BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juli 2025 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 12:46 schreef Pietje het volgende:
Wat ik begrepen heb uit de Italiaanse media is dat AS Roma een bod heeft uitgebracht op Gloukh dat ruim 5 miljoen hoger is dan het bod dat Ajax heeft uitgebracht. Of dat betrouwbaar is weet ik niet, maar waar rook is, is vuur.
Inderdaad zeer amateuristisch om in de pers te melden dat hij al binnen is. Bah
Overmars had hem allang binnen gehad Pietje, het komt op mij amateuristisch over maar misschien heb ik het mis
Pietje
 Pietje - maandag 21 juli 2025 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 12:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Overmars had hem allang binnen gehad Pietje, het komt op mij amateuristisch over maar misschien heb ik het mis
Dat eerste vermoed ik ook Jack.
En laten we wel wezen, Rome is over een paar weken weer warmer, aangenamer dan Amsterdam. Waarschijnlijk zal hij dus wel voor Rome kiezen. En ik hoop dat Kroes zijn lesje geef geleerd en niet voorbarig zit te lullen.
Maar wie weet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juli 2025 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 13:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

En laten we wel wezen, Rome is over een paar weken weer warmer, aangenamer dan Amsterdam. Waarschijnlijk zal hij dus wel voor Rome kiezen. En ik hoop dat Kroes zijn lesje geef geleerd en niet voorbarig zit te lullen.
Maar wie weet...
Sinds Kroes er zit komt er veel eerder transfernieuws naar buiten lijkt het, hij kan daar misschien zelf zelf niets aan doen, denk wel dat hij niet zo handig is in inkoop en verkoop dan Overmars die had het waarschijnlijk toch beter in zijn vingers...hmmm letterlijk en figuurlijk hahaha...
Pietje
 Pietje - maandag 21 juli 2025 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 13:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sinds Kroes er zit komt er veel eerder transfernieuws naar buiten lijkt het, hij kan daar misschien zelf zelf niets aan doen, denk wel dat hij niet zo handig is in inkoop en verkoop dan Overmars die had het waarschijnlijk toch beter in zijn vingers...hmmm letterlijk en figuurlijk hahaha...
🤣🤣🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juli 2025 - 21:55   quote  deeplink  
Gloukh lijkt Ajax-transfer te verklappen: dit zegt de speler over zijn toekomst
maandag, 21 juli 2025 (20:54) - VoetbalNieuws.nl

Oscar Gloukh, de 21-jarige middenvelder van Red Bull Salzburg, heeft in een Israƫlisch interview zijn transfer naar Ajax vrijwel bevestigd. Gloukh benadrukte zijn ambitie om zijn eigen speelstijl en de trots van zijn land toe te voegen aan het middenveld van de Amsterdamse club, die bekendstaat als een van de meest historische clubs van Europa. Naar verluidt is Ajax nagenoeg akkoord met Salzburg over een transfersom tussen de vijftien en achttien miljoen euro, terwijl ook de persoonlijke voorwaarden met Gloukh ver gevorderd zijn. Desondanks probeert AS Roma op het laatste moment nog een rol te spelen in de onderhandelingen. De Israƫlische international speelde honderd wedstrijden voor Salzburg, waarin hij 21 keer scoorde en 23 assists gaf, wat hem tot een van de meest begeerde jonge middenvelders in Europa maakte. Ajax ziet in Gloukh een creatieve kracht die past binnen hun traditie van technisch begaafde spelers. Hij wordt al in Amsterdam verwacht voor een medische keuring en zou zich snel bij de selectie kunnen voegen ter voorbereiding op het nieuwe Eredivisie-seizoen.

Ik geloof het pas wanneer hij getekend heeft...
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 juli 2025 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Gloukh lijkt Ajax-transfer te verklappen: dit zegt de speler over zijn toekomst
maandag, 21 juli 2025 (20:54) - VoetbalNieuws.nl

Oscar Gloukh, de 21-jarige middenvelder van Red Bull Salzburg, heeft in een Israƫlisch interview zijn transfer naar Ajax vrijwel bevestigd. Gloukh benadrukte zijn ambitie om zijn eigen speelstijl en de trots van zijn land toe te voegen aan het middenveld van de Amsterdamse club, die bekendstaat als een van de meest historische clubs van Europa. Naar verluidt is Ajax nagenoeg akkoord met Salzburg over een transfersom tussen de vijftien en achttien miljoen euro, terwijl ook de persoonlijke voorwaarden met Gloukh ver gevorderd zijn. Desondanks probeert AS Roma op het laatste moment nog een rol te spelen in de onderhandelingen. De Israƫlische international speelde honderd wedstrijden voor Salzburg, waarin hij 21 keer scoorde en 23 assists gaf, wat hem tot een van de meest begeerde jonge middenvelders in Europa maakte. Ajax ziet in Gloukh een creatieve kracht die past binnen hun traditie van technisch begaafde spelers. Hij wordt al in Amsterdam verwacht voor een medische keuring en zou zich snel bij de selectie kunnen voegen ter voorbereiding op het nieuwe Eredivisie-seizoen.

Ik geloof het pas wanneer hij getekend heeft...
Als het waar is, zou dat heel verstandig zijn. Ajax is een schitterende kweekvijver voor jonge spelers. Als ik mij niet vergis is Oscar Gloukh pas 21 jaar.
freakie
 freakie - dinsdag 22 juli 2025 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 12:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe mooi is voetbal dan ook he. Lekker optimistisch zijn over het verleden en even vergeten dat we 3/4 jaar hebben staan kloten onder Overmars. En dezelfde problemen hadden met hem.

Alleen ja de laatste jaren onder overmars waren inderdaad heel goed. Mag ook wel als je 150/200 miljoen te besteden hebt he. Ajax zou dan nu zomaar 15 miljoen uitgeven. Speler alle salaris geven die het wil? Dat kan gewoon niet. Je kan toch in dit Ajax niet met geld smijten?

Onder overmars was dit zelfde probleem namelijk ook gewoon.
freakie
 freakie - dinsdag 22 juli 2025 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juli 2025 - 13:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar wie weet...
Overmars heeft het helemaal niet beter gedaan in dezelfde situatie die kroes nu heeft. We hebben daar allemaal toen dezelfde commentaren op gehad. Het seizoen met de Ziyech aankoop was ook nog vooral onder druk van de media, supporters en trainer. Daarvoor moesten we het vooral ook doen met seizoenen bijna niks.
freakie
 freakie - dinsdag 22 juli 2025 - 22:40   quote  deeplink  
Mark Netto was ook de naam die hij kreeg omdat hij helemaal niks uitgaf. Het leek alsof hij altijd net misgreep. We zijn allemaal wel heel erg makkelijk vergeten dat overmars zo’n 150 miljoen ophaalde en daarvan maar 20/30 miljoen uitgaf. We ook constant uit de pers hoorde dat transfers niet doorgingen.

Zelfs daarna waren de inkomsten (bijv 80 miljoen) en uitgaven (bijv 20 miljoen) en werd zelfs daar bijna niet uitgegeven. In het jaar van Ziyech was eigenlijk alleen hij de aankoop. En ging er veel meer uit. Dat seizoen daarna is er pas echt uitgegeven. Hoezo zou Kroes nu ineens met geld dat er eigenlijk niet is, wel moeten smijten met geld?

Elke euro omdraaien alsjeblieft, en als je echt voor Ajax wil voetballen prima. Anders ga je maar ergens anders voetballen. Je kan dit Kroes in geen enkele manier toeschuiven.

Trouwens is het bericht totaal ongeloofwaardig. Waarom zou een club ineens 5 miljoen meer bieden dan Ajax als de club van de speler al ja heeft gezegd tegen Ajax. Een overeenkomst is dan gewoon geldig en is totaal ongeloofwaardig dat een andere club dan meer gaat bieden. Dan bied je hetzelfde als Ajax.

EDit: En Even over Borges van Feyenoord, klinkt leuk allemaal he. Ze zijn bij porto blij dat ze van hem af zijn. Even een blik over de reacties. En die jongen heeft niks bereikt. Zou vergeleken zijn met Conceicao. Heeft het alleen nooit zo ver gehaald en is nu 24 jaar. Is eigenlijk een niet al te bijzondere speler.

Kan altijd natuurlijk. Maar we hoeven nou ook niet te staan stuiteren omdat er wat bij Feyenoord en PSV gebeurd. We wisten dit al. En er is zeker weten dit seizoen een heel andere samenstelling op beide teams. En dan is het maar afwachten welke het snelst alles op orde hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 22 juli 2025 - 22:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 juli 2025 - 23:41   quote  deeplink  
Het was al bekend bij mij dat Kroes niet veel verkeerd kan doen bij jou.

Ik heb alleen maar commentaar gegeven dat alles te snel in de media komt, probeer het intern te houden, ook dat het allemaal zo lang duurt, we lezen al weken over die beide keepers, over Moro en die Israƫlier of hij nou wel komt of niet, zodoende geef je andere clubs lengte om er over heen te gaan

Wat dit aan gaat pakte Overnars veel sneller door, voor de rest heb ik geen commentaar op zijn functioneren.
Laten we hopen dat hij het snel rond krijgt met Oscar Gloukh, voordat hij straks kiest voor AS Roma.

Kom op Kroes zettem op met je achterban!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0083308