BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zaterdag 31 januari 2026 - 14:48   quote  deeplink  
Koopmeijers van Juventus mag weg,lijkt mij indien betaalbaar een prima oplossing op 6.
freakie
 freakie - zaterdag 31 januari 2026 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 14:11 schreef AkaS het volgende:
Misschien volgend jaar een middenveld met Steur, Mokia en Resink terwijl Bounida eigenlijk ook een (aanvallende) middenvelder is...

Volgens mij moet Bounida nog echt wel even wat fysiek sterker worden, geldt natuurlijk ook voor Mokio maar ik zie hem die stappen wel heel snel zetten. Wordt ook een topper zodra het kwartje bij hem valt.

Die berichten dat real madrid interesse in Bounida zou hebben geloof ik niet..zal wel door zijn zaakwaarnemer de lucht in geslingerd zijn.

Zou zomaar heel leuk kunnen worden volgend seizoen met Baas & Bouwman in het centrum Gaaei rechtsachter en dan onze Oekraïner als linksachter, moah. En dan nog 2 samoerai strijders in de selectie... Misschien, eventueel... Oscar Gloukh heel snel verkopen een Dolberg op zijn best en dan nog 1 seizoen onze Belg Mika die eindelijk wakker is geworden
..

Maarja, eerst een goede 2e helft neerzetten en 2de worden! ;-)
Oscar moet je nooit verkopen, heeft hoe dan ook meer leeftijd dan Steur en Mokio. Je moet daar volgend seizoen NOOIT, op gaan bouwen. Dat is veel en veel te licht. Gaaei ook niet op bouwen, verdedigend veel te zwak. Bouwman/Baas zal t wel worden, Baas kan Bouwman best meenemen in het goede gevoel en doet zeker niet onder bij Itakura en Sutalo. En dan heb je Janse en Kaplan eventueel ook nog.
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 januari 2026 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 14:48 schreef p111 het volgende:
Koopmeijers van Juventus mag weg,lijkt mij indien betaalbaar een prima oplossing op 6.
Goede voetballer maar is hij niet te aanvallend ingesteld voor een 6?
p111
 p111 - zaterdag 31 januari 2026 - 15:38   quote  deeplink  
Nou hij kan zeker op 6 voetballen en is een echte leider/coach.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 januari 2026 - 15:54   quote  deeplink  
Dan zal het huren zijn zonder koop optie, Koopmeiners is veel te duur, is niet te betalen
p111
 p111 - zaterdag 31 januari 2026 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 15:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dan zal het huren zijn zonder koop optie, Koopmeiners is veel te duur, is niet te betalen
Denk het ook maar hij voetbalt amper bij Juve,dus zou voor alle partijen een oplossing zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 januari 2026 - 19:40   quote  deeplink  
Ajax heeft beet en deelt 2,5-jarig contract uit: 'Een van de grootste clubs van Europa'
Artikel door Jonathan van Haaster

Ajax heeft Joel Lara definitief vastgelegd, zo meldt De Telegraaf. De topscout is een bekende van technisch directeur Jordi Cruijff en tekent een contract tot medio 2028 in de Johan Cruijff ArenA.

Lara is al vele jaren de vaste rechterhand van Cruijff. De 45-jarige Spanjaard volgde Cruijff toen laatstgenoemde werkzaam was bij Maccabi Tel Aviv, Chongqing Liangjiang, Shenzhen FC, Ecuador en FC Barcelona.

"Ik heb voor Ajax gekozen, omdat het een van de grootste clubs van Europa en misschien wel de wereld is”, laat Lara in een eerste reactie aan De Telegraaf weten. "Je kunt je voorstellen wat het voor mij betekent om eerst voor FC Barcelona en nu voor Ajax te mogen werken."

"Twee clubs met dezelfde filosofie, cultuur en manier van opleiden van jonge spelers. Uitgaand van balbezit en een groot geloof in de kwaliteiten van de speler", aldus Lara. De aanstaande komst van Maher Carrizo komt mede uit zijn koker en zo heeft hij al direct zijn invloed uit kunnen oefenen.

"Ik ken Jordi meer dan tien jaar en we hebben altijd een vergelijkbare visie gehad over modern voetbal. In veel situaties begrijpen we elkaar zonder te praten. We vertrouwen elkaar en in de voetballerij is het extreem belangrijk je te omringen met mensen die je kunt vertrouwen."

Lara gaat zijn scoutingswerkzaamheden inzette voor het eerste elftal, Jong Ajax en Ajax Onder 19. "Ik geef er de voorkeur aan in de schaduw te opereren. In al die jaren heb ik een sterk en wereldwijd netwerk opgebouwd en ik beschouw mezelf als iemand die dappere keuzes durft te maken., in voor- en tegenspoed."

Cruyff baart opzien hoor, hij heeft de afgelopen week al meer laten zien dan Kroes in een heel jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2026 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 januari 2026 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 15:38 schreef p111 het volgende:
Nou hij kan zeker op 6 voetballen en is een echte leider/coach.
Dat wist ik niet, dacht dat hij een moderne 10 was, aanvallend ipv controlerend.
freakie
 freakie - zondag 01 februari 2026 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax heeft beet en deelt 2,5-jarig contract uit: 'Een van de grootste clubs van Europa'
Artikel door Jonathan van Haaster

Ajax heeft Joel Lara definitief vastgelegd, zo meldt De Telegraaf. De topscout is een bekende van technisch directeur Jordi Cruijff en tekent een contract tot medio 2028 in de Johan Cruijff ArenA.

Lara is al vele jaren de vaste rechterhand van Cruijff. De 45-jarige Spanjaard volgde Cruijff toen laatstgenoemde werkzaam was bij Maccabi Tel Aviv, Chongqing Liangjiang, Shenzhen FC, Ecuador en FC Barcelona.

"Ik heb voor Ajax gekozen, omdat het een van de grootste clubs van Europa en misschien wel de wereld is”, laat Lara in een eerste reactie aan De Telegraaf weten. "Je kunt je voorstellen wat het voor mij betekent om eerst voor FC Barcelona en nu voor Ajax te mogen werken."

"Twee clubs met dezelfde filosofie, cultuur en manier van opleiden van jonge spelers. Uitgaand van balbezit en een groot geloof in de kwaliteiten van de speler", aldus Lara. De aanstaande komst van Maher Carrizo komt mede uit zijn koker en zo heeft hij al direct zijn invloed uit kunnen oefenen.

"Ik ken Jordi meer dan tien jaar en we hebben altijd een vergelijkbare visie gehad over modern voetbal. In veel situaties begrijpen we elkaar zonder te praten. We vertrouwen elkaar en in de voetballerij is het extreem belangrijk je te omringen met mensen die je kunt vertrouwen."

Lara gaat zijn scoutingswerkzaamheden inzette voor het eerste elftal, Jong Ajax en Ajax Onder 19. "Ik geef er de voorkeur aan in de schaduw te opereren. In al die jaren heb ik een sterk en wereldwijd netwerk opgebouwd en ik beschouw mezelf als iemand die dappere keuzes durft te maken., in voor- en tegenspoed."

Cruyff baart opzien hoor, hij heeft de afgelopen week al meer laten zien dan Kroes in een heel jaar!
Is dat zo? Tot nu toe nog geen speler echt binnen? En deze lara is prima, maar zo heel bijzonder is dit niet? Ergens juist bijzonder, gebeurd eigenlijk nooit dat iemand zijn eigen mensen dan meeneemt op deze manier. Enige keer dat dit wel zo was, was met Mislintat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0130128