BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2025 - 15:27   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat de loting gaat brengen voor Ajax om 18.00u
freakie
 freakie - donderdag 28 augustus 2025 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2025 - 15:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
De loting van Ajax is er een om blij mee te zijn. Al maakt dr situatie van Ajax eigenlijk een beetje zuur.

Geen van alle teams is een hoogvlieger. Geen van alle. Bij PSV is dit echt een drama. Alleen Ajax is gewoon eigenlijk niet goed genoeg. Europa league moet te doen zijn, maar met dit Ajax? Gaat ook best pittig worden. Gunstige loting met slechte timing.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 augustus 2025 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2025 - 15:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:
24 punten!
freakie
 freakie - donderdag 28 augustus 2025 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2025 - 19:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

24 punten!
Dat is ziek gunstig. 24 punten bij een loting, dan hoeven we niet eens te spelen. HUTSS
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2025 - 22:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

24 punten!
Whahahahahaha wat zou Johnny blij zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2025 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2025 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2025 - 19:05 schreef freakie het volgende:

[..]

De loting van Ajax is er een om blij mee te zijn. Al maakt dr situatie van Ajax eigenlijk een beetje zuur.

Geen van alle teams is een hoogvlieger. Geen van alle. Bij PSV is dit echt een drama. Alleen Ajax is gewoon eigenlijk niet goed genoeg. Europa league moet te doen zijn, maar met dit Ajax? Gaat ook best pittig worden. Gunstige loting met slechte timing.
Nu komt het er op aan, straks moet je er staan

Ajax onder Heitinga is voor mij heel twijfelachtig, ik vind hem heel veel vreemd wisselen, zie nog geen hecht ingespeeld team, nog niet de hand van de trainer al is het nog vroeg
hjf
 hjf - vrijdag 29 augustus 2025 - 08:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

24 punten!
Ik voel dat ik nu naar de WC moet om eens flink te gaan schijten.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 09:16   quote  deeplink  
CL is minder belangrijk nu, we mogen meedoen en strijken de poen op.
Zo lang je al moet vrezen voor bijvoorbeeld potjes tegen Volendam, dan weet je dat het niet goed zit.
Taylor waarschijnlijk weg en Brobbey blijf je mee zitten....
Selectie niet op orde , voor het derde jaar op rij nu. Dat is heel triest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2025 door bertus bikkel --
freakie
 freakie - vrijdag 29 augustus 2025 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 09:16 schreef bertus bikkel het volgende:
CL is minder belangrijk nu, we mogen meedoen en strijken de poen op.
Zo lang je al moet vrezen voor bijvoorbeeld potjes tegen Volendam, dan weet je dat het niet goed zit.
Taylor waarschijnlijk weg en Brobbey blijf je mee zitten....
Selectie niet op orde , voor het derde jaar op rij nu. Dat is heel triest.
Dit is wel heel erg snel allemaal afgebroken hoor. Ik denk dat Taylor weg niet eens heel slecht is. Ergens denk ik dat Mokio daar ook wel eens gaat spelen en daar veel beter tot zijn recht komt.

En dan, dan gaat ajax van het geld van Taylor ook weer zoeken naar iets van versterking.

Dan nog, er is een ander elftal dan vorig jaar, zo slecht als jij zegt dat het is. Is het bij lange na niet, er zijn twijfelachtige keuzes, zeker. Maar dan zie je wel dat de vorige wedstrijd, hoe matig Heracles ook is. Heracles geen enkele kans had, vorig jaar en dat jaar daarvoor had iedereen kans tegen Ajax.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 10:42   quote  deeplink  
Ben het met je eens dat Mokio moet gaan spelen maar die jongen is 17 en kun je niet elke wedstrijd van verwachten wat Taylor al kan. Bovendien met het geld van Taylor kun je niet veel meer want mocht de deal er komen, is de deadline verstreken...
Elke transfer periode zijn we te laat en worden vaak nog beroofd van de betere spelers, daar baal ik van. Ik zeg ook niet dat het voetbal de eerste wedstrijden altijd slecht was. Ik heb mijn zorgen over de huidige selectie maar vooral de trainer en het beleid....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 augustus 2025 - 16:01   quote  deeplink  
Toekomst Brobbey bepaalt of Ajax doorpakt voor Braziliaans doelpuntenmaker'
vrijdag, 29 augustus 2025 (14:25) - VoetbalNieuws.nl

Ajax houdt de deur open voor een spitsvervanger van Brian Brobbey, maar alleen als Brobbey daadwerkelijk vertrekt. Bovenaan het wensenlijstje staat Kaio Jorge van Cruzeiro: de 23-jarige Braziliaan scoorde dit seizoen vijftien keer en gaf vijf assists in twintig duels en maakte eerder stappen bij Santos, Juventus en Frosinone. Hoewel Transfermarkt zijn waarde rond de zeven miljoen euro schat, vraagt Cruzeiro volgens het X-account Osservatore ruim vijftien miljoen, terwijl zijn contract loopt tot eind 2028 — waardoor een overgang onzeker en prijzig is.

Daarnaast anticipeert Ajax op mogelijke middenvelduitgaande transfers. Trainer John Heitinga bevestigde aan het AD dat Kenneth Taylor in beeld is bij onder meer Porto en Engelse clubs; Ajax zou de vraagprijs hebben verlaagd naar circa 25 miljoen euro (eerder 30–35 miljoen). Tot slot circuleerde recent een link met Myron Boadu, maar die kwam volgens bronnen van zijn zaakwaarnemer en niet van Ajax zelf; PSV pakte die kans wel concreet op.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 16:08   quote  deeplink  
Brobbey heeft alle tijd omdat de window in de zandbak nog 3 weken langer open is...
Wij kunnen dan helaas alleen nog transfervrije spelers halen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 augustus 2025 - 16:08   quote  deeplink  
Ajax had een bod binnen op Brobbey van 20 miljoen vorige week, was niet genoeg vond Kroes, dit moesten er 25 miljoen worden.

Ongelooflijk was blij geweest met 20 miljoen, nu blijven we met een spits zitten die er geen zin in heeft.

Taylor moest en zou 35 miljoen kosten. Nu zijn ze gezakt naar 25 miljoen.
Terecht want meer is hij niet waard.

Beide spelers hadden allang verkocht kunnen zijn, dan hadden we ook allang een nieuwe spits gehad en misschien een 6 gekocht ipv gehuurd..

Ik wijt het toch aan amateurisme, ze lachen zich kapot in Eindhoven met Boadu
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 19:39   quote  deeplink  
Dat is misschien wel zo met dat bod maar dan moet Brobbey zelf ook nog maar willen....
We vissen overal naast en dat weet je ook vantevoren omdat we nooit echt slagvaardig zijn. Mede door ander beleid met de hand op de knip moet er eerst worden bespaard en kan men in bijvoorbeeld Eindhoven gewoon lekker spelers blijven binnen hengelen.
Nu zullen ze daar die El Karouani ook nog wel gauw binnenhalen voor een prikkie....
Zul je zien dat gasten als Boadu en bijvoorbeeld Mikautadze tegen ons gaan scoren, dat voel je ook al aankomen.
Nee, het gevoerde beleid voelt op dit moment niet echt lekker aan...
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 19:44   quote  deeplink  
We hebben nog 4 dagen om eventueel zaken te doen, verwachten jullie nog iets?
Of moeten we wellicht toch doen waar we groot mee zijn geworden, meer jeugd opstellen?
Talenten genoeg , toch?
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 29 augustus 2025 - 22:02   quote  deeplink  
21 miljoen voor Brobbey van AS Roma??
Zou het waar zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 augustus 2025 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 22:02 schreef bertus bikkel het volgende:
21 miljoen voor Brobbey van AS Roma??
Zou het waar zijn?
Laat het waar zijn asjeblieft zeg, strik er om Kroes geef die jongen zijn transfer
Eide
 Eide - vrijdag 29 augustus 2025 - 22:44   quote  deeplink  
Faberski en De Gooijer naar Zwolle in een jaartje verhuur.
freakie
 freakie - vrijdag 29 augustus 2025 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 19:44 schreef bertus bikkel het volgende:
We hebben nog 4 dagen om eventueel zaken te doen, verwachten jullie nog iets?
Of moeten we wellicht toch doen waar we groot mee zijn geworden, meer jeugd opstellen?
Talenten genoeg , toch?
Als ze iets verkopen dan komt er wat bij ja. Er is natuurlijk al weer wat bij.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 30 augustus 2025 - 12:29   quote  deeplink  
Brobbey niet bij de selectie ivm transfer perikelen..
Zou het dan toch nog lukken?
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 30 augustus 2025 - 14:06   quote  deeplink  
Ook Taylor nog weg?
freakie
 freakie - zaterdag 30 augustus 2025 - 15:54   quote  deeplink  
Ja mij lijkt dat logisch toch? Al een tijdje gezegd, er gaat echt nog wel wat gebeuren. Ook kwa aankopen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 30 augustus 2025 - 16:12   quote  deeplink  
Eerst zien, dan geloven. Hoe later dat gaat gebeuren hoe groter de kans dat er niets voor terug komt....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2025 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2025 - 22:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Whahahahahaha wat zou Johnny blij zijn...
Nu ik ze zie spelen tegen Volendam denk ik eerder 0!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2025 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2025 - 08:34 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik voel dat ik nu naar de WC moet om eens flink te gaan schijten.
Succes, neem een foto van jezelf mee. Zorgt er waarschijnlijk voor dat je een stuk makkelijker moet schijten als je naar die kop op de foto kijkt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2025 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2025 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Succes, neem een foto van jezelf mee. Zorgt er waarschijnlijk voor dat je een stuk makkelijker moet schijten als je naar die kop op de foto kijkt.
Whahahaha hahahaha mafkees!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 30 augustus 2025 - 19:04   quote  deeplink  
Taylor ook maar niet meer opstellen en ik zou alvast gaan uitkijken naar een trainer die dit zooitje kan managen en die de juiste poppetjes op de goede plek zet.
Gaat niet lang duren met Johnny vrees ik...
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 30 augustus 2025 - 20:43   quote  deeplink  
Heitinga mist beleving, inzet en winnaars mentaliteit.
Is daar niet de trainer voor?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2025 - 21:56   quote  deeplink  
Heitinga mist alles van een toptrainer in wording
freakie
 freakie - zaterdag 30 augustus 2025 - 22:54   quote  deeplink  
Ik kan niet zeggen dat ik inderdaad iets zie van een toptrainer. Als hij nou goed kan verwoorden enzo. Maar het lijkt echt nergens op. Ten Hag had een plan, het ging niet goed maar hij had dat wel. Dit Ajax heeft geen plan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2025 - 09:15   quote  deeplink  
Ik denk meer aan Farioli, ze vochten onder hem voor elke meter, dit zie ik nirt merr terug. Dit is toch de hand van de trainer.

Je ziet het aan Edvardsen die gaat er wel voor, verdient gewoon een basisplaats.

Ajax mag blij zijn met Itakura in alle opzichten.

Oscar en Moro moeten het gaan laten zien. dit zie ik nog niet terug.

Het kunnen aanpassingsproblemen zijn die uiteindelijk weg vloeien.

Hadden wij bijvoorbeeld de trainer van Telstar maar, die maakt er een elftal van met mindere spelers, Ajax met name PSV hadden er geen antwoord op.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 31 augustus 2025 - 09:44   quote  deeplink  
Er kunnen nog 10 spelers gehaald worden maar dat maakt inderdaad niks uit als je ze verkeerd gebruikt en niet weet te motiveren.
Ook naar buiten toe maakt Heitinga geen beste indruk, hij komt totaal niet motiverend en gedreven over. Altijd gespannen en niet relaxed.
En begin nu eens een keer met Edvardsen links en Moro rechts. Zet onze nieuwe nr 10 ook eens op 10 en start met Sutalo en Itakura centraal. Hoe moeilijk kan het zijn?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2025 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 09:44 schreef bertus bikkel het volgende:
Er kunnen nog 10 spelers gehaald worden maar dat maakt inderdaad niks uit als je ze verkeerd gebruikt en niet weet te motiveren.
Ook naar buiten toe maakt Heitinga geen beste indruk, hij komt totaal niet motiverend en gedreven over. Altijd gespannen en niet relaxed.
En begin nu eens een keer met Edvardsen links en Moro rechts. Zet onze nieuwe nr 10 ook eens op 10 en start met Sutalo en Itakura centraal. Hoe moeilijk kan het zijn?
Tja zo zie ik het ook, de vreemde keuzes en er niet opklappen van sommige spelers kunnen hem de kop kosten
Met tikkie takkie gaat je het niet redden Heitinga
AkaS
 AkaS - zondag 31 augustus 2025 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 10:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja zo zie ik het ook, de vreemde keuzes en er niet opklappen van sommige spelers kunnen hem de kop kosten
Met tikkie takkie gaat je het niet redden Heitinga
Welk tikkie takkie hahahaha was er maar tikkie takkie.

Ik erger me wederom aan de trage balcirculatie... en maar wachten om aan te spelen en wachten en wanneer ze spelen is de tegenstander al onderweg waardoor de aangespeeld speler minder tijd heeft om de bal te verwerken en een goed vervolg te geven!
AkaS
 AkaS - zondag 31 augustus 2025 - 15:04   quote  deeplink  
Of is het gemis aan straatvoetbal wat langzaam zichtbaar gaat zijn?

Ik mis slimmigheid bij spelers.

Simpele dingen, op de goede voet aanspoelen. In de loop aanspelen, niet alleen aan de pass denken maar de pass zo geven dat je teamgenoot zonder veel poespas direct kan doorgewezen.

Niet onnodig lang wachten met aanspelen.

Druk zetten en in balbezit meer beweging en positiewisselingen pfff

Ik begrijp er echt niets van en zet verdomme spelers nou eens op de positie waar ze voor gehaald zijn. Altijd maar dat gegoochel door die net niet trainers die zo graag het wiel opnieuw willen uitvinden.

Voetbal is je ego uitschakelen en simpel als mogelijk spelen!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 31 augustus 2025 - 16:16   quote  deeplink  
Dat zal de trainer erin moeten krijgen en dan is het cruciaal dat er een speler op het veld staat die daarin mee aanstuurt zoals in het verleden Tadic ,Blind en Henderson.
Dat heb je nu niet en dan gaat Heitinga het echt heel zwaar krijgen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2025 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 14:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Welk tikkie takkie hahahaha was er maar tikkie takkie.

Ik erger me wederom aan de trage balcirculatie... en maar wachten om aan te spelen en wachten en wanneer ze spelen is de tegenstander al onderweg waardoor de aangespeeld speler minder tijd heeft om de bal te verwerken en een goed vervolg te geven!
Tikkie takkie had Kroes en Heitinga gedacht met Oscar en Moro, maar dit komt er nu nog niet uit.
Misschien omdat Oscar op links staat, hij werd eigelijk aan getrokken voor de 10 positie.
Dus waarom staat hij daar dan niet Heitinga?

Het gaat idd te traag, je ziet minder vechtlust bij het hele elftal, dit zag je niet onder Farioli.
freakie
 freakie - zondag 31 augustus 2025 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 16:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tikkie takkie had Kroes en Heitinga gedacht met Oscar en Moro, maar dit komt er nu nog niet uit.
Misschien omdat Oscar op links staat, hij werd eigelijk aan getrokken voor de 10 positie.
Dus waarom staat hij daar dan niet Heitinga?

Het gaat idd te traag, je ziet minder vechtlust bij het hele elftal, dit zag je niet onder Farioli.
Kan je dat verwachten van deze 2 nieuwe spelers, zo snel? Denk dat je zulke spelers de tijd moet kunnen geven. Dat kan Ajax op dit moment trouwens helemaal niet. Voorbeeld trouwens van Martinez en Alvarez bijvoorbeeld.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 augustus 2025 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 19:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Kan je dat verwachten van deze 2 nieuwe spelers, zo snel? Denk dat je zulke spelers de tijd moet kunnen geven. Dat kan Ajax op dit moment trouwens helemaal niet. Voorbeeld trouwens van Martinez en Alvarez bijvoorbeeld.
Ik zeg toch dat het er nu nog niet uitkomt, zo is het toch..komt wel goed denk ik hebben zoals ik ook liet weten aanpassings problemen of ze staan niet in hun favoriete positie
freakie
 freakie - maandag 01 september 2025 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2025 - 20:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het er nu nog niet uitkomt, zo is het toch..komt wel goed denk ik hebben zoals ik ook liet weten aanpassings problemen of ze staan niet in hun favoriete positie
Ja zeker hoor. Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb niet het gevoel dat ze er niks van kunnen😂
AkaS
 AkaS - maandag 01 september 2025 - 12:11   quote  deeplink  
In Duitsland zijn ze wat sneller van begrip. Aufwiedersehen Ten Hag.

Ik snap het volkomen.

Zou Ajax ook moeten doen en dan een trainer aanstellen die om te beginnen de juiste poppetjes op de juiste plek zet en ze laat knokken voor iedere meter!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2025 - 17:22   quote  deeplink  
Haastig Ajax vindt in Tobias Lauritsen alternatief voor Kasper Dolberg
maandag, 1 september 2025 (16:20) - Footballtransfers

Ajax heeft Brian Brobbey verkocht; de aanvaller staat op het punt naar Sunderland te vertrekken en tekent naar verwachting een contract tot medio 2030. De Amsterdammers ontvangen circa €20 miljoen plus maximaal €5 miljoen aan bonussen. Daarmee ontstaat urgentie om snel een nieuwe centrumspits aan te trekken: binnen de selectie is alleen Wout Weghorst een zuivere spits en het vertrek van Brobbey moet worden opgevangen, zeker met een druk speelschema in het vooruitzicht.

Kasper Dolberg is een prioriteit bij Ajax, maar de Deen wordt ook gelokt door Celtic. De transfermarkt sluit dinsdag om 23.59 uur; daarna blijft alleen nog de optie over om een transfervrije speler te halen. Als directe en betaalbare alternatief wordt Tobias Lauritsen (28) van Sparta Rotterdam genoemd. Lauritsen heeft een aflopend contract, lijkt niet te verlengen en werd kortgeleden ook aan clubs in Frankrijk gelinkt — voor zowel speler als Sparta zou een vertrek vóór de deadline ideaal zijn.

Statistisch levert Lauritsen dit seizoen twee goals in vier duels en staat hij op 40 doelpunten in 111 wedstrijden voor Sparta (ongeveer één keer per 2,7 duels). Ter vergelijking: Brobbey scoorde bij Ajax ongeveer eenmaal per 2,9 wedstrijden. De Career Advice Tool van SciSports beoordeelt Lauritsen als een geschikte targetman voor John Heitinga: sterk in de lucht, aanspeelpunt en verbindend met het middenveld. Financieel is hij relatief goedkoop: een geschatte transfersom van ongeveer €2,2 miljoen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2025 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 12:11 schreef AkaS het volgende:

Ik snap het volkomen.

Zou Ajax ook moeten doen en dan een trainer aanstellen die om te beginnen de juiste poppetjes op de juiste plek zet en ze laat knokken voor iedere meter!
Niet helemaal eens, dit is wel heel snel, het blijkt zelfs zo te zijn dat alle aankopen niet van Ten Hag kwamen hoorde ik op de radio

Degene die er poen in heeft gestoken voor al die aankopen is vrij ongeduldig gebleken
Jij heb die tuinkabouter nooit zien zitten, dit heb jij duidelijk meerdere malen laten blijken, toch heeft hij Ajax een paar keer aan het kampioenschap geholpen

Het is geen toptrainer zoals bijvoorbeeld Slot maar sla hem wel hoger aan dan Heitinga.
Die mag van mij nu ook al zijn bullen pakken.

Toch hoeft voor mij Ten Hag niet terug, dit werkt meestal niet
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 01 september 2025 - 17:45   quote  deeplink  
Ten Hag en Dolberg meteen binnen harken. Dan opa Blind ook maar meteen en we zijn weer op de goede weg.
Het kan nog goedkomen. Laat Ten Hag ook meteen Eriksen , Mazraoui en Martinez meebrengen....
freakie
 freakie - maandag 01 september 2025 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 17:45 schreef bertus bikkel het volgende:
Ten Hag en Dolberg meteen binnen harken. Dan opa Blind ook maar meteen en we zijn weer op de goede weg.
Het kan nog goedkomen. Laat Ten Hag ook meteen Eriksen , Mazraoui en Martinez meebrengen....
Schiet je nu ook niks mee op. Ten Hag dan.
freakie
 freakie - maandag 01 september 2025 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 12:11 schreef AkaS het volgende:

Ik snap het volkomen.

Je weet dat Ten Hag dan ook nooit Ajax naar zo’n hoge hoogte had geholpen he? Ten Hag deed het de eerste wedstrijden niet altijd goed, soms moeten mensen gewoon groeien. Ik ben ook van mening dat Heitinga niet heel sterk overkomt. De situatie bij Ten Hag is belachelijk, ergens weet je met Ten Hag dat het bij de eerste wedstrijden niet gelijk goed is. Hij moet kunnen bouwen, dat is ook zijn kracht geweest bij Ajax.

Bij Man U ging dat niet goed, daar wil ik ook geen stempel op zetten. Man U is rot van binnen.
freakie
 freakie - maandag 01 september 2025 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2025 - 17:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haastig Ajax vindt in Tobias Lauritsen alternatief voor Kasper Dolberg
maandag, 1 september 2025 (16:20) - Footballtransfers

Ajax heeft Brian Brobbey verkocht; de aanvaller staat op het punt naar Sunderland te vertrekken en tekent naar verwachting een contract tot medio 2030. De Amsterdammers ontvangen circa €20 miljoen plus maximaal €5 miljoen aan bonussen. Daarmee ontstaat urgentie om snel een nieuwe centrumspits aan te trekken: binnen de selectie is alleen Wout Weghorst een zuivere spits en het vertrek van Brobbey moet worden opgevangen, zeker met een druk speelschema in het vooruitzicht.

Kasper Dolberg is een prioriteit bij Ajax, maar de Deen wordt ook gelokt door Celtic. De transfermarkt sluit dinsdag om 23.59 uur; daarna blijft alleen nog de optie over om een transfervrije speler te halen. Als directe en betaalbare alternatief wordt Tobias Lauritsen (28) van Sparta Rotterdam genoemd. Lauritsen heeft een aflopend contract, lijkt niet te verlengen en werd kortgeleden ook aan clubs in Frankrijk gelinkt — voor zowel speler als Sparta zou een vertrek vóór de deadline ideaal zijn.

Statistisch levert Lauritsen dit seizoen twee goals in vier duels en staat hij op 40 doelpunten in 111 wedstrijden voor Sparta (ongeveer één keer per 2,7 duels). Ter vergelijking: Brobbey scoorde bij Ajax ongeveer eenmaal per 2,9 wedstrijden. De Career Advice Tool van SciSports beoordeelt Lauritsen als een geschikte targetman voor John Heitinga: sterk in de lucht, aanspeelpunt en verbindend met het middenveld. Financieel is hij relatief goedkoop: een geschatte transfersom van ongeveer €2,2 miljoen.
Ergens denk ik dat geen enkele spits slechter kan. Dus is een win win. Dan bedoel ik, Brobbey had zijn kracht maar scorend vermogen..😂
freakie
 freakie - maandag 01 september 2025 - 18:36   quote  deeplink  
Dit zou al helemaal geweldig zijn, Traore weg, waanzin😂
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 01 september 2025 - 19:51   quote  deeplink  
Ook meteen Traore weg...ruimt lekker op zo!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 01 september 2025 - 19:55   quote  deeplink  
Alleen jammer dat Ajax altijd zo traag is met het papierwerk in de deadline stress..
Al menig transfer is afgeketst in het verleden omdat we net te laat waren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax transfermarkt 2025

0.0132670