|
|
Bowie
|
|
|
Weer een held overleden. Eeuwige faam door het brilletje. Onderdeel van het gouwe Feyenoord. Jaren '80 op de markt in Alblasserdam ook vaak aan de kraam gehad. Aardige, vrolijke kerel met enorm veel verstand van het spelletje.
Dank voor alles Joop. Rust zacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Rust in vrede held! Bedankt voor de mooie herinneringen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het wereldberoemde brilletje. RIP Joop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het brilletje van van Daele dat is niet te betalen
Rip |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk kun je nog veel daarboven, of beneje, juichen.
Zoals t lied.
Een Feyenoordsupporter komt pas in de hemel, als er in de hel geen plaats meer is..
Rust zacht kameraad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan het niet, maar de goal in de werelbeker zou mooi zijn. Dat filmpje zou voor de jongeren geplaatst moeten worden, en je beseft zelf dat je ouder wordt als al je helden weg gaan vallen . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd bij zijn club kijken. Feyenoorder in hart en nieren. Geniet van de mooie voetbalherinneringen, Joop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 08 mei 2025 - 17:28 schreef piet de paler het volgende:Ik kan het niet, maar de goal in de werelbeker zou mooi zijn. Dat filmpje zou voor de jongeren geplaatst moeten worden, en je beseft zelf dat je ouder wordt als al je helden weg gaan vallen .
Rust in vrede 🕊 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi Leon Word ik melancholisch van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik begrijp wat je bedoelt Piet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb hier weinig gevoel bij. Voor mijn tijd en niet zo’n persoonlijkheid als de anderen. Maar RIP |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het ook van horen zeggen, maar 't zijn gave verhalen waar ze niet over uitgepraat raken. Is ook wel een prestatie van formaat natuurlijk. |
|
|
|