|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 01 maart 2026 - 19:10 schreef hjf het volgende:[..] Ik dacht: laat ik eens een positieve post over jou schrijven. Ik was benieuwd naar jouw reactie. Je vindt het dus een top plan. Dus ik zou zeggen. Ga morgen solliciteren. Aah! Fijn haha. Positief is altijd goed. Nee veel te druk jo. Misschien kan Akas wel trainer worden? Met jou? Want jullie hebben er ook kijk op. Man man wat kansloos weer😂 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 10:28 schreef freakie het volgende:[..] Aah! Fijn haha. Positief is altijd goed. Nee veel te druk jo. Misschien kan Akas wel trainer worden? Met jou? Want jullie hebben er ook kijk op. Man man wat kansloos weer😂 Hi Freakie ja misschien ook eens kijken of ze misschien gelijk hebben,lees even alle commentaren van de analisten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Flikker toch eens op met die Scheuder!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
| Schreuder gaat echt niet onze trainer worden. die blijft minimaal nog 2 jaar bij NEC |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:[..] Hi Freakie ja misschien ook eens kijken of ze misschien gelijk hebben,lees even alle commentaren van de analisten. Goed gezien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kaplan laat het vanavond weer zien hoor tegen PSV, direct na dit seizoen terug halen en niet in de verkoop doen zoals voor het begin van dit seizoen wat gelukkig geen doorgang vond.
Minpuntje was wel dat bij de 1-1 Saibari vrij kon inkoppen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Ik heb wel gelachen dat die Sano de hele wedstrijd niet opgevallen en daar willen ze 20 miljoen voor hebben,mafkezen 5 miljoen is zat. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2026 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kaplan laat het vanavond weer zien hoor tegen PSV, direct na dit seizoen terug halen en niet in de verkoop doen zoals voor het begin van dit seizoen wat gelukkig geen doorgang vond. Minpuntje was wel dat bij de 1-1 Saibari vrij kon inkoppen Ik zou ook Nick Verschuren die aan Volendam is uitgeleend terug halen. Blinkt daar wekelijks uit. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 11:35 schreef hjf het volgende:[..] Ik zou ook Nick Verschuren die aan Volendam is uitgeleend terug halen. Blinkt daar wekelijks uit. Zeker weten, ook Dies Janse van Groningen terug halen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| En Kaplan dan ? en Baas en Itakura en Bouman genoeg keus nou |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Kaplan had ik al eerder genoemd, die stond voor dit seizoen begon te koop, dit is niet gelukt toen werd hij maar verhuurd. Nu wil hij misschien niet meer terug, het kan zijn dat hij bij NEC wil blijven al kan dit niet. Wie weet denkt hij pleur op Ajax, fuck you Kroes en Beuker.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2026 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Kaplan had ik al eerder genoemd, die stond voor dit seizoen begon te koop, dit is niet gelukt toen werd hij maar verhuurd. Nu wil hij misschien niet meer terug, het kan zijn dat hij bij NEC wil blijven al kan dit niet. Wie weet denkt hij pleur op Ajax, fuck you Kroes en Beuker.. Kroes is inmiddels vertrokken en Beuker zie ik ook wel weggaan. Dus werk aan de winkel voor Jordi Cruijff. Kaplan betrekken in een deal met Sano? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
| haal die Kay Teyan van telstar maar , al pinch-hitter zorgt altijd voor onrust al hij er in komt |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 02 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:[..] Hi Freakie ja misschien ook eens kijken of ze misschien gelijk hebben,lees even alle commentaren van de analisten. Van Analisten? Hoezo? De ene week zegt een analist dat Ajax geweldig is en de andere week weer niet. Als jij iemand hebt, die binnen ajax, elke dag met Ajax bezig is. Dan wil ik daar echt naar luisteren. Anders zijn het net zoals ons, mensen die een mening hebben. |
|
|
|