|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 - 15:10 schreef hjf het volgende:Als ik Jordi Cruijff was zou ik heel snel Zinchenko voor 3 jaar vast leggen. Kan zowel linksback als op 6 spelen en het is veruit de beste speler in je selectie. Zag ook een donkere jongen uit jong voorbij komen op tiktok met rugnummer 10 wat een talent! Zag hem uitzakken en zo gigantisch slim en vaardig opbouwen vanaf het middenveld, bijna Frenkie de Jong achtig snel en vaardig.
Kan volgens mij zo mee in het eerste!
Zowel combinerend als passerend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 februari 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Was maar waar, jammer genoeg te hoog in salaris. Ook onze competitie is te weinig uitdaging voor hem, maar goed je weet maar nooit ala ie op 6 goed kan spelen , moeten ze daar maar een uitzondering voor maken zou ik zeggen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat kan hij zeker, hij is een linksback maar heeft ook op 6 gespeeld |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 11 februari 2026 - 00:50 schreef AkaS het volgende:[..] Zag ook een donkere jongen uit jong voorbij komen op tiktok met rugnummer 10 wat een talent! Zag hem uitzakken en zo gigantisch slim en vaardig opbouwen vanaf het middenveld, bijna Frenkie de Jong achtig snel en vaardig. Kan volgens mij zo mee in het eerste! Zowel combinerend als passerend Bij jou lijkt Fitz Jim ook op Frenkie de Jong en die kan niet eens licht 1/20ste van Frenkie zijn niveau aantikken. Maar Tiktok is inderdaad een geweldig medium om talenten te vinden👌 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Hij verdiende 6 miljoen ongeveer bij Arsenal. Nou hebben ze het salaris van Tadic ook naar beneden kunnen krijgen door een soort tekengeld idee te doen. Hij Zinchenko zou bijvoorbeeld 3 miljoen per jaar kunnen verdienen en 10 miljoen tekengeld kunnen krijgen voor 3 jaar op zijn contract. Dan is zijn salaris niet drukkend bij Ajax.
Alleen ik vraag me ten zeerste af of Zinchenko wel bij Ajax zou willen blijven. Misschien als Ajax een goed plan heeft. Dat zou kunnen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
https://voetbal.headliner.nl/item/jordi-cruijff-wil-winnaarsmentaliteit-terugbrengen-fcupdate-288287?ref=hn_ajax
Beste forumleden, bovenstaande geeft wel een beetje hoop en wordt geloofwaardig door de niet presterende trainer van jong eruit te knallen.
Ongemerkt is de lat op vele fronten ver van topsport gegleden en we hebben blijkbaar niet alleen de juiste achternaam weer verbonden aan Ajax maar ook een persoonlijkheid die consequenties gaat verbinden aan wanprestaties ipv verschuilen achter bullshit dat we van ver komen.
Ik hoop dat deze boodschap ook doorkomt bij de spelers van het 1e want zonder aanziens des persoons en of de potentie van sommige spelers, het is natuurlijk gewoon pure drama hoe vaak Ajax onnodig balverlies lijdt in een wedstrijd. Maar ook het inspelen van de bal naar elkaar, alles zo fucking slordig en lichtzinnig. Dat is echt iets dat mij aan dit team opvalt en stoort. Hoe ga je ooit 2de worden als je zo lichtzinnig je wedstrijden beleefd.
Dus nieuwe Cruijff en oude mindset, wij zijn Ajax en we zijn top. Geen ruimte meer voor speeltuin mentaliteit!!!
BAM!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 14:23 schreef AkaS het volgende:https://voetbal.headliner.nl/item/jordi-cruijff-wil-winnaarsmentaliteit-terugbrengen-fcupdate-288287?ref=hn_ajaxBeste forumleden, bovenstaande geeft wel een beetje hoop en wordt geloofwaardig door de niet presterende trainer van jong eruit te knallen. Ongemerkt is de lat op vele fronten ver van topsport gegleden en we hebben blijkbaar niet alleen de juiste achternaam weer verbonden aan Ajax maar ook een persoonlijkheid die consequenties gaat verbinden aan wanprestaties ipv verschuilen achter bullshit dat we van ver komen. Ik hoop dat deze boodschap ook doorkomt bij de spelers van het 1e want zonder aanziens des persoons en of de potentie van sommige spelers, het is natuurlijk gewoon pure drama hoe vaak Ajax onnodig balverlies lijdt in een wedstrijd. Maar ook het inspelen van de bal naar elkaar, alles zo fucking slordig en lichtzinnig. Dat is echt iets dat mij aan dit team opvalt en stoort. Hoe ga je ooit 2de worden als je zo lichtzinnig je wedstrijden beleefd. Dus nieuwe Cruijff en oude mindset, wij zijn Ajax en we zijn top. Geen ruimte meer voor speeltuin mentaliteit!!! BAM!!! Jij brengt het als iets goeds, lichte twijfel mag er ook zijn. Er komt ren scout die Cruijf al jaren kent en een trainer bij jong. Die hij ook al langer kent. Dat roept ook vraagtekens bij mij op. Ik geloof echt dat Cruijf het beste voor heeft. Geloof ook niet dat hij dingen doet die slecht zijn voor Ajax. Maar het is wel heel riskant. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Als ik de macht had gehad bij Ajax had ik die Weis al lang er uit gedonderd,totaal geen inzet en geen lijn en geen karakter in Jong Ajax en daar stond die joker alleen maar naar te kijken en er gebeurde niets langs de kant. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 14:23 schreef AkaS het volgende:https://voetbal.headliner.nl/item/jordi-cruijff-wil-winnaarsmentaliteit-terugbrengen-fcupdate-288287?ref=hn_ajaxBeste forumleden, bovenstaande geeft wel een beetje hoop en wordt geloofwaardig door de niet presterende trainer van jong eruit te knallen. Ongemerkt is de lat op vele fronten ver van topsport gegleden en we hebben blijkbaar niet alleen de juiste achternaam weer verbonden aan Ajax maar ook een persoonlijkheid die consequenties gaat verbinden aan wanprestaties ipv verschuilen achter bullshit dat we van ver komen. Ik hoop dat deze boodschap ook doorkomt bij de spelers van het 1e want zonder aanziens des persoons en of de potentie van sommige spelers, het is natuurlijk gewoon pure drama hoe vaak Ajax onnodig balverlies lijdt in een wedstrijd. Maar ook het inspelen van de bal naar elkaar, alles zo fucking slordig en lichtzinnig. Dat is echt iets dat mij aan dit team opvalt en stoort. Hoe ga je ooit 2de worden als je zo lichtzinnig je wedstrijden beleefd. Dus nieuwe Cruijff en oude mindset, wij zijn Ajax en we zijn top. Geen ruimte meer voor speeltuin mentaliteit!!! BAM!!! Volledig eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sterling (31 jaar, 83 interlands) naar Feijenoord, Ajax die ook interesse had keihard afgetroefd.
Persoonlijk door van Persie gehaald. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zinchenco is ook persoonlijk door Cruijff benaderd toch? Zo werkt dat... Wij hebben vleugelspelers genoeg toch? We moeten naar ons zelf kijken en trainen op verdedigen en op kansen benutten!! Daarna eens wedstrijden winnen ipv al die gelijkspelletjes.... Als je nog tweede wilt worden, moeten er in de komende 2 potjes thuis om te beginnen 6 punten gehaald worden!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Inderdaad moeten we bij ons eigen blijven. Al is deze transfer een aanvallende opsteker voor Feijenoord, met Hadj Moussa over rechts en Sterling over links worden ze wel een stuk gevaarlijker. Al is hun verdediging kwetsbaar en draait het al wedstrijden niet meer.
Bij ons loopt het allemaal niet zo lekker, al een aantal wedstrijden laten we het in de 2e helft liggen zodra er iets meer druk uitgeoefend wordt, Gaaei als voorbeeld staat vaak te hoog zodat de linkse kant voor de tegenstander open ligt.
Aanvallend ziet het er redelijk goed uit, al laten we het voor de 16 vaak liggen mede door het vele balverlies, het lijkt er soms op alsof ze de bal in het doel willen leggen.
Durf eens te schieten van buiten de 16 als je zo vaak balverlies lijdt
En laat vooral bij een achterstand niet vergeten Weghorst tijdig te brengen, die kan nog iets forceren.
Willen we 2e worden moet het vanaf nu gaan lukken, de broodnodige punten pakken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 februari 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 14:23 schreef AkaS het volgende:https://voetbal.headliner.nl/item/jordi-cruijff-wil-winnaarsmentaliteit-terugbrengen-fcupdate-288287?ref=hn_ajaxBeste forumleden, bovenstaande geeft wel een beetje hoop en wordt geloofwaardig door de niet presterende trainer van jong eruit te knallen. Ongemerkt is de lat op vele fronten ver van topsport gegleden en we hebben blijkbaar niet alleen de juiste achternaam weer verbonden aan Ajax maar ook een persoonlijkheid die consequenties gaat verbinden aan wanprestaties ipv verschuilen achter bullshit dat we van ver komen. Ik hoop dat deze boodschap ook doorkomt bij de spelers van het 1e want zonder aanziens des persoons en of de potentie van sommige spelers, het is natuurlijk gewoon pure drama hoe vaak Ajax onnodig balverlies lijdt in een wedstrijd. Maar ook het inspelen van de bal naar elkaar, alles zo fucking slordig en lichtzinnig. Dat is echt iets dat mij aan dit team opvalt en stoort. Hoe ga je ooit 2de worden als je zo lichtzinnig je wedstrijden beleefd. Dus nieuwe Cruijff en oude mindset, wij zijn Ajax en we zijn top. Geen ruimte meer voor speeltuin mentaliteit!!! BAM!!! Ik moet het hier wel volledig mee eens zijn makker, want ik heb dit maanden geleden al diverse keren op het forum aan de orde gesteld. Met name de manier van trainen en de wedstrijdinstelling dient tegen het licht gehouden te worden, waarbij ik met name de tekortkomingen aan kracht en snelheid benoemd heb. En ik weet dat jij 1 van de medestanders hierin was. Maar gelukkig wordt het intern bij Ajax nu ook gezien. En daar moet dan iemand voor komen (de zoon van) die de achternaam draagt waardoor ik begin 1967 voor deze prachtige club ben geworden. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:Sterling (31 jaar, 83 interlands) naar Feijenoord, Ajax die ook interesse had keihard afgetroefd. Persoonlijk door van Persie gehaald. Zit al 8 maanden op de bank,dus ja veel onzeker geld uit gegeven. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Roberto De Zerbi ontslagen bij Olympique Marseille. Ik zie hem samen met Knudsen van Bode Glimt in het rijtje als trainer voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zinchenko zwaar geblesseerd dit seizoen over en sluiten,zitten we gvd nog met Wijndal opgezadeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2026 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gewoon de wedstrijd uitgetrapt. kreeg zelfs geen geel.
Inderdaad kut met peren, blijven we met slakje Wijndal zitten op links.
Of...nou weet je ik zal je tegemoet komen Grim met Sutalo maar laat dan ook Bouwman spelen, en laat Rosa nou eens staan want die kan ook op links
Bouwman.....Sutalo.....Baas.....Rosa |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dit is echt kut zeg!!! Net zo blij dat er eindelijk iemand stond met kwaliteit... Nu hopelijk niet weer terug grijpen naar Gaaei, Wijndal en Sutalo... Deze 3 kosten ons wekelijks tegengoals en punten. Hopen op de 2 Jappanners met Bouwman, Baas , Rosa en Regeer/ Mokio. Met die gasten moet je toch een degelijke en voetballende verdediging kunnen neerzetten? Ze kunnen de hele week trainen, hebben geen midweekse wedstrijden meer. Alsjeblieft Grim, niet meer met die pannekoeken achterin spelen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2026 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 - 11:12 schreef bertus bikkel het volgende:Dit is echt kut zeg!!! Net zo blij dat er eindelijk iemand stond met kwaliteit... Nu hopelijk niet weer terug grijpen naar Gaaei, Wijndal en Sutalo... Deze 3 kosten ons wekelijks tegendoelgoals en punten. Hopen op de 2 Jappanners met Bouwman, Baas , Rosa en Regeer/ Mokio. Met die gasten moet je toch een degelijke en voetballende verdediging kunnen neerzetten? Ze kunnen de hele week trainen, hebben geen midweekse wedstrijden meer. Alsjeblieft Grim, niet meer met die pannekoeken achterin spelen!!! Dat idee had ik ook al een poos, Sutala en Wijndal willen ze vanaf, ze staan zo wel in de etalage. Of Gaaei op de nominatie staat om verkocht te worden weet ik niet
Ik zou werkelijk geen andere reden weten |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
NEC weer punten verspeeld, staan nu gelijk in punten. Dat wordt zaterdag echt een kraker die we moeten winnen om voor de derde plaats te gaan.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 - 22:37 schreef bertus bikkel het volgende:NEC weer punten verspeeld, staan nu gelijk in punten. Dat wordt zaterdag echt een kraker die we moeten winnen om voor de derde plaats te gaan.... Laten we gewoon zeggen dat we knokken voor de 2e plek. NEC is echt goed maar vallen echt nog wel een aantal wedstrijden terug. Meer dan dat Ajax dat doet. Feyenoord is de concurrent en zijn zeker niet beter.
Kutte is dat je nu of met Gaaei of Wijndal moet gaan spelen. Dat gaat ergens (het moet niet, ik weet het maar grim gaat nooit zo spelen).
Hopelijk is Tomiyasu er gauw. Die op rechts en Rosa op links. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
| Als we serieus mee willen doen om de 2e plek, dan moet er een verdediging komen zonder Gaaei, Wijndal en Sutalo!! Met 1 of meer van deze 3 in de achterhoede is het echt kansloos!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 12:27 schreef freakie het volgende:[..] Laten we gewoon zeggen dat we knokken voor de 2e plek. NEC is echt goed maar vallen echt nog wel een aantal wedstrijden terug. Meer dan dat Ajax dat doet. Feyenoord is de concurrent en zijn zeker niet beter. Kutte is dat je nu of met Gaaei of Wijndal moet gaan spelen. Dat gaat ergens (het moet niet, ik weet het maar grim gaat nooit zo spelen). Hopelijk is Tomiyasu er gauw. Die op rechts en Rosa op links. Je zegt het goed, Grim gaat zo niet spelen, dat hij het dan niet ziet ??
Of mag hij het niet zien, ze willen van zoveel mogelijk Mislintat aankopen af. Gaaei en Sutalo moeten dan zoveel mogelijk in beeld zijn, dus niet op de bank, Wijndal is geen Mislintat aankoop toch willen ze hier ook terecht vanaf. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Sutelo/Gaaei als wisselspelers behouden en vd Zomer aub snel verkopen.Op dit moment beslist geen basis voor die 2 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 18 februari 2026 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je zegt het goed, Grim gaat zo niet spelen, dat hij het dan niet ziet ?? Of mag hij het niet zien, ze willen van zoveel mogelijk Mislintat aankopen af. Gaaei en Sutalo moeten dan zoveel mogelijk in beeld zijn, dus niet op de bank, Wijndal is geen Mislintat aankoop toch willen ze hier ook terecht vanaf. Precies, ze laten spelen kan ik eigenlijk alleen maar zien als dat ze deze laten spelen omdat het geld kan opleveren. Die aankopen zijn echt verschrikkelijk. Bouwman daar is voor mij trouwens wel een no go. Ik snap dat wij het zeggen hoor maar een vleugelspeler moet ook enigszins creatief zijn en als je bouwman daar laat spelen dan zet je hem volgend seizoen weer terug.
Ik snap van geen kant dat je Rosa niet elke wedstrijd laat staan. Dat is namelijk wel een degelijke verdediger. En als Tomiyasu terug is lost dat het probleem van Wijndal en Gaaei zichzelf op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 februari 2026 - 14:18 schreef freakie het volgende:[..] Precies, ze laten spelen kan ik eigenlijk alleen maar zien als dat ze deze laten spelen omdat het geld kan opleveren. Die aankopen zijn echt verschrikkelijk. Bouwman daar is voor mij trouwens wel een no go. Ik snap dat wij het zeggen hoor maar een vleugelspeler moet ook enigszins creatief zijn en als je bouwman daar laat spelen dan zet je hem volgend seizoen weer terug. Ik snap van geen kant dat je Rosa niet elke wedstrijd laat staan. Dat is namelijk wel een degelijke verdediger. En als Tomiyasu terug is lost dat het probleem van Wijndal en Gaaei zichzelf op. Eens |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Alleen hoor je weinig over die Japanner hoe hij er cond/voorstaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt, heb het idee dat hij elke keer terug valt, het wordt tijd dat hij in de basis start |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
| Jezus nu wel ongeluk zeg. Jaros ook uitgeschakeld. Of is dat geluk? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| laat Faes maar zien wat hij kan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat denk ik ook. Paes is eigenlijk nog helemaal niet met het team geweest. Jaros was eigenlijk best stabiel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 18:55 schreef freakie het volgende:[..] Jij brengt het als iets goeds, lichte twijfel mag er ook zijn. Er komt ren scout die Cruijf al jaren kent en een trainer bij jong. Die hij ook al langer kent. Dat roept ook vraagtekens bij mij op. Ik geloof echt dat Cruijf het beste voor heeft. Geloof ook niet dat hij dingen doet die slecht zijn voor Ajax. Maar het is wel heel riskant. Nee de hele tijd mensen laten aanmodderen binnen de club omdat ze allemaal zo bevriend zijn met elkaar. Die vent van Jong stond 20ste. Verloor de meeste van de duels en we vergeten gewoon even voor het gemak dat deze man er zat om spelers beter te maken. Nou ik zag het er niet vanaf en ja dan wordt het tijd dat iemand ingrijpt. Ben dat wijvengedrag binnen de club wel een heel groot beetje zat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 februari 2026 - 20:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:Sterling (31 jaar, 83 interlands) naar Feijenoord, Ajax die ook interesse had keihard afgetroefd. Persoonlijk door van Persie gehaald. Want die hadden we nodig?? Die vent was afgelopen seizoen dramatisch bij Arsenal en is enkel gehaald vanwege zijn naam. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 09:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Want die hadden we nodig?? Die vent was afgelopen seizoen dramatisch bij Arsenal en is enkel gehaald vanwege zijn naam. Laten we het hopen pik want hij kon het wel! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 22 februari 2026 - 09:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee de hele tijd mensen laten aanmodderen binnen de club omdat ze allemaal zo bevriend zijn met elkaar. Die vent van Jong stond 20ste. Verloor de meeste van de duels en we vergeten gewoon even voor het gemak dat deze man er zat om spelers beter te maken. Nou ik zag het er niet vanaf en ja dan wordt het tijd dat iemand ingrijpt. Ben dat wijvengedrag binnen de club wel een heel groot beetje zat. Ik snap het ingrijpen hoor, dat is prima. Ik ben wel gereserveerd op het binnen halen van “vrienden”. Al begrijp ik ook wel dat, als de samenwerking goed is geweest. Je dat vast wil houden. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| eerst Schreuder halen , dan pas nieuwe spelers zou ik zeggen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
| Ik vraag al 1 1/2 jaar om Kjetil Knutsen als hoofdtrainer. Die man heeft zich inmiddels wel bewezen de juiste persoon voor onze mooie club te zijn. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 16:23 schreef hjf het volgende:Ik vraag al 1 1/2 jaar om Kjetil Knutsen als hoofdtrainer. Die man heeft zich inmiddels wel bewezen de juiste persoon voor onze mooie club te zijn. Je hebt gelijk! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 16:23 schreef hjf het volgende:Ik vraag al 1 1/2 jaar om Kjetil Knutsen als hoofdtrainer. Die man heeft zich inmiddels wel bewezen de juiste persoon voor onze mooie club te zijn. Ik weet dit zo nog niet helemaal. Lijkt best een aardige trainer te zijn hoor. Als je het 1.5 jaar zegt dan is dat niet omdat je dat weet, dan is het onderbuik gevoelens. En volg je zijn wedstrijden? Ik heb daar niks van gezien, zoals ieder ander hier(neem ik aan).
Denk dat Ajax op zijn vroegst 7/8 weken voor de zomerstop een trainer kan aanstellen. Hangt af van hoelang de trainer nog bezig is met zijn/haar ploeg. Ik hoop het anders. Ben wel heel bang dat Ajax allemaal spaanse spelers te zien krijgt, spaanse trainers en alles uit de koker van Cruijf komt zo. Hopelijk valt het goed. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Als die Spanjaard zo verder gaat met onze herboren jong Ajax,zie ik hem van de zomer doorschuiven naar Ajax 1. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 - 16:23 schreef hjf het volgende:Ik vraag al 1 1/2 jaar om Kjetil Knutsen als hoofdtrainer. Die man heeft zich inmiddels wel bewezen de juiste persoon voor onze mooie club te zijn. Ik zou het ook wel zien zitten maar dan kan je het blijven vragen, ik heb al eens gelezen dat hij niet over de grens wilt en van langdurige contracten houdt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 09:47 schreef p111 het volgende:Als die Spanjaard zo verder gaat met onze herboren jong Ajax,zie ik hem van de zomer doorschuiven naar Ajax 1. Ik denk het ook! Ajax heeft de trainer al in huis, Cruyff heeft dit op voorhand goed gezien en schuift hem met zijn assistenten straks door |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Met Resink zijn ze ook te laat, naast PSV, Benfica en Feijenoord heeft Barcelona nu ook interesse getoond. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Witheet zit ik machteloos toe te kijken hoe die lul van een Rosa Bounida aanspeelt, hoe Gloukh weer de bal verspeelt en hoe Klaassen de tegenstander zo de 16m in laat lopen!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 13:31 schreef AkaS het volgende:Witheet zit ik machteloos toe te kijken hoe die lul van een Rosa Bounida aanspeelt, hoe Gloukh weer de bal verspeelt en hoe Klaassen de tegenstander zo de 16m in laat lopen!!!! Hun waren niet slechter dan de rest, met Fitz Jim en Berghuis werd het wel direct gevaarlijker.
Waarom werd Weghorst gewisseld ? Had dan Dolberg gebracht voor Godts.
Met 2 spitsen en de bal hoog voor de pot hadden we misschien nog kunnen scoren.
GRIM OUT!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 11:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik zou het ook wel zien zitten maar dan kan je het blijven vragen, ik heb al eens gelezen dat hij niet over de grens wilt en van langdurige contracten houdt. Ik zou Freakie als trainer aan gaan stellen. Die heeft er kijk op joh. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Top plan! Vanwaar moet mijn naam vallen? Gewoon benieuwd. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Ik dacht: laat ik eens een positieve post over jou schrijven. Ik was benieuwd naar jouw reactie. Je vindt het dus een top plan. Dus ik zou zeggen. Ga morgen solliciteren. |
|
|
|