BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 mei 2025 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 22:27 schreef Pietje het volgende:
Sontje Hansen doet het dermate goed bij NEC Nijmegen dat Ajax zou overwegen om hem terug te halen. Laat hem maar komen!
Tegen Ajax was hij zo wel uit als thuis super goed, dus laat maar terug komen
freakie
 freakie - zondag 25 mei 2025 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 mei 2025 - 22:27 schreef Pietje het volgende:
Sontje Hansen doet het dermate goed bij NEC Nijmegen dat Ajax zou overwegen om hem terug te halen. Laat hem maar komen!
Dat is altijd goed nieuws. Ajax moet niet gaan “kopen” als je ook spelers hebt die uit de jeugd komen en Ajax al kennen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 mei 2025 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 13:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is altijd goed nieuws. Ajax moet niet gaan “kopen” als je ook spelers hebt die uit de jeugd komen en Ajax al kennen.
Klopt maar deze zullen ze toch moeten kopen, is destijds verkocht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 mei 2025 - 16:34   quote  deeplink  
Transfergerucht

Groot nieuws vanuit Italië: 'Taylor op de radar van Serie A-gigant'

Vandaag om 16:20

Kenneth Taylor lijkt zijn carrière voort te kunnen zetten in Italië. SSC Napoli heeft interesse in de middenvelder van Ajax. De kersverse kampioen van de Serie A wil miljoenen betalen voor de 23-jarige.

SSC Napoli heeft zijn vizier opnieuw gericht op Kenneth Taylor van Ajax. De Italiaanse kampioen ziet in de multifunctionele middenvelder een versterking voor het nieuwe seizoen en is volgens Gianluca Di Marzio bereid om ver te gaan. De marktwaarde van Taylor bedraagt volgens Transfermarkt zo'n drieëntwintig miljoen euro, terwijl Italiaanse bronnen spreken van een prijskaartje tussen de vijfentwintig en dertig miljoen euro
freakie
 freakie - zondag 25 mei 2025 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 16:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar deze zullen ze toch moeten kopen, is destijds verkocht
Het is zonde dat het zo gaat natuurlijk, maar ja liever hem dan iemand van buitenaf die langer moet wennen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 mei 2025 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 20:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is zonde dat het zo gaat natuurlijk, maar ja liever hem dan iemand van buitenaf die langer moet wennen.
Zeker weten, laat maar komen voor enkele miljoentjes
freakie
 freakie - maandag 26 mei 2025 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 mei 2025 - 20:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, laat maar komen voor enkele miljoentjes
Het is in ieder geval een positie die je opvult. Of het bank of basis is maakt niet zoveel uit. Gaat volgend seizoen sowieso een strijd worden onderling. Allemaal nieuwe spelers en een hoop die vertrekken. Dus laat maar knokken.
Pietje
 Pietje - woensdag 28 mei 2025 - 13:33   quote  deeplink  
En weer een gerucht: Ajax is van plan om Kasper Dolberg binnen te halen.
Ik was altijd een fan van hem. Een mooie voetballer en inmiddels 27 jaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 mei 2025 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:33 schreef Pietje het volgende:
Schopt er meer in dan Brobbey

Ik zou Meerdink ook niet verkeerd vinden, weet het doel goed te vinden, is jong en getalenteerd, brengt over 2 a 3 jaar veel geld in het laadje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2025 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 28 mei 2025 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Schopt er meer in dan Brobbey
Haha. Dat is niet zo moeilijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 mei 2025 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Dat is niet zo moeilijk.
Nee, wat is die tegen gevallen, krijg je aan de straatstenen niet kwijt hahahaha
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2025 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:33 schreef Pietje het volgende:
Geruchten hebben we niets aan Pietje. Ik ben ervan overtuigd, dat we het komend seizoen met kwaliteitsverarming van de selectie te maken krijgen in plaats van een kwaliteitsimpuls. En dat heeft Francesco Farioli goed ingeschat. We steven op een record verlies af, tenzij we bijvoorbeeld Hato voor 1 juli weten te verkopen. Onze concurrenten zijn zich nu al aan het versterken en wij doen momenteel helemaal niets. En straks zijn alle spelers die een versterking voor ons zouden kunnen zijn naar de concurrenten gegaan. Ik zie het komend seizoen bijzonder sober in. Plaats 6 tot en met 9. Daar gaan wij voor spelen komend seizoen, want we zullen moeten gaan spelen met de Mislantat mislukkelingen.
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2025 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee, wat is die tegen gevallen, krijg je aan de straatstenen niet kwijt hahahaha
Wellicht via Marktplaats
freakie
 freakie - woensdag 28 mei 2025 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 17:53 schreef hjf het volgende:

[..]

Geruchten hebben we niets aan Pietje. Ik ben ervan overtuigd, dat we het komend seizoen met kwaliteitsverarming van de selectie te maken krijgen in plaats van een kwaliteitsimpuls. En dat heeft Francesco Farioli goed ingeschat. We steven op een record verlies af, tenzij we bijvoorbeeld Hato voor 1 juli weten te verkopen. Onze concurrenten zijn zich nu al aan het versterken en wij doen momenteel helemaal niets. En straks zijn alle spelers die een versterking voor ons zouden kunnen zijn naar de concurrenten gegaan. Ik zie het komend seizoen bijzonder sober in. Plaats 6 tot en met 9. Daar gaan wij voor spelen komend seizoen, want we zullen moeten gaan spelen met de Mislantat mislukkelingen.
Je moet sommige dingen die geschreven worden wel een beetje met een korrel zout nemen. Ajax maakt verlies omdat ze niks verkopen en de CL gelden niet mee kunnen nemen. Ja dan maak je verlies.

Onze concurrenten denken dat ze zich inderdaad versterken, alleen vertrekken er ook een hele hoop. Je moet maar afwachten of het allemaal zo goed gaat. Dan hebben we ook nog eens een trainer die moet komen. Je kan dus nu wel 2/3 spelers halen maar als de trainers eerder iets anders willen, dan is daar eerst een gesprek voor nodig.

Als je trouwens nu al vervanging voor Taylor gaat halen en je verkoopt hem niet of er komt wel een club en weet dat Ajax dan Taylor moet verkopen schiet je, jezelf in de voeten. Verkopen gaat ook niet in een week en de transfermarkt is ook nog niet open. Farioli heeft daar trouwens heel weinig over gezegd blijkt. Farioli wilde er spelers bijhalen die het al gemaakt hadden(oudere spelers of grotere spelers) en wilde de staf met 15 man versterken, zoiets. Die had al lang bedacht te willen stoppen.

Ajax is altijd een club geweest met talent dat doorkwam en dan er gerichte aankopen bij kwamen.
freakie
 freakie - woensdag 28 mei 2025 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het gekke is, ik denk dat ze brobbey best makkelijk nog gaan kwijtraken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 mei 2025 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 20:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit denk ik ook maar niet voor +25 miljoen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 mei 2025 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 20:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Je moet sommige dingen die geschreven worden wel een beetje met een korrel zout nemen. Ajax maakt verlies omdat ze niks verkopen en de CL gelden niet mee kunnen nemen. Ja dan maak je verlies.

Onze concurrenten denken dat ze zich inderdaad versterken, alleen vertrekken er ook een hele hoop. Je moet maar afwachten of het allemaal zo goed gaat. Dan hebben we ook nog eens een trainer die moet komen. Je kan dus nu wel 2/3 spelers halen maar als de trainers eerder iets anders willen, dan is daar eerst een gesprek voor nodig.

Als je trouwens nu al vervanging voor Taylor gaat halen en je verkoopt hem niet of er komt wel een club en weet dat Ajax dan Taylor moet verkopen schiet je, jezelf in de voeten. Verkopen gaat ook niet in een week en de transfermarkt is ook nog niet open. Farioli heeft daar trouwens heel weinig over gezegd blijkt. Farioli wilde er spelers bijhalen die het al gemaakt hadden(oudere spelers of grotere spelers) en wilde de staf met 15 man versterken, zoiets. Die had al lang bedacht te willen stoppen.

Ajax is altijd een club geweest met talent dat doorkwam en dan er gerichte aankopen bij kwamen.
Volledig mee eens!
freakie
 freakie - donderdag 29 mei 2025 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2025 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dit denk ik ook maar niet voor +25 miljoen
Nee maar ik vind 15 voor hem al veel. En dat gaat Ajax er wel voor kunnen vangen. 😂
freakie
 freakie - donderdag 29 mei 2025 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2025 - 11:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Volledig mee eens!
Kijk nou eens. Op transfergebied toch vaak eens ineens😱
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 00:42   quote  deeplink  
Moet zeggen, bij Rangers heb je echt goed voetbal.😂👀
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 mei 2025 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2025 - 14:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee maar ik vind 15 voor hem al veel. En dat gaat Ajax er wel voor kunnen vangen. 😂
Ik ook, gek want we zijn het weer eens! 😂 😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 mei 2025 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2025 - 14:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Kijk nou eens. Op transfergebied toch vaak eens ineens😱
Tja je zegt nu zinnige dingen..😆😆
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 mei 2025 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2025 - 20:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Tja, wellicht tegen elk aannemelijk bod, en dat bod zal zeker niet al te hoog zijn.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 30 mei 2025 - 17:04   quote  deeplink  
Ik snap niet dat Ajax niet voor Sandler van NEC gaat. Oud jeugdspeler van Ajax en inmiddels onmisbaar in de Nec verdediging. Hoeft niet veel te kosten en beter dan n 2de rangs Zuid Amerikaanse voetballer.
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 17:04 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik snap niet dat Ajax niet voor Sandler van NEC gaat. Oud jeugdspeler van Ajax en inmiddels onmisbaar in de Nec verdediging. Hoeft niet veel te kosten en beter dan n 2de rangs Zuid Amerikaanse voetballer.
Ik vind dat we vooral niet in de eredivisie moeten gaan zoeken. Een zuid amerikaanse voetballen is over het algemeen trouwens goedkoper. En heeft nogal wat schoppen gehad, dus kan daarom ook vaak wat makkelijker mee in de eredivisie.

Ik heb sandler niet zo gezien, maar is dat een voetballende verdediger?
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 00:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook, gek want we zijn het weer eens! 😂 😂
Doe nou normaal hoor. Moet het nou gewoon niet eens zijn met dat jij het met me eens bent.
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 00:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja je zegt nu zinnige dingen..😆😆
Oeeeeffff💔
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 30 mei 2025 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 17:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik vind dat we vooral niet in de eredivisie moeten gaan zoeken. Een zuid amerikaanse voetballen is over het algemeen trouwens goedkoper. En heeft nogal wat schoppen gehad, dus kan daarom ook vaak wat makkelijker mee in de eredivisie.

Ik heb sandler niet zo gezien, maar is dat een voetballende verdediger?
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2025/05/ajax-krijgt-speler-van-buitencategorie-getipt-hij-is-zoveel-beter-dan-de-rest-het-is-eng

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/12/van-der-gijp-ziet-geweldenaar-rondlopen-in-eredivisie-drie-klassen-beter-dan-sutalo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2025 door Eindhovense Ajaxfan --
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Kijk, tsja dus voetballend lijkt het oke. Tsja weetje, ajax zou wel vanalles proberen maar is niet in de mogelijkheden om miljoenen neer te leggen voor 1 speler. Ik denk dat, dat ook wel het probleem is. Ze vragen geen 4 miljoen maar eerder 9 en dan moet je afvragen of 9 op dit moment wel een goede keus is. Zo iemand haal je alleen als sutalo weggaat.
freakie
 freakie - vrijdag 30 mei 2025 - 19:15   quote  deeplink  
Geen transfermarkt maar ik vind op dit moment dat Kroes echt heel goed duidelijk maakt waar zijn prioriteit zit. Steur en Mokio binnen houden en dan verwachten dat deze spelers meer minuten gaan maken is duidelijk een slimme keuze.

Met Klaassen, Tadic en Blind heb je zo op alle posities. Ajax spelers met passie en kunnen de jongere spelers mentaal wat bijbrengen. Ik vind dat er serieus goed wordt nagedacht op dit moment.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 mei 2025 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 19:15 schreef freakie het volgende:
Geen transfermarkt maar ik vind op dit moment dat Kroes echt heel goed duidelijk maakt waar zijn prioriteit zit. Steur en Mokio binnen houden en dan verwachten dat deze spelers meer minuten gaan maken is duidelijk een slimme keuze.

Met Klaassen, Tadic en Blind heb je zo op alle posities. Ajax spelers met passie en kunnen de jongere spelers mentaal wat bijbrengen. Ik vind dat er serieus goed wordt nagedacht op dit moment.
En weer eens Freaky 🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 mei 2025 - 21:30   quote  deeplink  
En al weer het volgende gerucht...

Opvallend geluid uit Kroatië: Ajax laat oog vallen op 'juweel van Osijek'
vrijdag, 30 mei 2025 (21:10) - VoetbalPrimeur

Ajax wordt gelinkt aan de negentienjarige Kroatische spits Anton Matkovic, momenteel spelend voor NK Osijek. Volgens het Kroatische 24Sata geldt Matkovic als een groot talent en wordt een transfer deze zomer als zeer aannemelijk gezien. De 1,91 meter lange centrumspits, die vorig seizoen vijftien wedstrijden speelde in de Kroatische Eredivisie zonder te scoren, heeft desalniettemin een goede indruk achtergelaten. Naast Ajax tonen ook andere Europese clubs interesse in de jeugdinternational van Kroatië. Matkovic raakte begin dit jaar geblesseerd, maar is nu aan het herstellen. Zodra hij hersteld is, zou de spits voor een bedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro kunnen vertrekken, al is onduidelijk of Ajax bereid is dit te betalen.
freakie
 freakie - zaterdag 31 mei 2025 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En weer eens Freaky 🤣🤣
Hou op nou hoor. Ongemakkelijk nu.
freakie
 freakie - zaterdag 31 mei 2025 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 mei 2025 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En al weer het volgende gerucht...

Opvallend geluid uit Kroatië: Ajax laat oog vallen op 'juweel van Osijek'
vrijdag, 30 mei 2025 (21:10) - VoetbalPrimeur

Ajax wordt gelinkt aan de negentienjarige Kroatische spits Anton Matkovic, momenteel spelend voor NK Osijek. Volgens het Kroatische 24Sata geldt Matkovic als een groot talent en wordt een transfer deze zomer als zeer aannemelijk gezien. De 1,91 meter lange centrumspits, die vorig seizoen vijftien wedstrijden speelde in de Kroatische Eredivisie zonder te scoren, heeft desalniettemin een goede indruk achtergelaten. Naast Ajax tonen ook andere Europese clubs interesse in de jeugdinternational van Kroatië. Matkovic raakte begin dit jaar geblesseerd, maar is nu aan het herstellen. Zodra hij hersteld is, zou de spits voor een bedrag tussen de 2 en 3 miljoen euro kunnen vertrekken, al is onduidelijk of Ajax bereid is dit te betalen.
Tsja, realistische optie deze keer. Alleen zo lang geblesseerd? Grote gok. Hij is maar 19. Dus kan dan ook rustig ingezet worden natuurlijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 31 mei 2025 - 20:20   quote  deeplink  
Volgende gerucht en wederom jong...

Ajax lijkt na PSG-spits ook aan de haal te gaan met talent van Barcelona'
zaterdag, 31 mei 2025 (19:24) - VoetbalPrimeur

Ajax is in gesprek om het zestienjarige FC Barcelona-talent Eloi Gomez naar Amsterdam te halen. De Spaanse middenvelder, die ook jeugdinternational is, ziet in Ajax meer kansen op een doorbraak vanwege de hevige concurrentie bij Barcelona. Gomez viel al meerdere keren op in duels tegen Ajax, waaronder in het Marveldtoernooi waar hij werd uitgeroepen tot beste speler en in de halve finale waarin Barcelona nipt won. Dit seizoen eindigde een ontmoeting met Ajax O16 voor de Al Abtal Cup in een gelijkspel van 1-1. Hoewel er ook belangstelling van andere clubs is, lijkt Ajax de meeste kans te maken om Gomez te laten aansluiten bij het O17-team. Daarnaast richt Ajax zich op een tweede Barcelona-talent, maar die overgang lijkt minder haalbaar. Met Gomez zou Ajax O17 na de komst van de Franse spits Romeo Garnier van Paris Saint-Germain haar tweede buitenlandse aanwinst verwelkomen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 juni 2025 - 12:19   quote  deeplink  
Ajax en Daley Blind in contact over terugkeer: speler heeft één duidelijke wens
maandag, 2 juni 2025 (12:10) - VoetbalPrimeur

Ajax en Daley Blind zijn in gesprek over een mogelijke terugkeer van de 35-jarige verdediger naar de Amsterdamse club. Blind staat momenteel onder contract bij het Spaanse Girona, maar hij staat open voor een rentree bij zijn oude club om daar zijn loopbaan af te sluiten. Zowel de speler als zijn familie zien een terugkeer naar Nederland wel zitten. Ajax heeft het contact gelegd, maar vanwege het doorlopende contract met Girona is de samenwerking van de Spaanse club nodig om de transfer mogelijk te maken. Binnen Ajax wordt Blind gedacht als een optie voor de posities vijf en zes in de verdediging.

Blind maakte in 2023 de overstap van Bayern München naar Girona, waar hij een sterk debuutseizoen kende. Hij speelde een belangrijke rol toen Girona verrassend derde werd in La Liga en zich plaatste voor de Champions League. Door het vertrek van enkele belangrijke spelers verliep het huidige seizoen minder soepel voor de Catalanen.

Een mogelijke terugkeer naar Ajax zou de derde periode van Blind bij de club betekenen. Hij doorliep bij Ajax de jeugdopleiding en debuteerde in 2008. Na een eerste periode van 2008 tot 2014 en een avontuur bij Manchester United tussen 2014 en 2018 keerde hij in 2018 terug naar Amsterdam. In totaal speelde hij 333 officiële wedstrijden voor Ajax, met onder andere zeven landstitels, twee KNVB Bekers en twee Johan Cruijff Schalen als hoogtepunten. Ook behoorde hij tot het team dat in 2018/19 de Champions League halve finale bereikte. Op internationaal niveau speelde Blind meer dan 100 interlands voor Nederland en nam hij deel aan WK’s in 2014 en 2022. Zijn mogelijke terugkeer naar Ajax zou zowel sportief als emotioneel betekenisvol zijn, aangezien hij zijn loopbaan graag wil afsluiten bij zijn oude club.
freakie
 freakie - maandag 02 juni 2025 - 12:28   quote  deeplink  
Heel benieuwd als de transfermarkt open is wat er allemaal staat te gebeuren. Ik vind dat ze een hele goede weg inslaan met oud Ajax spelers die de topsport in hun aderen hebben stromen. Daar moeten jonge spelers de vruchten van kunnen plukken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 juni 2025 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2025 - 12:28 schreef freakie het volgende:
Heel benieuwd als de transfermarkt open is wat er allemaal staat te gebeuren. Ik vind dat ze een hele goede weg inslaan met oud Ajax spelers die de topsport in hun aderen hebben stromen. Daar moeten jonge spelers de vruchten van kunnen plukken.
Eens maar maakt het niet te gek, kijkt naar Barcelona en PSG
freakie
 freakie - maandag 02 juni 2025 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 juni 2025 - 13:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens maar maakt het niet te gek, kijkt naar Barcelona en PSG
Nee klopt. Een paar inderdaad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 juni 2025 - 17:10   quote  deeplink  
Ajax transfernieuws: Armando Broja kan terugkeren in Eredivisie
dinsdag, 3 juni 2025 (16:35) - Footballtransfers

Ajax en PSV zijn geïnteresseerd in Armando Broja, een 23-jarige spits van Chelsea die mogelijk vertrekt vanwege een gebrek aan perspectief in Londen. Beide Nederlandse topclubs zoeken versterking in de aanval, mede omdat bij Ajax spelers als Brian Brobbey en Wout Weghorst mogelijk vertrekken, terwijl bij PSV onduidelijkheid bestaat over de toekomst van Luuk de Jong en interesse is in Ricardo Pepi voor een transfer naar Fulham. Broja, die een seizoen op huurbasis bij Vitesse speelde en daar 10 doelpunten maakte in de Eredivisie, wordt ook genoemd als optie voor RB Leipzig en AC Milan. PSV zou zelfs al contact hebben gehad met Broja en zijn management. Het is nog onduidelijk of een overstap permanent zal zijn of op huurbasis, zeker gezien de eerdere vraagprijs van 30 tot 40 miljoen euro, terwijl zijn huidige geschatte transferwaarde rond de 18,6 miljoen euro ligt. Chelsea hoopt waarschijnlijk een hogere vergoeding te ontvangen, waardoor een definitieve transfer onzeker blijft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 juni 2025 - 17:27   quote  deeplink  
En wederom een gerucht

Ajax transfernieuws: Gastón Ávila kan terugkeren bij Boca Juniors
dinsdag, 3 juni 2025 (17:06) - Footballtransfers

Ajax krijgt mogelijk toch nog een definitief afscheid van Gastón Ávila, die momenteel op huurbasis speelt bij het Braziliaanse Fortaleza. De 23-jarige Argentijnse verdediger, voorheen een dure aanwinst van Ajax die voor 12,5 miljoen euro overkwam van Royal Antwerp, heeft zijn waarde bij de Amsterdamse club nog niet volledig kunnen bewijzen, mede door een zware blessure. Fortaleza heeft een huurcontract met aankoopoptie tot eind 2025, maar volgens berichten uit Argentinië lijkt een snelle terugkeer naar Boca Juniors in het verschiet te liggen.

De interesse komt van Boca Juniors’ nieuwe hoofdtrainer Miguel Angel Russo, die onlangs is aangesteld en al een eerdere samenwerking met Ávila kende tijdens diens periode bij de Argentijnse topclub tussen 2019 en 2022. Russo zou een hereniging met de talentvolle verdediger ambiëren, wat de weg vrijmaakt voor een transfer komende zomer. Deze ontwikkeling kan consequenties hebben voor de samenstelling van Ajax’ selectie en laat zien hoe Argentijnse en Zuid-Amerikaanse clubs blijven investeren in het terughalen van hun talenten.
freakie
 freakie - dinsdag 03 juni 2025 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juni 2025 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
En wederom een gerucht

Ajax transfernieuws: Gastón Ávila kan terugkeren bij Boca Juniors
dinsdag, 3 juni 2025 (17:06) - Footballtransfers

Ajax krijgt mogelijk toch nog een definitief afscheid van Gastón Ávila, die momenteel op huurbasis speelt bij het Braziliaanse Fortaleza. De 23-jarige Argentijnse verdediger, voorheen een dure aanwinst van Ajax die voor 12,5 miljoen euro overkwam van Royal Antwerp, heeft zijn waarde bij de Amsterdamse club nog niet volledig kunnen bewijzen, mede door een zware blessure. Fortaleza heeft een huurcontract met aankoopoptie tot eind 2025, maar volgens berichten uit Argentinië lijkt een snelle terugkeer naar Boca Juniors in het verschiet te liggen.

De interesse komt van Boca Juniors’ nieuwe hoofdtrainer Miguel Angel Russo, die onlangs is aangesteld en al een eerdere samenwerking met Ávila kende tijdens diens periode bij de Argentijnse topclub tussen 2019 en 2022. Russo zou een hereniging met de talentvolle verdediger ambiëren, wat de weg vrijmaakt voor een transfer komende zomer. Deze ontwikkeling kan consequenties hebben voor de samenstelling van Ajax’ selectie en laat zien hoe Argentijnse en Zuid-Amerikaanse clubs blijven investeren in het terughalen van hun talenten.
Laten we het hopen. Miljoentje bijgeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0130641