|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 22:44 schreef AkaS het volgende:[..] Het is mijn mening dat Wijndal in goede doen een betere back is dan Hato en Hato een betere LCV dan Baas! Een betere back dan Hato? Hato is in alles een betere voetballer dan Wijndal. Echt in alles. Is niet voor niks dat ze hem back neerzetten. Gelukkig gaat dit nooit gebeuren. Je gooit zo 40/50 miljoen aan transfergeld weg(Baas). Neem aan namelijk als Baas zich zo ontwikkeld hij net zoveel als of wel meer dan Hato oplevert.
Ook wel grappig hoe dubbel jou berichten zijn. Wijndal erin, maar dan haal je dus talenten eruit. Die trouwens als het dan slechter zou zijn. Totaal niet veel van elkaar verschillen, dus ga je nooit Wijndal meer inbrengen. En Tadic of Blind niet terughalen omdat ze bijvoorbeeld Godts in de weg zou zitten. Terwijl Godts vorig seizoen helemaal NIKS heeft bereikt en trouwens weinig transferwaarde heeft omdat zijn blessure gevoeligheid een probleem is. Dus clubs gaan hem altijd met gepaste afstand bekijken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ben blij dat jij geen trainer van onze club is of zal worden, aan de andere kant zou ik het graag willen zien in een oefenwedstrijd. Ben ik ook blij meeđ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo is het zeker, ik ga er wel van uit dat we Hato en misschien Sutalo niet meer terug zien. Worden vrijwel zeker verkocht, met name voor Hato is heel veel belangstelling. Henderson en Taylor maken ook een grote kans dat ze verkocht worden. Moro is zo als binnen. Ow zeker en in het geval van Hato, als zoân speler 40/50 miljoen op zou leveren. Tsja, weetje, hato is geweldig maar dat geld heeft Ajax ook wel heel en heel erg nodig. Ik denk dat het geld van Hato heel veel oplost voor het balans in het team. (Ook Sutalos vertrek is heel belangrijk). Ik vind Sutalo namelijk helemaal niks. Als je wil aanvallen is Sutalo nog steeds de zwakste schakel. Met Baas verbloemde dat heel erg goed. Met Hato zag je zijn onzekerheid weer. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 18:28 schreef freakie het volgende:[..] Niet te wijze dingen zeggen nu he!đ 100% eens. Maar dan maar Wijndal op de plek van Hato, Hato op de bank? Wat denk jezelf? Ik ben niet gek hoor. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ben blij dat jij geen trainer van onze club is of zal worden, aan de andere kant zou ik het graag willen zien in een oefenwedstrijd. Ik heb goed nieuws voor je, al kan ik het nooit bewijzen dat het eigenlijk heel slecht nieuws is, maar ik zal nooit trainer van Ajax worden. Géén vereist diploma en niet van plan te halen.
Maar geloof me, zo slecht zie ik het niet! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juni 2025 - 08:59 schreef freakie het volgende:[..] Een betere back dan Hato? Hato is in alles een betere voetballer dan Wijndal. Echt in alles. Is niet voor niks dat ze hem back neerzetten. Gelukkig gaat dit nooit gebeuren. Je gooit zo 40/50 miljoen aan transfergeld weg(Baas). Neem aan namelijk als Baas zich zo ontwikkeld hij net zoveel als of wel meer dan Hato oplevert. Ook wel grappig hoe dubbel jou berichten zijn. Wijndal erin, maar dan haal je dus talenten eruit. Die trouwens als het dan slechter zou zijn. Totaal niet veel van elkaar verschillen, dus ga je nooit Wijndal meer inbrengen. En Tadic of Blind niet terughalen omdat ze bijvoorbeeld Godts in de weg zou zitten. Terwijl Godts vorig seizoen helemaal NIKS heeft bereikt en trouwens weinig transferwaarde heeft omdat zijn blessure gevoeligheid een probleem is. Dus clubs gaan hem altijd met gepaste afstand bekijken. Ik denk dat ik maar ga stoppen om op jou te reageren want man man man wat heb jij een beperkt inzicht en inlevingsvermogen!
Natuurlijk is Hato de betere voetballer, daarom moet hij juist op LCV dan heeft hij veel meer waarde voor het team!
Het gaat specifiek om de backpositie, daar staat natuurlijk nooit je beste voetballer maar iemand met specifieke kwaliteiten!
En Baas hahhaha droom lekker verder over hem en zijn transferwaarde, 40-50 mln voor hem gaat nooit gebeuren. Zodra deze man onder druk staat levert hij de bal netjes in de voeten bij de tegenstander en dat is niet 1x gebeurd afgelopen seizoen en ook niet 2x.
Leuke speler voor niveau Twente, Utrecht of AZ.
Fijne dag vandaag nog jochie, ga maar lekker een ijsje kopen, een raketje mmmm en daarna wel je handjes wassen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Haha nee dat zie ik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 08:35 schreef AkaS het volgende:[..] Ik denk dat ik maar ga stoppen om op jou te reageren want man man man wat heb jij een beperkt inzicht en inlevingsvermogen! Natuurlijk is Hato de betere voetballer, daarom moet hij juist op LCV dan heeft hij veel meer waarde voor het team! Het gaat specifiek om de backpositie, daar staat natuurlijk nooit je beste voetballer maar iemand met specifieke kwaliteiten! En Baas hahhaha droom lekker verder over hem en zijn transferwaarde, 40-50 mln voor hem gaat nooit gebeuren. Zodra deze man onder druk staat levert hij de bal netjes in de voeten bij de tegenstander en dat is niet 1x gebeurd afgelopen seizoen en ook niet 2x. Leuke speler voor niveau Twente, Utrecht of AZ. Fijne dag vandaag nog jochie, ga maar lekker een ijsje kopen, een raketje mmmm en daarna wel je handjes wassen! Baas niveau Twente? Ben jij nou degene die Fitz een enorm talent vind en Baas niveau twente? Wat? Heb je gekeken dit seizoen? Juist had Baas dat hij de bal niet verloor in de verdediging. Met Hato had je juist dat er geen oplossing kwam omdat hij bang is iets mis te doen. Heb je gekeken dit seizoen? Serieus hoor, want als dat niet zo is, ook goed maar door Baas begon Ajax juist te voetballen.
Welke âkwaliteitenâ geef jij Wijndal dan die Hato niet heeft? Een betere voetballer hoeft juist niet op de centrale positie. Die moet je vooral verdedigend hebben. Hato kan omdat hij kan voetballen, meer kan dat wie dan ook in de verdediging, aan de zijkant spelen. Hij is daar handiger dan Wijndal en kan veel meer dan Wijndal.
Baas is nu al meer waard dan Wijndal en hij heeft door blessures niet alles kunnen spelen. Trouwens, Baas is nu na een half seizoen, 12 miljoen waard. Kan je wel lachen, met nog een seizoen en hij is dat zeker wel waard ja.
Ga jij maar aan je moeders tiet likken. Laat dan vooral mensen hier wel discussiëren en vooral wel inhoudelijk praten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 08:28 schreef AkaS het volgende:[..] Ik heb goed nieuws voor je, al kan ik het nooit bewijzen dat het eigenlijk heel slecht nieuws is, maar ik zal nooit trainer van Ajax worden. Géén vereist diploma en niet van plan te halen. Maar geloof me, zo slecht zie ik het niet! Je ziet het niet slecht nee. Je ziet gewoon helemaal niks. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax heeft definitief Medic kunnen lozen aan o Norwich. De transfersom is (nog) niet bekend gemaakt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 14:12 schreef Pietje het volgende:Ajax heeft definitief Medic kunnen lozen aan o Norwich. De transfersom is (nog) niet bekend gemaakt. 2 miljoen volgens verschillende kanalen Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan heeft Ajax volgens mij verlies geleden op hem? Il heb eigenlijk geen idee. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 14:04 schreef Pietje het volgende:[..] Dan heeft Ajax volgens mij verlies geleden op hem? Il heb eigenlijk geen idee. Geloof dat ze schreven dat Ajax het aankoop bedrag terug had. Dus lijkt me primađ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 14:04 schreef Pietje het volgende:[..] Dan heeft Ajax volgens mij verlies geleden op hem? Il heb eigenlijk geen idee. Lees nu, 3 miljoen gekost, 2 miljoen terug. Tsja, belangrijkste is dat er wat terug is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 - 16:39 schreef freakie het volgende:[..] Lees nu, 3 miljoen gekost, 2 miljoen terug. Tsja, belangrijkste is dat er wat terug is. En weer een salaris huishouden minder |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Feijenoord en Groningen mondeling akkoord overname Valente |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja en vooral extra ruimte in de selectie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax is Precious Ugwu kwijt aan Volendam. Wie volgt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kiezelhard Kroes-beleid: zevental (!) niet meer welkom bij eerste elftal Ajax' zaterdag, 28 juni 2025 (11:53) - VoetbalPrimeur
Ajax hanteert onder leiding van technisch directeur Alex Kroes een strikte aanpak voor spelers zonder toekomst binnen de club. Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen zijn uitgesloten van het eerste elftal. Zij mogen pas trainen en gebruikmaken van faciliteiten nadat het eerste elftal klaar is en hebben geen toegang tot de parkeerplaatsen van staf en selectiespelers; ook krijgen ze slechts één fysiotherapeut toegewezen. Met deze maatregelen wil Ajax voorkomen dat spelers zonder perspectief nog hoop koesteren op speeltijd, zoals vorig seizoen gebeurde, en wordt duidelijk gemaakt dat zij op zoek moeten naar een nieuwe club.
Deze rigoureuze selectiepolitiek is een reactie op de erfenis van sportdirecteur Sven Mislintat, die afgelopen zomer tegen 120 miljoen euro twaalf twijfelachtige spelers aan de selectie toevoegde en langdurige contracten liet tekenen. Ondanks hun beperkte rol binnen Ajax komen deze spelers door Champions League-plaatsing in aanmerking voor salarisverhogingen. Daarom probeert de club via transfers nog financiële opbrengsten te genereren, met name door de verkoopkansen van Akpom (aankoopprijs 12,3 miljoen euro), Forbs (14 miljoen) en Sosa (8 miljoen), terwijl ook Hlynsson, Rasmussen en Gorter interessant zijn voor andere clubs. Akpom valt op met een redelijk aantal doelpunten (23 in 68 wedstrijden), ondanks zijn bijrol. Met deze aanpak wil Ajax de voorbereiding op het seizoen vrijwaren van onrust rondom spelers die niet in de plannen passen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juni 2025 - 13:41 schreef freakie het volgende:[..] Baas niveau Twente? Ben jij nou degene die Fitz een enorm talent vind en Baas niveau twente? Wat? Heb je gekeken dit seizoen? Juist had Baas dat hij de bal niet verloor in de verdediging. Met Hato had je juist dat er geen oplossing kwam omdat hij bang is iets mis te doen. Heb je gekeken dit seizoen? Serieus hoor, want als dat niet zo is, ook goed maar door Baas begon Ajax juist te voetballen. Welke âkwaliteitenâ geef jij Wijndal dan die Hato niet heeft? Een betere voetballer hoeft juist niet op de centrale positie. Die moet je vooral verdedigend hebben. Hato kan omdat hij kan voetballen, meer kan dat wie dan ook in de verdediging, aan de zijkant spelen. Hij is daar handiger dan Wijndal en kan veel meer dan Wijndal. Baas is nu al meer waard dan Wijndal en hij heeft door blessures niet alles kunnen spelen. Trouwens, Baas is nu na een half seizoen, 12 miljoen waard. Kan je wel lachen, met nog een seizoen en hij is dat zeker wel waard ja. Ga jij maar aan je moeders tiet likken. Laat dan vooral mensen hier wel discussiĂ«ren en vooral wel inhoudelijk praten. Je moeders tiet likken... Zozozo.
Dus omdat iemand een ander inzicht heb dan jij ga jij dergelijke teksten eruit gooien. Ik zou maar voorzichtig aan doen als ik jou was kereltje, want je moet niet op die toer gaan! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kiezelhard Kroes-beleid: zevental (!) niet meer welkom bij eerste elftal Ajax' zaterdag, 28 juni 2025 (11:53) - VoetbalPrimeur Ajax hanteert onder leiding van technisch directeur Alex Kroes een strikte aanpak voor spelers zonder toekomst binnen de club. Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen zijn uitgesloten van het eerste elftal. Zij mogen pas trainen en gebruikmaken van faciliteiten nadat het eerste elftal klaar is en hebben geen toegang tot de parkeerplaatsen van staf en selectiespelers; ook krijgen ze slechts één fysiotherapeut toegewezen. Met deze maatregelen wil Ajax voorkomen dat spelers zonder perspectief nog hoop koesteren op speeltijd, zoals vorig seizoen gebeurde, en wordt duidelijk gemaakt dat zij op zoek moeten naar een nieuwe club. Deze rigoureuze selectiepolitiek is een reactie op de erfenis van sportdirecteur Sven Mislintat, die afgelopen zomer tegen 120 miljoen euro twaalf twijfelachtige spelers aan de selectie toevoegde en langdurige contracten liet tekenen. Ondanks hun beperkte rol binnen Ajax komen deze spelers door Champions League-plaatsing in aanmerking voor salarisverhogingen. Daarom probeert de club via transfers nog financiële opbrengsten te genereren, met name door de verkoopkansen van Akpom (aankoopprijs 12,3 miljoen euro), Forbs (14 miljoen) en Sosa (8 miljoen), terwijl ook Hlynsson, Rasmussen en Gorter interessant zijn voor andere clubs. Akpom valt op met een redelijk aantal doelpunten (23 in 68 wedstrijden), ondanks zijn bijrol. Met deze aanpak wil Ajax de voorbereiding op het seizoen vrijwaren van onrust rondom spelers die niet in de plannen passen. Als dit waar is vind ik het echt diep en diep triest!
Zo ga je niet om met spelers en kan je bovendien schaden in de toekomst want welke plicht heeft een speler nog naar een club om fatsoenlijk te zijn als je weet dat dezelfde club jou zo onbeschoft behandeld als het ze zo toevallig uitkomt.
Dat ze niet goed genoeg zijn voor het beoogde niveau snap ik heel goed maar daar kunnen zij niets aan doen. Dat ze dan buiten de boot vallen moet ook kunnen maar dan wel op een menselijker manier.
Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 13:23 schreef AkaS het volgende:[..] Als dit waar is vind ik het echt diep en diep triest! Zo ga je niet om met spelers en kan je bovendien schaden in de toekomst want welke plicht heeft een speler nog naar een club om fatsoenlijk te zijn als je weet dat dezelfde club jou zo onbeschoft behandeld als het ze zo toevallig uitkomt. Dat ze niet goed genoeg zijn voor het beoogde niveau snap ik heel goed maar daar kunnen zij niets aan doen. Dat ze dan buiten de boot vallen moet ook kunnen maar dan wel op een menselijker manier. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen! Volledig eens het is een schofterig besluit, zo gaat je niet met mensen om.
Daarnaast vond ik Chuba Akpom niet zo heel slecht, scoorde regelmatig wanneer hij in viel. Als spits meer als linksbuiten gebruikt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 13:18 schreef AkaS het volgende:[..] Je moeders tiet likken... Zozozo. Dus omdat iemand een ander inzicht heb dan jij ga jij dergelijke teksten eruit gooien. Ik zou maar voorzichtig aan doen als ik jou was kereltje, want je moet niet op die toer gaan! Jij begon met rate dingen roepen. Tsja kan je ze ook terig krijgen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 13:23 schreef AkaS het volgende:[..] Als dit waar is vind ik het echt diep en diep triest! Zo ga je niet om met spelers en kan je bovendien schaden in de toekomst want welke plicht heeft een speler nog naar een club om fatsoenlijk te zijn als je weet dat dezelfde club jou zo onbeschoft behandeld als het ze zo toevallig uitkomt. Dat ze niet goed genoeg zijn voor het beoogde niveau snap ik heel goed maar daar kunnen zij niets aan doen. Dat ze dan buiten de boot vallen moet ook kunnen maar dan wel op een menselijker manier. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen! Weet je wat diep en diep triest is? Spelers die blijven hangen omdat ze miljoenen te veel verdienen. Er zijn waarschijnlijk genoeg ploegen die ze willen. Alleen kunnen ze daar niet zoveel verdienen.
Ja je wil voetballen of niet hoor. En dan is het wel heel triest als ze allemaal zo behandeld worden. Want Akpom is toch ook best oke geweest. Maar we weten de verhalen niet he?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 14:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Volledig eens het is een schofterig besluit, zo gaat je niet met mensen om. Daarnaast vond ik Chuba Akpom niet zo heel slecht, scoorde regelmatig wanneer hij in viel. Als spits meer als linksbuiten gebruikt Is denk ik ook wel omdat sommige gewoon niet weg willen gaan. Ze verdienen te veel en gaan daarom niet naar een andere ploeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 17:09 schreef freakie het volgende:[..] Is denk ik ook wel omdat sommige gewoon niet weg willen gaan. Ze verdienen te veel en gaan daarom niet naar een andere ploeg. Moet er eerst belangstelling zijn, ze zijn afgelopen seizoen verhuurd met een optie tot koop.
Clubs durven direct kopen niet aan vanwege de wanprestatie van Ajax onder Steyn, de miskopen van Mislintat zijn algemeen bekend in Europa. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 17:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Moet er eerst belangstelling zijn, ze zijn afgelopen seizoen verhuurd met een optie tot koop. Clubs durven direct kopen niet aan vanwege de wanprestatie van Ajax onder Steyn, de miskopen van Mislintat zijn algemeen bekend in Europa. Eens eens, er is ook wel interesse, niet in alles. Maar het was bij 1 of 2 spelers zeker het geval.
Maar ja ze nu verkopen is heel erg lastig inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Overmars had het zo niet aangepakt, ongelooflijk amateuristisch en ongevoeig om die 7 spelers zo de wacht aan te zetten.
Ik denk dat de spelers die ze willen behouden hier ook schande van gaan spreken.
Kroes out! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 19:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:Overmars had het zo niet aangepakt, ongelooflijk amateuristisch en ongevoeig om die 7 spelers zo de wacht aan te zetten. Ik denk dat de spelers die ze willen behouden hier ook schande van gaan spreken. Kroes out! We weten nergens wat er al is gezegd tegen deze spelers, welke aanbiedingen er al zijn geweest en wat er echt is gebeurd. Ajax moet ook wel. Kroes out is echt belachelijk. đ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 19:47 schreef freakie het volgende:[..] We weten nergens wat er al is gezegd tegen deze spelers, welke aanbiedingen er al zijn geweest en wat er echt is gebeurd. Ajax moet ook wel. Kroes out is echt belachelijk. đ Zo gaat je niet met spelers om, straks wil niemand meer naar Ajax
Weet wel dat hij nog geen schijn is van Overmars met z'n gouwe pik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo gaat je niet met spelers om, straks wil niemand meer naar Ajax Weet wel dat hij nog geen schijn is van Overmars met z'n gouwe pik. Ja is dat zo? Spelers van buitenaf weten ook dat deze spelers die terug gezet worden al jaren bij Ajax zitten. Weten ook het hele verhaal niet en lezen de telegraaf niet. Is vooral een hoop sensatie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 20:50 schreef freakie het volgende:[..] Ja is dat zo? Spelers van buitenaf weten ook dat deze spelers die terug gezet worden al jaren bij Ajax zitten. Weten ook het hele verhaal niet en lezen de telegraaf niet. Is vooral een hoop sensatie. Ik denk dat je dit niet via appjes moet doen, zo gaat je niet om met je werknemers.
Dit valt niet goed te praten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat je dit niet via appjes moet doen, zo gaat je niet om met je werknemers. Dit valt niet goed te praten Maar is dat zo? Kijk, jij en ik weten het hele verhaal niet. En iemand lekt dit, maar wat nou als deze spelers vorig seizoen al is verteld geen kans te hebben bij het eerste? Wat dan? Dan hoef je dat dit seizoen niet weer te doen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 21:47 schreef freakie het volgende:[..] Maar is dat zo? Kijk, jij en ik weten het hele verhaal niet. En iemand lekt dit, maar wat nou als deze spelers vorig seizoen al is verteld geen kans te hebben bij het eerste? Wat dan? Dan hoef je dat dit seizoen niet weer te doen? Berichtgeving lezen, de spelers hebben gisteren appjes gekregen, tja dan komt het in de media |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Berichtgeving lezen, de spelers hebben gisteren appjes gekregen, tja dan komt het in de media En dan ben je Kees Smit, zit je lekker veilig bij AZ en dan ineens wil een club je kopen die zo met spelers omgaat zoals dit nu blijkbaar gebeurd...
Wat denkt die Kroes nou, denkt hij nu echt dat spelers als Smit nu naar Ajax willen komen!
Echt oer en oerdom!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Berichtgeving lezen, de spelers hebben gisteren appjes gekregen, tja dan komt het in de media Nou ja zou kunnen, zoals het nu blijkt is het via de Mail geweest. En of er dan nog wat meer is geweest, weten we niet. Verhaal is nu al weer anders. Dus ik vind dit allemaal wel heel erg gelijk met vingers wijzen hoor.
Spelers die naar Ajax komen weten ook dat Mislintat aankopen niet goed zijn geweest. Weten ook dat Rasmussen niet de speler is bij Ajax. Neem ook aan dat deze spelers al lang tehoren hebben gekregen dat het bij Ajax niks gaat worden(Forbs, Boomen, Rasmussen en Sosa) dan is een mail sturen geen vreemd iets, ook omdat sommige op vakantie zijn of nog bij een club aan het voetballen waren.
Dan is een appje sturen met: âHey, we hebben je een mail gestuurd wil je daar even naar kijken. Het gaat over de keus van de trainer over het aankomend seizoenâ ook geen vreemd iets. Had inderdaad veel eerder gemoeten(voor de vakanties) maar daar zit Ajax nu niet in. Dus moet je als Ajax dat NU doen. Anders blijven er weer spelers hangen, en hoe later ajax spelers verkoopt, hoe later Ajax de selectie op orde heeft. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2025 - 16:15 schreef freakie het volgende:[..] Nou ja zou kunnen, zoals het nu blijkt is het via de Mail geweest. En of er dan nog wat meer is geweest, weten we niet. Verhaal is nu al weer anders. Dus ik vind dit allemaal wel heel erg gelijk met vingers wijzen hoor. Spelers die naar Ajax komen weten ook dat Mislintat aankopen niet goed zijn geweest. Weten ook dat Rasmussen niet de speler is bij Ajax. Neem ook aan dat deze spelers al lang tehoren hebben gekregen dat het bij Ajax niks gaat worden(Forbs, Boomen, Rasmussen en Sosa) dan is een mail sturen geen vreemd iets, ook omdat sommige op vakantie zijn of nog bij een club aan het voetballen waren. Dan is een appje sturen met: âHey, we hebben je een mail gestuurd wil je daar even naar kijken. Het gaat over de keus van de trainer over het aankomend seizoenâ ook geen vreemd iets. Had inderdaad veel eerder gemoeten(voor de vakanties) maar daar zit Ajax nu niet in. Dus moet je als Ajax dat NU doen. Anders blijven er weer spelers hangen, en hoe later ajax spelers verkoopt, hoe later Ajax de selectie op orde heeft. Het is gewoon de manier hoe je om gaat met je werknemers, vind ik niet kunnen meer niet.
Einde discussie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 29 juni 2025 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het is gewoon de manier hoe je om gaat met je werknemers, vind ik niet kunnen meer niet. Einde discussie Dat kan jij vinden inderdaad. Nu blijkt het toch allemaal een beetje anders te zitten en zegt zelf de zaakwaarnemer dat Ajax gewoon normaal gehandeld heeft. Ik kan er ook niet meer van maken dan dat jij hier nu gelijk na een bericht van de telegraaf iemand afbrand. Terwijl een aantal van deze spelers is gezegd niet meer in de plannen voor te komen.
Dan kunnen wij allemaal wat âvindenâ maar daar gaat het toch niet om? Wij weten helemaal niks. Jij niet en ik niet. Je bent er niet bij geweest. Ik ook niet. Het enige wat we weten is dat de zaakwaarnemer van een van die spelers zegt dat Ajax niks mis doet. De spelers helemaal niet zijn âverbannenâ en dat gezegd is te zoeken naar een andere club. Dat is wat er nu naar buiten komt.
Snap niet helemaal waarom er dan âeinde discussieâ moet staan als je zelf deze berichten ook kan lezen en gewoon kan zeggen dat je inderdaad te vroeg ben met Kroes aanwijzen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juni 2025 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
VVCS haalt uit naar Ajax: 'Onbehoorlijk werkgeverschap en onnodige beschadiging' zondag, 29 juni 2025 (09:39) - VoetbalNieuws.nl
De spelersvakbond VVCS uit scherpe kritiek op Ajax vanwege de behandeling van zeven spelers die door de club zijn afgeserveerd. Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Kristian Hlynsson, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen kregen via WhatsApp van technisch directeur Alex Kroes te horen dat zij niet meer welkom zijn bij het eerste elftal. Naast het verbod om gebruik te maken van de parkeerplaatsen van de A-selectie, mogen ze ook pas na het reguliere trainingsprogramma het veld en de fitnessruimte betreden, wat volgens de bond neerkomt op isolatie en ongepast werkgeversgedrag.
De VVCS noemt deze aanpak onnodig schadelijk en benadrukt dat de spelers geen schuld hebben aan de situatie, maar juist de dupe zijn van verleden beleid onder oud-technisch directeur Sven Mislintat. De vakbond verwijt Ajax hiermee dat het falend beleid en het zogenoemde 'vrije spel' dat Mislintat kreeg, nu op de schouders van deze zeven spelers wordt afgewenteld. Opvallend is dat de contracten van de betrokken spelers nog meerdere jaren doorlopen, variërend tot 2026, 2027 en zelfs 2028, waardoor de kwestie ook financiële en arbeidsrechtelijke pijnpunten oproept. De zaak legt een schrijnend beeld bloot van de manier waarop talenten in de overgangsfase tussen jeugd en volwassen topsport kunnen worden gemarginaliseerd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar wat blijkt, is dat dat hele verhaal dat ze niet op de parkeerplaats mogen parkeren enzo is dus helemaal niet waar. De VVCS is vooral afgegaan zoals wij kunnen, op verhalen. Uiteindelijk hebben zaakwaarnemers en spelers gewoon gezegd dat het verhaal van de telegraaf karaktermoord is.
Opvallend is dat Hlynsson genoemd wordt maar hij dus juist een kans krijgt. Rasmussen is al tegen gezegd dat hij het bij Ajax niet gaat redden. Zelfs de zaakwaarnemer van Sosa geeft kranten de schuld dat ze Sosa als dorpsgek neerzetten. Ajax laat al deze spelers gewoon meetrainen, mogen van alles gebruikmaken maar zullen in het 2e de wedstrijden spelen. Meer is het dus niet. Telegraaf vind het maar al te lekker om te klieren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2025 - 10:01 schreef freakie het volgende:Maar wat blijkt, is dat dat hele verhaal dat ze niet op de parkeerplaats mogen parkeren enzo is dus helemaal niet waar. De VVCS is vooral afgegaan zoals wij kunnen, op verhalen. Uiteindelijk hebben zaakwaarnemers en spelers gewoon gezegd dat het verhaal van de telegraaf karaktermoord is. Opvallend is dat Hlynsson genoemd wordt maar hij dus juist een kans krijgt. Rasmussen is al tegen gezegd dat hij het bij Ajax niet gaat redden. Zelfs de zaakwaarnemer van Sosa geeft kranten de schuld dat ze Sosa als dorpsgek neerzetten. Ajax laat al deze spelers gewoon meetrainen, mogen van alles gebruikmaken maar zullen in het 2e de wedstrijden spelen. Meer is het dus niet. Telegraaf vind het maar al te lekker om te klieren. Er blijkt nog niets, het kan wel of niet terug gedraaid zijn, Kroes wordt natuurlijk geholpen door zaakwaarnemers of door mensen die dicht bij hem staan
De VVCS gaat echt niet op verhaaltjes af, die nemen contact op.. Jij en ik eerder...
Maar goed jij wilt in alles je gelijk halen (of het laastste woord) is het niet t.o.v. van AkaS wel of niet terecht als ook nu weer.
Ik stop er in ieder geval mee, dus jij hebt gelijk hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax zet onverwacht nĂłg een speler bij grofvuil Jeroen van Poppel29 jun 2025, 16:21 Laatst bijgewerkt: 29 jun 2025, 18:21
Ajax heeft ook Sivert Mannsverk toegevoegd aan de lijst met spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal. Dat meldt De Telegraaf zondag. De Noorse middenvelder krijgt net als Chuba Akpom en Carlos Forbs te horen dat hij onder John Heitinga geen rol meer speelt.
Van Akpom, Forbs, Borna Sosa, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen was al duidelijk dat zij verbannen waren. De toevoeging van Mannsverk is opvallend, omdat Ajax hem pas vorig jaar voor ongeveer zes miljoen euro weghaalde bij Molde FK.
Technisch directeur Alex Kroes liet het de spelers via WhatsApp weten. Mannsverk en de anderen mogen pas het veld op als het eerste elftal van Ajax de training en lunch heeft afgerond. Bij dubbele trainingsdagen moeten zij wachten tot ook de tweede sessie voorbij is.
Kwaliteit blijft waar het hoort. In Eindhoven | Perisic twee jaar langer bij PSV PSV heeft het contract van Ivan PeriĆĄiÄ met twee jaar verlengd.
Kwaliteit blijft waar het hoort. In Eindhoven | Perisic twee jaar langer bij PSV- This video will start in: 15s De maatregel is onderdeel van het keiharde beleid van Ajax richting spelers zonder perspectief. Vorig seizoen trainden veel overbodige spelers mee in de voorbereiding, waardoor onduidelijkheid ontstond over hun toekomst. Daar wil Ajax nu korte metten mee maken.
Opvallend is dat ook Mannsverk nu onderdeel is van de 'Sven Mislintat-erfenis' die Ajax wil opruimen. De club wil ruimte en salaris vrijmaken om John Heitinga te kunnen versterken met een nieuwe verdedigende en aanvallende middenvelder.
De spelersvakbond VVCS haalt hard uit naar Ajax en noemt de handelswijze âonbehoorlijk werkgeverschapâ. Volgens de bond dragen de spelers geen enkele verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie en zijn zij slachtoffer van het beleid van Ajax.
Voor spelers als Akpom, Forbs en Sosa hoopt Ajax nog miljoenen terug te verdienen. Akpom kostte 12,3 miljoen euro, Forbs 14 miljoen euro en Sosa 8 miljoen euro. Ook voor Mannsverk wil Ajax nog een bedrag ontvangen deze zomer.
Ondertussen bereidt Ajax zich met de resterende selectie voor op een seizoen met Champions League-voetbal. Met dat geld werden al Vitezslav Jaros gehuurd van Liverpool en Raul Moro gekocht van Real Valladolid voor 9,5 miljoen euro plus bonussen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2025 - 17:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er blijkt nog niets, het kan wel of niet terug gedraaid zijn, Kroes wordt natuurlijk geholpen door zaakwaarnemers of door mensen die dicht bij hem staan De VVCS gaat echt niet op verhaaltjes af, die nemen contact op.. Jij en ik eerder... Maar goed jij wilt in alles je gelijk halen (of het laastste woord) is het niet t.o.v. van AkaS wel of niet terecht als ook nu weer. Ik stop er in ieder geval mee, dus jij hebt gelijk hahaha Ik snap dit niet helemaal, mijn gelijk halen? Er zijn discussies. Als dat niet kan dan is het heel jammer maar ik geef toch heel duidelijk aan dat er allemaal andere verhalen zijn.
VVCS is inderdaad uitgegaan dat wat de telegraaf schreef waar was. Daarna is gevraagd aan de VVCS wat ze daar mee gingen doen. De VVCS is dus in dit geval inderdaad op verhalen in gegaan en niet op eigen âonderzoekâ. VVCS is ook niet zo heel erg âprofessioneelâ het is een belangen organisatie voor spelers. Die bestaan veel uit oud spelers.
Is trouwens heel bijzonder om Ajax zonder weerwoord zo te kakken te zetten op een statement naar de buitenwereld. En dan ook nog eens spelers zoals Hlynsson, Rasmussen en Gorter als feit dat Mislintat verkeerde spelers zou hebben aangetrokken, dat is al een onwaarheid dat getuigt van geen kennis en amateuristisch gelul.
Dan vind jij dat ik mijn mening doordruk. Maar dit is toch wat je overal kan lezen? Dit is geen mening. Jij roept âKroes outâ terwijl deze man helemaal niks en nergens weerwoord heeft kunnen geven na aanleiding van een slecht bericht dat volzit met onwaarheden wat nu blijkt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 30 juni 2025 - 18:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajax zet onverwacht nĂłg een speler bij grofvuil Jeroen van Poppel29 jun 2025, 16:21 Laatst bijgewerkt: 29 jun 2025, 18:21 Ajax heeft ook Sivert Mannsverk toegevoegd aan de lijst met spelers die niet meer welkom zijn bij het eerste elftal. Dat meldt De Telegraaf zondag. De Noorse middenvelder krijgt net als Chuba Akpom en Carlos Forbs te horen dat hij onder John Heitinga geen rol meer speelt. Van Akpom, Forbs, Borna Sosa, Christian Rasmussen, Jay Gorter en Branco van den Boomen was al duidelijk dat zij verbannen waren. De toevoeging van Mannsverk is opvallend, omdat Ajax hem pas vorig jaar voor ongeveer zes miljoen euro weghaalde bij Molde FK. Technisch directeur Alex Kroes liet het de spelers via WhatsApp weten. Mannsverk en de anderen mogen pas het veld op als het eerste elftal van Ajax de training en lunch heeft afgerond. Bij dubbele trainingsdagen moeten zij wachten tot ook de tweede sessie voorbij is. Kwaliteit blijft waar het hoort. In Eindhoven | Perisic twee jaar langer bij PSV PSV heeft het contract van Ivan PeriĆĄiÄ met twee jaar verlengd. Kwaliteit blijft waar het hoort. In Eindhoven | Perisic twee jaar langer bij PSV- This video will start in: 15s De maatregel is onderdeel van het keiharde beleid van Ajax richting spelers zonder perspectief. Vorig seizoen trainden veel overbodige spelers mee in de voorbereiding, waardoor onduidelijkheid ontstond over hun toekomst. Daar wil Ajax nu korte metten mee maken. Opvallend is dat ook Mannsverk nu onderdeel is van de 'Sven Mislintat-erfenis' die Ajax wil opruimen. De club wil ruimte en salaris vrijmaken om John Heitinga te kunnen versterken met een nieuwe verdedigende en aanvallende middenvelder. De spelersvakbond VVCS haalt hard uit naar Ajax en noemt de handelswijze âonbehoorlijk werkgeverschapâ. Volgens de bond dragen de spelers geen enkele verantwoordelijkheid voor de ontstane situatie en zijn zij slachtoffer van het beleid van Ajax. Voor spelers als Akpom, Forbs en Sosa hoopt Ajax nog miljoenen terug te verdienen. Akpom kostte 12,3 miljoen euro, Forbs 14 miljoen euro en Sosa 8 miljoen euro. Ook voor Mannsverk wil Ajax nog een bedrag ontvangen deze zomer. Ondertussen bereidt Ajax zich met de resterende selectie voor op een seizoen met Champions League-voetbal. Met dat geld werden al Vitezslav Jaros gehuurd van Liverpool en Raul Moro gekocht van Real Valladolid voor 9,5 miljoen euro plus bonussen. Dit bericht ook weer, Moro gekocht? Wanneer? Is nog helemaal niet bekend hoeveel hij moet kosten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Contractverlenging Davy Klaassen bij Ajax maandag, 30 juni 2025 (20:03) - IEX.nl
Davey Klaassen heeft zijn contract bij Ajax met twee jaar verlengd, waardoor hij nu vastligt tot 30 juni 2027. De middenvelder wordt door technisch directeur Alex Kroes geprezen om zijn fitheid, gedrevenheid en leiderschapskwaliteiten, vooral in cruciale momenten. Klaassen wordt gezien als een representant van het typische Ajax-karakter met zijn scoringsvermogen en 'gogme'. Naast zijn rol op het veld is hij ook een belangrijke speler binnen de selectie, zowel qua ervaring als invloed buiten het spel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een oeverloos gelul allemaal! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha dat dan weer wel... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Fijn dat ze Pasveer en Klaassen binnenhouden voor dit seizoen. Je kan niet een totaal andere selectie hebben. Pasveer is niet een geweldige keeper en Klaassen is geen geweldige middenvelder. Ze hebben in ieder geval ervaring, zijn al jaren bij Ajax. (Klaassen in en uit.) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax pakt door: Juridische stappen tegen zeven overbodige bannelingen woensdag, 2 juli 2025 (08:49) - Footballtransfers
Ajax overweegt juridische stappen tegen zeven spelers die niet langer tot de toekomstplannen behoren: Chuba Akpom, Carlos Forbs, Borna Sosa, Branco van den Boomen, Sivert Mannsverk, Jay Gorter en Christian Rasmussen. Deze spelers zijn uitgesloten van het eerste elftal en Jong Ajax en mogen alleen nog trainen en eten met een jeugdteam, zonder speelminuten in oefenwedstrijden. De situatie wordt bemoeilijkt doordat het behalen van de groepsfase van de Champions League automatische salarisverhogingen activeerde voor vijf van hen, wat Ajax extra motiveert om de contractuele lasten te verminderen.
Sinds februari werkt de club aan juridische mogelijkheden om de contracten aan te passen zonder de arbeidsrechten van de spelers te schenden. Ajax streeft ernaar om zowel de loonkosten te verlagen als ruimte te maken voor jong talent uit de eigen opleiding. In de komende weken zal de club naar verwachting actief zoeken naar transfers of andere oplossingen voor deze zeven speler, waarbij ze proberen de belangen van de club en de rechten van de spelers zorgvuldig af te wegen. |
|
|
|