|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja daarnaast heb ik wat beelden gezien. Wat me dan opvslt is hij explosief, snel en een hard schot, het lijkt me een goede aankoop al kan hij misschien aanpassings problemen krijgen Ja precies, maar die aanpassing is bij meerdere spelers in het verleden wel geweest. Kijk naar Alvarez en Neres. Dus inderdaad, lijkt me een slimme aankoop. Deze kan je zeker op het conto van Cruijf zetten. Alleen voor dit seizoen toch ook best gefaald. Er komt gewoon geen 6 binnen. Dat is niet acceptabel eigenlijk. Het praten over mogelijkheden had begin van het seizoen al gestart moeten zijn.
Regeer hardwerkende en weinig fouten makende speler. Heeft gewoon niet heel veel extras. Hoeft niet, maar je wil wel iemand die dat kan. Nou heb je met Tomiyasu en Zinchovic(ik kan zijn naam nog niet goed) wel 2 spelers die ervaring en vooral pit brengen. Als ik Tomiyasu zo zag, die was iedereen al aan het neerzetten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 19:09 schreef freakie het volgende:[..] Ja precies, maar die aanpassing is bij meerdere spelers in het verleden wel geweest. Kijk naar Alvarez en Neres. Dus inderdaad, lijkt me een slimme aankoop. Deze kan je zeker op het conto van Cruijf zetten. Alleen voor dit seizoen toch ook best gefaald. Er komt gewoon geen 6 binnen. Dat is niet acceptabel eigenlijk. Het praten over mogelijkheden had begin van het seizoen al gestart moeten zijn. Regeer hardwerkende en weinig fouten makende speler. Heeft gewoon niet heel veel extras. Hoeft niet, maar je wil wel iemand die dat kan. Nou heb je met Tomiyasu en Zinchovic(ik kan zijn naam nog niet goed) wel 2 spelers die ervaring en vooral pit brengen. Als ik Tomiyasu zo zag, die was iedereen al aan het neerzetten. Ik ben ook best teleurgesteld dat er geen 6 is gekomen, ze hebben genoeg tijd gehad al begrijp ik wel dat spelers halen in de winterstop aktijd lastig is omdat clubs spelers niet snel laten gaan, ze willen met goede spelers het seizoen afmaken wat logisch is kijkende naar NEC en FC Groningen.
Hadden ze genoeg miljoenen dan is het ergens nog niet verstandig als spelers na het seizoen goedkoper zijn daarnaast is er meer keus
We wachten af hoe het Ajax vetgaat met de nieuwe spelers die ze wel hebben gehaald. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Voormalig Ajax-scout enthousiast: 'Toptalent, dat is andere koek dan Gloukh' Vandaag om 17:36
Ajax heeft met Maher Carrizo een toptalent in huis gehaald. Dat stelt voormalig scout Hans van der Zee, die zeer lovend is over de negentienjarige Argentijnse dribbelaar.
Als scout van Ajax was Van der Zee verantwoordelijk voor Zuid-Amerika. Hij was onder meer betrokken bij de transfers van Antony en Lisandro Martínez. "Carrizo is een toptalent", zegt hij tegen Het Parool. "Ik heb hem vaak live gezien. Afgelopen seizoen was hij basisspeler bij Vélez Sarsfield. In de Copa Libertadores, de Champions League van Zuid-Amerika, scoorde hij vorig seizoen vijf keer."
Volgens Van der Zee heeft Carrizo een goede dribbel, goed schot en goede vrije trap. "Hij is ongeveer 1,80 meter en lichtgebouwd", aldus de scout. "Carrizo heeft een bovengemiddelde startsnelheid en hij is ook snel in de diepte. Dat is andere koek dan Oscar Gloukh, die nu geregeld rechtsbuiten staat bij Ajax." Over de Israëlische spelmaker was Van der Zee eerder al kritisch.
De voormalige talentenspeurder is over Carrizo dus wel enthousiast, maar predikt geduld. "Carrizo is een creatieve rechtsbuiten die wel even aanpassing nodig heeft. Zijn voorzetten zijn nog wisselvallig. Normaal moet zo’n jongen op de bank beginnen, maar Ajax heeft momenteel niet één rechtsbuiten van niveau. Dus hij gaat zeker speeltijd krijgen."
Carrizo kwam in totaal 52 keer in actie voor Vélez Sarsfield, waarin hij elf keer scoorde. De vleugelaanvaller tekende op Deadline Day een contract tot de zomer van 2030 in de Johan Cruijff Arena. Directeur voetbal Marijn Beuker legde al uit dat de Argentijnse jeugdinternational minuten gaat maken in zowel het eerste elftal als het beloftenteam |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik moet onderhand toch wel weer eens even mijn gal kwijt.
Wat wordt ik schijt en schijtziek van het beleid van Ajax. En wat ben ik blij dat er weer hoop is op een nieuwe en betere weg die ingeslagen kan worden onder Cruijff. Neemt niet weg dat ik Beuker nog liever vandaag dan morgen zie gaan en Louis van Gaal er achteraan.
Vorig jaar de zomer verlies je misschien niet je beste speler, maar wel de belangrijkste in de naam van Jordan Henderson. Een nieuwe 6 is topprioriteit en die komt niet. Het moet een speler met ervaring zijn en uiteindelijk ga je van ellende een James McConnell huren van Liverpool. Dat sloeg noch kant, noch wal.
Dan is het winter. Hoe slecht Ajax ook is, de weg maar plek 2 is vrij en dat levert de broodnodige miljoenen op. Ajax heeft de 6 als topprioriteit en al snel in de window zijn Taylor en Moro verkocht. Ajax is vervolgens niet in staat tijdig een 6 te halen, sterker nog, er is weer geen 6 in een elftal met totale disbalans. En hou alsjeblieft op alsof het hogere wiskunde is. Er zijn opties zat. En dan kun je Regeer, Itakura en Zinchenko daar hebben, iedereen weet dat dat geen optimale 6-en zijn. En Zinchenko heb je nodig om onze clown Wijndal eruit te houden.
Je had gewoon 2e kunnen worden, maar denk meer en meer dat Ajax plek 4 gaat krijgen.
Het enige wat me wel even goed stemt, is dat er weer een keer gescout wordt in Zuid-Amerika.
Edit: En dan wil ik er nog even aan toevoegen dat een ervaren 6 niet eens perse hoeft als je het niet kunt betalen. Je kan ook op andere plekken ervaring hebben, denk aan onze nieuwe Japanner en Oekraïner bijvoorbeeld. Er waren opties zat als je op tijd was geweest. Sterker nog, opties met behoorlijk wat potentiële restwaarde. En ik hoop echt dat Cruijff voor de zomer daar al zijn slag gaat slaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2026 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat betreft Beuker en van Gaal moeten ze Danny Blind achter na gaan dus volledig mee eens. Ze hebben ondertussen bij Ajax niet stil gezeten tav aankopen tijdens de winterstop. dit kunnen we ze niet verwijten. Meestal haalden ze weinig tot niets tijdens de winterstop
Wel dat ze geen 6 hebben kunnen halen door salaris eisen, of doordat sommigen eenvoudig te duur waren. Dit is moeilijk te verteren omdat de 6 positie enorm belangrijk is omdat een aantal binnen de selectie niet het niveau hebben.
Het kan zo maar zijn dat we hierdoor niet 2e worden, tja dan is het leed niet te overzien want Ajax heeft de broodnodige miljoenen nodig om weer Ajax te worden.
Ik denk dat Cruyff van de zomer pas echt aan het werk gaat, ik vermoed dat hij in eerste instantie gaat puinruimen in de directie. Hij heeft laten weten dat Ajax er volgend seizoen direct moet staan, Kroes had het eerder dat het nog jaren gaat duren. Dus Cruyff stelt zijn doelen. hier hou ik wel van
Ik ben blij met de nieuwe aanwinsten maar diep teleurgesteld dat er geen 6 is gekomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 21:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wat betreft Beuker en van Gaal moeten ze Danny Blind achter na gaan dus volledig mee eens. Ze hebben ondertussen bij Ajax niet stil gezeten tav aankopen tijdens de winterstop. dit kunnen we ze niet verwijten. Meestal haalden ze weinig tot niets tijdens de winterstop Wel dat ze geen 6 hebben kunnen halen door salaris eisen, of doordat sommigen eenvoudig te duur waren. Dit is moeilijk te verteren omdat de 6 positie enorm belangrijk is omdat een aantal binnen de selectie niet het niveau hebben. Het kan zo maar zijn dat we hierdoor niet 2e worden, tja dan is het leed niet te overzien want Ajax heeft de broodnodige miljoenen nodig om weer Ajax te worden. Ik denk dat Cruyff van de zomer pas echt aan het werk gaat, ik vermoed dat hij in eerste instantie gaat puinruimen in de directie. Hij heeft laten weten dat Ajax er volgend seizoen direct moet staan, Kroes had het eerder dat het nog jaren gaat duren. Dus Cruyff stelt zijn doelen. hier hou ik wel van Ik ben blij met de nieuwe aanwinsten maar diep teleurgesteld dat er geen 6 is gekomen. Dat is volkomen bullshit. Ten eerste weet je dat grote spelers duur zijn, dat weet je heel ver van te voren al. En nogmaals, er waren ook goedkopere jongere opties. Ik noem een Resink. Als je die meteen na Taylor had gehaald, had je hem gehad. Bovendien nog eens een complete middenvelder ook en gewoon al aanvoerder van FCG. Maar dat is niet meer dan een optie. Een arosario die niet wekelijks bij Porto speelt. Defensief wat beter, Nederlands en ervaring. Je had een Ludovit Reis kunnen halen, die gewoon betaalbaar was. Je had Lobotka, wat nog altijd zonde is dat hij weg ging, terug kunnen halen. Die speelt ook niet veel meer. Je had een kans kunnen wagen op Sangaré, die fysiek sterk is, ervaring heeft en een mentaliteit van hier tot waar je u tegen zegt. Opties zat, nog veel meer dan wat ik hier noem. Het is gewoon hele grove nalatigheid.
En ook Menno Geelen moet zo snel mogelijk terug naar zijn oude functie. Laat Michael Kinsbergen of Martin Sturkenboom maar de AD zijn. Dan is dit zo afgelopen.
Het kan niet zo zijn dat je 2 transferperiodes een 6 als topprioriteit hebt en er niet een kunt halen. Maar je ondertussen wel scheel betaald voor Gloukh en Moro.
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 21:09 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is volkomen bullshit. Ten eerste weet je dat grote spelers duur zijn, dat weet je heel ver van te voren al. En nogmaals, er waren ook goedkopere jongere opties. Ik noem een Resink. Als je die meteen na Taylor had gehaald, had je hem gehad. Bovendien nog eens een complete middenvelder ook en gewoon al aanvoerder van FCG. Maar dat is niet meer dan een optie. Een arosario die niet wekelijks bij Porto speelt. Defensief wat beter, Nederlands en ervaring. Je had een Ludovit Reis kunnen halen, die gewoon betaalbaar was. Je had Lobotka, wat nog altijd zonde is dat hij weg ging, terug kunnen halen. Die speelt ook niet veel meer. Je had een kans kunnen wagen op Sangaré, die fysiek sterk is, ervaring heeft en een mentaliteit van hier tot waar je u tegen zegt. Opties zat, nog veel meer dan wat ik hier noem. Het is gewoon hele grove nalatigheid. En ook Menno Geelen moet zo snel mogelijk terug naar zijn oude functie. Laat Michael Kinsbergen of Martin Sturkenboom maar de AD zijn. Dan is dit zo afgelopen. Het kan niet zo zijn dat je 2 transferperiodes een 6 als topprioriteit hebt en er niet een kunt halen. Maar je ondertussen wel scheel betaald voor Gloukh en Moro. Ik hoor zo vaak Rensink, maar op wat is gebaseerd dat Rensink niet duur is? Gewoon iemand halen is nou juist niet wat Ajax moet doen. De rest die jij noemt, weet niet of dit allemaal echt veel en veel beter is. En of je daar volgend jaar dan ook wat aan zou kunnen hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 22:01 schreef freakie het volgende:[..] Ik hoor zo vaak Rensink, maar op wat is gebaseerd dat Rensink niet duur is? Gewoon iemand halen is nou juist niet wat Ajax moet doen. De rest die jij noemt, weet niet of dit allemaal echt veel en veel beter is. En of je daar volgend jaar dan ook wat aan zou kunnen hebben. Ga ze stuk voor stuk maar eens bekijken voor je het zegt en ga dan roepen of ze beter zijn dan wat wij hebben. Als ik enkel Rosario zie spelen, dat is zo volwassen en stabiel. En bij een ploeg die fors beter is dan dit Ajax momenteel. Op 6 en 8 hebben we op de potentie van Steur na, namelijk maar ondermaatse zooi lopen. Inclusief Jorty Mokio.
En Resink is inderdaad een optie en niet meer als dat. Maar met de complete stijl die hij heeft en eigenlijk op alle posities op het middenveld kan spelen, plus de ervaring van een aanvoerder, had ik het voor 10 miljoen ook gedrufd. En dat geld was er, maar daar moest weer een buitenspeler voor komen. En nogmaals, het is niets meer dan een optie. En daar heb je niet alleen volgend jaar wat aan, maar over 5 jaar nog. Omdat daar wel restwaarde op zit en het spelers zijn die in potentie nog veel beter kunnen of al een respectabel niveau hebben. Op het middenveld is er na Steur niet een die Ajax één trede omhoog gaat brengen.
Het zegt genoeg dat het al jaren spelers in en uit gaan en er niet één keer een selectie staat waar je echt even een paar jaar mee door kan. En op heel veel posities zijn veel betere spelers haalbaar en gewoon te koop.
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 21:09 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is volkomen bullshit. Ten eerste weet je dat grote spelers duur zijn, dat weet je heel ver van te voren al. En nogmaals, er waren ook goedkopere jongere opties. Ik noem een Resink. Als je die meteen na Taylor had gehaald, had je hem gehad. Bovendien nog eens een complete middenvelder ook en gewoon al aanvoerder van FCG. Maar dat is niet meer dan een optie. Een arosario die niet wekelijks bij Porto speelt. Defensief wat beter, Nederlands en ervaring. Je had een Ludovit Reis kunnen halen, die gewoon betaalbaar was. Je had Lobotka, wat nog altijd zonde is dat hij weg ging, terug kunnen halen. Die speelt ook niet veel meer. Je had een kans kunnen wagen op Sangaré, die fysiek sterk is, ervaring heeft en een mentaliteit van hier tot waar je u tegen zegt. Opties zat, nog veel meer dan wat ik hier noem. Het is gewoon hele grove nalatigheid. En ook Menno Geelen moet zo snel mogelijk terug naar zijn oude functie. Laat Michael Kinsbergen of Martin Sturkenboom maar de AD zijn. Dan is dit zo afgelopen. Het kan niet zo zijn dat je 2 transferperiodes een 6 als topprioriteit hebt en er niet een kunt halen. Maar je ondertussen wel scheel betaald voor Gloukh en Moro. Ik dacht dat wij het ver eens waren, maar inderdaad is dit niet zo. Wel dat er allang een 6 had moeten zijn.
Ben het overigens niet eens dat Resink te halen was.
Benfica heeft aan aan de deur geklopt in Groningen tijdens dat gesprek heeft Groningen laren weten dat er niet te onderhandelen viel. Na dit seizoen mogen ze terug komen, denk je nou echt dat ze dan Resink naar Ajax hadden laten gaan ?
Voor de rest ben ik het met je eens, de 6 is misschien wel de belangrijkste schakel, een goede controleur is zowel verdedigend als ook in de voortzetting belangrijk. Ik had graag Ndidi of Sangaré zien komen.
Nu hoop ik na dit seizoen op Resink, Sano is niet meer haalbaar, die is nu al te duur voor Ajax
Dus nogmaals grotendeels eens |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 22:30 schreef Loetje het volgende:[..] Ga ze stuk voor stuk maar eens bekijken voor je het zegt en ga dan roepen of ze beter zijn dan wat wij hebben. Als ik enkel Rosario zie spelen, dat is zo volwassen en stabiel. En bij een ploeg die fors beter is dan dit Ajax momenteel. Op 6 en 8 hebben we op de potentie van Steur na, namelijk maar ondermaatse zooi lopen. Inclusief Jorty Mokio. En Resink is inderdaad een optie en niet meer als dat. Maar met de complete stijl die hij heeft en eigenlijk op alle posities op het middenveld kan spelen, plus de ervaring van een aanvoerder, had ik het voor 10 miljoen ook gedrufd. En dat geld was er, maar daar moest weer een buitenspeler voor komen. En nogmaals, het is niets meer dan een optie. En daar heb je niet alleen volgend jaar wat aan, maar over 5 jaar nog. Omdat daar wel restwaarde op zit en het spelers zijn die in potentie nog veel beter kunnen of al een respectabel niveau hebben. Op het middenveld is er na Steur niet een die Ajax één trede omhoog gaat brengen. Het zegt genoeg dat het al jaren spelers in en uit gaan en er niet één keer een selectie staat waar je echt even een paar jaar mee door kan. En op heel veel posities zijn veel betere spelers haalbaar en gewoon te koop. Hier mee eens hoor, er loopt eigenlijk niets echt goed rond, behalve Steur. Ik vraag me ook af of 10 miljoen genoeg is. Resink had deze winter niet vertrokken. Maar ja deze zomer was dat inderdaad een focus. Alleen is dat niet compleet achteraf zeuren? Had je geen Moro en Glouck gehad, had je aanvallend gezegd dat het te weinig was. Uiteindelijk doen spelers uit de jeugd het ook goed. Moro krijgt heimwee, alleen de aankoop is echt niet gek. Vorig jaar zei indereen: “ Er moet echt een rechtsbuiten bij, kijk hoe slecht het eigenlijk is”
Zeker eens dat er dan als je die keus maakt, je dan de verkeerde maakt. Zeker, eens ook. Dan maar aanvallend nog wat minder. Maar de gedachte na Farioli die het defensief echt voor elkaar had. En dat was echt niet alleen henderson. Is een reden om daardoor andere keuzes te maken.
Dan nog, dan had Ajax na de zomer gelijk kunnen schakelen. Heel veel opties gelijk al bekijken, beginnen met contacten uitleggen. Nu is dat gefaald. We weten niet wat ze gedaan hebben, of wat ik zeg al niet is gebeurd en dat het gewoon pech hebben is. Ajax heeft echt niet even geld. Die 10 miljoen moet zeker weten ook in een soort fase gedaan worden. Zoals die rechtsbuiten nu ook is gedaan.
Zag iets staan dat Cruijf zei dat alle opties meer dan 3.5 miljoen kosten en dat, dat niet kan. Betekend dat Ajax deze periode zo’n 8/9 miljoen uitgeeft. In totaal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 00:08 schreef freakie het volgende:[..] Hier mee eens hoor, er loopt eigenlijk niets echt goed rond, behalve Steur. Ik vraag me ook af of 10 miljoen genoeg is. Resink had deze winter niet vertrokken. Maar ja deze zomer was dat inderdaad een focus. Alleen is dat niet compleet achteraf zeuren? Had je geen Moro en Glouck gehad, had je aanvallend gezegd dat het te weinig was. Uiteindelijk doen spelers uit de jeugd het ook goed. Moro krijgt heimwee, alleen de aankoop is echt niet gek. Vorig jaar zei indereen: “ Er moet echt een rechtsbuiten bij, kijk hoe slecht het eigenlijk is” Zeker eens dat er dan als je die keus maakt, je dan de verkeerde maakt. Zeker, eens ook. Dan maar aanvallend nog wat minder. Maar de gedachte na Farioli die het defensief echt voor elkaar had. En dat was echt niet alleen henderson. Is een reden om daardoor andere keuzes te maken. Dan nog, dan had Ajax na de zomer gelijk kunnen schakelen. Heel veel opties gelijk al bekijken, beginnen met contacten uitleggen. Nu is dat gefaald. We weten niet wat ze gedaan hebben, of wat ik zeg al niet is gebeurd en dat het gewoon pech hebben is. Ajax heeft echt niet even geld. Die 10 miljoen moet zeker weten ook in een soort fase gedaan worden. Zoals die rechtsbuiten nu ook is gedaan. Zag iets staan dat Cruijf zei dat alle opties meer dan 3.5 miljoen kosten en dat, dat niet kan. Betekend dat Ajax deze periode zo’n 8/9 miljoen uitgeeft. In totaal. Na Henderson hadden ze direct voor een 6 moeten gaan, nu leggen ze alles in handen van Regeer die het jaar daarvoor niet goed genoeg was zelfs verhuurd werd. Ik denk dat die knul nu ook knettergek wordt van dat Ajax zo op zoek was naar een 6. Dit zal niet best zijn oor zijn zelfvertrouwen maar goed dit staat er buiten.
Ajax had heel simpel een 6 moeten halen met ervaring, met name omdat ze Champions Leaque gingen spelen. Hier in zijn ze flink te kort geschoten.
Ik moet wel zeggen dat het knap is dat ze 2 backs hebben gehaald met ruime ervaring die niet duur waren, aan de andere kant is het afwachten wat ze gaan leveren omdat ze al een poos op non aktief stonden.
Wat betreft Carrizo ook niet duur super goed ingekocht, misschien kunnen ze van hem vruchten gaan plukken in de toekomst van wat ik gezien heb, hij is mijn inziens explosiever dan Moro, natuurlijk zal hij zich eerst gaan melden bij Jong maar kan niet wachten dat hij zich meldt in de hoofdmacht.
Het is onzin dat ze geen geld hebben anders brengen ze geen bod uit van 12 miljoen op Sano, Ze hebben met Taylor gecasht daarnaast heeft de Champions Leaque ook genoeg miljoenen opgeleverd buiten dat de stadions goed gevuld zaten. Ze hadden Resink of Sano makkelijk kunnen halen ware het niet dat FC Groningen en NEC duidelijk waren dat ze beiden niet gingen vertrekken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 09:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Na Henderson hadden ze direct voor een 6 moeten gaan, nu leggen ze alles in handen van Regeer die het jaar daarvoor niet goed genoeg was zelfs verhuurd werd. Ik denk dat die knul nu ook knettergek wordt van dat Ajax zo op zoek was naar een 6. Dit zal niet best zijn oor zijn zelfvertrouwen maar goed dit staat er buiten. Ajax had heel simpel een 6 moeten halen met ervaring, met name omdat ze Champions Leaque gingen spelen. Hier in zijn ze flink te kort geschoten. Ik moet wel zeggen dat het knap is dat ze 2 backs hebben gehaald met ruime ervaring die niet duur waren, aan de andere kant is het afwachten wat ze gaan leveren omdat ze al een poos op non aktief stonden. Wat betreft Carrizo ook niet duur super goed ingekocht, misschien kunnen ze van hem vruchten gaan plukken in de toekomst van wat ik gezien heb, hij is mijn inziens explosiever dan Moro, natuurlijk zal hij zich eerst gaan melden bij Jong maar kan niet wachten dat hij zich meldt in de hoofdmacht. Het is onzin dat ze geen geld hebben anders brengen ze geen bod uit van 12 miljoen op Sano, Ze hebben met Taylor gecasht daarnaast heeft de Champions Leaque ook genoeg miljoenen opgeleverd buiten dat de stadions goed gevuld zaten. Ze hadden Resink of Sano makkelijk kunnen halen ware het niet dat FC Groningen en NEC duidelijk waren dat ze beiden niet gingen vertrekken. Heb jij direct gehoord van Ajax dat ze 12 miljoen hebben geboden? Kijk die bedragen zijn compleet uit de lucht gegrepen onzin natuurlijk. Carrizo is 6 miljoen nu en dan nog een deel later. Inderdaad, slim aangekocht maar even afwachten wat alles gaat doen. Ze hebben de goede deals gesloten met de 2 backs. Ik vond Tomiyasu al druk met aanwijzingen.
Die 12 miljoen he. Je snapt denk ik ook dat Ajax dit ook net zoals Carrizo waarschijnlijk allemaal in fases wil doen of huren of op een of andere manier wil rechttrekken. Dus wat er van dat verhaal waar is weten jij en ik niet.
Compleet eens over het henderson verhaal en die positie. Regeer doet het redelijk, al kan ik me voorstellen dat je hem dan als backup zou willen op rechts(Gaaei niet opstellen en verkopen) + Tomiyasu. Verdedigend lijkt me dat wenselijk. Maar eens dat ze vorige zomer al iemand hadden moeten halen. Hier heeft Ajax en dan uiteindelijk Cruijf dan ook een beetje in gefaald nu. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 10:25 schreef freakie het volgende:[..] Heb jij direct gehoord van Ajax dat ze 12 miljoen hebben geboden? Kijk die bedragen zijn compleet uit de lucht gegrepen onzin natuurlijk. Carrizo is 6 miljoen nu en dan nog een deel later. Inderdaad, slim aangekocht maar even afwachten wat alles gaat doen. Ze hebben de goede deals gesloten met de 2 backs. Ik vond Tomiyasu al druk met aanwijzingen. Die 12 miljoen he. Je snapt denk ik ook dat Ajax dit ook net zoals Carrizo waarschijnlijk allemaal in fases wil doen of huren of op een of andere manier wil rechttrekken. Dus wat er van dat verhaal waar is weten jij en ik niet. Compleet eens over het henderson verhaal en die positie. Regeer doet het redelijk, al kan ik me voorstellen dat je hem dan als backup zou willen op rechts(Gaaei niet opstellen en verkopen) + Tomiyasu. Verdedigend lijkt me dat wenselijk. Maar eens dat ze vorige zomer al iemand hadden moeten halen. Hier heeft Ajax en dan uiteindelijk Cruijf dan ook een beetje in gefaald nu. Jongen NEC wou niet minder gaan dan 20 miljoen denk je dan dat Ajax met een bod van 5 miljoen komt aandragen ? Ajax kwam in eerste instantie met een bod van minimaal 10 miljoen, las zelfs van 12 miljoen, ze wilden zelfs gaan tot 15 miljoen gaan voor Sano.
Kijk hier maar eens op en kijk wat er miljoenen is verkocht het is mij te veel werk om alles uit te werken.
https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/transfers/verein/610 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Stop in godsnaam met te zeggen dat Regeer het redelijk doet,je ziet hem amper in de duels ligt hij constant op de grond en zeikt dan bij de Scheidsrecter en bijna aale wedstrijden moet hij zg weer een pilletje voor de pijn of hij laatz ich geblesseerd wisselen en staat de volgende wedstrijd weer gewoon op het veld.Gewoon een slapjanus die effe flink de gym in moet met een PT DIE HEM AFBEULD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 11:40 schreef p111 het volgende:Stop in godsnaam met te zeggen dat Regeer het redelijk doet,je ziet hem amper in de duels ligt hij constant op de grond en zeikt dan bij de Scheidsrecter en bijna aale wedstrijden moet hij zg weer een pilletje voor de pijn of hij laatz ich geblesseerd wisselen en staat de volgende wedstrijd weer gewoon op het veld.Gewoon een slapjanus die effe flink de gym in moet met een PT DIE HEM AFBEULD Vrij grof benaderd maar het klopt wel, overigens is redelijk al niet goed genoeg hoor. Ik denk ook dat hij zich al snel laat wisselen, ook Mokio mag wat harder worden.
Het is niet voor niets dat ze op zoek waren naar een kerel met ervaring op 6 die er af en toe flink opklapt zoals Henderson, fred of Alvarez. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Niet voor de verkoop later maar van Ginkel (33 jr) met heel wat wedstrijden achter zich is clubloos en kan je zo oppikken voor op de 6 positie nu de transferwindow is gesloten, heeft genoeg ervaring |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:Niet voor de verkoop later maar van Ginkel (33 jr) met heel wat wedstrijden achter zich is clubloos en kan je zo oppikken voor op de 6 positie nu de transferwindow is gesloten, heeft genoeg ervaring Dat zou zo maar kunnen was een prima voetballer,maar zal dan wel een hele tijd nodig hebben om wedstrijd fit te worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 13:55 schreef p111 het volgende:[..] Dat zou zo maar kunnen was een prima voetballer,maar zal dan wel een hele tijd nodig hebben om wedstrijd fit te worden. Je hebt een punt, ik vermoed ook dat hij niet wedstrijdfit zal zijn maar goed misschien wel als het er om gaat spannen inzetbaar tijdens de laatste wedstrijden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 11:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jongen NEC wou niet minder gaan dan 20 miljoen denk je dan dat Ajax met een bod van 5 miljoen komt aandragen ? Ajax kwam in eerste instantie met een bod van minimaal 10 miljoen, las zelfs van 12 miljoen, ze wilden zelfs gaan tot 15 miljoen gaan voor Sano. Kijk hier maar eens op en kijk wat er miljoenen is verkocht het is mij te veel werk om alles uit te werken. https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/transfers/verein/610 Je zegt dat, maar ben jij er bij geweest? Ik geloof niet zoveel van die onzin geruchten.. heel eerlijk gezegd. Voor Moro is ook 9 miljoen betaald(eerste berichten) uiteindelijk vangt Ajax 5 miljoen + betalingen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 11:40 schreef p111 het volgende:Stop in godsnaam met te zeggen dat Regeer het redelijk doet,je ziet hem amper in de duels ligt hij constant op de grond en zeikt dan bij de Scheidsrecter en bijna aale wedstrijden moet hij zg weer een pilletje voor de pijn of hij laatz ich geblesseerd wisselen en staat de volgende wedstrijd weer gewoon op het veld.Gewoon een slapjanus die effe flink de gym in moet met een PT DIE HEM AFBEULD Regeer maakt weinig fouten en heeft de meeste intercepties bij Ajax. Wordt ook als beste beoordeeld bijna elke wedstrijd. Dat komt omdat hij doet wat het meeste weegt op die positie.
Hij voegt alleen weinig anders toe. Dat wil je wel voor Ajax, aan onderbuik gevoel heb je helaas weinig. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 04 februari 2026 - 18:22 schreef freakie het volgende:[..] Regeer maakt weinig fouten en heeft de meeste intercepties bij Ajax. Wordt ook als beste beoordeeld bijna elke wedstrijd. Dat komt omdat hij doet wat het meeste weegt op die positie. Hij voegt alleen weinig anders toe. Dat wil je wel voor Ajax, aan onderbuik gevoel heb je helaas weinig. [/quo Ik weet niet hoe jij er bij komt dat Regeer goed beoordeeld word,hij is gewoon een grijze muis die in de opstelling staat en daar is alles mee gezegd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat is niet waar p111. Hij is feitelijk gewoon elke wedstrijd een 6.5 tot 7. Leg je net uit waarom. Dat cijfer is uit statistieken van de wedstrijd en dus op de rol van Regeer op die positie gerekend.
Hij doet gewoon wat hij moet doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 08:47 schreef freakie het volgende:Dat is niet waar p111. Hij is feitelijk gewoon elke wedstrijd een 6.5 tot 7. Leg je net uit waarom. Dat cijfer is uit statistieken van de wedstrijd en dus op de rol van Regeer op die positie gerekend. Hij doet gewoon wat hij moet doen. Cijfers zeggen mij niet zo veel, hij is volgens Ajax niet goed genoeg anders waren ze niet zo paniekerig op zoek naar een 6 |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2026 - 21:09 schreef Loetje het volgende:[..] Dat is volkomen bullshit. Ten eerste weet je dat grote spelers duur zijn, dat weet je heel ver van te voren al. En nogmaals, er waren ook goedkopere jongere opties. Ik noem een Resink. Als je die meteen na Taylor had gehaald, had je hem gehad. Bovendien nog eens een complete middenvelder ook en gewoon al aanvoerder van FCG. Maar dat is niet meer dan een optie. Een arosario die niet wekelijks bij Porto speelt. Defensief wat beter, Nederlands en ervaring. Je had een Ludovit Reis kunnen halen, die gewoon betaalbaar was. Je had Lobotka, wat nog altijd zonde is dat hij weg ging, terug kunnen halen. Die speelt ook niet veel meer. Je had een kans kunnen wagen op Sangaré, die fysiek sterk is, ervaring heeft en een mentaliteit van hier tot waar je u tegen zegt. Opties zat, nog veel meer dan wat ik hier noem. Het is gewoon hele grove nalatigheid. En ook Menno Geelen moet zo snel mogelijk terug naar zijn oude functie. Laat Michael Kinsbergen of Martin Sturkenboom maar de AD zijn. Dan is dit zo afgelopen. Het kan niet zo zijn dat je 2 transferperiodes een 6 als topprioriteit hebt en er niet een kunt halen. Maar je ondertussen wel scheel betaald voor Gloukh en Moro. Tja, ik kan het alleen maar met je eens zijn en daarbij constateer ik wederom dat we hier in Nederland ook maar gewoon een bananenrepubliek zijn waar de machthebbers kunnen doen en laten wat ze willen en het volk alles maar moet accepteren. Of dit nu machthebbers in de politiek zijn of bij een voetbalclub.
Laat even echt goed bezinken....
We hebben Ajax, de meest beroemde en succesvolle club uit de Nederlandse geschiedenis dat een paar seizoenen geleden nog zover boven de rest stond dat het nooit meer ingehaald kon worden
2 seizoenen later stonden we laatste!!!
Toen onverwacht een goed seizoen met dramatisch voetbal en ditto einde... En nu dan wederom terug bij af met voetbal en resultaten onder Heitinga waarbij de tranen in je ogen schoten , zo beroerd en armoedig.
Als verklaring hoor je dan al het hele seizoen dat dit komt omdat we een sterke en ervaren speler op de 6 positie missen...
Ha, wintertransferwindow gaat open, Heitinga is weg en vervangen door Grim. Wonder boven wonder is er toch nog zicht op een 2de plek met CL voetbal voor volgend seizoen en dus inkomsten die keihard nodig zijn om niet verder weg te zinken...
Dan gaat iedere logischdenkende en een ieder die tot 10 kan tellen en weet hoe je aap noot en mies moet schrijven ervan uit dat alles op alles gezet wordt om die speler te kopen en desnoods trek je je knip met een beetje meer en in de aanloop sta je klaar als een renpaard in de hekken om te vertrekken en meteen toe te slaan, voorwerk heb je natuurlijk al gedaan toch als capabel directielid die jaarlijks tonnen aan euro's op zijn fucking bankrekening gestort krijgt om ervoor te zorgen dat er een complete en uitgebalanceerde selectie staat!!!
Nee, bij Ajax dus niet. En nu komen de lulverhalen en die mislukkers mogen gewoon met hun logo op de borst, zelfingenomen grijns op de bek plaats nemen en houden op de tribune en in de club met behoud van salaris.
Waarom geen boete en letterlijk een schop onder de ballen het stadion en de club uit wegens wanprestatie met mogelijk verstrekkende gevolgen!!!
Kan iemand mij uitleggen waarom deze mensen niet met pek en veren opgesodemieterd worden??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 08:47 schreef freakie het volgende:Dat is niet waar p111. Hij is feitelijk gewoon elke wedstrijd een 6.5 tot 7. Leg je net uit waarom. Dat cijfer is uit statistieken van de wedstrijd en dus op de rol van Regeer op die positie gerekend. Hij doet gewoon wat hij moet doen. Denk je nou heus dat je de beste speler van een A 4tje haald.Hij is fysiek niet sterk genoeg hij is blessure gevoelig of is mentaal te zwak omdat hij constant zg geblesseerd is als Ajax het moeilijk krijgt.Zijn handelingssnelheid is ook matig.En dit alles heb ik niet van een A4tje. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 12:34 schreef AkaS het volgende:[..] Tja, ik kan het alleen maar met je eens zijn en daarbij constateer ik wederom dat we hier in Nederland ook maar gewoon een bananenrepubliek zijn waar de machthebbers kunnen doen en laten wat ze willen en het volk alles maar moet accepteren. Of dit nu machthebbers in de politiek zijn of bij een voetbalclub. Laat even echt goed bezinken.... We hebben Ajax, de meest beroemde en succesvolle club uit de Nederlandse geschiedenis dat een paar seizoenen geleden nog zover boven de rest stond dat het nooit meer ingehaald kon worden 2 seizoenen later stonden we laatste!!! Toen onverwacht een goed seizoen met dramatisch voetbal en ditto einde... En nu dan wederom terug bij af met voetbal en resultaten onder Heitinga waarbij de tranen in je ogen schoten , zo beroerd en armoedig. Als verklaring hoor je dan al het hele seizoen dat dit komt omdat we een sterke en ervaren speler op de 6 positie missen... Ha, wintertransferwindow gaat open, Heitinga is weg en vervangen door Grim. Wonder boven wonder is er toch nog zicht op een 2de plek met CL voetbal voor volgend seizoen en dus inkomsten die keihard nodig zijn om niet verder weg te zinken... Dan gaat iedere logischdenkende en een ieder die tot 10 kan tellen en weet hoe je aap noot en mies moet schrijven ervan uit dat alles op alles gezet wordt om die speler te kopen en desnoods trek je je knip met een beetje meer en in de aanloop sta je klaar als een renpaard in de hekken om te vertrekken en meteen toe te slaan, voorwerk heb je natuurlijk al gedaan toch als capabel directielid die jaarlijks tonnen aan euro's op zijn fucking bankrekening gestort krijgt om ervoor te zorgen dat er een complete en uitgebalanceerde selectie staat!!! Nee, bij Ajax dus niet. En nu komen de lulverhalen en die mislukkers mogen gewoon met hun logo op de borst, zelfingenomen grijns op de bek plaats nemen en houden op de tribune en in de club met behoud van salaris. Waarom geen boete en letterlijk een schop onder de ballen het stadion en de club uit wegens wanprestatie met mogelijk verstrekkende gevolgen!!! Kan iemand mij uitleggen waarom deze mensen niet met pek en veren opgesodemieterd worden?? Ben het volkomen met je eens, de oplossing schijnt heel moeilijk te zijn. Maar even positief, ik denk gezien dat ze geen boom met miljoenen euro's in de arena hebben staan al heet het de Johan Cruyff ArenA hebben ze met de backs aankopen het juiste gedaan denk ik want daar was ook genoeg op aan te merken. Die jonge Argentijn op rechtsbuiten was een buitenkansje want het schijnt een groot aankomend talent te zijn, ook gelukt om hem voor luttele miljoenen binnen kunnen halen, gelukt omdat Ajax nog steeds een grote naam is in Argentinië en aangedragen door Martinez ex ajacied
Tja het negatieve is dat ze de belangrijkste positie in het elftal na Henderson niet hebben ingevuld, ik heb vernomen dat er 13 verdedigende middenvelders op hun lijst stonden. Geen een is gekomen. Regeer heeft ondertussen een minderwaardigheidscomplex aan zijn broek hangen want Ajax laat indirect weten dat hij niet goed genoeg is.
Tja wat nu, ergens hebben ze dingen ook goed gedaan maar het grootste probleem hebben ze niet opgelost, geen ervaren controleur die het elftal sturing geeft. Dan zit het in heel de organisatie nog niet goed. We weten niet wat er achter de schermen gebeurd want de RVC hebben een flinke vinger in de pap.
Cruyff is net ingestapt, ik hoop dat hij daadkrachtig genoeg is om de rotte appels die fijn mee zitten te liften buiten te flikkeren.
Meer kan ik er ook niet van maken AKaS |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 10:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Cijfers zeggen mij niet zo veel, hij is volgens Ajax niet goed genoeg anders waren ze niet zo paniekerig op zoek naar een 6 Nou ja Ajax is daar naar opzoek omdat Regeer dit eigenlijk helemaal niet zou moeten doen. Maar op cijfers doet Regeer het echt prima. Meeste intercepties, weinig balverlies. Alleen dat is waarom hij vaak ook goed beoordeeld wordt. Bij elke club zou dat de vereiste zijn. Bij Ajax moet je nog meevoetballen enzo. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 14:40 schreef p111 het volgende:[..] Denk je nou heus dat je de beste speler van een A 4tje haald.Hij is fysiek niet sterk genoeg hij is blessure gevoelig of is mentaal te zwak omdat hij constant zg geblesseerd is als Ajax het moeilijk krijgt.Zijn handelingssnelheid is ook matig.En dit alles heb ik niet van een A4tje. Blessure gevoelig? Wat? Hij wint bijna al zijn duels, heeft de meeste intercepties van heel Ajax. Mentaal zou hij sterker kunnen ja, maar Regeer is nou niet de ideale oplossing. Maar zeker niet zo slecht dat je moet reageren zoals jij reageert.
Ik geloof dat je het hebt over Berghuis bij die laatste(geblesseerd als Ajax het moeilijk krijgt). |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 12:34 schreef AkaS het volgende:[..] Tja, ik kan het alleen maar met je eens zijn en daarbij constateer ik wederom dat we hier in Nederland ook maar gewoon een bananenrepubliek zijn waar de machthebbers kunnen doen en laten wat ze willen en het volk alles maar moet accepteren. Of dit nu machthebbers in de politiek zijn of bij een voetbalclub. Laat even echt goed bezinken.... We hebben Ajax, de meest beroemde en succesvolle club uit de Nederlandse geschiedenis dat een paar seizoenen geleden nog zover boven de rest stond dat het nooit meer ingehaald kon worden 2 seizoenen later stonden we laatste!!! Toen onverwacht een goed seizoen met dramatisch voetbal en ditto einde... En nu dan wederom terug bij af met voetbal en resultaten onder Heitinga waarbij de tranen in je ogen schoten , zo beroerd en armoedig. Als verklaring hoor je dan al het hele seizoen dat dit komt omdat we een sterke en ervaren speler op de 6 positie missen... Ha, wintertransferwindow gaat open, Heitinga is weg en vervangen door Grim. Wonder boven wonder is er toch nog zicht op een 2de plek met CL voetbal voor volgend seizoen en dus inkomsten die keihard nodig zijn om niet verder weg te zinken... Dan gaat iedere logischdenkende en een ieder die tot 10 kan tellen en weet hoe je aap noot en mies moet schrijven ervan uit dat alles op alles gezet wordt om die speler te kopen en desnoods trek je je knip met een beetje meer en in de aanloop sta je klaar als een renpaard in de hekken om te vertrekken en meteen toe te slaan, voorwerk heb je natuurlijk al gedaan toch als capabel directielid die jaarlijks tonnen aan euro's op zijn fucking bankrekening gestort krijgt om ervoor te zorgen dat er een complete en uitgebalanceerde selectie staat!!! Nee, bij Ajax dus niet. En nu komen de lulverhalen en die mislukkers mogen gewoon met hun logo op de borst, zelfingenomen grijns op de bek plaats nemen en houden op de tribune en in de club met behoud van salaris. Waarom geen boete en letterlijk een schop onder de ballen het stadion en de club uit wegens wanprestatie met mogelijk verstrekkende gevolgen!!! Kan iemand mij uitleggen waarom deze mensen niet met pek en veren opgesodemieterd worden?? Ben het niet vaak eens, maar het feit dat ze eigenlijk een half jaar best wat voorwerk hadden kunnen doen. Misschien al spelers en clubs aanspreken. En dat, dat niet lijkt te zijn gebeurd is zorgelijk ja.
Al kan je er natuurlijk best duidelijk een reden voor geven. Kroes is op het moment van het nieuws gestopt met alles te geven voor onze club. Die doet wat hem gevraagd wordt, klaar. Ze zijn achter Cruijf, Ten Hag enzovoort aan gegaan. Heeft even geduurd, gedoe gehad met Heitinga. Gewoon een hoop om echt de focus te hebben op het elftal. Geen excuus, gewoon slechte samenwerking.
Nou hadden ze als nog die focus kunnen pakken 1.5/2 maanden terug. Niet gedaan, toch triest. Is gewoon zonde dat je nu met net niet een elftal kan starten waar echt op alle posities versterking voor is gekomen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 23:02 schreef freakie het volgende:[..] Blessure gevoelig? Wat? Hij wint bijna al zijn duels, heeft de meeste intercepties van heel Ajax. Mentaal zou hij sterker kunnen ja, maar Regeer is nou niet de ideale oplossing. Maar zeker niet zo slecht dat je moet reageren zoals jij reageert. Ik geloof dat je het hebt over Berghuis bij die laatste(geblesseerd als Ajax het moeilijk krijgt). Sorry,maar ik ga hier niet mee verder als jij Vergeer niet matig vind.Jou mening |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Even he.
“Ik ga hier niet op reageren”. Het enige wat je noemt zijn onderbuik gevoelens, ik leg harde cijfers neer. Ik snap echt dat het lastig is als je denkt dat iemand niet goed is dat cijfers anders zeggen. Dan oke, fair.
Maar onzin verkopen hoeft ook niet. Blessure gevoelig is gewoon niet juist. Hij is 1 keer geblesseerd geweest, met 1 gemiste wedstrijd dit seizoen. Hij heeft daar trouwens alle reden toe want als je kijkt naar welke speler de meeste meters maakt bij Ajax is dat ook Regeer(samen met Steur). Dat samen met de meeste intercepties en het nauwelijks balverlies.
Jij mag hem “slecht” vinden. Het is feitelijk gewoon een degelijke speler met weinig extras en geen leiderschap. En dat laatste is wat Ajax wil. Iemand met wat extras en eventueel ervaring.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 01:24 schreef freakie het volgende:[..] Even he. “Ik ga hier niet op reageren”. Het enige wat je noemt zijn onderbuik gevoelens, ik leg harde cijfers neer. Ik snap echt dat het lastig is als je denkt dat iemand niet goed is dat cijfers anders zeggen. Dan oke, fair. Maar onzin verkopen hoeft ook niet. Blessure gevoelig is gewoon niet juist. Hij is 1 keer geblesseerd geweest, met 1 gemiste wedstrijd dit seizoen. Hij heeft daar trouwens alle reden toe want als je kijkt naar welke speler de meeste meters maakt bij Ajax is dat ook Regeer(samen met Steur). Dat samen met de meeste intercepties en het nauwelijks balverlies. Jij mag hem “slecht” vinden. Het is feitelijk gewoon een degelijke speler met weinig extras en geen leiderschap. En dat laatste is wat Ajax wil. Iemand met wat extras en eventueel ervaring. Ajax wil een speler die misschien Frenkie de Jong kan gaan benaderen, die een perfecte pass kan afleveren, die slidings op de bal maakt, die een man kan uitspelen, die organiseerd (leiderschap) etc. alles wat in mindere mate Regeer beheerst. Resink is nog geen Frenkie en dat zal hij waarschijnlijk niet gaan worden maar hij laat wel zien bij Groningen dat hij kwaliteiten beheerst wat Regeer ontbeert en wat Ajax nodig heeft.
Ajax is aleen veel te laat, ze hadden hem toen bij Almere City al op moeten pikken, Groningen haalde hem toen op voor 1 miljoen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 11:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax wil een speler die misschien Frenkie de Jong kan gaan benaderen, die een perfecte pass kan afleveren, die slidings op de bal maakt, die een man kan uitspelen, die organiseerd (leiderschap) etc. alles wat in mindere mate Regeer beheerst. Resink is nog geen Frenkie en dat zal hij waarschijnlijk niet gaan worden maar hij laat wel zien bij Groningen dat hij kwaliteiten beheerst wat Regeer ontbeert en wat Ajax nodig heeft. Ajax is aleen veel te laat, ze hadden hem toen bij Almere City al op moeten pikken, Groningen haalde hem toen op voor 1 miljoen Helemaal eens hier. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 11:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ajax wil een speler die misschien Frenkie de Jong kan gaan benaderen, die een perfecte pass kan afleveren, die slidings op de bal maakt, die een man kan uitspelen, die organiseerd (leiderschap) etc. alles wat in mindere mate Regeer beheerst. Resink is nog geen Frenkie en dat zal hij waarschijnlijk niet gaan worden maar hij laat wel zien bij Groningen dat hij kwaliteiten beheerst wat Regeer ontbeert en wat Ajax nodig heeft. Ajax is aleen veel te laat, ze hadden hem toen bij Almere City al op moeten pikken, Groningen haalde hem toen op voor 1 miljoen Klopt excact,Resink heeft alles wat een 6 moet hebben en wat Regeer allemaal niet heeft,vandaar de paniek bij Ajax om een 6 te huren tot ze vd zomer Resink kunnen halen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 februari 2026 - 11:48 schreef p111 het volgende:[..] Klopt excact,Resink heeft alles wat een 6 moet hebben en wat Regeer allemaal niet heeft,vandaar de paniek bij Ajax om een 6 te huren tot ze vd zomer Resink kunnen halen. Laten we dat hopen, niet dat een ander er mee van door gaat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Ik moet ook leren de artikelen van footballtransfers niet te lezen. Man deze zijn irritant🤣 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 10:27 schreef freakie het volgende:Ik moet ook leren de artikelen van footballtransfers niet te lezen. Man deze zijn irritant🤣 Het enige artikel wat geloofwaardig is staat op ajax.nl
De rest is allemaal ontworpen om clicks te krijgen. Is net AI in zijn verleden tijd vorm. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 februari 2026 - 16:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het enige artikel wat geloofwaardig is staat op ajax.nl De rest is allemaal ontworpen om clicks te krijgen. Is net AI in zijn verleden tijd vorm. Ja nou ja. Deze site brengt het wel echt tot een max onzin hoor. Beetje cijfers vermengen in “waarde” en daar een titel van maken die echt nergens op slaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vind het ongelooflijk wat Moro in 2 wedstrijden bij Osasuna laat zien.
Oke hij had heimwee maar heeft niet laten zien wat hij in huis had. Ik vermoed echt dat hij bewust minder speelde om weer terug naar Spanje te kunnen, dit ligt absoluut niet aan zijn positie links of rechts.
Spanjaarden voortaan niet meer aantrekken, houdt het maar bij Argentijnen Ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 11:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vind het ongelooflijk wat Moro in 2 wedstrijden bij Osasuna laat zien. Oke hij had heimwee maar heeft niet laten zien wat hij in huis had. Ik vermoed echt dat hij bewust minder speelde om weer terug naar Spanje te kunnen, dit ligt absoluut niet aan zijn positie links of rechts. Spanjaarden voortaan niet meer aantrekken, houdt het maar bij Argentijnen Ajax Moro had zijn eerste wedstrijden best wel leuke dingen. Ik verwacht niet dat hij expres zijn carrière kapot probeerde te maken. Ik dat dat “Heimwee” niet goed staat als hij volgend jaar of dat jaar daarop weer interesse heeft vanuit het buitenland. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 12:06 schreef freakie het volgende:[..] Moro had zijn eerste wedstrijden best wel leuke dingen. Ik verwacht niet dat hij expres zijn carrière kapot probeerde te maken. Ik dat dat “Heimwee” niet goed staat als hij volgend jaar of dat jaar daarop weer interesse heeft vanuit het buitenland. Die leuke dingen waren spaarzaam, er kwam ook niets uit, geen enkel doelpunt, geen enkele assist Zijn marktwaarde was gezakt, hij heeft het in ieder geval snel voor elkaar. Moro zal nooit meer een stap naar het buitenland maken hoor, geloof me |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van den Boomen doet het fantastisch in Frankrijk, ze zijn daar lyrisch over hem.
Bij Ajax veel te weinig speeltijd gekregen, ik was wel gecharmeerd van hem
Heedt een geweldige pass. Heeft een goede vrije trap.
De zoveelste die bij Ajax niet goed genoeg was, en het later wel laat zien |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 05 februari 2026 - 08:47 schreef freakie het volgende:Dat is niet waar p111. Hij is feitelijk gewoon elke wedstrijd een 6.5 tot 7. Leg je net uit waarom. Dat cijfer is uit statistieken van de wedstrijd en dus op de rol van Regeer op die positie gerekend. Hij doet gewoon wat hij moet doen. Ja maar lang niet goed genoeg !!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 12:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Die leuke dingen waren spaarzaam, er kwam ook niets uit, geen enkel doelpunt, geen enkele assist Zijn marktwaarde was gezakt, hij heeft het in ieder geval snel voor elkaar. Moro zal nooit meer een stap naar het buitenland maken hoor, geloof me Nee dat zei ik. Als hij dat bewust heeft gedaan dan heeft hij zijn kansen in net buitenland vergooid. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:Van den Boomen doet het fantastisch in Frankrijk, ze zijn daar lyrisch over hem. Bij Ajax veel te weinig speeltijd gekregen, ik was wel gecharmeerd van hem Heedt een geweldige pass. Heeft een goede vrije trap. De zoveelste die bij Ajax niet goed genoeg was, en het later wel laat zien Ja dus ik vraag me dan af, is dit Ajax nou echt zo slecht? Of heeft Ajax gewoon door de onrust en trainers die het niet echt zijn geweest of helemaal niet. Nou vooral heel weinig zekerheden ingebouwd. Ik denk dat Ajax heel veel kwaliteit heeft. Ik geloof niet dat Sosa er niks van kan. Ik geloof niet dat Forbs een slechte aankoop was. Wel dat spelers kapot zijn gemaakt door de leiding. Ramaj is verkocht, maar waarom? Met hem had je gewoon 100% verder geweest op de keepers positie.
Onrust in de directie straalt door naar het elftal. Trainers wisselingen zijn slecht voor een elftal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee zeker niet, ook niet wat Ajax eigenlijk wil. Maar ja, is niet erg he. Hij voert zijn taken best goed uit.
Kan aan mij liggen maar ik vind hem wat traag voetballend en je hebt liever iemand die sutalo(als je met hem speelt) kan ontzien van het voetbal gedeelte. Dan heb je verdedigend 2 in de as die kunnen voetballen. En dan met 2 goede backs(tomiyasu en zinchenko). Had je elke tegenstander van achteruit kunnen weg voetballen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Als ik Jordi Cruijff was zou ik heel snel Zinchenko voor 3 jaar vast leggen. Kan zowel linksback als op 6 spelen en het is veruit de beste speler in je selectie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 - 15:10 schreef hjf het volgende:Als ik Jordi Cruijff was zou ik heel snel Zinchenko voor 3 jaar vast leggen. Kan zowel linksback als op 6 spelen en het is veruit de beste speler in je selectie. Is het je beste? Ik vind Baas ook wel heel goed hoor. Maar zeker de meest ervaren en sterke speler |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 - 15:10 schreef hjf het volgende:Als ik Jordi Cruijff was zou ik heel snel Zinchenko voor 3 jaar vast leggen. Kan zowel linksback als op 6 spelen en het is veruit de beste speler in je selectie. Was maar waar, jammer genoeg te hoog in salaris.
Ook onze competitie is te weinig uitdaging voor hem, maar goed je weet maar nooit |
|
|
|
|
|