|
|
p111
|
|
|
| Koopmeijers van Juventus mag weg,lijkt mij indien betaalbaar een prima oplossing op 6. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 - 14:11 schreef AkaS het volgende:Misschien volgend jaar een middenveld met Steur, Mokia en Resink terwijl Bounida eigenlijk ook een (aanvallende) middenvelder is... Volgens mij moet Bounida nog echt wel even wat fysiek sterker worden, geldt natuurlijk ook voor Mokio maar ik zie hem die stappen wel heel snel zetten. Wordt ook een topper zodra het kwartje bij hem valt. Die berichten dat real madrid interesse in Bounida zou hebben geloof ik niet..zal wel door zijn zaakwaarnemer de lucht in geslingerd zijn. Zou zomaar heel leuk kunnen worden volgend seizoen met Baas & Bouwman in het centrum Gaaei rechtsachter en dan onze Oekraïner als linksachter, moah. En dan nog 2 samoerai strijders in de selectie... Misschien, eventueel... Oscar Gloukh heel snel verkopen een Dolberg op zijn best en dan nog 1 seizoen onze Belg Mika die eindelijk wakker is geworden .. Maarja, eerst een goede 2e helft neerzetten en 2de worden! ;-) Oscar moet je nooit verkopen, heeft hoe dan ook meer leeftijd dan Steur en Mokio. Je moet daar volgend seizoen NOOIT, op gaan bouwen. Dat is veel en veel te licht. Gaaei ook niet op bouwen, verdedigend veel te zwak. Bouwman/Baas zal t wel worden, Baas kan Bouwman best meenemen in het goede gevoel en doet zeker niet onder bij Itakura en Sutalo. En dan heb je Janse en Kaplan eventueel ook nog. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Goede voetballer maar is hij niet te aanvallend ingesteld voor een 6? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Nou hij kan zeker op 6 voetballen en is een echte leider/coach. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Dan zal het huren zijn zonder koop optie, Koopmeiners is veel te duur, is niet te betalen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dan zal het huren zijn zonder koop optie, Koopmeiners is veel te duur, is niet te betalen Denk het ook maar hij voetbalt amper bij Juve,dus zou voor alle partijen een oplossing zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax heeft beet en deelt 2,5-jarig contract uit: 'Een van de grootste clubs van Europa' Artikel door Jonathan van Haaster
Ajax heeft Joel Lara definitief vastgelegd, zo meldt De Telegraaf. De topscout is een bekende van technisch directeur Jordi Cruijff en tekent een contract tot medio 2028 in de Johan Cruijff ArenA.
Lara is al vele jaren de vaste rechterhand van Cruijff. De 45-jarige Spanjaard volgde Cruijff toen laatstgenoemde werkzaam was bij Maccabi Tel Aviv, Chongqing Liangjiang, Shenzhen FC, Ecuador en FC Barcelona.
"Ik heb voor Ajax gekozen, omdat het een van de grootste clubs van Europa en misschien wel de wereld is”, laat Lara in een eerste reactie aan De Telegraaf weten. "Je kunt je voorstellen wat het voor mij betekent om eerst voor FC Barcelona en nu voor Ajax te mogen werken."
"Twee clubs met dezelfde filosofie, cultuur en manier van opleiden van jonge spelers. Uitgaand van balbezit en een groot geloof in de kwaliteiten van de speler", aldus Lara. De aanstaande komst van Maher Carrizo komt mede uit zijn koker en zo heeft hij al direct zijn invloed uit kunnen oefenen.
"Ik ken Jordi meer dan tien jaar en we hebben altijd een vergelijkbare visie gehad over modern voetbal. In veel situaties begrijpen we elkaar zonder te praten. We vertrouwen elkaar en in de voetballerij is het extreem belangrijk je te omringen met mensen die je kunt vertrouwen."
Lara gaat zijn scoutingswerkzaamheden inzette voor het eerste elftal, Jong Ajax en Ajax Onder 19. "Ik geef er de voorkeur aan in de schaduw te opereren. In al die jaren heb ik een sterk en wereldwijd netwerk opgebouwd en ik beschouw mezelf als iemand die dappere keuzes durft te maken., in voor- en tegenspoed."
****************************************************************************** Cruyff baart opzien hoor, hij heeft de afgelopen week al meer laten zien dan Kroes in een heel jaar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Dat wist ik niet, dacht dat hij een moderne 10 was, aanvallend ipv controlerend. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax heeft beet en deelt 2,5-jarig contract uit: 'Een van de grootste clubs van Europa' Artikel door Jonathan van Haaster Ajax heeft Joel Lara definitief vastgelegd, zo meldt De Telegraaf. De topscout is een bekende van technisch directeur Jordi Cruijff en tekent een contract tot medio 2028 in de Johan Cruijff ArenA. Lara is al vele jaren de vaste rechterhand van Cruijff. De 45-jarige Spanjaard volgde Cruijff toen laatstgenoemde werkzaam was bij Maccabi Tel Aviv, Chongqing Liangjiang, Shenzhen FC, Ecuador en FC Barcelona. "Ik heb voor Ajax gekozen, omdat het een van de grootste clubs van Europa en misschien wel de wereld is”, laat Lara in een eerste reactie aan De Telegraaf weten. "Je kunt je voorstellen wat het voor mij betekent om eerst voor FC Barcelona en nu voor Ajax te mogen werken." "Twee clubs met dezelfde filosofie, cultuur en manier van opleiden van jonge spelers. Uitgaand van balbezit en een groot geloof in de kwaliteiten van de speler", aldus Lara. De aanstaande komst van Maher Carrizo komt mede uit zijn koker en zo heeft hij al direct zijn invloed uit kunnen oefenen. "Ik ken Jordi meer dan tien jaar en we hebben altijd een vergelijkbare visie gehad over modern voetbal. In veel situaties begrijpen we elkaar zonder te praten. We vertrouwen elkaar en in de voetballerij is het extreem belangrijk je te omringen met mensen die je kunt vertrouwen." Lara gaat zijn scoutingswerkzaamheden inzette voor het eerste elftal, Jong Ajax en Ajax Onder 19. "Ik geef er de voorkeur aan in de schaduw te opereren. In al die jaren heb ik een sterk en wereldwijd netwerk opgebouwd en ik beschouw mezelf als iemand die dappere keuzes durft te maken., in voor- en tegenspoed." ****************************************************************************** Cruyff baart opzien hoor, hij heeft de afgelopen week al meer laten zien dan Kroes in een heel jaar! Is dat zo? Tot nu toe nog geen speler echt binnen? En deze lara is prima, maar zo heel bijzonder is dit niet? Ergens juist bijzonder, gebeurd eigenlijk nooit dat iemand zijn eigen mensen dan meeneemt op deze manier. Enige keer dat dit wel zo was, was met Mislintat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 01:44 schreef freakie het volgende:[..] Is dat zo? Tot nu toe nog geen speler echt binnen? En deze lara is prima, maar zo heel bijzonder is dit niet? Ergens juist bijzonder, gebeurd eigenlijk nooit dat iemand zijn eigen mensen dan meeneemt op deze manier. Enige keer dat dit wel zo was, was met Mislintat. Tja je kan het ook positief zien |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Sano....pfff wat maakt Ajax het toch moeilijk voor zichzelf en dan niet alleen op het veld tijdens wedstrijden...
Mooie speler maar zal heel ingewikkeld worden om nec zover te krijgen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Jaa je hebt gelijk. Misschien moet ik dat ook wel, maar ja realistisch is ook goed hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 20:14 schreef AkaS het volgende:Sano....pfff wat maakt Ajax het toch moeilijk voor zichzelf en dan niet alleen op het veld tijdens wedstrijden... Mooie speler maar zal heel ingewikkeld worden om nec zover te krijgen. Nou ja, andere spelers hadden ook ingewikkeld geweest toch? Denk dat Sano zo’n grote stap kan maken dat NEC daar eigenlijk geen nee tegen kan zeggen. Maar ja, Ajax is nu gewoon aan het schieten. Overal hengels aan het uitleggen. Heel goed wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 23:18 schreef freakie het volgende:[..] Jaa je hebt gelijk. Misschien moet ik dat ook wel, maar ja realistisch is ook goed hoor. Realistisch is dat ze volle bak bezig zijn, Cruyff laat daadwerkelijk zijn invloed zien.
Op dit moment hebben ze binnen Zinchenko. Ajax heeft zondagavond bekendgemaakt dat het een akkoord heeft bereikt met Arsenal en Oleksandr Zinchenko.
Ze hebben niet alleen interesse in Kodai Sano, ze hebben ook een poging gedaan om Wilfred Ndidi los te weken bij Besiktas. Daarnaast kunnen ze ook Fred contracteren, het zal dan waarschijnlijk een huurconstructie zijn.
NEC zal Sano niet laten gaan, daar kan een streep doot heen. Ook schijnt het zo te zijn dat Alvarez opnieuw in beeld is.
Dus al met al 4 opties voor de 6 positie. Ook zijn ze nog bezig met een rechtsback en hebben ze rechtsbuiten Carizzo zo goed als binnen naast doelman Maarten Paes.
Zelf hoop ik op de Nigeriaan Ndidi, die brengt lengte in het 11tal. Met name bij hoekschoppen kan dit een meerwaarde zijn al is Fred met zijn ervaring ook welkom.
Dus is Cruyff net Beuker tot nu toe realistisch gezien goed bezig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 10:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Realistisch is dat ze volle bak bezig zijn, Cruyff laat daadwerkelijk zijn invloed zien. Op dit moment hebben ze binnen Zinchenko. Ajax heeft zondagavond bekendgemaakt dat het een akkoord heeft bereikt met Arsenal en Oleksandr Zinchenko. Ze hebben niet alleen interesse in Kodai Sano, ze hebben ook een poging gedaan om Wilfred Ndidi los te weken bij Besiktas. Daarnaast kunnen ze ook Fred contracteren, het zal dan waarschijnlijk een huurconstructie zijn. NEC zal Sano niet laten gaan, daar kan een streep doot heen. Ook schijnt het zo te zijn dat Alvarez opnieuw in beeld is. Dus al met al 4 opties voor de 6 positie. Ook zijn ze nog bezig met een rechtsback en hebben ze rechtsbuiten Carizzo zo goed als binnen naast doelman Maarten Paes. Zelf hoop ik op de Nigeriaan Ndidi, die brengt lengte in het 11tal. Met name bij hoekschoppen kan dit een meerwaarde zijn al is Fred met zijn ervaring ook welkom. Dus is Cruyff net Beuker tot nu toe realistisch gezien goed bezig. Oww zeker! Dat is nu zeker realistisch, of de verhalen waar zijn moet je altijd maar afwachten. Vandaar dat ik dat vrijdag(?) zei. De realiteit is nu dat er wordt doorgepakt. Heel fijn dus. Dat ze bezig zijn zegt niet zoveel. We hebben allemaal verhalen gehoord, er zijn geruchten en of het zo is moet je dan maar afwachten. Dus de realiteit blijft ook dat alleen Zinchenko binnen is en een scout die al in het verleden met Cruijf heeft gewerkt.
Ben tevreden met iedereen, hoop inderdaad op Fred of Ndidi. Dat zou echt heel goed nieuws zijn. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De komst van Chermont is uitgesteld tot komende zomer. Santos wil de Braziliaanse rechtsback niet verhuren met een optie tot koop.
Cruijff denkt op dit moment de koopsom van drie miljoen euro beter te kunnen besteden laat de telegraaf weten.
In principe hebben ze natuurlijk de japanner al binnen voor een half jaar |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het kan zo maar weer Alvarez worden nu Ajax heeft gemerkt dat NEC niet overstag gaat.
Wel jammer had graag Sano bezig gezien of Ndidi
Wordt vervolgd |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Het kan ook weer zo gaan zijn dat we overal naast gaan grijpen en het zonder nieuwe 6 moeten doen tot de zomer.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 19:22 schreef bertus bikkel het volgende:Het kan ook weer zo gaan zijn dat we overal naast gaan grijpen en het zonder nieuwe 6 moeten doen tot de zomer.... Ik denk dat de 6 positie wel gaat lukken, we hebben morgen nog en Cruyff heeft wel gezien dat Ajax een kwaliteits injectie benodigd heeft. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Ja klopt, en niet alleen een 6...vrees ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Een rechtbuiten Carizza is ook zo als binnen wat ik gelezen heb |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Je hebt kwaliteit naast een 6, toch wel genoeg lopen. Gaat vooral om de leeftijd van de spelers die veel te laag is op dit moment.
Met de 2 backs heb je dat nu redelijk goed. Maar precies wat ik tegen Huntelaar zei. Er is niks binnen, behalve de linksback(een 2e keeper dan ook vooruit) en een trainer die Cruijf goed kent. Dat is feitelijk wat er is, de rest van de geruchten, zijn geruchten tot ze waarheid zijn.
Dan kunnen we zeggen dat het slagvaardig is, het lijkt er ook wel op dat het zo is. Maar je kan je ook afvragen of dit niet te rigoureus is in 5 dagen is er vanalles ineens aan de hand. Ik vind het bijzonder, daar had Cruijf ook al eerder wat mee kunnen doen. Wat dat betreft, is er tot nu toe dus maar 1 speler binnen(wel belangrijk en super onderhandeld)
Ik geloof wel dat Ajax echt wel met een 6 gaat komen. Kan bijna niet anders. Geloof niet dat ze dat niet voor elkaar kunnen krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Huhh 1 speler? Ze zijn laat maar volgens mij met Tomiyasu, Paulo Da Silva. Zinchenco Maarten Paes, Carriza (al in Amsterdam), hebben ze tijdens de winter best aardig wat spelers binnen gehaald en zijn er ook best wat weg gegaan |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Ajax is definitief het lachertje van de eredivisie geworden. Hele seizoen klagen dat er een goede, ervaren 6 wordt gemist en dan zijn we inmiddels einde transferperiode en je kan het wel raden.... geen 6!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:Huhh 1 speler? Ze zijn laat maar volgens mij met Tomiyasu, Paulo Da Silva. Zinchenco Maarten Paes, Carriza (al in Amsterdam), hebben ze tijdens de winter best aardig wat spelers binnen gehaald en zijn er ook best wat weg gegaan Tomiyasu kan je niet op Cruijff zetten. Dan als je leest, zeg ik 1 speler en Paes. Carriza is er ook wel. Dus zeg 2 want Paes of welke 2e keeper ook. Die had elke halve zool gehaald. Dus ja op dit moment is er 1 speler gehaald in deze winterperiode. + Paes. Meer niet. Da Silva is niet een eerste elftal speler, er worden daar zoveel spelers voor gehaald, elke transferperiode is dat.
We kunnen dan wel heel lyrisch doen over wat er nu gebeurd maar realistisch is dat niet. En dan moet je hopen dat deze spelers slagen. Beetje getemperde verwachtingen lijkt mij niet heel verkeerd.
Ik ben zeker blij met wat ze “lijken” te proberen. Maar resultaat in een verdedigende middenvelder is er (nog) niet.
Vertrokken spelers hoor je dan over dat Kroes Moro dan weer verkeerd heeft gedaan. Van Boomen is gelukkig verhuurd ja. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 23:29 schreef AkaS het volgende:Ajax is definitief het lachertje van de eredivisie geworden. Hele seizoen klagen dat er een goede, ervaren 6 wordt gemist en dan zijn we inmiddels einde transferperiode en je kan het wel raden.... geen 6!!! Nou ja lachertje. Je kan wel iedereen willen halen maar dat is ook niet helemaal wat je wil. Ben het eens hoor dat dit echt wel zwak is. Al is het ergens best de realiteit van de transferperiodes. Laatste dagen van zo’n periode gaan er vaak wat ballen nog rollen. Zoals nu met Alvarez, daar kan je soms best een goede deal uit halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 00:34 schreef freakie het volgende:[..] Nou ja lachertje. Je kan wel iedereen willen halen maar dat is ook niet helemaal wat je wil. Ben het eens hoor dat dit echt wel zwak is. Al is het ergens best de realiteit van de transferperiodes. Laatste dagen van zo’n periode gaan er vaak wat ballen nog rollen. Zoals nu met Alvarez, daar kan je soms best een goede deal uit halen. Ze hebben ook geen zak met 20 miljoen om een 6 te halen die Ajax direct beter maakt, die tijd is voorbij, dit zou AkaS moeten weten. En spelers van dat niveau laten ze niet 1-2-3 gaan.
Daarnaast vind ik dat ze al goed hun best hebben gedaan wat betreft wintertranfers |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 09:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ze hebben ook geen zak met 20 miljoen om een 6 te halen die Ajax direct beter maakt, die tijd is voorbij, dit zou AkaS moeten weten. En spelers van dat niveau laten ze niet 1-2-3 gaan. Daarnaast vind ik dat ze al goed hun best hebben gedaan wat betreft wintertranfers Gelijk hoor, ze gaan al heel ver nu. Je kan ook eigenlijk niet komen met een 10e keus en dan hopen dat het goed komt. Dan is Regeer niet heel veel slechter. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| Haal die Resink nu , voor het weer te laat is |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op maandag 02 februari 2026 - 19:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het kan zo maar weer Alvarez worden nu Ajax heeft gemerkt dat NEC niet overstag gaat. Wel jammer had graag Sano bezig gezien of Ndidi Wordt vervolgd Of Resink , stuk goedkoper ook , en wordt steeds beter , let maar op |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: En nog klein beetje lengte ook , ook wel handig 1.86 m |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Het probleem is dat Resink volgens mij niet te koop is in de de winter transfer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Resink en Sano gaan halverwege het seizoen niet weg, beide clubs zijn daar vasthoudend in.
Mochten ze voor 1 vd bovenstaande spelers gaan vd zomer is huren zonder optie tot koop nog een mogelijkheid, misschien Alvarez, Fred of Nørgaard van Arsenal
Meer opties zijn er niet of het wordt Ndidi (mijn voorkeur) maar die schijnt weer te duur te zijn.
Helaas wordt het lastig dat ze nog een 6 halen op dit moment |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nou dan pist ajax dus weer overal naast , pffff |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kan maar ik zet mijn geld op Alvarez voor het sluiten vd markt vanavond |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Even afwachten, lijkt er wel op. Maar Rensink was niet te koop(zou trouwens ook niet “goedkoper” zijn. Denk dat we die illusie nu moeten vergeten. Die 7 miljoen gaat overal langs, dit zou niet op papier staan.
Die 7 miljoen is ontkent door de TD van Groningen. Dan kan het zijn dat met Rensink is afgesproken dat hij zeker weg mag volgende zomer. Natuurlijk logisch. Sano, lijkt zeker geprobeerd te zijn. Als je iets mag geloven dan zo’n 10 miljoen. Dat vind ik al heel ver gaan als dat waar is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik ook wel eigenlijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Waar haal jij “goedkoper” vandaan? Dat is in geen enkele manier ook maar echt duidelijk. Hij heeft NU in ieder geval geen afspraak of clausule. Dus als je hem nu wil kopen ben je net zoveel kwijt als Sano en dan willen ze hem nog niet verkopen. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja want een 6 met ervaring helpt ons wel voor de 2e plaats in de competitie.
Voor nu geef ik NEC de meeste kans |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax waagt ultieme poging bij Fenerbahçe: bod voor Álvarez én Fred Dylan ter Laak
3 feb. 2026 10:35 CET
Ajax is er vlak voor het sluiten van de transferwindow nog altijd niet in geslaagd om een geschikte controleur te strikken. De Amsterdammers lijken nu echter nog een ultieme poging te wagen. Volgens de Turkse journalist Bersan Taskaya is er bij Fenerbahçe nogmaals een bod ingediend voor Edson Álvarez en Fred.
De namen van het tweetal komen niet uit de lucht vallen. Ajax wordt al langere tijd gelinkt aan hun komst. Rond Álvarez speelde er afgelopen zomer al het een en ander. De Mexicaanse middenvelder werd in verband gebracht met een terugkeer bij Ajax, maar dat kwam uiteindelijk niet tot stand. Álvarez vertrok in plaats daarvan op huurbasis naar Fenerbahçe.
Fred is daarentegen meer recent pas in beeld gekomen bij Ajax. De Amsterdammers wilden zich deze winter dolgraag versterken met een nieuwe controleur en zocht daarom contact met een groot aantal spelers. Ook Fred werd benaderd. Zijn komst blijkt echter ook een lastig verhaal: Fenerbahçe wil graag een grote som met geld zien voor de Braziliaanse middenvelder. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dat we een streep kunnen zetten voor de 6 positie.
Het Turkse gerucht dat #Ajax een bod heeft gedaan op Edson Alvarez kan de prullenbak in.
De door Fenerbahce gehuurde speler van West Ham United mag niet rechtstreeks van Fener naar Ajax en moet eerst ‘terug’ naar West Ham. Dat kan sinds maandagavond niet meer omdat de deadline in Engeland gisteravond is verstreken.
Ook Fred komt niet meer omdat Fenerbahçe eerst N’Golo Kanté wil contracteren, en dit schijnt niet meer door te gaan.
Ik denk dat we de 6 positie op ons buik kunnen schrijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik denk dat we een streep kunnen zetten voor de 6 positie. Het Turkse gerucht dat #Ajax een bod heeft gedaan op Edson Alvarez kan de prullenbak in. De door Fenerbahce gehuurde speler van West Ham United mag niet rechtstreeks van Fener naar Ajax en moet eerst ‘terug’ naar West Ham. Dat kan sinds maandagavond niet meer omdat de deadline in Engeland gisteravond is verstreken. Ook Fred komt niet meer omdat Fenerbahçe eerst N’Golo Kanté wil contracteren, en dit schijnt niet meer door te gaan. Ik denk dat we de 6 positie op ons buik kunnen schrijven ja helaas , misschien 3e plek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Of 4e al hebben we wel 2 nieuwe backs.
En een rechtsbuiten waar ik van denk waarom een nieuwe rechtsbuiten omdat Moro weg is ?
We hebben Bounida, Berghuis, Edvardsen en Cloukh, die kunnen allen vanaf die positie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 15:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Of 4e al hebben we wel 2 nieuwe backs. En een rechtsbuiten waar ik van denk waarom een nieuwe rechtsbuiten omdat Moro weg is ? We hebben Bounida, Berghuis, Edvardsen en Cloukh, die kunnen allen vanaf die positie Ik neem wel aan dat ze van alles proberen. Maar ja inderdaad waarom haal je zo’n speler? Omdat je denk ik al voorsorteert op volgend seizoen. Godts, edvardsen en Berghuis gaan dan weg? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 16:13 schreef freakie het volgende:[..] Ik neem wel aan dat ze van alles proberen. Maar ja inderdaad waarom haal je zo’n speler? Omdat je denk ik al voorsorteert op volgend seizoen. Godts, edvardsen en Berghuis gaan dan weg? Dit zou heel goed kunnen, ook was hij niet duur, hij meldt zich wel eerst bij jong. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Is opzich slim aankopen zo natuurlijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja daarnaast heb ik wat beelden gezien. Wat me dan opvslt is hij explosief, snel en een hard schot, het lijkt me een goede aankoop al kan hij misschien aanpassings problemen krijgen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajax lijkt helemaal klaar te zijn. Al denk ik, dat de slechtste posities zijn ingevuld(Links en Rechtsback). Kan het mij ook best wel wat doen dat ze dan geen 6 hebben kunnen halen(misschien gaat er nog wel iets gebeuren maar kleine kans).
Regeer doet het niet slecht, Itakura lijkt ook prima en uiteindelijk kan je ook als hrt gaat lopen daar in wisselen. |
|
|
|