BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 07 juli 2025 - 01:01   quote  deeplink  
Faroili die Brobbey en Weghorst zou willen. Zou t lekker doenšŸ˜‚
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 juli 2025 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juli 2025 - 01:01 schreef freakie het volgende:
Dan moet er ook wel wat mis zijn bij de spelers. Een werkgever gaat geen rechtzaak beginnen als je, je best doet bij je werk en geen enorme fouten maakt. Deze spelers hebben willen zitten op hun reet(bijna allemaal) en hebben daarnaast een loonsverhoging gekregen door CL te bereiken. Belachelijk natuurlijk.

Positive noot, Sosa gaat de uitgang nu eindelijk bereiken, 4 miljoen is een enorm verlies en te gelijk ook een enorme winst. 2.5 miljoen salaris uit de deur. Moro zou dan wel snel rond komen ook. Eindelijk wat gang in de zaak.
Mis bij de spelers die zijn binnen gehaald???
Jij draait alles om man!
Ajax heeft deze spelers binnen gehaald met lucratieve salarissen, en nu moeten ze oprotten ???
Moeten ze zelf solliciteren???
Kom op zeg...jij legt de schuld weg bij de spelers, wat zit jij in de hol van degene die hier voor verantwoordelijk waren
Mislintat en de directie zijn hier schuldig aan, Mislintat kreeg een vrijbrief om 100 miljoen aan spelers binnen te harken die niet capabel waren...

Enkele directie leden die dit hebben geaccepteerd zitten mee te liften, niet de spelers... er uit er mee!
freakie
 freakie - woensdag 09 juli 2025 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2025 - 01:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mis bij de spelers die zijn binnen gehaald???
Jij draait alles om man!
Ajax heeft deze spelers binnen gehaald met lucratieve salarissen, en nu moeten ze oprotten ???
Moeten ze zelf solliciteren???
Kom op zeg...jij legt de schuld weg bij de spelers, wat zit jij in de hol van degene die hier voor verantwoordelijk waren
Mislintat en de directie zijn hier schuldig aan, Mislintat kreeg een vrijbrief om 100 miljoen aan spelers binnen te harken die niet capabel waren...

Enkele directie leden die dit hebben geaccepteerd zitten mee te liften, niet de spelers... er uit er mee!
Dat is voor sommige spelers inderdaad zo, maar de spelers die zijn terug gezet zijn toch ook echt duidelijk een paar spelers die vooral niet weg wilde vanwege de bonussen enzovoort. Dus ja dat vind ik heel goed. Als ik niet wil werken voor mijn geld, ga ik er ook uit. In diy geval wel iets anders omdat ze wel werken maar nauwelijks mee willen doen. (Als we dan toch verhalen geloven)

Er zijn als we de verhalen mogen geloven genoeg clubs die ze vorig jaar hadden willen overnemen, en de spelers kozen er voor om te blijven hangen bij Ajax. Het feit is dat spelers blijven terwijl ze vorig jaar en in de winter ook al geen kans meer hadden.

Ja daar is de directie ook verantwoordelijk voor. Niet Kroes trouwens, die moet die rotzooi opruimen en heeft vorige periodes dit ook al geprobeerd. Je kan toch niet constant zeggen dat spelers niet verantwoordelijk zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 juli 2025 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2025 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is voor sommige spelers inderdaad zo, maar de spelers die zijn terug gezet zijn toch ook echt duidelijk een paar spelers die vooral niet weg wilde vanwege de bonussen enzovoort. Dus ja dat vind ik heel goed. Als ik niet wil werken voor mijn geld, ga ik er ook uit. In diy geval wel iets anders omdat ze wel werken maar nauwelijks mee willen doen. (Als we dan toch verhalen geloven)

Er zijn als we de verhalen mogen geloven genoeg clubs die ze vorig jaar hadden willen overnemen, en de spelers kozen er voor om te blijven hangen bij Ajax. Het feit is dat spelers blijven terwijl ze vorig jaar en in de winter ook al geen kans meer hadden.

Ja daar is de directie ook verantwoordelijk voor. Niet Kroes trouwens, die moet die rotzooi opruimen en heeft vorige periodes dit ook al geprobeerd. Je kan toch niet constant zeggen dat spelers niet verantwoordelijk zijn?
Wat klets je nou....
Er waren enkel clubs die een paar spelers wilde huren met een optie tot koop.
Deze spelers kwamen terug omdat ze kwaliteit te kort kwamen, Mislintat heeft toch geen kwaliteit binnen gehaald, dit weet onder tussen half Europa. Ajax heeft mede door deze spelers onder aan gebungeld in de eredivisie. dit was geen beste reclame

Probeer jij ze dan maar aan de man te krijgen, is en blijft een lastig verhaal

Ze willen allen heus wel spelen, geloof mij maar dat ze voor uit willen, of terug naar hun eigen land
Gelukkig zit er voor Ajax en de spelers nu wat schot in de zaak omdat het er naar uit ziet dat Sosa en Mannsverk Ajax gaan verlaten, al.morten ze er veel voor laten vallen wat logisch is, nu de rest nog..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juli 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - donderdag 10 juli 2025 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juli 2025 - 23:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat klets je nou....
Er waren enkel clubs die een paar spelers wilde huren met een optie tot koop.
Deze spelers kwamen terug omdat ze kwaliteit te kort kwamen, Mislintat heeft toch geen kwaliteit binnen gehaald, dit weet onder tussen half Europa. Ajax heeft mede door deze spelers onder aan gebungeld in de eredivisie. dit was geen beste reclame

Probeer jij ze dan maar aan de man te krijgen, is en blijft een lastig verhaal

Ze willen allen heus wel spelen, geloof mij maar dat ze voor uit willen, of terug naar hun eigen land
Gelukkig zit er voor Ajax en de spelers nu wat schot in de zaak omdat het er naar uit ziet dat Sosa en Mannsverk Ajax gaan verlaten, al.morten ze er veel voor laten vallen wat logisch is, nu de rest nog..
Wat ben jij nou weer idioot agressief aan het doen in je berichten. Ik behandel jou niet zo, hoef dat van jou ook niet.

Mislintat heeft inderdaad slechte spelers binnen gehaald, daar kan een Kroes dan niks aan doen, hij moet dat nu opruimen. Spelers zoals Mannsverk willen zeker nog ergens spelen, er zijn er een aantal die dat niet zo heel nodig moesten. Een Sosa is daar 1 van. Jij en ik weten niet wat er is gebeurd vorige transferperiode, ik kan alleen zeggen dat er heel veel teleurstelling was dat niemand wegging. Ja verhuur, maar verhuur is ook met behoud van Salaris voor deze spelers. Dus Ajax legt wat bij en de club waar ze heen gingen doet dat.

Spelers willen al helemaal niet graag achteruit in salaris en dat harde statement, is dan toch vrij normaal? Ajax heeft vorige zomer al aangegeven aan de meeste dat ze geen 1ste elftal gingen halen. Dan moet je toch weg?

Ik weet in deze tijd echt niet of iedereen wel heel graag ā€œvooruitā€ wil. Spelers kiezen voor Qatar voor geld. Forbes zou 2 miljoen verdienen(1.5 mil vorig seizoen + nu CL bonus). Veel clubs zien helemaal niks in hem, dus hij zou dan ergens onderin moeten gaan voetballen. Ik geloof ook echt wel dat de meeste spelers willen spelen. Zeker wel. Maar ik geloof zeker niet dat geen van deze spelers de afgelopen periodes aanbiedingen hebben gehad.

Ze hebben geen ā€œgoedeā€ aanbiedingen gehad misschien. Maar dat is nogal objectief toch? Forbes, Sosa, Akpom(de enige waar jij en ik misschien van denken dat het nog best wel een aardige speler is), Avila en Mansverk zijn nu ook moeilijk te overtuigen dan bij Groningen te gaan voetballen voor een miljoen minder.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 juli 2025 - 01:02   quote  deeplink  
Ajax akkoord met aanvaller uit Uruguay: Feyenoord greep vorig jaar nog mis'
donderdag, 10 juli 2025 (22:04) - VoetbalPrimeur

Ajax heeft volgens L'Equipe overeenstemming bereikt met de 21-jarige Uruguayaanse aanvaller Luciano RodrĆ­guez, die mogelijk alsnog naar de Eredivisie komt. RodrĆ­guez was in de winter van 2024 lange tijd een begeerde speler voor Feyenoord, dat zelfs bereid leek te zijn het transferrecord te verbreken voor hem, maar een transfer kwam destijds niet tot stand. De speler vertrok vervolgens voor ongeveer elf miljoen euro naar het Braziliaanse Bahia, waar hij in 1,5 jaar tijd 53 wedstrijden speelde, 14 doelpunten maakte en 2 assists gaf. Bij Ajax is er momenteel behoefte aan een extra spits, nu Brian Brobbey vermoedelijk vertrekt en Chuba Akpom niet langer welkom is, waardoor Wout Weghorst voorlopig de enige spits is. Met RodrĆ­guez lijkt de club een geschikte concurrent te zoeken. De volgende stap is dat Ajax en Bahia tot een akkoord komen over de transfer, aangezien RodrĆ­guez nog vastligt tot medio 2029.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 11 juli 2025 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juli 2025 - 00:20 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer idioot agressief aan het doen in je berichten. Ik behandel jou niet zo, hoef dat van jou ook niet.

Mislintat heeft inderdaad slechte spelers binnen gehaald, daar kan een Kroes dan niks aan doen, hij moet dat nu opruimen. Spelers zoals Mannsverk willen zeker nog ergens spelen, er zijn er een aantal die dat niet zo heel nodig moesten. Een Sosa is daar 1 van. Jij en ik weten niet wat er is gebeurd vorige transferperiode, ik kan alleen zeggen dat er heel veel teleurstelling was dat niemand wegging. Ja verhuur, maar verhuur is ook met behoud van Salaris voor deze spelers. Dus Ajax legt wat bij en de club waar ze heen gingen doet dat.

Spelers willen al helemaal niet graag achteruit in salaris en dat harde statement, is dan toch vrij normaal? Ajax heeft vorige zomer al aangegeven aan de meeste dat ze geen 1ste elftal gingen halen. Dan moet je toch weg?

Ik weet in deze tijd echt niet of iedereen wel heel graag ā€œvooruitā€ wil. Spelers kiezen voor Qatar voor geld. Forbes zou 2 miljoen verdienen(1.5 mil vorig seizoen + nu CL bonus). Veel clubs zien helemaal niks in hem, dus hij zou dan ergens onderin moeten gaan voetballen. Ik geloof ook echt wel dat de meeste spelers willen spelen. Zeker wel. Maar ik geloof zeker niet dat geen van deze spelers de afgelopen periodes aanbiedingen hebben gehad.

Ze hebben geen ā€œgoedeā€ aanbiedingen gehad misschien. Maar dat is nogal objectief toch? Forbes, Sosa, Akpom(de enige waar jij en ik misschien van denken dat het nog best wel een aardige speler is), Avila en Mansverk zijn nu ook moeilijk te overtuigen dan bij Groningen te gaan voetballen voor een miljoen minder.
Hahaha idioot agressief, waar lees je dat dan?

Je hebt op sommige punten gelijk maar ƩƩn ding is zeker, Ajax onder Kroes is niet netjes geweest naar die 7

Akpom is geen wereldspeler. Is te vergelijken met Weghorst, kan doeltreffend invallen maar goed 2 van dezelfde type spelers iscte veel van het goede

Oh en ik blijf zeggen dat je afhankelijk van clubs bent, ze willen terecht geen miljoenen betalen voor spelers die niet echt iets hebben laten zien.

Vandaar dus dat er geen belangstelling is, dan houdt het toch op...
freakie
 freakie - vrijdag 11 juli 2025 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2025 - 01:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha idioot agressief, waar lees je dat dan?

Je hebt op sommige punten gelijk maar ƩƩn ding is zeker, Ajax onder Kroes is niet netjes geweest naar die 7

Akpom is geen wereldspeler. Is te vergelijken met Weghorst, kan doeltreffend invallen maar goed 2 van dezelfde type spelers iscte veel van het goede

Oh en ik blijf zeggen dat je afhankelijk van clubs bent, ze willen terecht geen miljoenen betalen voor spelers die niet echt iets hebben laten zien.

Vandaar dus dat er geen belangstelling is, dan houdt het toch op...
Ja ik vond jou best agressief. Dit is dan wel weer een fijn bericht.

Nee eens, Akpom is voor teveel geld gekomen met een te groot salaris en Ajax gaat hem ook niet laten gaan voor niks. Dat kan voor Akpom ook niet. En eens, een club wil niet 3 miljoen salaris betalen voor iemand die niks heeft laten zien.

Maar daar komen de spelers ook kijken he. Gelukkig kiezen spelers nu wel voor een stap. En gelukkig is de discussie dan eindelijk na jaren klaar over mislintat. Ook fijn dat Kroes daar in dat interview praat dat er echt nog meer spelers dan Moro bijkomen. Ook fijn om te zien dat Ajax veel meer lucht krijgt door zulke spelers eindelijk te kunnen slijten.

Laten we hopen dat er nog kwalitatief goede spelers bijkomen. Dat interview gaf best wel een beetje hoop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 juli 2025 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 juli 2025 - 12:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik vond jou best agressief. Dit is dan wel weer een fijn bericht.

Nee eens, Akpom is voor teveel geld gekomen met een te groot salaris en Ajax gaat hem ook niet laten gaan voor niks. Dat kan voor Akpom ook niet. En eens, een club wil niet 3 miljoen salaris betalen voor iemand die niks heeft laten zien.

Maar daar komen de spelers ook kijken he. Gelukkig kiezen spelers nu wel voor een stap. En gelukkig is de discussie dan eindelijk na jaren klaar over mislintat. Ook fijn dat Kroes daar in dat interview praat dat er echt nog meer spelers dan Moro bijkomen. Ook fijn om te zien dat Ajax veel meer lucht krijgt door zulke spelers eindelijk te kunnen slijten.

Laten we hopen dat er nog kwalitatief goede spelers bijkomen. Dat interview gaf best wel een beetje hoop.
100% eens hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 juli 2025 - 11:38   quote  deeplink  
Jezus, wat een wijvengezeik! Blij als die kut competitie weer begint.
remco k
 remco k - zaterdag 12 juli 2025 - 15:17   quote  deeplink  
Geen vertrouwen in het voetbal dat Heitinga met deze ploeg wil gaan spelen. Je ziet met zo hoog staan direct alle fouten van afgelopen jaren terugkomen.
hjf
 hjf - zaterdag 12 juli 2025 - 15:49   quote  deeplink  
Ik houd er rekening mee, dat we voor plaats 6-9 gaan spelen. Veel te weinig kwaliteit (er is geen geld blijkbaar). Mislantat aankopen worden met fors verlies verkocht. En de verwachtingen van de directie voor het komend seizoen zijn totaal onrealistisch.
freakie
 freakie - zaterdag 12 juli 2025 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 15:17 schreef remco k het volgende:
Geen vertrouwen in het voetbal dat Heitinga met deze ploeg wil gaan spelen. Je ziet met zo hoog staan direct alle fouten van afgelopen jaren terugkomen.
Ja ik verwacht wel dat er nog wat verdedigend gaat veranderen hoor..
freakie
 freakie - zaterdag 12 juli 2025 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 15:49 schreef hjf het volgende:
Ik houd er rekening mee, dat we voor plaats 6-9 gaan spelen. Veel te weinig kwaliteit (er is geen geld blijkbaar). Mislantat aankopen worden met fors verlies verkocht. En de verwachtingen van de directie voor het komend seizoen zijn totaal onrealistisch.
Je moet dan toch Kroes even luisteren. Hij wil er in ieder geval 3/4 spelers bijhalen. Dat is zonder grote namen verkopen ook mogelijk. Dan kan je ook bedenken dat als een Sutalo weg zou gaan. En dat levert geld op, dat Ajax daar ook wat was het? 40% kan herinvesteren. En dus een vrij grote extra aankoop kan doen.

Het enige probleem was dat er nog mislintat aankopen zaten/zitten die miljoenen verdienen in het 2e van Ajax. Nog meer. Ajax kan ook helemaal geen spits halen(als het dat zou willen) want je hebt Akpom, Brobbey en Weghorst daar. Akpom als Weghorst weg zou gaan is dan ook ā€œvoldoendeā€ en dus moet er wel heel veel veranderen wil Ajax dan bijvoorbeeld een spits bijhalen.

Of je hebt Taylor en Hato, deze posities zijn vrij goed ingevuld, met Taylor en Hato die er gewoon nog zijn. Koop je niet al groots in. Ik denk dat je vrij snel een verdedigende middenvelder gaat zien als eerst. En ik geloof dat Kroes het had over een speler met een geode pass die wat kan openbreken. Iets dat Ajax niet heeft. Dus.

Kortom, beetje geduld. Je kan deze jaren niet verwachten dat het volledige Ajax er nu al staat. Daar heeft Ajax geen financieel plaatje voor. Zonde. Maar helaas door falende directeuren en een Mislintat die gewoon zijn gang kon gaan en dus alles wat gespaard was gelijk de prullenbak in kon gooien. Maar zoals Kroes al aangaf, door goede prestaties vorig seizoen kunnen we van dit Ajax, dit seizoen ook meer verwachten dan ze hadden gedacht. Financieel zijn de mogelijkheden er.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 juli 2025 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 15:17 schreef remco k het volgende:
Te hoog is idd vragen om problemen met deze spelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 juli 2025 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 11:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jezus, wat een wijvengezeik! Blij als die kut competitie weer begint.
Hahaha daar is hij weer...mag jou wel pik
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 juli 2025 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 17:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Je moet dan toch Kroes even luisteren. Hij wil er in ieder geval 3/4 spelers bijhalen. Dat is zonder grote namen verkopen ook mogelijk. Dan kan je ook bedenken dat als een Sutalo weg zou gaan. En dat levert geld op, dat Ajax daar ook wat was het? 40% kan herinvesteren. En dus een vrij grote extra aankoop kan doen.

Het enige probleem was dat er nog mislintat aankopen zaten/zitten die miljoenen verdienen in het 2e van Ajax. Nog meer. Ajax kan ook helemaal geen spits halen(als het dat zou willen) want je hebt Akpom, Brobbey en Weghorst daar. Akpom als Weghorst weg zou gaan is dan ook ā€œvoldoendeā€ en dus moet er wel heel veel veranderen wil Ajax dan bijvoorbeeld een spits bijhalen.

Of je hebt Taylor en Hato, deze posities zijn vrij goed ingevuld, met Taylor en Hato die er gewoon nog zijn. Koop je niet al groots in. Ik denk dat je vrij snel een verdedigende middenvelder gaat zien als eerst. En ik geloof dat Kroes het had over een speler met een geode pass die wat kan openbreken. Iets dat Ajax niet heeft. Dus.

Kortom, beetje geduld. Je kan deze jaren niet verwachten dat het volledige Ajax er nu al staat. Daar heeft Ajax geen financieel plaatje voor. Zonde. Maar helaas door falende directeuren en een Mislintat die gewoon zijn gang kon gaan en dus alles wat gespaard was gelijk de prullenbak in kon gooien. Maar zoals Kroes al aangaf, door goede prestaties vorig seizoen kunnen we van dit Ajax, dit seizoen ook meer verwachten dan ze hadden gedacht. Financieel zijn de mogelijkheden er.
Je kunt wel iets "willen", maar dan moet je het ook wel uitvoeren.
Ik ben me rot geschrokken ban het niveau van Ajax. Verdedigend Ajax-onwaardig en aanvallend veel te zwak. Voor de champignons-league zal Ajax fungeren als kanonnenvoer.
Nee, ik heb er totaal geen vertrouwen in.
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 juli 2025 - 21:51   quote  deeplink  
Ongelooflijk dat ze toch weer in dezelfde negatieve circel zijn gestapt zoals dit gebeurde na de succesperiode onder van Gaal in '95.

Succes trekt aasgieren aan die alles kapot maken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2025 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 12 juli 2025 - 23:53   quote  deeplink  
Kinderlijk tot nu toe, idd zoals Pietje zei worden we op deze manier kanonnenvoer in de Champions Leaque.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 13 juli 2025 - 10:41   quote  deeplink  
Ik word juist blij als ik die talenten zie in de 2e helft!!
In gedachten zie ik dan een mooie mix voor me van de wat meer ervaren jongens aangevuld met 1 of 2 talenten en dan nog een paar nieuwe spelers.
Het middenveld van de eerste helft gisteren was uiteraard lachwekkend met zowel Klaassen als Berghuis, dat weet Johnny ook wel. Maar als daar straks Mokio en Taylor staan, is het al heel anders. Achterin Hato erbij en je hebt met Baas en Sutalo een prima basis. Voorin Moro, Godts daar mag nog wel een spits komen als Brobbey gaat uiteraard. Voor de rest geen paniek hoor, vanaf 1 september ziet de wereld en de selectie er heel anders uit!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juli 2025 door bertus bikkel --
Pietje
 Pietje - zondag 13 juli 2025 - 13:36   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk krijgt Bertus. Ik ben helaas minder enthousiast.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 juli 2025 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2025 - 10:41 schreef bertus bikkel het volgende:
In gedachten zie ik dan een mooie mix voor me van de wat meer ervaren jongens aangevuld met 1 of 2 talenten en dan nog een paar nieuwe spelers.
Het middenveld van de eerste helft gisteren was uiteraard lachwekkend met zowel Klaassen als Berghuis, dat weet Johnny ook wel. Maar als daar straks Mokio en Taylor staan, is het al heel anders. Achterin Hato erbij en je hebt met Baas en Sutalo een prima basis. Voorin Moro, Godts daar mag nog wel een spits komen als Brobbey gaat uiteraard. Voor de rest geen paniek hoor, vanaf 1 september ziet de wereld en de selectie er heel anders uit!!!
Eens, opstelling ziet er dan goed uit voor de eredivisie, maar te mager voor de Champions Leaque, een goede vervanger voor Henderson, een scorende spits en een creatieve 10 zijn een must wil je er niet direct uit gekegeld worden

De bank moet ook van niveau zijn, en zoals Remco al aan gaf moet Ajax niet te hoog staan
AkaS
 AkaS - maandag 14 juli 2025 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2025 - 10:41 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik hoop dat Mokio zich doorontwikkelt en dat Taylor zo slim is om nog 1 jaartje te verlengen en dan echt een goede overstap te maken, uiteraard na een geweldig seizoen bij en met Ajax!
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 juli 2025 - 09:58   quote  deeplink  
Die Farioli mag van mij met terugwerkende kracht de kolere krijgen,met zijn bieden op Taylor, dat om te beginnen en dan het lachwekkende bod zelf 15mln. Dus hij probeert hem weg te halen voor een bedrag rond de 20mln!

Ik zou uit principe geen zaken doen met deze viezerik!

Taylor mag lekker nog een jaartje blijven en laten zien dat hij een echte is !
freakie
 freakie - dinsdag 15 juli 2025 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2025 - 18:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je kunt wel iets "willen", maar dan moet je het ook wel uitvoeren.
Ik ben me rot geschrokken ban het niveau van Ajax. Verdedigend Ajax-onwaardig en aanvallend veel te zwak. Voor de champignons-league zal Ajax fungeren als kanonnenvoer.
Nee, ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Geloof niet dat je een oefenwedstrijd heel erg als lijn moet zien. Stelt vaak niet zoveel voor.

Kroes wil er inderdaad sowieso nog 3 bijhalen(Moro is nu binnen). Je gaat dit niet wereldkundig maken als zoiets al redelijk goed gaat komen. We hebben daarnaast ook gewoon nog weinig te zoeken in de CL. Ja misschien een paar clubsjes aan de onderkant van de hele lijst. Maar voor de rest hoef je niet te verwachten dat het Ajax van vorig seizoen met 100% gaat verbeteren. Beetje onrealistisch. Je kan ook je hele team niet vervangen want dat gaat ook heel veel tijd kosten.

Dit Ajax was vorig jaar al heel erg zwak, het had helemaal geen 2e mogen worden. Nu mag je blij zijn dat Feyenoord en PSV ook weer moeten herinvesteren en dat ook vaak niet alles goed gaat. Maar ik verwacht ook geen kampioenschap. Het was een puinhoop en rustig aan worden die brokstukken opgeruimd.
freakie
 freakie - dinsdag 15 juli 2025 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 juli 2025 - 09:58 schreef AkaS het volgende:
Die Farioli mag van mij met terugwerkende kracht de kolere krijgen,met zijn bieden op Taylor, dat om te beginnen en dan het lachwekkende bod zelf 15mln. Dus hij probeert hem weg te halen voor een bedrag rond de 20mln!

Ik zou uit principe geen zaken doen met deze viezerik!

Taylor mag lekker nog een jaartje blijven en laten zien dat hij een echte is !
Tsja, 15/20 miljoen is niks officieels. Taylor is al een jaar langer gebleven.
Maar eerlijk, 20 miljoen is misschien iets te laag maar voor Ajax. Maar voor een seizoen met niks, geen europees succes(hoog eindigen enzovoort) en geen kampioen worden is 20 miljoen vrij hoog start bod. Misschien dat ze 30 mil willen hebben.
freakie
 freakie - dinsdag 15 juli 2025 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2025 - 17:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, opstelling ziet er dan goed uit voor de eredivisie, maar te mager voor de Champions Leaque, een goede vervanger voor Henderson, een scorende spits en een creatieve 10 zijn een must wil je er niet direct uit gekegeld worden

De bank moet ook van niveau zijn, en zoals Remco al aan gaf moet Ajax niet te hoog staan
Met deze verdediging kan je inderdaad niet hoog staan. Ze hadden het inderdaad over een speler met een goede pass die gaten kan vinden die een ander vaak niet ziet. Spits zou wel als laatste komen, Als Brobbey, Weghorst en Akpom blijven zitten.. Voor henderson moet er iemand bij maar begreep dat ze achter sutalo ook iemand willen kopen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 16 juli 2025 - 16:18   quote  deeplink  
Mokio vandaag weer veruit de beste ajacied!!
Die hoort gewoon in de basis hoor.
Verder mooi om te zien hoe Bouwman het achterin doet.
Nu straks de Hato miljoenen goed investeren (40% van 70 miljoen) is toch n slordige 28 miljoen. En dan hopen op bijvoorbeeld Eriksen.
freakie
 freakie - woensdag 16 juli 2025 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2025 - 16:18 schreef bertus bikkel het volgende:
Mokio vandaag weer veruit de beste ajacied!!
Die hoort gewoon in de basis hoor.
Verder mooi om te zien hoe Bouwman het achterin doet.
Nu straks de Hato miljoenen goed investeren (40% van 70 miljoen) is toch n slordige 28 miljoen. En dan hopen op bijvoorbeeld Eriksen.
Hato gaat echt geen 70 miljoen opleveren. Dat is jammer maar hij zit in het verkeerde Ajax in de verkeerde seizoenen. Max 40 miljoen.

Dat maar Mokio zal net als vorig seizoen veel gaan spelen. Geen twijfel. Hij zal ook wel een zaakwaarnemer en gesprekken hebben met Ajax. Die zou ook echt wel wensen hebben. Was vorig seizoen vaak een van de betere.

Wat ik veel belangrijker vind is dat Forbs en Akpom interesse krijgen. Als je die weet kwijt te raken ben je echt enorm veel salaris ineens kwijt. Denk dat die herinvestering nog veel groter is dan een grote transfer
hjf
 hjf - donderdag 17 juli 2025 - 13:02   quote  deeplink  
Het spel is op de wagen. Chelsea heeft zich gemeld bij Ajax voor Jorrel Hato en Ahmet Kaplan schijnt op korte termijn te vertrekken. Voor laatstgenoemde staat Aaron Bouwman duidelijk op de deur te kloppen. Voor Hato direct Nico Taglafico terug halen, want die is transfervrij en houdt zijn conditie op peil 10 km van de Johan Cruijff Arena. Dat scheelt weer een vliegreisje voor Alex Kroes.
freakie
 freakie - donderdag 17 juli 2025 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2025 - 13:02 schreef hjf het volgende:
Het spel is op de wagen. Chelsea heeft zich gemeld bij Ajax voor Jorrel Hato en Ahmet Kaplan schijnt op korte termijn te vertrekken. Voor laatstgenoemde staat Aaron Bouwman duidelijk op de deur te kloppen. Voor Hato direct Nico Taglafico terug halen, want die is transfervrij en houdt zijn conditie op peil 10 km van de Johan Cruijff Arena. Dat scheelt weer een vliegreisje voor Alex Kroes.
Niet vaak eens, maar hier zeker mee eens. Tagliafico is geen speler die niks kan, vooral veel passie. Wel nog iets achter Tagliafico hebben. Anders zit je weer met een half elftal.

Bouwman ook prima maar omdat Sutalo nou geblesseerd is en je dit weet moet er 100% iets bij.

Toch wel leuk hoor, niemand verwacht iets van Ajax. Staan er berichten van hoe gek Ajax zou moeten worden van de verkopen die PSV doet. Ik denk dat PSV in geen mogelijkheid spelers kan neerzetten, niet allemaal, die er dan ook gelijk staan en ook niet allemaal gaan lukken. Grote, echte grote spelers gaan dan weer niet naar PSV.

Feyenoord had vorig seizoen geen best elftal, dit seizoen zou dat best prima kunnen zijn. Maar ik denk dat een 4e plek zoals gezegd wordt voor iedereen bovenin kan gelden. Feyenoord, AZ, Ajax en PSV moeten daar voor gaan knokken. Geloof niet dat Ajax geen kans maakt om bij de eerste 3 te eindigen. Al helemaal omdat iedereen wel heel voorbarig is met roepen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 juli 2025 - 21:24   quote  deeplink  
Ajax meldt zich bij Red Bull Salzburg voor controversiƫle transfer van Israƫlier
donderdag, 17 juli 2025 (19:20) - Footballtransfers

Ajax focust zich op het versterken van het middenveld met de mogelijke komst van Oscar Gloukh, een 21-jarige Israƫlische middenvelder van Red Bull Salzburg. De Amsterdamse club heeft zowel met de speler als zijn huidige club contact gezocht, aangezien Gloukh past binnen het gewenste profiel: een creatieve middenvelder met een aanvallende speelstijl die het spel kan aansturen en beslissend kan zijn in de eindfase. Gloukh, die ook voor Israƫl 21 interlands speelde, presteert sterk bij Salzburg met 21 doelpunten en 23 assists in 100 wedstrijden.

De financiƫle ruimte voor deze transfer is ontstaan onder technisch directeur Alex Kroes, mede dankzij het vertrek van een aantal spelers en inkomsten uit doorverkoop van andere talenten. Hoewel de precieze vraagprijs onbekend is, ligt de geschatte waarde van Gloukh rond de 18,4 miljoen euro, waarmee hij tot een van de duurste aankopen van Ajax zou behoren. Mocht de transfer niet haalbaar zijn, dan bekijkt Ajax alternatieven om het middenveld te versterken voor het seizoen onder nieuwe hoofdtrainer John Heitinga.

***********************************************************************************

20 miljoen, dit gaat niet gebeuren
freakie
 freakie - vrijdag 18 juli 2025 - 11:28   quote  deeplink  
Dat is de geschatte waarde.

Geschatte waarde van Taylor is 28/30 miljoen. Dat gaat Ajax daar ook niet voor vangen. Zal dan 14/15 miljoen zijn voor die speler.

Verwacht ook dat dit geen echte optie is maar dat Ajax dit wel onderzocht heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 18 juli 2025 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juli 2025 - 11:28 schreef freakie het volgende:
Dat is de geschatte waarde.

Geschatte waarde van Taylor is 28/30 miljoen. Dat gaat Ajax daar ook niet voor vangen. Zal dan 14/15 miljoen zijn voor die speler.

Verwacht ook dat dit geen echte optie is maar dat Ajax dit wel onderzocht heeft.
Houdt het maar op 18 a 20 miljoen, dan is de verwachting dat Hato of Taylor gaat transferen, transfereren ze niet dan zoeken ze naar een goedkopere optie.

Ze zijn ook nog op zoek naar een 6 dit omdat Henderson is vertrokken.
Mokio doet het tot nu toe heel goed, als bankzitter hebben ze nog Klaassen maar volgens de berichtgeving vinden ze Klaassen daar voor iets te licht, dus komt er waarschijnlijk nog een 6 aan
freakie
 freakie - vrijdag 18 juli 2025 - 19:19   quote  deeplink  
Ja dat klopt, maar een ā€œwaardeā€ zegt niks over hoeveel hij moet kosten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juli 2025 - 14:05   quote  deeplink  
Ajax zet grote stap richting toptransfer: akkoord voor 15 miljoen euro dichtbij'
zaterdag, 19 juli 2025 (13:54) - VoetbalNieuws.nl

Ajax staat op het punt een akkoord te bereiken met Red Bull Salzburg over de transfer van de 21-jarige Israƫlische middenvelder Oscar Gloukh. De Amsterdammers bieden ongeveer vijftien miljoen euro voor de aanvallend ingestelde en creatieve speler, die met 21 doelpunten en 23 assists in 100 wedstrijden bij Salzburg indrukwekkende cijfers liet zien. Gloukh is een topprioriteit voor de technische leiding van Ajax, die na de komst van doelman Vitezslav Jaros en aanvaller Raul Moro de focus volledig op het middenveld legt.

Een belangrijk obstakel bij de onderhandelingen vormt het salaris, dat hoger ligt dan het huidige beleid van Ajax toestaat vanwege de interesse van meerdere clubs. Toch is er optimisme, mede omdat Gloukh zelf openstaat voor de overstap. Zijn manager bevestigt dat de gesprekken positief verlopen en dat Ajax een aantrekkelijke optie is voor de speler. Interessant is dat Ajax ook al voor Gloukhs vertrek naar Salzburg in 2023 belangstelling toonde, maar toen was het Red Bull dat toesloeg met een bod van zeven miljoen euro op Maccabi Tel Aviv. Nu lijken de Amsterdammers alsnog de kans te krijgen om de talentvolle Israƫliƫr aan te trekken, mits de laatste details worden afgerond.

Laten we hopen dat hij komt, hij heeft het ook tegen Feijenoord laten zien...
freakie
 freakie - zaterdag 19 juli 2025 - 16:03   quote  deeplink  
Ja geloof wel dat dit er echt aan zit te komen. Zegt toch wel wat over de financiele situatiebij Ajax. Die is met de recente verkochte spelers heel goed bezig.
freakie
 freakie - zaterdag 19 juli 2025 - 20:24   quote  deeplink  
Lijkt er toch ook op dat het uiteindelijk geen 20 maar 15 miljoen gaat zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juli 2025 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2025 - 20:24 schreef freakie het volgende:
Hij is nog niet binnen, we wachten het af.

Vaak lees je pas achteraf hoe hoog het bedrag was, wat mij er niet toe doet als het maar niet te hoog is naar mate wat hij brengt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juli 2025 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zaterdag 19 juli 2025 - 22:26   quote  deeplink  
Een speler zoals ik al eerder aangaf is vaak de ā€œwaardeā€ niet de transfersom. Vandaar dat ik van de week al zei, eigenlijk kan je overal wel een 25% afhalen. Dat geldt ook voor een Taylor. Hato is dan net een beetje anders want is 19. Meestal kloppen de bedragen die lekken wel. Dit is namelijk niet helemaal uit de lucht gegrepen. Zou kunnen zijn 13 miljoen met 3/4 met bonussen ofzo. Maar komt dan op t zelfde neer.

Sutalo staat als waarde met 24 miljoen. Dat gaat Ajax ook bij lange na niet krijgen als hij zou vertrekken(Nu geblesseerd) dus 20 miljoen is wel heel veel als dat ook de waarde is van de speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juli 2025 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juli 2025 - 20:24 schreef freakie het volgende:
Inderdaad 15 miljoen maar met bonussen er bij kom je dan toch ergens uit tussen de 15 a 20 miljoen, al voel je dat niet direct
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juli 2025 - 11:02   quote  deeplink  
Wat er gisteren al aan zat te komen....

Ajax heeft beet: akkoord met Salzburg, hoogte salaris van Gloukh ook bekend'
zondag, 20 juli 2025 (10:46) - VoetbalPrimeur

Ajax en Red Bull Salzburg hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van de Israƫlische middenvelder Oscar Gloukh. De Amsterdamse club betaalt vijftien miljoen euro voor de 21-jarige spelmaker, met mogelijke extra bonussen die het totaalbedrag kunnen verhogen. Gloukh staat op het punt een contract te tekenen dat loopt tot medio 2030, waarbij zijn salaris, inclusief Champions League- en prestatiebonussen, kan oplopen tot 1,8 miljoen euro bruto per jaar.

De Israƫlische international, die al 21 keer voor zijn land uitkwam, zal waarschijnlijk niet meer uitkomen voor Red Bull Salzburg in het aankomende Champions League-voorrondeduel tegen SK Brann. In plaats daarvan vertrekt hij spoedig naar Amsterdam voor zijn medische keuring en de officiƫle afronding van de transfer. Deze snelle gang van zaken komt vlak nadat Ajax drie dagen geleden interesse toonde in Gloukh, die wordt gezien als de belangrijkste nieuwe aanwinst deze transferperiode. Eerder versterkten zij zich met doelman Vitezslav Jaros (gehuurd van Liverpool) en aanvaller Raul Moro, die voor maximaal elf miljoen euro werd overgenomen van Real Valladolid.

Met zijn creativiteit en aanvallende kwaliteiten moet Gloukh het spel van Ajax verrijken. Tijdens zijn tijd bij Red Bull Salzburg speelde hij honderd wedstrijden, waarin hij 21 doelpunten maakte en 23 assists gaf. Daarvoor speelde hij bij Maccabi Tel Aviv, waar hij zijn talenten al had laten zien. Deze transfer onderstreept Ajax’ ambitie om hun middenveld krachtig en veelzijdig te versterken met jonge talenten.
AkaS
 AkaS - zondag 20 juli 2025 - 11:53   quote  deeplink  
Ik hoop wel dat Ajax oog blijft houden voor spelers met een NL achtergrond en niet dat we straks weer een vreemdelingenlegioen zijn geworden.

Hopelijk blijven Taylor en Hato behouden en willen ze een jaartje verlengen.

En ik verwacht met een nieuwe speelstijl straks ook een vernieuwde Brobbey die 20 tot 25 goals gaat maken en voor de hoofdprijs dan zal vertrekken.

Sutalo en Hato centraal.

Gaaei en Wijndal als backs.

Mokio, Taylor en .... op het middenveld veld.

Godts en Moro op de flanken... Moah hopelijk heeft het synergie en komt er een nieuw verrassend seizoen onze kant op!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juli 2025 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2025 - 11:53 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop wel dat Ajax oog blijft houden voor spelers met een NL achtergrond en niet dat we straks weer een vreemdelingenlegioen zijn geworden.

En ik verwacht met een nieuwe speelstijl straks ook een vernieuwde Brobbey die 20 tot 25 goals gaat maken en voor de hoofdprijs dan zal vertrekken.

Sutalo en Hato centraal.

Godts en Moro op de flanken... Moah hopelijk heeft het synergie en komt er een nieuw verrassend seizoen onze kant op!
Je hebt een punt met meer Nederlandse inbreng, al is Oscar Gloukh kwalitatief een zeer goede 10, dit liet hij ondermeer met Red Bull Salzburg zien tegen Feijenoord vorig seizoen.

De hoop dat sommige spelers blijven zal goed kunnen tegen vallen.
Tegen KV Mechelen speelden Hato, Taylor, Kaplan en Brobbey niet mee omdat ze in verre gaande belangstelling staan, een aantal van hun zal je waarschijnlijk het aanstaande seizoen niet in een Ajax shirt zien

Ze zullen niet allen vertrekken maar verwacht dat Taylor en Kaplan van dat rijtje wel weg gaan , ook omdat Taylor heeft aangegeven dat hij graag weg wil.

Wat ik al eerder liet weten is dat Wijndal verdedigend te kort schiet, dit was tegen KV Mechelen weer duidelijk zichtbaar, aanvallend goed maar verdedigend dramatisch...
Ik hoop op Tagliafico maar dit zal waarschijnlijk ijdele hoop zijn.
freakie
 freakie - zondag 20 juli 2025 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2025 - 11:53 schreef AkaS het volgende:

Sutalo en Hato centraal.

Hato zeker niet als centraal. Mooi op de flanken met Baas in het centrum. Is dan ook prima als nederlandse inbreng. Mokio staat er inderdaad maar is dan eigenlijk ook geen echte nederlandse inbreng.

Ajax heeft inderdaad een vreemdelingenlegioen, de meeste komen gewoon te kort en dat komt omdat 1 de goede lichting onder ten Hag allemaal ineens doorbrak en dus na dat er niet genoeg actie is ondernomen om daar kwaliteit in te brengen. En 2 er dus de laatste 2/3 jaar er niks is gebeurd met de jeugd. Het heeft gewoon stil gestaan.

Ajax gaat denk ik nog een ervaren speler halen die Ajax kent. Is nu dan even snel misschien Blind. Maar Ajax moet echt kopen. Brobbey, Fitz, Godts, Wijndal, Sutalo, Traore komen gewoon te kort.(bij godts hoop je dat het er nog uitkomt) Ze zijn gewoon echt helemaal niet goed. En dat hebben we het over de basis he. Zijn meestal geen wisselspelers. Je moet dus ook wel wat anders heb je aan het einde weer een heel matig elftal waar alleen Mokio de beste speler is. Dat is wel zielig als Ajax zijnde.

Wijndal als backup als Hato weggaat is denk ik wel goed. Je hebt wijndal en een aankoop die het dan onderling kunnen uitvechten. Dat is denk ik prima. Anders Wijndal verkopen en iets achter Hato halen.

Brobbey heeft al genoeg kansen gehad, als hij blijft 10 wedstrijden kijken of dit nou echt beter gaat. Anders in ieder geval zorgen dat er iemand is die wel kwaliteiten heeft. Probleem is. Als je brobbey dit seizoen gaat proberen dan kan je eigenlijk geen extra spits halen. Of je moet Weghorst en Akpom weten te slijten.
freakie
 freakie - zondag 20 juli 2025 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juli 2025 - 13:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je hebt een punt met meer Nederlandse inbreng, al is Oscar Gloukh kwalitatief een zeer goede 10, dit liet hij ondermeer met Red Bull Salzburg zien tegen Feijenoord vorig seizoen.

De hoop dat sommige spelers blijven zal goed kunnen tegen vallen.
Tegen KV Mechelen speelden Hato, Taylor, Kaplan en Brobbey niet mee omdat ze in verre gaande belangstelling staan, een aantal van hun zal je waarschijnlijk het aanstaande seizoen niet in een Ajax shirt zien

Ze zullen niet allen vertrekken maar verwacht dat Taylor en Kaplan van dat rijtje wel weg gaan , ook omdat Taylor heeft aangegeven dat hij graag weg wil.

Wat ik al eerder liet weten is dat Wijndal verdedigend te kort schiet, dit was tegen KV Mechelen weer duidelijk zichtbaar, aanvallend goed maar verdedigend dramatisch...
Ik hoop op Tagliafico maar dit zal waarschijnlijk ijdele hoop zijn.
Tagliafico zou een ideale zijn, je wil ervaring. Ajax wil ook iemand die dat heeft en ergens een leidende rol kan hebben op t veld. Daarnaast kan je Baas ook niet voorbij lopen. Is toch voetballend heel belangrijk. Je moet eerder kijken of je een goede voetballende speler aan de rechterkant kan halen als ā€œtussenā€ oplossing. Uiteindelijk mogelijk ook de oplossing voor het onvermogen van Sutalo om te voetballen. Je bent gewoon heel beperkt.
AkaS
 AkaS - maandag 21 juli 2025 - 11:22   quote  deeplink  
Oeps... en daar is Roma ineens. En maar ouwehoeren over een aanstaande aankoop terwijl het nog niet eens definitief is.

Waarom niet in stilte afronden zo snel je kunt en dan pas de hele wereld laten meegenieten!

Rome of Amsterdam... Denk niet dat dan zo snel de keuze op Amsterdam gaat vallen als voetballer met Israƫlische roots vandaag de dag.

Heerlijk klimaat in Rome en ook grote club!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juli 2025 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 11:22 schreef AkaS het volgende:
Oeps... en daar is Roma ineens. En maar ouwehoeren over een aanstaande aankoop terwijl het nog niet eens definitief is.

Waarom niet in stilte afronden zo snel je kunt en dan pas de hele wereld laten meegenieten!

Rome of Amsterdam... Denk niet dat dan zo snel de keuze op Amsterdam gaat vallen als voetballer met Israƫlische roots vandaag de dag.

Heerlijk klimaat in Rome en ook grote club!
Tja en het duurt maar en het duurt maar, en dan vinden ze het gek dat een andere club wel door pakt, stelletje amateurs.

Feijenoord houdt het stil en komen met een verassende transfer van uit de jaarlijkse helikopter voor hun fans.

Maar goed wie weet zijn onze amateurs wakker geworden in Amsterdam en pakken ze als nog door.

Gaat hij naar Roma dan zullen ze weer wel met een of andere kutsmoes aan komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juli 2025 - 12:03   quote  deeplink  
Porto laat Taylor waarschijnlijk lopen heeft wat ik lees 2 andere middenvelders op het oog dus dit kan van invloed zijn op het wel of niet binnen hengelen van Oscar Gloukh.
Pietje
 Pietje - maandag 21 juli 2025 - 12:46   quote  deeplink  
Wat ik begrepen heb uit de Italiaanse media is dat AS Roma een bod heeft uitgebracht op Gloukh dat ruim 5 miljoen hoger is dan het bod dat Ajax heeft uitgebracht. Of dat betrouwbaar is weet ik niet, maar waar rook is, is vuur.
Inderdaad zeer amateuristisch om in de pers te melden dat hij al binnen is. Bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0108439