BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2026 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2026 - 19:10 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik dacht: laat ik eens een positieve post over jou schrijven. Ik was benieuwd naar jouw reactie. Je vindt het dus een top plan. Dus ik zou zeggen. Ga morgen solliciteren.
Aah! Fijn haha. Positief is altijd goed. Nee veel te druk jo. Misschien kan Akas wel trainer worden? Met jou? Want jullie hebben er ook kijk op. Man man wat kansloos weer😂
p111
 p111 - maandag 02 maart 2026 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 10:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Aah! Fijn haha. Positief is altijd goed. Nee veel te druk jo. Misschien kan Akas wel trainer worden? Met jou? Want jullie hebben er ook kijk op. Man man wat kansloos weer😂
Hi Freakie ja misschien ook eens kijken of ze misschien gelijk hebben,lees even alle commentaren van de analisten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 maart 2026 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2026 - 10:08 schreef jodocus het volgende:
eerst Schreuder halen , dan pas nieuwe spelers zou ik zeggen
Flikker toch eens op met die Scheuder!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 maart 2026 - 21:23   quote  deeplink  
Schreuder gaat echt niet onze trainer worden. die blijft minimaal nog 2 jaar bij NEC
hjf
 hjf - dinsdag 03 maart 2026 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Hi Freakie ja misschien ook eens kijken of ze misschien gelijk hebben,lees even alle commentaren van de analisten.
Goed gezien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 maart 2026 - 20:46   quote  deeplink  
Kaplan laat het vanavond weer zien hoor tegen PSV, direct na dit seizoen terug halen en niet in de verkoop doen zoals voor het begin van dit seizoen wat gelukkig geen doorgang vond.

Minpuntje was wel dat bij de 1-1 Saibari vrij kon inkoppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - dinsdag 03 maart 2026 - 23:04   quote  deeplink  
Ik heb wel gelachen dat die Sano de hele wedstrijd niet opgevallen en daar willen ze 20 miljoen voor hebben,mafkezen 5 miljoen is zat.
hjf
 hjf - woensdag 04 maart 2026 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2026 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Kaplan laat het vanavond weer zien hoor tegen PSV, direct na dit seizoen terug halen en niet in de verkoop doen zoals voor het begin van dit seizoen wat gelukkig geen doorgang vond.

Minpuntje was wel dat bij de 1-1 Saibari vrij kon inkoppen
Ik zou ook Nick Verschuren die aan Volendam is uitgeleend terug halen. Blinkt daar wekelijks uit.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 maart 2026 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2026 - 11:35 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zou ook Nick Verschuren die aan Volendam is uitgeleend terug halen. Blinkt daar wekelijks uit.
Zeker weten, ook Dies Janse van Groningen terug halen
p111
 p111 - woensdag 04 maart 2026 - 15:33   quote  deeplink  
En Kaplan dan ? en Baas en Itakura en Bouman genoeg keus nou
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 04 maart 2026 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2026 - 15:33 schreef p111 het volgende:
En Kaplan dan ? en Baas en Itakura en Bouman genoeg keus nou
Kaplan had ik al eerder genoemd, die stond voor dit seizoen begon te koop, dit is niet gelukt toen werd hij maar verhuurd.
Nu wil hij misschien niet meer terug, het kan zijn dat hij bij NEC wil blijven al kan dit niet.
Wie weet denkt hij pleur op Ajax, fuck you Kroes en Beuker..
hjf
 hjf - donderdag 05 maart 2026 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2026 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kaplan had ik al eerder genoemd, die stond voor dit seizoen begon te koop, dit is niet gelukt toen werd hij maar verhuurd.
Nu wil hij misschien niet meer terug, het kan zijn dat hij bij NEC wil blijven al kan dit niet.
Wie weet denkt hij pleur op Ajax, fuck you Kroes en Beuker..
Kroes is inmiddels vertrokken en Beuker zie ik ook wel weggaan. Dus werk aan de winkel voor Jordi Cruijff. Kaplan betrekken in een deal met Sano?
jodocus
 jodocus - donderdag 05 maart 2026 - 09:44   quote  deeplink  
haal die Kay Teyan van telstar maar , al pinch-hitter zorgt altijd voor onrust al hij er in komt
freakie
 freakie - donderdag 05 maart 2026 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Van Analisten? Hoezo? De ene week zegt een analist dat Ajax geweldig is en de andere week weer niet. Als jij iemand hebt, die binnen ajax, elke dag met Ajax bezig is. Dan wil ik daar echt naar luisteren. Anders zijn het net zoals ons, mensen die een mening hebben.
AkaS
 AkaS - zondag 15 maart 2026 - 22:11   quote  deeplink  
Lushendry Martes een goede aankoop voor Ajax?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 maart 2026 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2026 - 07:55 schreef hjf het volgende:

[..]

Kroes is inmiddels vertrokken en Beuker zie ik ook wel weggaan. Dus werk aan de winkel voor Jordi Cruijff. Kaplan betrekken in een deal met Sano?
Die twee zijn niet verkeerd, maar mocht NEC 2e worden dan blijft Sano ivm C.L. die komt dan echt niet naar Ajax
AkaS
 AkaS - donderdag 19 maart 2026 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2026 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die twee zijn niet verkeerd, maar mocht NEC 2e worden dan blijft Sano ivm C.L. die komt dan echt niet naar Ajax
Misschien toch maar even verder kijken dan Sano en zien welke trainer met welke tactiek er voor de groep komt.

Persoonlijk begin ik wel weer terug te denken aan Wim Jonk die volgens mij wilde inzetten op eigen jeugd en volgens mij kunnen wij daar wel een heel eind mee komen volgend seizoen.

Sowieso een andere keeper, of Heerkens moet doorkomen en anders een echt goede keeper aantrekken.

Achterin centraal hebben we heel veel smaken volgend jaar waarin Bouwman ongetwijfeld zal doorbreken en mijns inziens een koppel mag gaan vormen met Janse of Kaplan. Anderen zullen voor Baas kiezen, ik niet zozeer.

Middenveld zie ik Steur of Fitz-Jim met Mokio en Berghuis of wellicht Klaassen als hij kan blijven brengen wat hij tegen Sparta bracht.

Voorin Godts Dolberg met Weghorst als suoersub en dan rechtsvoor blijkt hopelijk onze nieuwe Argentijn een gouden greep!

Backposities Tomujapi en Gaaei ,-)
p111
 p111 - donderdag 19 maart 2026 - 11:55   quote  deeplink  
Ik blijf bij Reesink,geen Sato.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 maart 2026 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Resink is nog niet blessure vrij voor het begin volgend seizoen heb ik gelezen anders had ik die keuze ook gemaakt
AkaS
 AkaS - donderdag 19 maart 2026 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2026 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Volgens mij is Mokio beter dan Resink. Gaat zeker nu er een strakke professionele hand regeert de juiste stappen maken komend seizoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 maart 2026 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2026 - 13:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is Mokio beter dan Resink. Gaat zeker nu er een strakke professionele hand regeert de juiste stappen maken komend seizoen.
Dan heb jij nooit naar een wedstrijd van Groningen gekeken, hij heeft werkelijk iets weg van Frenkie de Jong, absoluut een spelverdeler.
Mokio gaat je niet houden, wil nog steeds niet bijtekenen, is misschien over een paar jaar verder en niet meer bij Ajax
AkaS
 AkaS - vrijdag 20 maart 2026 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2026 - 14:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan heb jij nooit naar een wedstrijd van Groningen gekeken, hij heeft werkelijk iets weg van Frenkie de Jong, absoluut een spelverdeler.
Mokio gaat je niet houden, wil nog steeds niet bijtekenen, is misschien over een paar jaar verder en niet meer bij Ajax
Om eerlijk te zijn heb ik idd nog nooit zo heel specifiek naar Resink gekeken, wel de nodige flitsen gezien en die bevielen zeker. Maar het was ook niet zo dat mijn mond openviel van verbazing. Helaas ook even afwachten hoe hij gaat terugkomen en Mokio is natuurlijk een andere speler dan hij. Daarom afwachten wie trainer wordt en welke visie deze heeft ten aanzien van de gewenste speelwijze.
p111
 p111 - vrijdag 20 maart 2026 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2026 - 13:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nou ik vind het zeker een betere optie als Regeer.
freakie
 freakie - vrijdag 20 maart 2026 - 19:47   quote  deeplink  
Mokio is ook helemaal geen verdedigende middenvelder.
AkaS
 AkaS - zaterdag 21 maart 2026 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2026 - 12:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou ik vind het zeker een betere optie als Regeer.
Hahahaha dat sowieso, alles beter dan deze wijsneus. Zijn grote mond tegen de supporters zal ik nooit vergeten, omhooggevallen kutventje.

Denkt echt van zichzelf dat hij goed is en volgend seizoen de nummer 6 van Ajax is. Maar meer als nummer 6 op de reservebank zal het niet worden hahahaha.
AkaS
 AkaS - zaterdag 21 maart 2026 - 13:24   quote  deeplink  
Ajax heeft zoveel mogelijkheden volgend seizoen en op de positie LCV zijn er giga mogelijkheden:

- Baas; Itakura, Janse; Kaplan en zelfs misschien wel Mokio ;-)

RCV is volgens mij dunner bezaaid. Sutalo zal zeker weten afvloeien en plaatsmaken voor Bouwman. En dan weet ik het even niet...

Aan Cruijff de eer om de selectie evenwichtiger te gaan invullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2026 door AkaS --
p111
 p111 - zaterdag 21 maart 2026 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 - 13:24 schreef AkaS het volgende:
Ajax heeft zoveel mogelijkheden volgend seizoen en op de positie LCV zijn er giga mogelijkheden:

RCV is volgens mij dunner bezaaid. Sutalo zal zeker weten afvloeien en plaatsmaken voor Bouwman. En dan weet ik het even niet...

In Jong speelt ook een laatste man met nr 3 volgens mij Musungu.18 jaar boven de 1.90 en heel snel en sterk aan de bal een soort copie van Bouman.
freakie
 freakie - zaterdag 21 maart 2026 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 - 13:24 schreef AkaS het volgende:

Ja dat is het probleem. Geen van alle verslaat Baas op die positie. Dus zouden daar dus andere spelers op de plek van Sutalo moeten staan.
freakie
 freakie - zaterdag 21 maart 2026 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 - 13:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha dat sowieso, alles beter dan deze wijsneus. Zijn grote mond tegen de supporters zal ik nooit vergeten, omhooggevallen kutventje.

Denkt echt van zichzelf dat hij goed is en volgend seizoen de nummer 6 van Ajax is. Maar meer als nummer 6 op de reservebank zal het niet worden hahahaha.
Snap jou niet helemaal, regeer doet in cijfers niks mis. Ik zou niet weten welke grote “mond” hij gehad heeft tegen supporters. En dat hij vind van zichzelf dat hij de nummer 6 moet zijn volgend jaar is een beperking van hem in het weten waar zijn niveau zit maar is zeker niet verkeerd. Hij wil tenminste.

Nummer 6 op de reservebank lijkt me prima. Je bent soms echt compleet de weg kwijt met jou reacties. Beetje spelers aanvallen die echt niks verkeerd doen. Er had een verdedigende middenvelder moeten komen maar nu is Regeer gewoon de beste oplossing en speler op die positie. Het is ook niet voor niks dat Farioli, Grim en Garcia hem het liefst daar zien. Loopt het meest van iedereen, is verdedigend sterk en verliest weinig de bal. Waar we aan de andere kant genoeg spelers hebben verdedigend die wel de bal te veel verliezen.
p111
 p111 - zaterdag 21 maart 2026 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 - 17:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Snap jou niet helemaal, regeer doet in cijfers niks mis. Ik zou niet weten welke grote “mond” hij gehad heeft tegen supporters. En dat hij vind van zichzelf dat hij de nummer 6 moet zijn volgend jaar is een beperking van hem in het weten waar zijn niveau zit maar is zeker niet verkeerd. Hij wil tenminste.

Nummer 6 op de reservebank lijkt me prima. Je bent soms echt compleet de weg kwijt met jou reacties. Beetje spelers aanvallen die echt niks verkeerd doen. Er had een verdedigende middenvelder moeten komen maar nu is Regeer gewoon de beste oplossing en speler op die positie. Het is ook niet voor niks dat Farioli, Grim en Garcia hem het liefst daar zien. Loopt het meest van iedereen, is verdedigend sterk en verliest weinig de bal. Waar we aan de andere kant genoeg spelers hebben verdedigend die wel de bal te veel verliezen.
Je zou haast denken dat je familie bent van Regeer.
freakie
 freakie - zondag 22 maart 2026 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2026 - 23:07 schreef p111 het volgende:

[..]

Je zou haast denken dat je familie bent van Regeer.
Ik vind het belachelijk hoe er over een speler wordt gepraat die helemaal niks aan de situatie kan doen, allereerst. En dan 2, hij eigenlijk niks fout doet. Zeg maar hoor, als ik dat fout zie. Zeg maar wat Regeer in een wedstrijd fout doet.

Kwa statistieken krijgt hij bijna elke wedstrijd een ruime voldoende. 6.8 tot 7, dat komt omdat hij geen balverlies leidt(of heel weinig) en heel veel ballen afpakt. Ik heb ook niet dat ik regeer goed vind. Hij is wel de enige die verdedigend op het middenveld iets bied. Mokio is geen verdedigende middenvelder, ik hoop dat hij dat vandaag wel kan laten zien, maar ik hou mijn hart vast. Fitz Jim is dat nog veel minder.

Dus heb je eigenlijk voor die positie geen betere oplossing.

Noem nou eens 3 dingen op waarom Regeer zo slecht is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2026 door freakie --
p111
 p111 - zondag 22 maart 2026 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2026 - 08:34 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind het belachelijk hoe er over een speler wordt gepraat die helemaal niks aan de situatie kan doen, allereerst. En dan 2, hij eigenlijk niks fout doet. Zeg maar hoor, als ik dat fout zie. Zeg maar wat Regeer in een wedstrijd fout doet.

Kwa statistieken krijgt hij bijna elke wedstrijd een ruime voldoende. 6.8 tot 7, dat komt omdat hij geen balverlies leidt(of heel weinig) en heel veel ballen afpakt. Ik heb ook niet dat ik regeer goed vind. Hij is wel de enige die verdedigend op het middenveld iets bied. Mokio is geen verdedigende middenvelder, ik hoop dat hij dat vandaag wel kan laten zien, maar ik hou mijn hart vast. Fitz Jim is dat nog veel minder.

Dus heb je eigenlijk voor die positie geen betere oplossing.

Noem nou eens 3 dingen op waarom Regeer zo slecht is.
Speciaal voor jou.Hij komt fysiek te kort,handelingssnelheid te kort en komt inzicht te kort.
freakie
 freakie - zondag 22 maart 2026 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2026 - 09:29 schreef p111 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou.Hij komt fysiek te kort,handelingssnelheid te kort en komt inzicht te kort.
Nou heeft niemand al deze kwaliteiten bij Ajax. Op de 6 dan. Die ook kan verdedigen. Fysiek is Regeer helemaal niet slecht. Vergeleken Mokio en Fitz(even deze genomen zijn ze allemaal hetzelfde). En is dd handelingssnelheid op de 6 positie niet zo belangrijk, al is het als je dat daar wel hebt wel handig(maar Alvarez had dat ook niet was natuurlijk fysiek een beest).

Inzicht heeft hij just wel, aanvallend misschien wat minder dan een Mokio. Verdedigend heeft hij dat inzicht juist. Meer dan de andere 2 “opties” dan ook op die positie.

Als ik zijn zwakke punten zou noemen is het inderdaad Fysiek, zijn wat tragere opbouwen dus inderdaad niet altijd weet wat hij met de bal moet(deel inzicht) en het missen van creativiteit. De laatste 2 heeft een Mokio wel, alleen is verdedigend gewoon ver minder dan Regeer. Dat is niet omdat Regeer zo enorm goed is. Dat is omdat de rest gewoon niet goed zijn of niet op die positie horen.

Opties zijn Itakura(fysiek en verdedigend beter, opbouwend en met inzicht echt minder) of mokio (inzicht en opbouwend beter alleen verdedigend een stuk minder)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2026 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0238068