij direct schoon schip gaat maken!

WZAWZDB
freakie
 freakie - zaterdag 31 januari 2026 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 12:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn dat die Fred (32) van Fenerbahçe komt voor een half jaar, het zou nog mooier zijn als hij dan afgelost wordt door Resink, inderdaad id dit een romantische gedachte AkaS.

Het schijnt dat Cruyff toch achter deze aankopen staat, dat Kroes en Beuker aan het werk zijn gezet door hem.
Kroes zei voordat hij begon dat het een aantal jaren zal duren voordat Ajax Ajax weer is, dat Ajax weer mee gaat doen.
Cruyff is van een ander kaliber want hij laat nu al weten voordat hij daadwerkelijk begint dat Ajax na 1 juli er direct moet staan, dat hij een trainer aan stelt zodat Ajax volgends seizoen weer mee doet.
Hij laat weten dat Bosz en Slot dit hebben laten zien, dus moet het gewoon kunnen.
Hoe mooi en romantisch zou het zijn dat Cruyff direct resultaten boekt met dit Ajax, Cruyff gebruikt direct mannentaal, laat ook weten dat hij ook harde conclusies kan trekken als het nodig is.

WZAWZDB
Als dat zo is, dan laten we dat hopen met Cruijf zijn mannentaal. Moeten aankopen nog wel slagen natuurlijk.
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 januari 2026 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 12:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

WZAWZDB

Gevoelsmatig klopt het helemaal dat Jordi de scepter gaat zwaaien. Ook dat is een romantische gedachten. Mijn god man, love is in the air! Hahaha En met love in the air kan alles zomaar veel sneller dan gedacht goedkomen.. Net zo snel als het afbrandde

freakie
 freakie - zaterdag 31 januari 2026 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 11:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat jij tegen Baas hebt en niet kijkend naar Wijndal ofzo. Juist die positie is nu aangepakt, dat is denk ik de meeste verrotte positie bij Ajax. Daar is dus vervanging voor en Pasveer is weg, dus je moet daar wat achter hebben. De rechtsbuiten is niet een aankoop die je dan “moet” doen maar wel een speler die je voor volgend seizoen toch nodig hebt.

Nummer 6 lijkt ook gewoon te lukken, hoe dan ook. Maar het is niet zo dat Ajax maar 1 transfer te gelijk doet een professionele club moet sowieso op 4/5 plekken te gelijk kunnen schakelen.

Wat je ook van Kroes vind, gelukkig komt er dan iemand die zo wel wat kan doen. Anders dan en schakel toevoegen. Kroes heeft gedaan wat er moest gebeuren. Denk niet dat Cruijf het zo had kunnen doen als Ajax niet van deze spelers had af geweest en dan doet hij het niet eens alleen. Hij heeft eigenlijk maar weinig te zeggen.

Over Rensink, als Ajax CL haalt dan ga ik er inderdaad vanuit ze voor Rensink gaan. Klein bedrag weet ik niet, dat wordt geschreven alleen de directeur zegt gewoon dat dit niet waar is. Neem wel aan dat er mondelinge afspraken zijn gemaakt. Laten we het hopen dat, dat gaat lukken dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door freakie --
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 januari 2026 - 14:11   quote  deeplink  
Misschien volgend jaar een middenveld met Steur, Mokia en Resink terwijl Bounida eigenlijk ook een (aanvallende) middenvelder is...

Volgens mij moet Bounida nog echt wel even wat fysiek sterker worden, geldt natuurlijk ook voor Mokio maar ik zie hem die stappen wel heel snel zetten. Wordt ook een topper zodra het kwartje bij hem valt.

Die berichten dat real madrid interesse in Bounida zou hebben geloof ik niet..zal wel door zijn zaakwaarnemer de lucht in geslingerd zijn.

Zou zomaar heel leuk kunnen worden volgend seizoen met Baas & Bouwman in het centrum Gaaei rechtsachter en dan onze Oekraïner als linksachter, moah. En dan nog 2 samoerai strijders in de selectie... Misschien, eventueel... Oscar Gloukh heel snel verkopen een Dolberg op zijn best en dan nog 1 seizoen onze Belg Mika die eindelijk wakker is geworden
..

Maarja, eerst een goede 2e helft neerzetten en 2de worden! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door AkaS --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0147550